Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

Din ce ai scris tu, as mai verifica compresia și să montez supapa de sens pe turul de la combustibil (sa elimin o posibilă dezamorsare). Am mai avut și cazuri în care proprietarii alimentau din găleată și se depunea mizerie pe sorbul din rezervor, dar sper că nu e cazul și la tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ma puteți ajuta cu ceva informați am un vw crafter 2.0 din 2015 de 109k am probleme la el îmi face presiune în vasul de expansiune, am schimbat racitorul egr, egr ponpele  de apa chiar și garnitura de chiulasa. Când se încălzește motorul cam după 300km urca nivelul pana arunca afara antigenul am fost la mai mulți mecanici dar nu au depistat problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa ai verificat-o prin punere sub presiune? După demontarea ei a verificat mecanicul sa nu fie vreo fisura in cilindrii?

Nu are rost să cauți în altă parte, din motor e problema, dar nu a căutat mecanicul suficient la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, nu am reusit sa deschis un topic separat si nici nu am gasit vreo discutie asemanatoare. Am instalat senzori de parcare pe un VW Crafter 2020 cu BENA. Senzorii i-am pus pe profilul metalic al benei si functioneaza haotic. Credeti ca asta e problema? Ca sunt pusi pe ceva metalic? A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.
am nevoie de un sfat / ajutor pt o problema pe care o am la crafterul meu, care ma incarunteste.

Sa incep cu inceputul, problema este pe partea de racire motor / incalzire habitaclu.

 

in urma cu aprox 2 luni am fost nevoit sa apelez la tractare (Spania) pt ca motorul se supra incalzea si nu puteam circula cu el mai mult de 5km (distanta parcursa) iar indicatorul apei indica 120 grade.

 

Cei de la service initial mi-au comunicat ca trebuie inlocuita pompa de apa + distributie. La momentul desfacrii masinii s-au descoperit blocaje de rugina + mal in interiorul motorului si conectarea racitorului de ulei pe motor. S-a curata aceste zone + solutie chimica in antigel (ciaca au repetat acest pas de 2 ori parteacu solutia chimica). Problema cu supra incalzirea motorului nu s-a rezolvat si mi-au mai recomandat sa inlocuiesc Radiator mare racire motor (posibil depuneri de mal \ partial infundat), situatie putin inbunatatita dar degeaba. Tot in acel moment s-a inlocuit si a doua pompa elecrica (cea care este situata in spatele filtrului de aer la intrarea in radiatorul de incalzire), termostat + ceva tevi care sunt intre termostat + termoflot. Ulterior ma schimbat calorifer incalzire + vas expansiune. Problema persista.

 

La o noua verificare pe tester au fost identificate in continuare urmatoarele erori P261A00 - Pompa apa 2, intrerupt si P22D500 Pozitie acuator turbo semnal neplauzibil ( traduceri din spaniola) aceste coduri le am de la reprezentanta vw.

 

In toata aceasta perioada la pante masina intra in limp, iar in ultima perioada chiar si pe drum drept de max 10 - 15 Km.

 

Am schimbat pompa de apa care e langa radiatorul de apa, dupa inlocuirea ei masina nu mai intra in limp (inca nu am fost la service pt a verifica daca eroarea pe pompa de ap persista sau a disparut. Inainte de a schimba pompa de apa am verificat firele + mufe conexiune si nu aveau probleme. Dupa inlocuire am parcurs arox 200 Km fara probleme, doar ca nu aveam incalzire.

In acest moment nu reusesc sa aerisesc cu trebuie sistemul de apa (se aud golori de aer in instalatie, nu  circula apa prin radiatorul de incalzire si imi da apa afara pe la vasul de expansiune. (am patit aseara dupa 50Km parcursi). dupa ce am deconectat furtunul de retur de la radiatorul de incalzire, am pornit motorul si am lasat deconectat furtunul pana ce a inceput sa curga aer apa din radiator, reconectat si am mai lasat sa mearga putin la relanit am mai putut sa ma deplasez cu masina, dar in bord aveam o indicatie a temperaturii usor marita fata de cum era pana sa imi creasca din nou temperatura la apa si sa o dea afara. Dupa aprox alti 100Km parcuri imi apare eroare in bord sa complectez cu apa sistemul (nivel scazut de apa), dar la momentul cand am vrut sa deschid busonul (incet) a eliberat presiune si apa a revenit in vas.

Intrebarea me la cei experimentati sau trecuti prin aceasta experienta care este procedura de aerisire a sistemuli de racire, deoarece aerisirea clasica ca la masinile mici nu functioneaza.

 

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

 

P.S. Masina este un Crafter 2012 2.0 163cp BKUB

 

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Jos chiulasa, și schimba cel puțin garnitura de chiulasa și trimite la verificat etanșeitate chiulasa. Când e data jos, verificat atent și pereții cilindrilor. 

In plus verifica vascocuplaj ventilator și mai ales verifica ventilatorul sa fie de Crafter, nu Sprinter(ale palele invers)...asta in caz că s-a înlocuit anterior sau mai știu eu ce intervenții au fost pe mașină.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Adrian Galofteanu

Buna,

 

La Crafterul meu 2,5 din 2010 intra un miros de fum inecacios in cabina. Stie cineva de unde poate fi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Galofteanu

Am facut si o scanare. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

 

Multumesc!

 

Tuesday,28,February,2023,12:22:45:53046

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)

Data version: 20140905

 

 

VIN: WV1ZZZ2EZA6016279   License Plate:

 

 

Chassis Type: 2E (2E - VW Crafter (LT3 / 2006 >))

Scan: 01 91 92 93 94 95 96 97 98 99 9A 9B 9C 9D 9E 9F A0 A1 A2 A3

          B0 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1

 

VIN: WV1ZZZ2EZA6016279  

-------------------------------------------------------------------------------

Address 91: LT3 Engine        Labels: 074-906-032.clb

   Part No SW: 074 906 032 AP    HW: 074 906 032

   Component: R5 2,5L EDC 0400SG  5171 

   Revision: --H07---    Serial number: VWZDZ0I1026798

   Coding: 0003032

   Shop #: WSC 00117 555 00000

   VCID: 60C9D647B38C951EFBD-8035

 

1 Fault Found:

001668 - Glow Plug Control Module (J179)

               P0684 - 001 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    RPM: 63 /min

                    Torque: 244.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 80.4 %

                    Voltage: 7.75 V

                    Bin. Bits: 00000010

                    Temperature: 9.0°C

                    Bin. Bits: 01110000

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 93: LT3 Immo        Labels: 2E0-905-865-93.clb

   Part No SW: 2E0 905 865 AD    HW: 906 545 580 8

   Component: IMMO          0805  0815 

   Revision: 00805000    Serial number: VWZDZ0I1026798

   Shop #: WSC 75442 146 85375

   VCID: 6DD7BF73745EC87640B-8038

 

1 Fault Found:

01176 - Key

            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 94: LT3 Airbag        Labels: None

   Part No HW: 9064461442

   Shop #: WSC 00117 555 00000

   ASAM Dataset: 3 3332

   ROD: CRFT_AB_3_3332.rod (*)

   VCID: 55A7F79334CE60B698B-8000

 

1 Fault Found:

9003 - Supply voltage: Lower limit not reached

            Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 95: LT3 ESP        Labels: None

   Part No SW: 9069022800    HW: 0004460153

   Shop #: WSC 00117 555 00000

   ASAM Dataset: 3 4101

   ROD: CRFT_ESP_3_4101.rod (*)

   VCID: 0401FAD78FD4293EBF5-8051

 

3 Faults Found:

4D35 - Steering Angle Sensor (G85): Sensor malfunction (self-test malfunction)

            MIL ON - Test Complete - Active/Stored

43C0 - Pump motor voltage: Lower limit not reached

            MIL ON - Test Complete - Stored

42A2 - Voltage supply: Upper limit exceeded

            MIL ON - Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 96: LT3 Instruments        Labels: None

   Part No SW: 9069024700    HW: 9069011800

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   ASAM Dataset: 32 786

   ROD: CRFT_KOMBI_32_786.rod (*)

   VCID: 0507E7D384EE1036A8B-8050

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 99: LT3 Ign. Switch        Labels: None

   Part No HW: 9065455808

   Shop #: WSC 85375 288 1207074

   ASAM Dataset: 67 257

   ROD: CRFT_EZS_67_257.rod (*)

   VCID: 55A7F79334CE60B698B-8000

 

1 Fault Found:

9001 - Voltage: Lower limit not reached

            MIL ON - Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 9A: LT3 Central Locks        Labels: 2E0-905-865-9A.clb

   Part No SW: 2E0 905 865 AD    HW: 906 545 580 8

   Component: HF-FFB        0805  0815 

   Revision: 00805000    Serial number: 12345678901234

   Shop #: WSC 75442 146 85375

   VCID: 6DD7BF73745EC87640B-8038

 

3 Faults Found:

00171 - Key 1 not learned

            000 - - - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

            002 - Lower Limit Exceeded

00668 - Supply Voltage Terminal 30

            001 - Upper Limit Exceeded

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 9B: LT3 Driver Door        Labels: None

   Part No HW: 9068204126

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   ASAM Dataset: 33 773

   ROD: CRFT_FTUHR_33_773.rod (*)

   VCID: 55A7F79334CE60B698B-8000

 

1 Fault Found:

9023 - Central locking; emergency opening activated: msg from elect. Ign./starter switch

            Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address B1: LT3 Upper Console        Labels: None

   Part No HW: 9065454107

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   ASAM Dataset: 67 3

   ROD: CRFT1_OBF_67_3.rod (*)

   VCID: 55A7F79334CE60B698B-8000

 

2 Faults Found:

9036 - Supply voltage: Limit value exceeded

            Test Complete - Stored

9026 - CAN data bus: No communication

            Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address B4: LT3 Central Elec.        Labels: None

   Part No SW: 9064420700    HW: 9065453701

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   ASAM Dataset: 33 516

   ROD: CRFT_EZE_33_516.rod (*)

   VCID: 55A7F79334CE60B698B-8000

 

3 Faults Found:

909F - Brake Pad Wear Sensor (G34): Open circuit

            Test Complete - Active/Stored

90C2 - Emergency light activated; for rotary light switch evaluation: voltage not correct

            Test Complete - Stored

9097 - Cent. locking - emerg. unlock activated: Sensor msg. from elect. Ign./start switch

            Test Complete - Stored

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address B6: LT3 Steering Wheel        Labels: None

   Part No SW: 9065402345    HW: 9065402345

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   ASAM Dataset: 72 257

   ROD: CRFT_SML_72_257.rod (*)

   VCID: 0605E0DFB9E81B2EA11-8053

 

1 Fault Found:

9000 - Control module: Faulty

            Test Complete - Active/Stored

 

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian GalofteanuAi verificat garnitura de la galeria de evacuare, EGR... etc? Cand deschizi capota cu motorul pornit, se simte miros de noxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Galofteanu
On 3/2/2023 at 3:00 PM, dydu_kuf said:

@Adrian GalofteanuAi verificat garnitura de la galeria de evacuare, EGR... etc? Cand deschizi capota cu motorul pornit, se simte miros de noxe?

Culmea, motorul arata bine, nu scoate mai nimic noxe cu busonul scos....

 

Am fost la un meserias....fumul este de la esapament...este fumul acela iute...de motorina nearsa complet, de la care te ustura ochii instant...si care odata intrat in cabina nu scapi de miros o saptamana.

 

Injectoarele sunt bune....se pare ca e de la DPF...a fost manarit de cineva care a avut masina inainte...

VCDS-ul nu da nici o informatie despre aceasta zona....am decuplat doi senzori....si ar mai trebui unul pe care inca nu l-am gasit.

 

Daca aveti vreo idee...va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, sunt nou și as dori sa știu dacă ma poate ajuta cineva . Cutia mea de la ctrafter e automata și am o problema ca smunceste la plecarea de pe loc și după ce am plecat la reducerea vitezei tot asa dar după ce se încălzește nu mai face asa. 

Știe cineva care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Ioan ratiucati km are, a fost schimbat uleiul in cutie? Ai facut o scanare, ai erori pe cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Adrian Galofteanu

Buna ziua,

 

Am o problema la Crafterul meu, 2,5, motor BJL din 2009.

Pierde puterea pe la 2000 rot/min si nu isi mai revine decat dupa ce il opresc si trece un timp. 

 

Am eroarea: 

 

P0299 - Control Range Not Reached- MIL ON

 

Am facut un BS003 care are graficul de mai jos.  Ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

 

 

Multumesc!

 

 

 

003, 010, 011.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, sunt nou în lumea VAN-urilor, am un VW Crafter cumpărat de curând și am o problemă la care chiar nu am găsit rezolvare în altă parte și mă gândeam că cineva de aici mă poate ajuta.

Când apăs butonul pentru spălarea parbrizului pornesc doar ștergătoarele fără vreo acțiune din partea lichidului. Am verificat, și pompa nu se aude in momentul apăsării. Doar un țăcănit de contact la panoul de siguranțe și relee.

M-am gândit că poate este siguranța arsă dar nu o găsesc în nicio schemă să știu exact pe care trebuie să o schimb. Mă puteți ajuta cu un sfat ce ar trebui să fac? 

Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius.Leo ai incercat sa alimentezi direct de la baterie pompa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se aude tacanitul in panoul de sigurante si nubse intampla nimic eu cred ca e pompa blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, ovidiux_83 a scris:

Pai daca se aude tacanitul in panoul de sigurante si nubse intampla nimic eu cred ca e pompa blocata

O să încerc să schimb pompa. Mulțumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.04.2024 at 6:45, ovidiux_83 a scris:

Pai daca se aude tacanitul in panoul de sigurante si nubse intampla nimic eu cred ca e pompa blocata

Pompa era, am rezolvat. Mulțumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!