Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

salutare! La un motor 1.9 tdi 90 cp, tip 1z, stie cineva de ce pe tester la grupul 13 nu imi arata nimic la cilindrul 4? Daca slabesc conducta la injector se simte la motor, deci cred ca merge injectorul.  Motorul merge rotund si nu intrerupe. Problema este ca la rece porneste cam greu. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa trebuie/asa citeste din cauza inj.3 care e cu fir !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verifici avansul, IQ si daca se alimenteaza bujiile. Am patit la masina personala...bujii bune dar nu se alimentau. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intlees ca T-ul de pe filtrul de motorina ce vine returul in el, este supapa,. Asa este? Am desfacut, am suflat cu gura dar nu tine nimic. Sa fie asta o problema cu pornirea? Am vazut ca pe tur nu are supapa de sens, am suflat pe furtunul de vine in rezervor si se duce aerul, deci inseamna ca nu are sau este defecta supapa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are supapa in sorbul din rezervor, probabil are mizerie si nu mai ermetizeaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa din T-ul de pe retur este o supapă termică. Ea lasă să treacă motorina spre filtru până când ea atinge o anumită temperatură (nu mai ştiu exact probabil ceva în jur de 20-30 grade), apoi o lasă să treacă spre rezervor. Atenţie la oringurile de la această supapă: se schimbă la fiecare schimbare de filtru, fiţi atenţi la ordinea lor, aveţi grijă cum le scoateţi pt. că dacă zgâriaţi supapa o să ia aer fals pe acolo.  Aceste oringuri pot crea probleme de la pornire grea până la imposibilitatea de a porni.

Problema aerului fals de pe traseul retur-rezervor-sorb-tur-filtru se poate verifica scoţând turul din filtru şi introducând-ul într-un pet/borcan cu motorină. Dacă aşa porneşte bine este cam clar ce aveţi de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut si eu. Astept sa ii dau o "pedala: dimineata sa vad cu porneste pe sticla. Am sa schimb supapa aceea de pefiltru. Aveti idee, exista si supapa pe tur( la sorb). La mn daca este, cred ca nu e buna. Am obs ca dupa ce opresc motorul, se goleste furtunul care vine din rezervor si intra in filtru. Cineva mi-a zis ca se goleste din cauza supapei de pe filtru ( T-ul acela).  O sa pun si pe tur o supapa unisens sa fie treaba sigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o bora 1.9 alh din 99. Pornire grea la cald. E cineva in iasi care poate rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Iasi nu stiu dar ia legatura cu, colegul @ Cuiuda ca e din Botosani si distanta nu e asa de mare intre voi.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi problema legata de pornirea la cald, defapt de repornire. si anume dimineata masina pornea la sfert de cheie insa daca mergea 5-10min si opream sau pt orice drum scurt si apoi as fi vrut sa plec cat inca motorul era cald trebuia sa tin cheia intoarsa in contact cateva secunde bune pana reusea sa porneasca. insa dupa vizita in service am ajuns la schimbarea electromotorului. pe spusele lor ar fi fost de vina actuatorul de la electromor care nu se retragea sau nu cupla complet la prima pornire astfel el inca se invartea si bobina se incalzea, lucru care nu o lasa sa faca rotatia completa. nu stiu daca am inteles exact problema insa a avut un sfarsit si acum masina porneste ca si noua indiferent ca o opresc de 10 ori intr-un minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o bora 1.9 alh din 99. Pornire grea la cald. E cineva in iasi care poate rezolva problema?

Ai vorbit cu omu'? Ai rezolvat problema? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit! Maine ma intalnesc sa rezolv problema!! Te anunt dupa cum sta treaba!

Multumesc inca odata pt ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am rezolvat-o cu pornirea grea la cald decat partial.Am schimbat un senzor,dar degeaba.Ca sa nu fortez electromotorul nu mai astept sa se stinga toti martorii si porneste mai repede.Presimt ca e ceva din soft ,cum am mai vazut pe la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut tuturor

am rezolvat pornirea la cald 

printrun singur click am codat pe cutie automata masina din semnatura 1.9 tdi 90 agr-alh 99`

am schimbat 3 senzori aftermakert pornea la fel 4-5 secunde

masina in momentul de fata porneste trage corect setata pe cutie automata

vor fi ceva probleme daca rulez asa?

 

Modificat de denisgolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca functioneaza ok in plaja de turatii 1700/2200 !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti plac/le suporti e ok !!

Corect ar fi sa ti faci o resoftare pt.pornire/se inlocuiesc memoriile/se da calculatorul jos pt.interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva din Constanta pe aici care ma poate ajuta cu resoftarea? 

Modificat de denisgolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi.

Am si eu o Bora 1.9 TDI/AJM (116cp). am si eu aceasta problema cu pornirea greoaie la cald. Am fost la mai multi mecanici, dar nu stiu ce sa fac. Primul la care am fost imi zicea ca toata problema se rezolva din soft...am rasuflat usor pt ca am zis ca sigur nu e ceva dezastruos. Am mers la al 2'lea mecanic care mi'a pus si tester si surpriza...injectorul nr.2 are valori negative (-2.88 ~ -1.88).El zicea ca sigur e injectorul si ca trebuie reconditionat, iar costul se ridica undeva in jur de 550lei (unii mi'au zis ca la pompe duze nu se poate). Al 3'lea mecanic la care am fost a zis ca trebuie sa o las mai mult timp sa vada sa nu fie ceva problema interna (compresie,tachet etc). L'am sunat din nou pe primul mecanic si i'am zis despre rezultatul de la tester si mi'a zis ca e ok si ca nu sunt singurul care merge cu un injector cu valori negative si ca softul e cea mai buna solutie...Voi ce ati face in locul meu? Eu totusi sunt un pic nedumerit :(

Modificat de TraianV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau eu as vedea intai de ce ai  valoarea de 2.88 la injector cauze pot fi..origuri/contact electric imperfect la injector/avans/ax came/reglajul lui.

Inainte de soft as verifica turatia electromotorului la pornirea/starea lui si a bateriei, iar daca toate astea sunt ok nu ti ramane decat sa rescrii un soft.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romytaxy daca imi poti recomanda pe cineva din cluj, dar care sa fie serios o sa fac toate astea...eu nu prea o am cu mecanica decat cunostinte minime...electromotorul si bateria sunt ok. pe parte electrica/electronica ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ti recomand pe nimeni din pacate !!

Turatia electromotorului trebuie sa o vezi cu vag com/vdcs ca sa fi convins ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata voi lua vcds si voi incepe verificarile...primul lucru am sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca intradevar e injectorul sau e o problema interna dupa care voi face cateva verificari mai amanuntite...poate ma ajuta colegii si imi zic daca pot si cum po sa verific avansul si axul cu came...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!