Jump to content

T4 - probleme pornire


nicola323
 Share

Postare recomandată

@ george  cati km are masina?  Nu stiu daca la T4 tau  asta e cauza intrucat o pompa de injectie  la 2.5 tdi tine fara probleme 750 000km  dar stiu cazuri la alte masini la care o pompa de injectie uzata tocmai asa se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
georgeantonie67

va salut ////////    vreau sa-mi cer scuze  pentru postarile trecute si totodata  pentru cine mai intampina greutati   de genul  meu  pot sa-i spun ca  acel    EMO   cum ia-ti spus voi se numeste   TEXALARM  DC5 C  este montat de o firma olandeza , am cartea tehnica pe care am traduso si explicatia a cea ce mi se intampla mie este ca  una  din cele 5 taste pentru introducerea codului  nu percuteaza cum trebuie si nu se valideaza codul pentru pornire . Aceast  sistem  blocheaza   atat  electromotorul cat si alimentarea cu combustibil. Daca cineva este interesat  de traducere si de schema acestui sistem pot sa-l ajut . Cu toate acestea eu inca nu am gasit un meserias sa-mi scoata acest sistem definitiv dar mai caut.  Vreau sa va urez sarbatori fericite si sa auzim numai de bine.GEORGE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca mi ai dat dreptate mie/colegilor.

Nu ai gasit omul potrivit sa ti l dea jos(de obicei se leaga pe pompa de motorina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.am si eu o problema ca un t4 imi arde siguranta de contact in momentu cand pun contactu si nu imi indica apa carburantu si nu incarca nici bateria.poate sa ma ajute cineva?multumesc

Modificat de Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti,

 

Unchiul meu are un T4 1.9 TD 50 kw  ABL , daca motorul este rece porneste normal , dupa ce se incalzeste nu vrea sa porneasca ( adica dau la chei si nu invarte motorul deloc)

 

Am incercat sa o pun pe tester si nu se conecteaza la calculator, are tip mufa diagnosticare veche  K - L

 

Imi poate spune cineva cu ma pot conecta la calculator , sau care sunt firele (pinii) de la calculatorul de motor si unde este situat el ?

post-69258-0-04336500-1436765883_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu poti sa te conectezi la calculator pentru ca nu are. Este motor cu injectie mecanica si nu are ecu sau alte componente electronice. Acea mufa o aveam si eu la fosta masina si aveam motorul aproape identic cu cel de pe t4-ul unchiului tau.

 

In locul tau as verifica bateria in primul rand(chiar daca porneste la rece) apoi electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot electromotorul zic sa il verifici prima oara,am avut aceleasi simptome si s-a rezolvat cu o curatare si inlocuire de carbuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca invarte bine nu e electromotorul..  eu as suspecta capul hidraulic la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste bine la rece.

Cand se incalzeste motorul si vreau sa o pornesc electromotrul nu invarte deloc, dar a mers la un electrician si mi`a tras un fir cu un buton , atunci cand nu porneste la cheie ii pun doar contactul si apas pe buton.

 

In legatura cu diagnoza , am mai incarcat cineva.

 

Eu pe un audi 80 din 1994 are acelasi tip de mufa si merge sa fac diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rotorul din electromotor(sa nu intre in scurt cand se incalzeste si se dilata tolele de pe colector).Am patit de curand asta pe alta masina,am rezolvat-o prin schimbarea rotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema cu batranul meu T4 AAB.(sper ca ma incadrez in topic si nu creez nici un fel de inconveniente nimanui- e prima mea postare :) ).

De curand am fost nevoit sa imi schimb electromotorul cu unul nou, doar ca la montare am facut o gafa si anume am inversat cele 2 fire groase, iar la montarea bornelor pe baterie s-a produs un scurt-circuit (destul de consistent, aprox. 2-3 secunde). Acum dupa ce pornesc motorul, electromotorul ramane cuplat functionand in continuare cu motorul. Din cate am observat problema nu are legatura cu electromotorul, demontat functionand perfect, ci exista o oare care legatura cu alternatorul, si anume: in momentul in care decuplez aceea mufa cu 2 fire (rosu-negru/albastru) si/sau plusul de pe alternator, electromotorul functioneaza perfect si se decupleaza dupa pornirea motorului. In schimb, atat timp cat sunt cuplate mufa si plusul respective pe alternator, dupa pornire am tensiune pe pinul subtire de pe el.motor unde vine firul de la contact, unde in mod normal tensiunea trebuie sa dispara dupa ce lasam cheia de pe automat.

Ce am putut sa "prajesc" prin scurt-circuitul respectiv ?

Tin sa mentioneze ca contactul nu a fost pus in momemtul scurt-circuitari, cheia fiind scoasa din contact.

Va multumesc anticipat. O zi placuta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se fi ars firele de la alternator (de la mufa si care duc la electromotor) in camasa de protectie si sa fie in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele le-am sunat si par a fi in regula, desi ii duminica, maine am sa arunc totusi o privire si o sa le scot din protectie. Dar am masurat valoriile produse de alternator la iesirea + si am depistat acolo o problema, anume valoariile sunt violent oscilante sar dela 19v-8v-12v-10v-7v-14v cu intervale foarte scurte (valoriile date sunt aproximative, au doar rol de exemplu aprox.al frecventei), in schimb daca trec volt-metrul pe curent alternativ am o valoare constanta de aprox.43,5. De aici deduc ca probabil scurt-circuitul mi-a prajit ceva in alternator- bobine/regulatoare-sau ce o mai fi pe acolo.

Multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca oscileaza asa e regulatorul de tensiune. Daca era bobina nu aveai tensiune suficienta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

In primul rand vreau sa imi cer scuze pt.absenta.

Problema persista, am schimbat alternatorul cu unul nou nout si aceeasi poveste, cand cablul + de la alternator ii legat la borna de la electromotor ramane cuplat el.motorul dupa pornire.

Urmeaza sa imi comand un "electro-magnet"nou (nu stiu cum se numeste exact piesa care impinge capul electromotorului si are si rol de intrerupator pt. el.motor) fiindca nu mai am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

Firele de care spuneai, le-am scos din protectie si sunt intacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane cuplat ca atuncea cand dai la automat sa o pornesti? Poate e doar contactul electric din butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Scuze de intarziere. Da, exact asta face. Eu dau drumul la cheie si el sta cuplat ca si cum as da mai departe la automat, dar asta doar cat timp am cablul de la alternator legat la borna de la electro motor.

Azi nu am reusit ca a plouat, dar maine vreau sa remontez el.mot.(l-am demontat intre timp) si sa verific daca dupa pornire am tensiune pe firul care vine de la contact pe pinul ala mic la el.mot. Oricum pe pinul respectiv am tensiune at.cand e conectat cablul + de la alternator la el.mot.

Am sa incerc sa revin maine cu amanunte dupa ce demontez si contactul.

Multumesc inca odata pt.sustinere. O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa faci un bridge intre firul rosu gros (parca) si cel negru (cred ca gasesti pe aici exact care fire a mai fost discutata treaba) din contactul electric sa pornesti masina pe direct fara sa invarti contactul. Dupa ce scoti mufa din contactul electric. Asa afli sigur daca e el de vina. Poate ei noroc si dai doa 30 de lei si scapi ieftin. E stiuta treaba ca se strica din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi am remontat el.motorul si dupa pornire am masurat firul care vine de la contact la pinul subtire de la el.motor si nu are tensiune pe el, in schimb am tensiune pe pin, de aici deduc ca e electromagnetul devina totusi.

Am demontat si desfacut partea din spate de la contact si pare a fi intreaga si in interior, totusi fiind o piesa ieftina am decis sa o schimb si acum astept sa vina piesa.

La puntea intre fire m-am gandit si eu azi,doar ca nu am mai avut baterie, cele 4 saptamani fara incarcare isi pun amprenta :) .

O seara placuta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari. Dupa atata timp am reusit sa schimb dinnou electromotorul si functioneaza relativ bine. Spum relativ pt.ca nu mai "agata" el.mot.dar acum imi sta aprins becul de la baterie, iar cel de la ulei palpaie (eroare de incarcare)si dupa ce pornesc masina, indicatorul de la conbustibil pica de la plin la 0 dupa care isi revine. De si e nou alternatorul am masurat tensiunea de la iesire si imi da aprox. 19V la relanti. E cumva prea mare tensiunea ??? Stie cineva cat scoate alternatorul de la un 2.4d AAB si din ce cauza pica indicatorul-combustibil ???

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea de iesire trebuie sa fie intre 13.5 - 14.5 V in functie de consumatori. Daca e mai mare sau mai mica e dus regulatorul de tensiune de pe alternator (sau mai rar punte de diode). 19V e foarte mare, poti arde ceva.

Legat de indicator, cauta pe site, am scris chiar eu rezolvarea. Tine de niste contacte imperfecte (dezlipite) din interiorul ceasurilor, tot de la o piesa ce regleaza tensiunea ce ajunge la ele. Asta e valabil doar daca ai bord modelul vechi, nu gen Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Manci, pt.ajutor si pt.promtitudine.

Alternatorul e nou va trebui sa contactez comerciantul. Desii cred ca voi monta regulatorul de pe alternatorul meu vechi. O intrebare as mai avea totusi: Tensiunea de 19V e la borma alternatorului, la baterie in schimb am tensiunea bateriei de aprox.12V. Deci nu ajunge tensiunea la baterie? Asta ar insemna ca exista vreun releu de supra tensiune care sesizeaza neregula si intrerupe incarcarea, sau? Si unde as gasi releul de incarcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna , daca mai sunteti pe forum . Am o problema la t4 2000cc benzina . Am pornit masina si am parcurs 100 metri , am oprit motorul si nu mai porneste La început am cumparat combustibi , ca tot omul credeam ca sa evaporat desi am facut plinul nu de mult . Am controlat pompa si functiona . Am întrebat in stanga in dreapta dar nimic . Nu este meseria mea dar cred ca este ceva pe partea electrica , am verificat sigurantele si erau ok , releele nu stiu cum se controleaza . Daca are cineva un sfat bun ? La cheie totul pare ok dar nu porneste  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Am un vw t4 caravelle 2,5 axg 151 cai si de cateva zile imi face figuri la pornire. Adica se pune contactul normal dar nu mai vrea sa o ia. Ca si cum nu ar recunoaste cheia. Am incercat si cu cheia de rezerva dar nimic. Dupa cateva incercari a pornit intr-un final. Azi m-am chinuit o jumatate de ora si nu am reusit. Stie cineva ceva pareri? 

Modificat de calinbirtas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demarorul invarte sau rotesti cheia si nu se intampla nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!