Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

te am intrebat cateva posturi mai sus ,cum erau cuzinetii la bxe ul tau....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/10/2017 at 5:49 PM, marius1982.11 said:

hmm, suna a tacheti. da jos capacul de la axul cu came si fa o verificare vizuala la came/tacheti.

ERAU TACHETI  , ORICUM MASINA AM VANDUTO PT CA AVEAM NEVOIE DE MAI MULT SPATIU SI AM ACHIZITIONAT UN PASSAT DIN 2002 . .MERSI !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzinetii de biela la BXE la 100.000 , ulei schimbat la 7-8000 km. Pproducatorul cuzinetilor, ... necunoscut (ceva cod TH 7 8D23K). Cei noi originali, au venit pe producator KS (sau Kolbenschmid) 

deci nu e din ulei problema uzurii

WhatsApp Image 2017-07-10 at 20.33.39.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzinetii exfoliati sunt stantati cu KS,ma intreb daca astia noi pe original nu sunt facuti la fel si se vor exfolia in timp

ai mei de pe bxe au codul TH7 7H19U

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29/6/2017 at 1:26 PM, lucian.1950 said:

. Din pacate acum nu mai merge cu rectificari fiindca nu exista cuzineti pentru cota de reparatie, adica mai grosi ( sa compenseze cit se ia la rectificarea pieselor ) deci se inlocuiesc si vilbrochenul si biela, care e bine sa fie schimbata cu piston cu tot... deci o multime de piese ...

ba da ,exista si cuzineti mai grosi...0,25-0.5mm...GLYCO  sau KOLBENSCHMIDT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R1,R2,R3 .....imi aduc aminte de anii '90 .

In ziua de azi nu merita astfel de rectificari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, toti mecanicii pe care ii cunosc mi-au zis ca la octaviile noastre nu exista asa ceva...

Andrei, problema e din ungere, dar nu ca nu am face noi ce trebuie ci bag mina in foc ca e subdimensionata ungerea la motoarele astea, la subdimensionarea suprafetelor cuzinetilor nici nu vreau sa ma gindesc. Consider ca asta este buba la BXE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva problemele au aparut cand s-a trecut de la E3 la E4 si s-a micsorat baia de ulei de la 4,3 litri la 3,8 litri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca s-a redus baia de ulei, sunt utilizatori care schimba uleiul la jumatatea km recomandati de producator si degeaba...

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema nu e de la calitatea uleiului. Ulei mai putin, poate orificii mai mici, debit mai mic la pompa, deci ungere mai proasta. Posibil, zic si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, lucian.1950 said:

Ionut, toti mecanicii pe care ii cunosc mi-au zis ca la octaviile noastre nu exista asa ceva...

Andrei, problema e din ungere, dar nu ca nu am face noi ce trebuie ci bag mina in foc ca e subdimensionata ungerea la motoarele astea, la subdimensionarea suprafetelor cuzinetilor nici nu vreau sa ma gindesc. Consider ca asta este buba la BXE.

GLYCO  UGS: 71-3904 0.25mm

KOLBENSCHMIDT  UGS: 77554610

KOLBENSCHMIDT UGS: 77554620,astia ce sunt?poate se uita si carcotasul care ti a dat like

oricum subiectul era inchis ,ne a lamurit exxcalade spunandu ne ca nu merita reparatia

problema la cuzineti nu e din ungere,cuzinetii KS se exfoliaza...pe toti cuzinetii exfoliati scrie KS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎22‎.‎03‎.‎2017 at 10:28, Dolfin a scris:

Cuzinetii de biela sunt comuni si cu alte motoare PD sau CR (de ex. AVB, AMF, BRU, BKC, BXF sau CAYB, CAYC, CFWA) si acolo nu au creat probleme.

Nu cred ca putem da vina pe ei, este ceva in BXE care ii solicita mai puternic.

 

Insa este adevarat ca exista o schimare de cod pentru cuzinetii initiali, deci este o problema cu cei de la inceput si s-a scos un model imbunatatit, valabil pentru toate motoarele de mai sus (care n-au avut astfel de probleme).

- 045105701C - cuzinet jos - cod inlocuit din 01.01.2009 cu

- 045105701C GLB - cuzinet galben

si

- 045105701B - cuzinet sus - cod inlocuit din 01.01.2009 cu

- 045105701B GLB - cuzinet galben

Pentru reamintire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin se pare ca pe bxe s au pus 2 marci de cuzineti,prima marca a prezentat o si andrei in foto,la fel erau si cuzinetii mei pe masina

a 2 marca este KOLBENSCHMIDT ,pe ei scrie ks,care se exfoliaza si duce la spargerea blocului motor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar cei KS ce se exfoliaza erau serie veche, acum e alta serie, alt cod de KS, deci teoretic au remediat problema exfolierii.

Interesant ar fi sa vedem cuzinetii de biela de la un 1.6TDI CAY, pentru ca sunt aceiasi cuzineti..... si sunt foarte multe motoare de 1.6 TDI CR, multe cu 3-400.000 km si nu au manifestat probleme. 

Ciudat este ca stiu vreo 2  BXE cu 2-3-400.000 km, fara probleme. 

De asemenea stiu peste 10 cazuri de BXE cu biela rupta... 

e a naiba balanta asta. Ramane de vazut la urmatorii 100.000 km cum se vor prezetna cuzinetii KS cu cod schimbat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu acest topic si m-am ingrozit...AXR-ul am vazut ca are acelasi cod de cuzineti de biela ca si BXE. Apare aceeasi uzura prematura si la acest motor sau doar BXE-ul s-a "nascut" mai ghinioninst?

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are legatura, este undeva o greseala de proiectare care este accentuata de un anumit mod de folosire a motorului si de service-ul lui.

Pare, dar este doar o impresie, ca BXE-urile care nu sunt menajate si sunt conduse sportiv rezista mai bine in timp.

Cele care sunt exploatate batraneste se pare ca sunt victime mai probabile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victime probabile sunt alea cu cuzinetii KS,in seara asta va prezint un BLS cu dpf,din 2008,150kkm,cu biela iesita din blocul motor ,pe cilindrul 1

curios e faptul ca cuzinetul 4 nu e exfoliat,cuzinetii sunt KS ,cuzinetul 1 nu l am mai putut recupera

IMG_1480.JPG

IMG_1571.jpg

IMG_1572.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe să mă sperie chestia asta. Am un prieten cu BLS din 2007 116.000km eu i.am zis s.o cumpere credeti ca i.ar putea pica? Masina e luata din Germania si circula tot acolo. Sa.i zic s.o dea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o mica paranteza,axa cu came de bls nu mai are sanfrenul deci nu mai poate fi folosita,curios e faptul ca axa de pe bxe ul care l am prezentat mai sus e ca noua,sanfrenul este vizibil pe varful lobului....asta chiar ca tine de intretinere si calitatetea uleiului,,,,nivelul de ulei sus pe joja

@Arl 150chestia asta se poate evita schimband preventiv cuzinetii,si nu costa o avere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat costa asa in mare schimbarea cuzinetiilor la bxe cu tot cu manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuzineti OEM cam 70-80 lei / bucata, necesar 4 bucati

suruburi biela 14 lei bucata, necesar 8 bucati

manopera - undeva la 200 lei ar fi o estimare decenta.

cuzinetii inferiori nu au probleme, eu zic ca se pot refolosi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am schimbat cuzinetii inferiori,la indemnul tau,am deja facuti din ianuarie pana acum vreo 8kkm si nici o problema...recent am facut schimbul de ulei

as mai adauga silicon pt carter,ulei si filtru pt un schimb de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea sunt obligatorii., de asta nu le-am mai trecut

Pentru cine vrea, poate sa inlocuiasca si cele 4 o-ringuri de la tubulatura turbo- intercooler. Eu am avut posibilitatea si le.am inlocuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cei care au avut motoarele BXE crapate, ce avans aveati in mod obisnuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eu un bxe din 2007, 112000 km (condus de mine pana pe la 60.000 apoi tata). Intorcandu-ma de la un drum mai lung cu ei observ in oras ca scoatea un sunet asemanator cu https://www.youtube.com/watch?v=v1lPVY6762Q . Reviziile si serviceul a fost facut in totalitate la reprezentanta, de vreo 1-2 ori la 15000 km, in rest pe la an la 7-8000km.

Culmea este ca nu se aude in mod constant, doar atunci cand se merge mult gen ¬100 km constant cu ceva accelerari mai bruste.

Mi-a fost imposibil pana acum sa reproduc sunetul respectiv la service cand am fost sa puna senzori de parcare... Cand am ajuns acasa, citind pe aici ce si cum am mai bagat 500 ml de ulei (era pe la jumatate nivelul de ulei) si dupa am facut un drum mai lung de 220-230 km cu pauza la jumatate ( a fost dus intors) si nu se mai auzea la intoarcere nimic....

Luna viitoare ma duc la revizie si as vrea sa imi iau o zi libera sa vad cum fac sa le arat zgomotul respectiv si sa desfaca ce e de desfacut ca sa preintampin ceva probleme.

Puteti, sa ma ajutati, va rog cu ceva sfaturi? Intentionez sa fac reparatia la reprezentanta ca imi da garantie, nuprea ma intereseaza costurile cat mai itnereseaza cand ii dau masina sa poata merge linistit si fara stres cu ea cat mai mult timp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!