IdaMK1

motor 1.6 diesel probleme diverse va rog intrati

22 postări în acest subiect de discuţie

bun incep cu diverse... pompa injectie curge in bataie de joc pe la cacatu ala de soc, ca rezolvare cred ca va trebui data jos si schimbata garnitura odata cu aceasta operatiune se umbla la distributie as vrea sa o schimb... ce recomandati? ceva mai lezne otara... adica nici prost si nici scump tare...:) 2 ar fi ca in mom de fata am cutie de 18 de sciroco de benzina si nu reusesc sa reglez a 5 a sa mearga nici cum ... asa ca as vrea sa pun o cutie in 4 trepte... ce spuneti ? de 1.5 diesel cum e la drum lung? se tureaza tare? sau e ok. urmatoarea problema e cea a furtunelor de apa care a inceput acum 2 luni cand capacul de la vasul de expansiunea si-a dat duhul si de atuncia am tot pus capace dar ori is duse ori ceva nu merge conform... adica se intaresc furtunele de apa pana la refuz... unul(cel de sus) a puscat odata... dupa un pic de forja... ce ma invatati? sa dau o gaura in capac? merge masina in parametri daca nu are presiune pe instalatie de racire? am mai vazut si la altii capacele gaurite, mentionez ca nu sunt simtome de garnitura arsa gen apa in ulei sau invers. deocamdata atata... vreau sa ma apuc pentru inceput de pompa si maine poimaine as vrea sa imi iau distributia si rola de aceea as vrea sa recomandati ceva ok... si ca pret si ca calitate...

Motorul este 1.6 diesel cod JP de golf 2 paremise si cutia actuala este FD.Multumesc:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau eu un vas de expansiune din ala rotund. moka;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se vb de JP am si eu o problema care ma scoate din pepeni. Deci: dimineata cand pornesc motoru scoate fum alb si cateodata merge intrerupt. Ce e interesant ca atunci cand pornesc fara soc motorul clantane ca si cum ar fi avansul mare, dar cand trag socul urca relantiul si dispare acel clantanit. Am verificat, aer fals nu vine pe tur, am furtune transparente si pe tur si pe retur. Se poate sa fie avansul prea mare? Si atunci cand motorul e cald daca stai in spatele masinii te ustura ochii de la gazele de pe toba. Nu am umblat la debit sau la surubul de relanti. Daca se poate, niste sfaturi ar fi bine venite. Multumesc.

P.S. Cer scuze lui IdaMK1 ca am postat pe topicul lui.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deci :)

- la puscatul furtunelor de apa cred ca face presiune prea mare. Posibil sa ai ceva infundat pe acolo

- nu se tureaza in trepta IV cine stie ce, daca nu mergi cu 130 constant :) mai bine o cutie in 5 trepte pentru consum la drum intins (am eu una 4S de golf II)

- pornire cu fum alb si clantanit de care zici - motor sarit de la punct. Cel mai probabil pompa de inj nu mai e unde trebuie din varii motive. Asta am patit eu cel putin - da motorina dar nu da cand trebuie si aveam albiciune in spate cat incape. Identinc cu socul era si la mine. Era sarita de la punct.

asta la prima strigare, problemele pot fi si mai consistente - sau mai simple.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca clantane banuiesc ca o fi sarita pompa in fata, adica avans prea mare. ma uit azi. se poate sa fie mai multe tipuri de pinioane la pompa de injectie?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce sa fie infundat? isi face apa traseul nu are probleme... motorul merge ok problema cred ca e de la capac cred... nu stiu ce sa zic cat despre turatie acuma mi-am luat masina si pentru drum lung nu numai pentru oras... cu cutia veche am mers 150 singur si 142 145 cu unu in masina ... si e limitata din pompa si primeste si motorina de la gigi:)) ma rog in alta ordine de idei cutia nu e pentru acest motor .

ZAYTUSCA ai pm :)

CHYCHY stai linistit nu e problema:P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat distributia, e la loc zic eu, adica arborele la volant la V din coroana, pompa se blocheaza cu un dorn, iar axul cu came se blocheaza in plan paralel cu chiulasa. sa ma corecteze cineva daca gresesc. i-am mai dat un pic de avans si relantiul putin mai mare si nu mai scoate fum dimineata, merge perfect rotund, dar parca totusi un pic e prea galagios. sper sa aud un motor venit de afara cum toarce zilele asteaa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ida, care cutie nu e pentru acest motor ? cea care o ai sau care ?

schimba vasul de expansiune ca se gaseste nou pe la 40-40lei si totul e OK daca tu crezi ca e de la vas (sau capac). Gaura sa dai in capac cred ca glumeai :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cea pe care o am nu e pentru el e foarte turat motorul cu cutia asta:( cat despre vasul de expansiune prin bunavointa lui ZAYTSUCA sper sa rezolv problema:)

PS: de ce speri ca glumesc cu capacu gaurit? e rau daca dau gaura?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca trebuie sa fie circuitul sub presiune pentru a mari temperatura de fierbere a lichidului , totodata ma gandesc ca va trebui sa completezi zilnic pentru ca iti va arunca lichidul pe gaurica aia . si cum vine si iarna...mai bine un vas nou.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@IDAMK1poate ca furtunul a crepat si din cauza virstei...fabricantul recomanda ca la 4 ani sa fie schimbate.O fi si alte baiuri poate in motoru ala

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Alte probleme in motorul meu ... cum ar fi ??? ai vreo idee ? denis dar daca pun vas cu sonda de aia de apa si las sonda intredeschisa mai sare apa? ce spui :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

neavind toata informatia despre motor nu pot decit sa presupun:pompa de apa,eventuale depuneri in partea de racire a motorului(parti metalice sau nu-eu am avut radiatorul de climatizare infundat cu mizga de exemplu).

virsta furtunelor-cum am mai zis,calitatea lichidului de racire-ideal schimbarea lui la 2-3 ani- etc

cam cum a fost ingrijit motorul inainte sa ajunga la tine???

ar putea sa fie orice componenta a circuitului de racire.sau de ungere(calitatea slaba sau insuficient ulei duce la supraincalzirea motorului)

daca zici ca a puscat furtunul de sus dupa ce i-ai dat un pic de pedala poate ca ai termostatul blocat,combinat cu virsta furtunului si cu o pompa care nu circula apa prea bine...toate astea ar putea contribui ca la partea de sus a motorului sa fie temperatura apei mai mare

ar mai putea fi si stilul de conducere(accelerat mult in viteze inferioare)

etc.

Modificat de dan66
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, despre pompa de apa depuneri si alte cele nu iti pot spune prea multe ca nu stiu nici eu :P despre radiatorul de climatizare pot sa spun ca iarna e cam rau la capitolul incalzire... probabil are ceva mazga si alte cele in el nu zic... insa trebuie punctat ca era ok pana sa se duca primul capac... desigur acuma nu stiu cat de tare trebuie sa fie furtunele... dar nah totusi a puscat ceva nu e bine clar acuma desigur si varsta poate fi de aceea maine pun altu bun(nu nou) temperatura in bord nu creste peste ledu ala rosu oricat ias da forja... lichidul de racire pe timpul verii e apa dar e foarte ruginita... oricat as schimbao ca imi si pierde apa in bataie de joc da pentru aia tot maronie e:P nu se curata:-s

Ca si termostat daca ar fi blogat sar putea intampla mai multe decat pusca un furtun ... gen nu porneste termocupla, temperatura uriasa (peste ledu rosu ) calat... booom ... gen 20 30 km si pa motor.. NU ? nu se intampla asa ceva deci scoatem din calcul termostatu. Pompa de apa circula apa bine cand dau capacu jos si accelerez creste debitu la apa bine... deci e buna. Stilul de condus intradevar e agitat:) dar sunt destul de cuminte cu ea si nu primeste zi de zi forja ca totusi e masina mea si nah... nu imi bat joc de ea. oricum trebuie punctat ca furtunu a puscat dupa un drum de 50 km merg in a5a la 90 si odata dupa un drum de 15 km mers cu 50 60 km iarna pe frig... atuncia mai mult ca sigur ca furtunul era uzat si nu am bagat eu de seama... In rest nu stiu ce sa iti mai spun masina e un 1.6 diesel simplu :)

PS : daca sti u vasele alea de expansiune cu senzoru ala in ele spune-mi TE ROG si mie cum primeste sau cum citeste senzoru ala(alea doua fire) ca nu mai este apa in vas? eu nu reusesc sa ii dau de cap:P

Modificat de IdaMK1
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

-Cum functioneaza senzorul ala nu stiu dar stiu ca daca nu e apa in sistemul de racire semnalizeaza.

-Radiatorul de incalzire face probleme pentru ca dupa ce ai avut probleme cu capacul,radiatorul e cu aer in el,nu s-a umplut complet instalatia de racire.

-Apa in motor,vara,produce rugina.una din calitatile antigelului e ca previne ruginirea.

-ideal e sa schimbi lichidul de racire la 2-3 ani.si nu cu apa ci cu un antigel de calitate buna.

-termostatul nu are rol in cuplarea ventilatorului.ventilatorul trebuie sa aiba un senzor pe radiator care comanda cind sa functioneze.poate ca acel senzor din cauza ca folosesti apa in sistemul de racire e plin de rugia pe suprafata cu care vine in contact cu apa si nu citeste bine temperatura.(incearca si vezi ce ai in radiator cind scoti acel senzor)

- ca sa vezi daca termostatul e ok sau nu ar trebui scos si fiert intr-un vas cu apa.Atunci poti sa vezi cu ochii tai daca se deschide sau nu.(il pui vertical si cind incepe apa sa bolboroseasca ar trebui sa vezi cum sa deschide-coboara placa din centrul lui.)

-daca scoti termostatul poti sa vezi prin gaura in care sta el si pompa de apa si interiorul motorului.

-furtunele ca sa fie considerate ok ar trebui sa nu fie mai umflate,crapate,cu riduri sau alte defecte linga colierele de stringere(pe partea cu presiune).daca arata ca un salam strins in colier ar trebui schimbate.

eu am neglijat un furtun imbatrinit=am pierdut antigelul din motor si asta a dus la supraincalzirea motorului=garnitura de chiulasa noua,suruburi noi,semering la axul cu came si la axul pompei de ulei,garnitura noua la capacul chiulasei+furtunele schimbate.destul de scump pentru o nimica de furtun

cred ca e mai bine sa bagi bani in piese si sa circuli cind ai nevoie cu masina decit sa nu cheltui si sa te lase cind iti e mai draga lumea sau ai mai mare nevoie.

mie imi spune intuitia ca daca reusesti sa cureti instalatia de racire de rugina din ea problemele tale au sa dispara.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si o idee de curatare? adica ar merge cu un furtun cu apa si presiunea dar o solutie ceva sa atace si sa detaseze rugina din interior ai ? Ce spui?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cel mai corect ca sa nu demontezi motorul ar fi sa cauti o pompa de aia care sa poate atasa la masina de gaurit.daca gasesti ar trebui intercalata intre radiator si vasul de expansiune pa furtunul ala subtire.

asa m-au sfatuit si pa mine niste mecanici cind am avut ulei in sistemul de racire.

ca si agent de curatire......greu sa recomand ceva ...ceva care sa nu iti atace furtunele dar sa fie destul de agresiv cu rugina.poate daca incerci cu ceva solutii de curatat radiatorul ma gindesc asa la repezeala.

nu prea stiu cum e cel mai ok sa scapi de rugina din motor.

daca ai face o solutie si sa o circuli cu acea pompa din o galeata prin motor si apoi sa iasa in alta galeata .....

sau sa schimbi mai des antigelul(cam la o saptamina) si sa circuli cu masina normal ; sa-l schimbi pina cind vezi ca e limpede...-poate ca asa e mai costisitor un pic dar ai masina la dispozitie-

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am avut si eu aceeasi problema (cu spartul furtunelor) si i-am schimbat garnitura de chiulasa!!! Asa am rezolvat problema! mentionez ca nu-mi dadea semnele obisnuite(apa in ulei sau ulei in apa),dar....se pare ca ajunge compresia in instalatie sau scoate apa pe evacuare!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu in momentul de fata am ars garnitura de chiulasa (sper fara ciuloasa in sine :D) si imi da presiune in instalatie dar nu baga si in ulei , dar pierd compresie pe canalele de apa

schimba garnitura si scapi de problema

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor am si eu o problema. am un golf 2 diesel i-am schimbat cutia am pus totul la loc si cand dau sa pornesc imi caraie si nu porneste. am schimbat 3 electromotoare pana acuma si tot asa face oare ce o fi ? :(:(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza verifica dintii de la coroana de angrenare de pe volant.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In cutia de viteza este o bucsa in care intra electromotorul,s-ar putea ca la cutia pe care ai schimbato sa fie praf,sau chiar inexistenta,da electromotorul jos si verifica treaba asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.