Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Salutari!din cate am cautat pe forum nu am gasit multe detalii despre acest tip de motor,de aceea m-am oferit sa deschid acest topic,in speranta k o sa aflam cat mai multe informatii!Acum am o mica problema,de un an mi-am achizitionat o bora cu un astfel de motor si cam de o luna mi sa aprins martorul de culoare galbena (ramane permanent aprins)cel asemanator cu un robinet,iar la tester mi-a gasit k ar fi de la Valva EGR,dar k nu apare sa aiba vreo problema,lam resetat si la a 2 a pornire a motorului iar sa aprins;aveti cumva cunostiinte in acest sens??ce e de facut in cazul acesta??valva EGR de la acest tip de motor e diferita fata de ceea de la 1.6 AZD ??

Modificat de dory_co
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036131503AA este codul,se gaseste numai pe original si te costa peste 150 euro.E un sistem de valva EGR mai deosebit si nu se poate folosii de la alt motor si invers.

post-64586-0-19169100-1315513580_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am cumparat recent un Golf IV 1.6 FSI si dupa 300 de km in tara s-a aprins acelasi senzor. Am pus-o pe tester si se pare ca e sonda lambda. Mai am un prieten care are tot un 1.6 FSI si tot a avut probleme cu senzoru ala ...a tot schimbat chestii pe masina si acuma de doi ani merge cu el aprins :) ...masina merge excelent in orice caz.

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil si din cauza benzinei din RO,care e mai proasta ca ceea din Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu un golf 1.6 FSI si m,a chinui sa curat clapeta de acceleratie pentru ca la pornire chiar si pe vremea asta pornbeste turat la 1100-1200rpm iar inainte pornea la 650-750rpm.

poate cineva sa-mi spuna unde se afla senzorul de temperatura pe blocul motor? banuiesc ca senzorul este defect si amestecul este prea bogat...mentionez ca la 5-6grade masina porneste f greu la a 3-a cheie.

multumesc. am curatat clapeta numai pe deasupra si face la fel. o sa incerc saptamana asta sa o desfac si sa o curat complet.

mentionez ca am scos borna - de la baterie si dupa curatare am pus la loc si cind am pus contactul am asteptat putin. nu stiu daca am facut corect ca abia acum mai caut informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand ca sa te apuci sa inlocuiesti un senzor trebuie sa te convingi ca e defect.Fara interfata mergi cam la ghici.Pornirea la 1100 e normala.Curatatul degeaba l'ai facut pe deasupra pt ca toate depunerile sunt sub clapeta.

Legat de senzor citesti temperatura de pe Engine si o compari cu cea de pe Instruments.Asa te convingi daca e "dus cu pluta".

Adaptarea cu borna nu merge la toate.Poate tu ai avut noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am tester si pe masina apar doar doua erori una e senzor nox Gns cit si alta e senzor precatalitic ceva.... nu e alta eroare in afara de cele doua pe care le am de 2ani.

masina a inceput sa porneasca cu 1100-1200 rpm vara doar de 2-3luni , pina anul acesta pornea cu 900 si dupa1-2min ramnea la 650-750rpm. acum porneste cu 1100-1200rpm iar dupa 2min arata consum instant de 1,4l/h iar daca ii dau un sprit pina in 3000rpm si iau piciorul scade si turatia la 650-700rpm (de aici am tras concluzia cu clapeta )

asta iarna era invers aveam relantiul f mic si masina pornea la 3-4chei si trebuia sa ii dau si sprit ca la dacie.... de asta ziceam ca amestecul era prea sarac si ca vinovat ar fi acel senzor de temperatura (acum dupa ce motorul este fierbinte la fel e porneste la 2cheie ,prima se inneaca singura...probabil ii da prea multa benzina si se condenseaza )

am gasit pe masina 2 senzori pe blocul motor 1in dreapta cum te uiti din fata sub capacul pe care zice FSI si altul in stanga... dupa mine cred ca ar trebui sa aiba 2sau4fire.... sigur problema nu are legatura cu senzorul de tempera g62

multumesc.

ps : o sa verific si cum ati spus cu vagu sa vad ce temperaturi indica..., ma batea gandul sa scot senzorul si sa ii masor eventual sa ii testez cu apa fierbinte daca isi modifica valoarea corect sau nu . poate fi decalibrat si nu defect de tot.

Modificat de pusttiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aprinderea acelui martor de vina in 90% din cauze este senzorul de noxe,eu merg asa de trei ani cu el aprins,masina merge si se comporta f bine..parca numi vine sa dau 700ron sal schimb si dupa citeva sute de km sa se aprinda iar.Si la mine porneste la 1200turatii si dupa citeva secunde scade turatia.Am observat ca daca o turez la 4000,in acel timp scade imediat turatia la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acelasi lucru e si la mine ...sta turata vreo 30 de secunde dupa pornire ..undeva la 1100 ..1200 de ture dupa care scade la 700 ..nu vad o problema cu treaba sta ...motru e rece si e normal sa faca asa.

Parerea mea....

Are cineva un link la un manual pentru motur asta ( 1.6 FSI BAD ) unde sa scrie tot felu despre el.

Si daca cineva stie un mecanic in Cluj care se pricepe la FSI`uri ar prinde bine un numar de tel sau o adresa.

Mersi,

Modificat de Mihai Mosulica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu acel bec de culoare galbena ca un motor am avut si eu , am dus masina la tester si mi-a zis ca e din cauza sondei lambda,mi-a schimbat-o pe aia de la motor(7 mil )cu montaj si dupa 100km s-a aprins iar.Am fost la alt service , alt tester si mi-a zis ca nu mi-a schimbat sonda care trebuie.De fapt trebuia schimbata aia de dupa catalizator (9 mil).Am schimbat-o si pe aia si de atunci nu mi s-a mai aprins acel bec, dar mentionez ca i-am bagat o perioada buna de timp numai benzina de 99 , iar acum le combin 99 cu 95.si nu am mai avut probleme.Motoarele FSI sunt pretentioase la benzina , trebuie benzina de min 98.

as vrea sa stiu daca cineva care are tot motor FSI a avut un tremurat la relanti cu socuri neregulate si cum s-a remediat.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cativa cai in plus si o tona de probleme.....vedeti ca in aria" Motoare pe benzina" este dezvoltat putin subiectul !,6 FSI BAD.....cu treburi specifice....totul pleaca de la benzina,folositi doar de 98 pt. ca asta cere masina din fisa de fabricatie (eu am probleme cu un injector-in speta 4-care stocheaza misfire,asta avand in vedere ca pana la aparitia erorii am alimentat numai 99+de la petrom(stiind ca cere 98)iar acum merg numai cu evo de la mol si treaba s-a schimbat mult.Manuale de reparatie pt. modelul asta :doar elsa -pt. ca e ceva de la Haynes care costa 90 ron si trateaza teme generic,sunt putine informatii strict pt. BAD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde anume?vali zak?eu tot am cautat despre motoarele BAD si nu am gasit nimic...scrie numele topicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e discutia:

Se pare ca suntem destul de putini cu acest motor,schimbul de info e binevenit.Eu nu am gasit manual pt. el decat elsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari!din cate am cautat pe forum nu am gasit multe detalii despre acest tip de motor,de aceea m-am oferit sa deschid acest topic,in speranta k o sa aflam cat mai multe informatii!Acum am o mica problema,de un an mi-am achizitionat o bora cu un astfel de motor si cam de o luna mi sa aprins martorul de culoare galbena (ramane permanent aprins)cel asemanator cu un robinet,iar la tester mi-a gasit k ar fi de la Valva EGR,dar k nu apare sa aiba vreo problema,lam resetat si la a 2 a pornire a motorului iar sa aprins;aveti cumva cunostiinte in acest sens??ce e de facut in cazul acesta??valva EGR de la acest tip de motor e diferita fata de ceea de la 1.6 AZD ??

Salut eu am aceeasi problema la masina mea cu martorul galben(check engine) 16.16v AZD si imi sta aprins de vreo 2 ani si ceva la bord de cand am luat masina din germania, dupa vreo 2 luni de rulat in romania mi s-a aprins si am fost la toate servisurile posibile din targu jiu si am schimbat la ea ambele sonde lambda, valva egr, noi le-am luat si tot sta aprins si acum am mai vazut pe forum ca ar mai fi de la senzoru g2/g62 nu am incercat sa vad daca este de la asta si pe tester nu indica nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o parere personala-martorul mai sta aprins si din alte cauze,ideal e sa vezi ce coduri de eroare stocheaza si apoi sa schimbi piese.Spre ex. la mine a fost aprins martorul atat timp cat a fost blocata tija cu voletii din galeria de admisie....fa o testare si hai sa dezbatem codurile-pentru ca ai sigur erori stocate din moment ce martorul sta aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ieri ca picura ulei din zona distributiei-dat jos capac de vizitare si constatat ca in zona e destul ulei curs....dupa parerea mea a cedat unul din semeringuri-cele doua corespunzatoare axelor cu came sau cel al arborelui.Pentru cine a mai avut problema asta -care a fost cauza?Cine are etka poate ma ajuta si pe mine cu codurile celor trei semeringuri,vreau sa le am atunci cand demontez si sa nu am surprize la magazin.Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut pana de curand si eu un bora 1.6 fsi cu cod BAD (e singurul) in principiu motorul e bun suna foarte bine (mai ales dupa 3000rpm)si trage foarte bine e putin diferit fata de 1.6 de 105 cp consumul e cam acelasi cel dat de carte de 7.8 in oras e o mare prostie in mod normal trafic nu f aglomerat papa 9 -10 asta e impresia mea despre motor

ACUM sa ajungem si la problemele avute cu acest motor prima mea problema a fost pornirea la a 2 a cheie la minus 20de grade la plus 15 prima pornire de dimineata era la a2a cheie pe langa zgomotul metalic de la pornire

REPARATIA am inceput cu bujiiile care la FSI sunt mai "speciale " conform mecanicului??! a urmat bateria un senzor la capacul ax cu came curatat supapa EGR schimbat filtre ulei verificat conducta de benzina ..... s.a.m.d in tot acest timp masina mergea perfect nu oscila la relanti tragea bine sunet tot parea in regula iar pe tester era OK fara defectiuni am curatat din nou egr FARA SA AM BECUL APRINS PE BORD pana la urma am lasat-o asa

IN FINAL dupa multi 'specialisti " din service renumite am ajuns la un garaj care fara sa promita prea multe mi-a rezolvat problema am schimbat EGR si minune masina pornea (am astepta dupa EGR 22 de zile ca doar e motor FSI si am tot primit piesa gresita la reprezentata era 850 lei minus 'oferta pt .."era 770 lei si venea in 2 zile iar eu am luat-o cu 760 in 22 de zile se produce numai pe original)

IN CONCLUZIE diferenta dinte FSI si cel fara e 5 cp sunet mai sportiv si multe probleme , piese mai scumpe

NU RECOMAND 1.6 FSI DE 110 CP E PRIMUL FSI SI NU E REUSIT (PAREREA MEA)

APROPO MASINA MI-A PORNIT BINE 2 LUNI DUPA CARE A REVENIT PROBLEMA ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Salut . Am si eu un Golf 4 1.6 FSI din 2004 si am o problema. Cand pornesc la fel sta turata la 1100 iar dupa cateva accelerari revine la normal. Cand se incalzeste motoru incepe sa dea rateuri ( cam unu pe secunda) si masina trepideaza (asta la relanti) . Iar in timp ce merg daca accelerez trepideaza toata masina si se accelereaza greu ( parca ar merge in trei pistoane ) si imi clipeste martorul motor dupa care ramane aprins. La inceput am crezut ca bujiile sunt de vina,le-am schimbat, la fel merge. Dupa care un mecanic mi-a spus ca am doua bobine slabe. Am inlocuit bobinele in speranta ca totul se va remedia , dar nimic nu s-a schimbat. Cineva mi-a mai spus sa curat clapeta de acceleratie ( ceea ce urmeaza s-o fac zilele astea) , cei de la RAR ( cand am inmatriculat masina ) mi-au spus ca e infundat EGR-ul .Cineva mi-a mai spus ca sonda Lambda e de vina. A mai patit cineva asa? . Eu m-am gandit asa : curat clapeta de acceleratie , daca se comporta la fel curat EGR-ul , daca se comporta la fel curat si injectoarele , si daca nici atunci nu-si revine schimb sonda lambda. Ceva sfaturi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

De curand am cumparat si eu un Golf 4 1.6 FSI din Germania. La scurt timp dupa ce am ajuns cu masina acasa, s-a aprins martorul galben de la motor. La inceput masina se comporta absolut normal dar cateodata am observat ca accelerez si masina nu trage, in special in rampa (se comporta asemanator cu un diesel la care nu functioneaza turbo), si daca iau acceleratia si o calc din nou, deobicei nu mai face asa. La rece mai miroase cateodata a benzina. O am de doar 3 saptamani si nu am alimentat decat benzina 95 dar din intamplare nu pt ca mi-as fi propus, doar de la OMV si MOL, aici in Romania.

Banuiesc ca e din cauza sondei lambda, dar poate stie cineva mai multe si ma poate indruma putin.

PS Cateodata mai apare si sunetul ala de diesel la pornire.

Modificat de Sh0by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu mai alimemtati motoare 1,6 fsi cu 95 ! Cifra octanica minima e 98 !

Daca schimbati benzina o sa simtiti imbunatatiri in functionarea masinii.

Si eu am alimentat cu 95 si am avut destule probleme, acum alimentez cu benzina mai buna si multe din probleme au disparut.

Modificat de Marmonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Salut!

De curand am cumparat si eu un Golf 4 1.6 FSI din Germania. La scurt timp dupa ce am ajuns cu masina acasa, s-a aprins martorul galben de la motor. La inceput masina se comporta absolut normal dar cateodata am observat ca accelerez si masina nu trage, in special in rampa (se comporta asemanator cu un diesel la care nu functioneaza turbo), si daca iau acceleratia si o calc din nou, deobicei nu mai face asa. La rece mai miroase cateodata a benzina. O am de doar 3 saptamani si nu am alimentat decat benzina 95 dar din intamplare nu pt ca mi-as fi propus, doar de la OMV si MOL, aici in Romania.

Banuiesc ca e din cauza sondei lambda, dar poate stie cineva mai multe si ma poate indruma putin.

PS Cateodata mai apare si sunetul ala de diesel la pornire.

Salut. Aceleasi simptome le am si eu inclusiv sunetul de "diesel" uneori cand pornesc... Ai dat de cap problemelor?

Salut,

Si eu am cumparat recent un Golf IV 1.6 FSI si dupa 300 de km in tara s-a aprins acelasi senzor. Am pus-o pe tester si se pare ca e sonda lambda. Mai am un prieten care are tot un 1.6 FSI si tot a avut probleme cu senzoru ala ...a tot schimbat chestii pe masina si acuma de doi ani merge cu el aprins :) ...masina merge excelent in orice caz.

Mersi,

Salut. Ai schimbat sonda lambda si si-a revenit? La mine tremura,da rateuri, uneori merge in 3 pistoane (cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul de diesel e de la pompa de inalta presiune.E ceva normal la FSI..asta sa nu dureze mai mult de 2-3 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Legat de pompa de inalta presiune? E o chestiune normala sau e ceva defect? In teorie nu cred ca ar trebui sa sune asa.

Si eu am acelasi motor ca si voi, aceleasi probleme. Recent mi-a palpait si mie martotrul de noxe si masina era epliletica. Am schimba o bobina iar acum si-a revenit.

Problema mea este insa alta; in momentul in care motorul e cald, se intampla sa-si dea in nas (1, 2x) iar apoi se aprinde senzorul respectiv si turatia imi este limitata la 3k rpm; de regula cand motorul este cald masina trage mai greu.

VAG-Com-ul nu-mi da vreo eroare dar trebuie sa mentionez ca uneori, simt miros de noxe inauntru, la relanti, (exclus de la masina din fata :) ), iar atunci consumul instant scade cu 0.1 - 0.2 si masina parca tremura un pic.

Aveti idei sau mai bine, vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!