Alex_eID

Climatronicul Baga Aer Si Dupa Ce E Oprit

17 postări în acest subiect de discuţie

Salutare

La passatul meu chiar daca inchid clima imi ramane pornit ventilatorul! Daca pe climatronic am bagat cald ventilatorul ramane ( pe o viteza foarte mica) pe cald, daca am bagat rece ramane pe rece!

Imi dau seama de chestia asta : 1. dupa sunet ca se aude pe aerisire ( cea frontala de pe mijlocul bordului ) foarte usor ventilatorul si 2. dupa briza de aer care iese pe acolo (cu CLIMATRONICUL OFF)

Idei ?! E normal?! E un buton pe care nu l-am vazut ?!

10x

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Same to. Eu il las pe dezaburire parbriz inainte de a inchide climatronicul si nu mai devine asa suparator.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

suparator nu pot sa spun ca este !!! dar de ce merge ventilatorul ala daca eu nu am nevoie de el!?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca briza de aer se manifesta doar in mers, e posibil sa fie aerul care intra fara ajutorul ventilatorului, iar zgomotul sa fie generat de turbina aerotermei care este actionata de acest aer care intra. Daca aceeasi briza se manifesta si cand masina stationeaza, atunci chiar ca merge ventilatorul, o sa fac si eu maine o proba, sa vad la mine cum e?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Pai daca briza de aer se manifesta doar in mers, e posibil sa fie aerul care intra fara ajutorul ventilatorului, iar zgomotul sa fie generat de turbina aerotermei care este actionata de acest aer care intra. Daca aceeasi briza se manifesta si cand masina stationeaza, atunci chiar ca merge ventilatorul, o sa fac si eu maine o proba, sa vad la mine cum e?

<{POST_SNAPBACK}>

La mine se manifesta numai in timpul mersului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
La mine se manifesta numai in timpul mersului.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta din cauza aerului care este "impins" in masina in timpul mersului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ideea este urmatoarea!

daca inchid climatronicul pe cald aerul bagat in masina - dupa ce inchid climatronicul pe gurile de ventilatie centrale si laterale - este cald.

daca inchid climatronicul pe rece aerul este rece !!!

:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu chiar nu intzeleg ce vrei sa spui sau mai bine zis de ce te miri, situatia e cam asa:

1. la vw, din cate stiu eu, apa calda trece in permanentza prin calorifer(radiatorul de sub bord) spre deosebire de Dacia la care se opreste apa prin calorifer cand opresti caldura, la vw aerul este dirijat pe deasupra caloriferului, sau prin el prin intermediul unei clapete, sau mai multe, asta face sa vina aer rece sau cald.

2. Climatronicul controleaza pe langa altele si miscarea acestor clapete, iar in momentul in care opresti climatronicul, aceste clapete nu isi mai modifica pozitia, daca in momentul opriri clapeta directiona aerul prin calorifer(permanent cald) atunci vei avea in continuare aer cald si dupa oprirea climatronicului, iar intensitatea cu care intra acesta e data de viteza masinii, la fel daca era pe aer rece (doar aerul de afara, fara a fi racit prin sistemul de racire al aerului care pp functionarea compresorului AC). Daca il opresti cand baga aer rece, si e vara, o vreme mai primesti aer rece este din cauza inertiei termice dar compresorul se opreste in momentul in care dai climatronicul pe ECON sau OFF.

Sper ca acum nu o sa mai fi asa de mirat, pana la urma sunt nishte kestii simple si perfect explicabile.

Bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mirat si nici speriat!! Scuza-ma daca am lasat aceasta impresie!

Ideea este ca eu am trrecut de pe dacie la passat si sistemul meu de valori ( ce este bine si ce este rau) este complet bulversat!!

Asa ca intreb si eu acum pe aici unele lucruri poate prostesti care mie mi se par ciudate pentru a le intelege !! Atata tot !!!

Oricum multumesc de explicatie! Pare destul de logic ceea ce spui tu ! Mai am o intrebare : La ce ajuta modul ECON ? dar AUTO ? cum e bine sa stai cu climatronicul ?!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vara stiu ca e bine sa stai la 22 grade pe automat. Astfel ai o temperatura numai buna.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
La ce ajuta modul ECON ? dar AUTO ?

<{POST_SNAPBACK}>

ECON este singura pozitie in care compresorul nu este in functiune. Deci ventilatia e fara A/C.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi face exact la fel numai ca mai am o problema.

1. Il inchid la 28C imi impinge aer la 28C. Il inchid la 19C imi impinge aer la 19C.

Si...

2. Prima *** din acelea care iti indica intensitatea ventilatorului, baga aceeasi cantitate de aer la aia de la mijloc. Numai de la mijloc in sus, climatronicul meu poate face diferente intre trepte, adica baga din ce in ce mai tare.

De la mijloc in jos.... parca e aceeasi treapta. A imbatranit chiar asa? Astea se seteaza din comp sau trebuie revizuite partile mecanice ale instalatiei?

In rest merge bine, cald cald, rece rece... o singura problema am avut cand a bagat o portiune de drum numai rece, si motorul era incalzit, numai daca dadeam pe HI, trecea din rece in extrem de cald. Dupa aia si-a revenit.

Pareri?

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Si mie imi face exact la fel numai ca mai am o problema.

...............

ia si-a revenit.

Pareri?

Multumesc

La fel face la toata lumea. DosarPenal a explicat foarte bine cauza.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

incercati daca nu lasati climatronicul pe recirculare si sa vedeti daca si atunci mai baga aer cu climatronicul off.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut aveti cumva trape la masinile voastre, daca da trapa este cu panou solar ,am patito si eu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. am observat si eu un lucru ciudat la climatronicul meu. este vorba de un VW passat 1.9 130 HP 2002.

dupa ce opresc motorul ventilatorul de la bord continua sa se invarta ( asta se intampla doar cand este cald afara ).

scot cheia din contact inchid masina ventilatorul continua sa se invarta. nu pot sa imi explic care este motivul.

a fost pusa si pe tester si nu le a aparut nimica. Daca stie cineva va rog lamuriti ma si pe mine.

multumesc.

MODERATOR: Daca mai folosesti alt font in afara de cel stadard, vei fi sanctionat !

Modificat de C o s m i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut floroni ai cumva trapa la masina ta, daca da sa sti ca are panou solar,am patito si eu la fel, incearca sa o acoperi cu ceva sa vezi ca se opreste numai bine.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.