Jump to content


Photo

Masina nu mai are putere! (limp mode)


  • Please log in to reply
422 replies to this topic

#61 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 08.11.2012 @ 11:20

..asadar nu as sari asa repede pe TURBO.Nu ar putea fi si un furtun fisurat???


eu ti-am spus ce poate genera eroarea.

Nu poate sa fie furtun fisurat si sa-ti faca suprapresiune.... e invers, daca e unul cu probleme, ai prea putina presiune

actuatorul reglat prost - da - asta poate sa fie.

#62 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 08.11.2012 @ 11:59

actuatorul a fost reglat bine initial,exista posibilitatea sa se deregleze in asa hal incat sa imi dea positive?am facut aseara un log si cu pedala de acceleratie la 95% am 400 mbar in plus fata de cat cere masina...

#63 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 08.11.2012 @ 12:50

da a strans contra - piulita, nu... nu are cum sa se deregleze. Diferenta este foarte mare....

verifica N 75-ul - da-l jos, sufla-l, curata-l cu un spray de contacte - uscat si vezi cum lucreaza. Daca e ok, nu ramana decat reglajul actuatorului, daca esti asa sigur pe turbina.

#64 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 08.11.2012 @ 15:07

contra-piulita de la bratul actuatorului nu era stransa,asa ca el s-a slabit de la vibratii...toata aprecierea pentru ajutorul pe care mi l-ati acordat

Edited by laur_vw, 08.11.2012 @ 15:07.


#65 hiro

hiro
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia MY 2002
  • Motorizarea:TDI 110 CP

Posted 08.11.2012 @ 15:13

Din fabrica cred ca este pus si vopsea peste tija de de la actuator/piulite ca sa nu se deregleze.

#66 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 08.11.2012 @ 15:26

Laur - era singura varianta de dereglare.... si uite ca asa a fost.

da, asa e - din fabrica vin cu vopsea pe ele - unu, ca sa nu umblii la ele, doi - sa nu ai surprize.

oricum, daca e stransa, nu se mai desface....

#67 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 08.11.2012 @ 16:02

o sa ma chinui in seara asta pana voi avea echivalenta absoluta intre boost specified si boost actual :D

#68 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 08.11.2012 @ 22:49

ce parere aveti,log xx1 e masina in starea defectoasa iar log xx6 si 7 reprezinta succesul,cred
http://www.filehost....984799/log_rar/

#69 imads

imads
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 09.11.2012 @ 11:34

Vreau sa schimb furtunasele la masina din semnatura (1.9 TDI ALH). Am schimbat vreo 3-4 si mai greu accesibil mi se pare cel care coboara jos la turbina. Am acces greu la el pe sus, in sensul ca nu vad nimic. Se rupe usor daca incerc sa-l trag? E vreo tehnica de scos mai usoara poate? Incerc sa le schimb pentru ca nu mai fugea deloc, iar acum fuge doar cand e rece. Dupa ce se incalzeste mai aud cate un tzarait, ca atunci cand prindea aer masiv, si nu mai trage (nici inainte nici dupa 2000 de ture). In plus, si cand e rece, dupa ce franez nu prea mai trage o perioada.

Legat de rupt, intreb pentru ca am vazut ca deja e rupt cel de la actuatorul de langa egr (shut off?) http://forums.vwvort...egr-actuator...

In plus, are cineva idee cam cat costa actuatorul asta de la egr? Am inteles ca pe langa faptul ca ar ajuta la oprirea usoara, probabil (doar poate) impreuna cu o supapa de sens pe admisie mi-ar rezolva problema pornitului greu (invarte mult) dimineata atunci cand afara sunt 5-15 grade. Atunci cand opresc motorul din actuatorul cu intrarea rupta, dimineata invarte mai putin atunci cand este rece, probabil se dezamorseaza.

Multumesc

#70 Ionut Maruta

Ionut Maruta
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4 - AXR 2006
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 09.11.2012 @ 12:33

Acel actuator (supapa vacuum EGR), este din plastic, normal nu se gaseste separat ca piesa de schimb, dat fiind faptul ca pe TECDOC ti-l da si separat. La magazinele de piese auto ti-l trimite cu tot cu EGR, ceea ce nu-ti convine pretul, care sare lejer de 500 RON.
Este fabricata de WAHLER si se gaseste la magazine online, pe net la un pret de 218 RON... ceva de genul, oricum peste 200 RON.
Oricum acea supapa de vacuum EGR, seamana cu a mea si cred ca aceasta se gaseste pe toate tipurile de motoarele.

O gasesti aici:

http://www.expertpie...ucts_id/1396522

A mea are membrana rupta si saptamana asta am avut norocul ca cineva sa vina la service la mecanic cu tija rupta, dar cu membrana buna. Si o sa iau membrana de cauciuc de pe supapa aluia si o sa o pun la a mea :) Persoana respectiva a fost nevoit sa-si cumpere alta noua :D

#71 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 09.11.2012 @ 21:53

Ai duty cicle cam sus 91%.... mai mult de un 70% nu ar trebuii sa fie ture mari, iar debitmetru dupa 3700rpm nu da cat trebuie ,

turatii Specified Actual
3696 850 810
3885 850 775
4074 850 780
4242 850 760
4368 850 720
asta mi s-a raspuns pe un alt forum,ce ar trebui sa deduc din asta???

#72 misulikkk

misulikkk
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:GOLF 4 ALH
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP

Posted 09.11.2012 @ 22:03

ataseaza-ne si la noi logul, duty cicle ai si la egr si la turbo( canalul 11) , despre debimetru, dupa 3700 rpm debimetru nu mai citeste bine volumul de aer, verifica filtru de aer sa nu fie imbacsit, dupa aia te gandesti la alt debimetru ca al tau e pe duca.

#73 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 09.11.2012 @ 22:08

http://www.filehost....984799/log_rar/ -aici se gasesc logurile respective de pe masina mea.le-am facut cat am reglat actuatorul de turbo.filtru de aer are 1 saptamana...ce sa se imbacseasca la el?

#74 imads

imads
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 10.11.2012 @ 10:30

Mersi Ionut, am sa-i iau una noua daca e cuminte...

Aia de la turbina arata la fel/similar? Ziceam ca vreau sa schimb furtunasul dar nu vad in zona aia si daca il rup, mai sar vreo 2 mil :)

#75 imads

imads
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 10.11.2012 @ 22:32

Pana una alta am schimbat si furtunasul care ducea la actuatoru de la turbina, dupa 3 ture de oras cu motoru incalzit bine nu mai fasaie si pare sa traga corespunzator. Ma mira ca nu am observat lipsa puterii, probabil din cauza ca s-a dus treptat, in timp. Bine macar ca a fasait.

Daca ar tine un an cu pretul de sub 20 de lei toate furtunele si manopera mea, sunt multumit. Ramane de vazut :)

Multumesc pentru link Ionut, inca odata.

#76 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 12.11.2012 @ 13:00

Cu riscul de a parea paranoic,acum dupa ce am reglat tija la actuator (bine dupa parerea mea),am impresia ca nu mai trage masina ca inainte,la genul ca nu are forta...e posibil sa mi se para si din cauza ca aveam overboost inainte???

#77 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 12.11.2012 @ 13:03

pune un log, sa ne uitam pe el...

#78 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 12.11.2012 @ 14:20

log : http://www.filehost.ro/28996348/LOG_01_003_010_011xx7_CSV/

Edited by laur_vw, 12.11.2012 @ 14:23.


#79 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 12.11.2012 @ 14:23

:sly: ... asta fu gluma, nu ?

ataseaza fisierul rezultat.... ca altfel nu intelegem nimic....

#80 cj30min

cj30min
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw
  • Model:bora
  • Motorizarea:1.9 tdi 115 cp

Posted 12.11.2012 @ 20:10

salutare la toata lumea.motorul meu nu mai trage.i-am schimbat de la segmenti si toate draciile uzate din chiulasa+reparatie turbina curatare egr si admisie+schimbat pompa vacum si nu mai trage nici ca inaite de reparatie :tuktuk: nu prea am idee ce ar putea fi,am inlocuit si debitmetru si n75 si nimic va rog astept ceva pareri




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users