Pixies76

Modul Inchidere Centralizata Carguard CCL002

58 postări în acest subiect de discuţie

Salutare,

Am si eu nevoie de ajutor in montarea unui modul de inchidere centralizata Carguard CCL002 pe un Golf 4 TDI 90CP din 1998.

Am cautat ceva materiale informative pe acest forum si am inceput instalarea acestui modul insa nu functioneaza cum trebuie, in sensul ca atunci cand dau comanda de deschidere dupa ce se deschid usile mi se deschid si geamurile pana la jumatate, daca dau comanda de inchidere se inchid usile apoi geamurile se ridica. Consider ca nu este normal ca atunci cand deschid usile sa se coboare geamurile.

Am rugamintea daca exista cineva pe acest forum care si-a montat un astfel de modul sa-mi dea cateva sfaturi avizate pentru a elimina problema cu coborarea geamurilor la deschiderea din telecomanda.

Cand am montat acest modul am legat urmatoarele fire dupa cum urmeaza:

1.Rosu la borna 30 (+) de sub volan

2.Negru la masa

3.Galben si Galben/Negru impreuna tot la masa

4.Cele doua fire Maro la butonul de avarii pe firele Negru/Alb si Negru/Verde

5.Alb la Galben /Albastru din usa stanga fata (fire care merg la actuator)

6.Alb/Negru la Verde/Rosu din usa stanga fata (fire care merg la actuator)

Restul firelor: Roz, Portocaliu, Portocaliu/Negru, Rosu/Negru, Verde nu le-am legat.

Am atasat si poze cu modulul respectiv si schema electrica din cutia sa, astept cu nerabdare un sfat avizat.

Multumesc.

post-41552-0-30305600-1316986168_thumb.j

post-41552-0-22300800-1316986183_thumb.j

post-41552-0-98285800-1316986193_thumb.j

post-41552-0-57801300-1316986211_thumb.j

post-41552-0-94613900-1316986222_thumb.j

post-41552-0-83862500-1316986235_thumb.j

post-41552-0-98701600-1316986481_thumb.j

Modificat de Pixies76
1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era din cauza firului de suntare (cel care trebuie taiat in cazul in care se doreste instalarea modulului pe un autorturism cu inchidere centralizata hidraulica/pneumatica). Acest fir nu era lipit la un capat pe circuit, asa am cumparat-o din Real, si din aceasta cauza modulul dadea impuls mai lung asa cum trebuie sa dea la inchiderile centralizate hidraulice/pneumatice si atunci se inchideau sau se deschideau geamurile odata cu inchiderea deschiderea centralului.

Daca experimentati aceasi problema sper ca acest topic sa va fie de folos, verificati lipiturile din montajul modulului... astea sunt lucrurile vandute in Romania...

Legaturile prezentate mai sus sunt corecte pentru cei care detin un Golf 4 fabricat in 1998 in 4 usi cu geamuri electrice si inchidere centralizata din fabrica dar fara telecomnada si doresc sa monteze un astfel de modul se pot ghida dupa moelul de mai sus.

O zi frumoasa tuturor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la inchidere mai salta geamurile ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mai salta geamurile la inchidere, daca se doreste sa salte geamurile atunci se leaga firul verde in loc de cel alb, insa eu nu am legat asa pentru ca am auzit si am vazut si pe forum ca altii au avut surprize cu acestea gasindu-le deschise.

Ori eu nu vreau sa am astfel de surprize nu vreau sa-mi ploua in masina sau mai rau sa nu o mai gasesc deloc in parcare....

Cine vrea sa se riste n-are decat, mie-mi sunt suficiente cele doua functii inchidere si deschidere din telecomanda; restul, pentru cine are mai mult tupeu...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pao firul ala e pentru inchidere. Tu oricum ai legat firelr de deschidere si daca modulul da semnal mai lung de deschidere vor cobora si geamurile. Sfatul meu este sa legi firul verde sa ai si acea functie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am spus si eu, din cauza firului de suntare care era desprins de pe circuit, modulul dadea semnal mai lung ca si cum era montat pentru o inchidere centralizata pneumatica. Acum am lipit acel fir de suntare si semnalul dat de modul este mai scurt iar inchiderea si deschiderea se face in conditii normale (pentru o inchidere centralizata electrica). Acum nu mai coboara geamurile la deschidere si nici nu mai urca la inchidere pentru pentru ca impulsul emis de modul este cel corect (adica mai scurt).

Nu am legat acel fir verde pentru ca nu sunt sigur ca nu ma trezesc cu geamurile deschise dupa ce am inchis masina, am auzit ca au patito destui sa-si gaseasca masinile cu geamurile deschise desi le-au lasat inchise.

Daca legam firul verde in loc de firul alb (pe inchidere) atunci daca aveam unul sau mai multe geamuri deschise in momentul in care inchideam usile masinii din telecomanda se ridicau si geamurile lasate deschise.

Conform schemei atasate mai sus si modul in care am facut legaturile se poate deduce usor ca tipul de inchidere este cu declansare pe negativ (minus) iar firul verde este pentru comandarea geamurilor.

In fine, am sa leg si firul verde in loc de alb si am sa revin cu informatii despre cum se comporta inchiderea (daca ridica geamurile sau le coboara, daca dupa un timp le coboara singura sau nu) poate mai sunt persoane care au un satfel de modul si sunt interesate sa-si activeze si aceasta functie.

Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Foarte util topicul, uite la 1 an dupa tine mi-am cumparat si eu pentru vw bora :-)

Si aveam o problema cu descifrarea schemei electrice

Sa auzim de bine

P.S. daca mai intri pe aici, lasa un mesaj vi-a-vis de problema cu geamurile....ai legat firul verde pana la urma ?

Modificat de kataa
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Firul verde se leaga in locul celui de lock. Cel de lock din cele 6 de la inchidere nu se mai leaga.

Sent from my iPhone using Tapatalk

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Se pare ca topicul acesta este cel mai detailat in privinta montarii.

Eu am reusit sa montez totul mai putin avariile si portbagajul daca ai putea sa imi explici unde gasesc cele doua fire pentru avarii si pentru portbagaj... Iti multumesc mult pentru informatia postata pana acum.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

LA butonul de avarii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema (sau mai multe) cu montarea unei alarme briceag Carub pe un Golf 4 ALH '99. Am legat asa:

1.Rosu la borna 30 (+) de sub volan

2.Negru la masa

3.Galben si Galben/Negru impreuna tot la masa

4.Cele doua fire Maro la butonul de avarii pe firele Negru/Alb si ar fi trebuit si la Negru/Verde dar nu am,nu mi-am batut capul inca cu ele.

5.Alb la Galben /Albastru din usa stanga fata (Apoi am schimbat cu roz "-" din mufa mica ca sa ridice si geamurile)

6.Alb/Negru la Verde/Rosu din usa stanga fata

7.Alb subtire din mufa mica la borna 75x (asa am vazut nu stiu ce face decat ca are legatura cu contactul)

Problema este ca la userul Pixies76, imi da semnal lung si imi coboara geamurile la descuiere.Am mutat jumperul si in stanga si in dreapta si nimic, la fel face. Si inca o chestie, mai are din mufa mica un "-" semnal portiera, daca nu il leg, imi incuie usile indiferent daca deschid o usa sau nu, daca l-am legat la "-" la o plafoniera nu mai incuie la loc in caz de deschidere accidentala sau cum ii zice(daca nu deschizi o usa dupa ce ai descuiat,se incuie la loc).Cred ca trebuie legat la un "-" ce duce direct la microswich in usa,dar nu stiu la care.

Schema este aceasta

post-35516-0-14522200-1353768508_thumb.j

post-35516-0-06028200-1353768565_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma.Am legat portocaliu si portocaliu/negru la masa impreuna in loc de galben si galben/negru, acum imi da semnal scurt. La avarii am legat la alb si alb/negru dar nu stiu de ce merge doar stanga,pe dreapta desi imi da curent, nu se aprinde semnalizarea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma bucur ca informatia postata de mine este utila, apreciata si de un real folos pentru cei care doresc sa-si monteze singuri un astfel de modul (am observat ca acesta schema este identica cu alte marci, practic acelasi produs este vandut sub multiple marci si la preturi diferite majoritatea mai mari).

Nu am montat si firul verde pentru ca nu am avut timpul liber necesar insa  mi-am propus ca in acest an pana in iulie cel tarziu sa o fac, de altfel vreau sa leg si firele pentru deschiderea separata a portbagajului pentru ca nici pe acelea nu le-am legat tot din lipsa de timp.

Cand voi face aceste lucruri voi posta pe acest topic cum se realizeaza aceste legaturi si ce dificultati pot fi intampinate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut!

 firele galben/galben negru se monteaza propriu-zis la un punct de masa a masinii?...sau la firul ce duce negativul in actuator.

multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

LA masa masinii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca merge la fel pe polo 9n ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E ca la fabie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

buna, mi`am luat un modul de inchidere aftermarket. Ma puteti ajuta daca va rog frumos cu un lucru. la ce fire, sau unde mai exact sa leg firele care ies din modulul aftermarket cumparat adica firul verde cel care armeaza si ridica geamurile si cel alb/negru care deschuie....cum imi dau seama la care fire din usa trebuie legate? sau daca nu in usa, unde trebuie legate. daca  stiiti culorile...masina este un passat b5 1.9 tdi 116 cp cod motor ATJ !

Modificat de blaky02
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in usa, intre calc de usa si broasca, pe unul din cele 8 fire, pe cele  pe care, daca dai masa, se incuie si se descuie masina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Stie cineva ce inseamna declansare negativa,pozitiva si pozitiva negativa?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Insemna ca comanda se face prin punre la masa, la plus, sau alternativ, inchidere plus si deschidere minus sau invers.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva si cum as putea sa leg actuatorul 5 fire, de la usa stanga, cu celelalte actuatoare?nu prea mi-e clar cum e cu declansarea alternativa cu + si -.Adica ce face?.Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie si de modul care vine impreuna cu actuatoarele,. Modulul carguard nu poate comanda direct motorasele.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

Mi-am montat azi un modul inchidere centralizata "carguard" la un service autorizat, iar cand inchid, imi da 3 impulsuri in loc de 2 iar ledul nu se mai aprinde, ca inainte. Mentionez ca inainte aveam central doar din cheie. este montat gresit modulul sau asa este normal sa fie? la voi cum este?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cum au legat firele?

Ce fire au ramas in aer ?'

unde au legat firele de la modul?

cele 2 care duc la usa....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.