Sign in to follow this  
Followers 0
IdaMK1

probleme martor ulei se stinge fara sa pornesc motorul

10 posts in this topic

Salutare am si eu o problema... de ceva vreme in coace am o problema cu becu de ulei din bord care daca pun contactul se aprinde juma de secunda si se stinge fara sa pornesc motorul, asa face tot timpul cand pun contactul... martorul de pe motor e schimbat e al 3 lea ... ce se poate sa aiba? o fi vreun releu sub bord care se ocupa cu comandarea becului din bord? ca se aude un releu ticaind sub bord dar ala care ticaie e cel de la bujii... nu stiu care e baiu sad.gif Masina e un GOLF 1 diesel de 1.6:) Multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leaga firul de la martorul de ulei (manocontact) la masa - ar trebui sa stea becul aprins si dupa ce pornesti motorul. Daca ramane aprins ai martorul defect. Daca se stinge imediat dupa contact ai un contact slab undeva in bord: soclu bec, mufa la intrarea in bord. Nu cunosc instalatia la golf 1 dar banuiesc ca e ceva clasic: un bec, alimentat din contact, care isi ia masa din senzor (manocontact normal inchis) la presiune 0 si se stinge cand manocontactul primeste presiune si decupleaza.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, am rezolvat astazi problema:D am pus alt bord si ala era devina:D Multumesc mult pentru raspunsul promt:)

PS:sti cum se leaga turometrul?:) Ms

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel, daca e bord original cu turometru de diesel trebuie sa fie un fir care merge pe alternator. Daca e alternatorul original are o borna pentru turometru, daca nu ma insel W. Asta e iarasi o presupunere judecand dupa anul de fabricatie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, Da asa e, mufa aceea in w o am pe altenator ca am schimbat altenatorul insa mentionez ca bordul e de benzinar si am mai stricat un bord exact asa de benzinar pentru-ca nu am pus bine cablu de pe altenator odata lam pus bine a doua oara lam pus rau si s-a ars folia de pe bord:( oricum la relanti statea undeva la 3500 oricum asta nu ar fi o problema ca lipesc acul mai jos la 900:) si o sa fie bine:D dar problema e unde leg eu iesirea de pe W in spate la bord:P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce nu iei niste ceasuri de diesel cu turometru? nu stiu cat de "prompt" va fi turometrul de benzinar

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca turometrul e de benzinar nu merge sa ia semnal de pe alternator.

Benzinarele isi iau semnal de pe bobina de inductie.

Edited by dic
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge:) ca am incercat am pus firu direct da nu mai stiu unde lam pus ca pe spate are 2 suruburi si nu mai retin pe care am pus:D

PS: nu gasesc de diesel ceva ok ca si pret :) e bun si asta de benzina ca mut acu mai jos:D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ca functionalitate merge:) am incercat eu :D acuma ca da eronat e alta poveste:D incerc sa il fac s anu mai dea eronat:D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.