Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Am deschis un topic nou pentru ca am o problema pe care nu am ergasit -o pe aici.

Cand pornesc motorul probabil ca majoritatea dintre voi la motor pe benzina ,PUN contactul astept cateva secunde se sting ledurile din bord si am pornit(TOTUL OK) -INSA daca pun contactul ,se sting ledurilesi sa zicem imi pun centura de siguranta sau las contactul 20 secunde si nu pornesc imediat ce s-au stins ledurile porneste mai greoi ca si cum nu as avea baterie suficienta invarte mai greu..

Ma gandesc ceva legat de alimentare sau nush daca e normal

La voi se intampla la fel ?eu am un AZD.

Multam!

Modificat de Mihai San
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motoru' imediat ce se opreste sunetul ala al pompei de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aud aici? Doar la diesel pui contactul, si astepti sa se stinga martorul de bujii incandescente, apoi pornesti. La benzina, nu astepti nimic. Bagi cheia si o invarti, nu te uiti la bord. Pentru ce? Pompa de benzina baga presiune pe circuit in momentul deschiderii usii de la sofer, cel putin la mine asa este. Si inca ceva, pornesti masina , apoi aprinzi faruri sau ce vrei, nu invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Pompa de benzina baga presiune pe circuit in momentul deschiderii usii de la sofer, cel putin la mine asa este...

Salut

E prima data cand aud asa ceva... :eek:

Si e bine sa astepti pana se sting martorii. E ca un fel de "SelfTest"

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiam ce zice si Ebi, ca pompa de benzina se amorseaza la deschiderea portierei de la sofer.

Si eu vroiam sa postez o problema asemanatoare cu pornirea putin greoaie. Mie imi porneste putin mai greu numai dimineata cand e rece motorul. Problema asta o am de cand afara s-a mai racit si numai in diminetile cand au fost 3-5 grade. Cand plec de la servici, dupa 8 ore de stat, dar afara sunt 13-15grade porneste normal.

Nu cumva si la tine e dependenta de frig?

Asa porneste la mine. Am oprit motorul la cateva secunde dupa si l-am pornit din nou ca sa verific daca nu cumva face asa cu motorul rece, dar dupa cum se vede a doua oara a pornit normal. Deci e vorba doar despre prima cheie.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Pompa de benzina baga presiune pe circuit in momentul deschiderii usii de la sofer, cel putin la mine asa este...

Salut

E prima data cand aud asa ceva... :eek:

La benzinare, pompa porneste la deschiderea usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi daca pui contactul si nu pornesti imediat ce se opreste sunetul pompei de benzina cum zice..Celeronul porneste mai greoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand porneste mai greu, e indiferent de cat tin contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cati Ah are bateria voastra cu motorul oprit(la rece) si cat are cand porniti motorul fara si cu consumatori? Bujiile sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu, aceeasi problema, cateodata porneste greu...mai mult cand motorul e cald...tot AZD. Oare ce-i putem face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea bateriei Ah nu se modifica cu motorul pornit.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica curentul bateriei, se masoara cu creionul de tensiune sau cel mai usor cu vag com-ul cand nu incarca alternatorul si cand incarca cu/fara consumatori! 12-13V cu motorul oprit si 13-14V cand incarca alternatorul.

PS: Am inteles la ce te-ai referit, se poate calcula si in functie de amperi pe ora!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabyte00 vezi ca video-ul e privat

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa facea si la mine dar chiar si murea uneori era de la egr a fost curatat si acum se tureaza frumos la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica curentul bateriei, se masoara cu creionul de tensiune sau cel mai usor cu vag com-ul cand nu incarca alternatorul si cand incarca cu/fara consumatori! 12-13V cu motorul oprit si 13-14V cand incarca alternatorul.

PS: Am inteles la ce te-ai referit, se poate calcula si in functie de amperi pe ora!

Vezi ca le incurci, in Ah se masoara capacitatea bateriei, in A se masoara curentul capabil sa-l dea bateria, de ex daca scrie 720 A ,poate sa dea 720A la poornire.

In V se masoara tensiunea, cu motor oprit 12V cu el pornit 14V plus minus 0,4V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le incurc deloc, poate am scris gresit. Am omis in primul post Vi, initial am vrut sa-i intreb de Ah si apoi sa le masoare! Multumesc pentru observatie, uneori isi mai spune cuvantul si oboseala!

Salutare,

Cati Ah are bateria voastra cu motorul oprit(la rece) si cat are cand porniti motorul fara si cu consumatori? Bujiile sunt ok?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce sa dai la cheie imediat dupa ce se opreste pompa de benzina? De ce sa astepti sa se opreasca? Ca sa mai porneasca odata? Te urci in masina si dai la cheie imediat la benzinare. Eu acum daca ma duc in garaj sa iau ceva din masina si deschid usa de la sofer, aud pompa de benzina ca porneste cateva secunde pregatind masina pentru pornire. Daca mai vrei sa usurezi putin pornirea, apesi ambreiajul ca sa invarti doar motorul, nu si rotile dintate din cutia de viteze impreuna cu uleiul vascos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie zilele trecute incepuse sa porneasca usor mai greoi,am verificat tot ce se putea verifica pana am ajuns la baterie,parea ok,zic hai sa scot doapele sa ma uit la lichid,care era ft putin scazut cam 2mm sub placi.

Am completat cam juma de litru de apa,am mers 70km si nu mai porneste greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca ai facut verificarea inainte de intrarea in anotimpul asta anevoios! E bine sa aveti baterii bune si cu o capacitate mai maricica decat cele standard!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre deosebire de motor unde poti sa pui apa de la robinet, in baterie se adauga doar apa distilata daca nivelul este prea scazut si daca ai dopuri pe unde sa pui apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce te face sa crezi ca am pus apa de la robinet? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i un forum unde citesc multi si poate unii zic ia te uita, sa bag apa in baterie si pun de la robinet. Eu am spus sa se bage apa distilata in general, pentru cei care citesc forumul, nu pentru tine. Nu am crezut niciodata ca tu ai bagat apa de la robinet.

Ca un rezumat la o pornire usoara iarna,(-30 grade) eu zic ca strica facilitatile de genul cand descui masina de la distanta se aprind farurile, apoi trebuie apasat ambreiajul in timp ce dau la cheie, inainte de a da la cheie opresc consumatorii lasati porniti ca ventilatoare, dezaburire luneta.

Nu aveti idee cat de slab pregatita este generatia noua, chiar cu facultate. Un vecin tanar cu Dacia ma intreba cand sa impinga socul la loc, cand se stinge becul portocaliu? (becul era un biet martor care indica ca ai socul tras). 80% macar din soferii sub 25 ani nu stiu sa porneasca o masina prin impingere. Am mai ajutat la impins masini si acum daca ma solicita cineva mai intai il rog sa-mi explice ce are de gand sa faca. Nu puneau contactul, sau nu dadeau drumul la ambreiaj dar dadeau la cheie in timp ce impingeam... dezastru.

Si inca ceva pentru o pornire usoara iarna: Bornele la baterie sa nu fie oxidate, crapate, nestranse. Trebuie un contact ferm, este vorba de sute de amperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac un pic de offtopic si imi cer scuze, si eu ma aflam printre ceo 80% care nu stiau cum se porneste masina prin impingere, de masinile astea nu prea le mai pornesti prin impingere dar la nevoie o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!