Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Da , mi-am cerut și scuze .

Oricum am realizat ca sunt morun și am rezolvat . 

Cer mii de scuze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, snapisrl said:

E totusi o masină de peste 4 ani...Pretul pare mult prea mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

A venit timpul sa imi schimb si eu masina, iar dintre toate familiale ma simt atras de cele din grupul VAG (Passat B7, Octavia 3) dar nu imi displac nici Insignia sau Mondeo.
Masina pe care o voi cumpara va fi dupa 2012, cu un kilometraj (sper eu real) mai mic de 150000 km. Cum nu sunt adeptul unui condus "foarte sportiv" prefer motorizarile mici 1.6 TDI dar si benzinarele. Bugetul alocat achizitie este in jur de 11000 de Euro. Deja am verificat, contra cost, o groaza de masini de pe ... piata locala si peste 90 % dintre ele au ... slabit enorm (la km ma refer) pe drumul spre tara noastra.
As dori ajutorul vostru prin cateva sfaturi:

Prima masina https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7Gk1d1.html

Este luata la licitatie din Franta si la verificarile care le-am facut km sunt reali, are parbrizul ciupit si ceva probleme la caroserie dar nu importante.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7Gl0fB.html

Am VIN-ul la ea (omul mi l-a dat foarte repede) dar nu pot sa o verific deloc! Am sunat si la Skoda si nu pot (nu vor) sa imi spuna nici contracost.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7GjB7f.html

Masina arata foarte bine dar nu au raspuns la mesaje au spus ca ma suna ei sa imi spuna VIN-ul, nu m-au mai sunat.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-iii-ID7Gl4zx.html

Idem ca precedenta!

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7GkWlp.html

Verificat Km sunt reali! Masina din Franta!

 

Ce parere aveti despre aceste masini! Ce parere aveti de motorul 1.6 TDI!

Care sunt actele necesare pentru o masina din Franta.

Va multumesc!

 

Modificat de cossty
Corectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate piata s-a schimbat in ultimele 6 luni de cand am terminat eu cautarile pentru a mea.

In caz contrar, in bugetul tau, este foarte, foarte greu sa gasesti sub 150k reali.

Oricum, mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua din Franta (prima si ultima din lista) sunt singurele care cred ca au km reali pentru ca le-am verificat pe vin-info.com si intradevar la licitatiile de unde au fost cumparate atati km aveau (alcopa respectiv cars on the web).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/04/2017 at 9:30 PM, raducut123 said:

E totusi o masină de peste 4 ani...Pretul pare mult prea mare...

Pare o masina de 40+ mii de euro cu 50 mii km fara accident, cat ai vrea sa coste dupa 4 ani?!  Nu vorbim in contextul in care bijnitarul roman iti vinde o masina cu accident si 100 mii km dati inapoi.

On 19/04/2017 at 1:54 PM, cossty said:

Va salut!

A venit timpul sa imi schimb si eu masina, iar dintre toate familiale ma simt atras de cele din grupul VAG (Passat B7, Octavia 3) dar nu imi displac nici Insignia sau Mondeo.
Masina pe care o voi cumpara va fi dupa 2012, cu un kilometraj (sper eu real) mai mic de 150000 km. Cum nu sunt adeptul unui condus "foarte sportiv" prefer motorizarile mici 1.6 TDI dar si benzinarele. Bugetul alocat achizitie este in jur de 11000 de Euro. Deja am verificat, contra cost, o groaza de masini de pe ... piata locala si peste 90 % dintre ele au ... slabit enorm (la km ma refer) pe drumul spre tara noastra.
As dori ajutorul vostru prin cateva sfaturi:

Prima masina https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7Gk1d1.html

Este luata la licitatie din Franta si la verificarile care le-am facut km sunt reali, are parbrizul ciupit si ceva probleme la caroserie dar nu importante.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7Gl0fB.html

Am VIN-ul la ea (omul mi l-a dat foarte repede) dar nu pot sa o verific deloc! Am sunat si la Skoda si nu pot (nu vor) sa imi spuna nici contracost.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ID7GjB7f.html

Masina arata foarte bine dar nu au raspuns la mesaje au spus ca ma suna ei sa imi spuna VIN-ul, nu m-au mai sunat.

https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-iii-ID7Gl4zx.html

Idem ca precedenta!

https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7GkWlp.html

Verificat Km sunt reali! Masina din Franta!

 

Ce parere aveti despre aceste masini! Ce parere aveti de motorul 1.6 TDI!

Care sunt actele necesare pentru o masina din Franta.

Va multumesc!

 

Insignia are spatiu interior mult mai mic decat pasatul, vizibilitate naspa cand te asiguri spre dreapta si altele. Fordul? Trage apa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/16/2017 at 8:48 AM, cristyan2000 said:

La achiziționarea unui passat b7 2.0 tdi ce pașii trebuie urmați pt a achiziționa unul bun. Ma refer la un SH

Pai in primul rand, kilometrii sa nu fie sub 150,000 la 4 ani vechime dar nici mai mult de 200-210 mii. In al doilea rand, cauta masini aduse de pe siteuri de licitatii ca sa ai istoric si sa poti verifica ca e real...o masina care de noua a fost 30mii eur, nu o vinde nici macar neamtul cu 7-8 mii ca in RO sa ajunga la 9-10 mii....eu am dat 11 mii eur pe B7 variant din 2012 cu 184mii la bord insa reali, cu istoricul dat verificat la reprezentanta. Macar sunt sigur pe ce am sub fund si in ce imi bag familia cand mergem la drum...masina adusa de pe cars on the web pe platforma ( mi-a dat cmr, factura de la licitatie, carti service, tot).

Modificat de dragosj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2017-4-18 at 9:30 PM, raducut123 said:

E totusi o masină de peste 4 ani...Pretul pare mult prea mare...

Pe bune ti se pare pretul mare?

O masina care de noua te-a costat 30+ mii eur tu ai vinde-o cu 7-8-10 mii dupa 4 ani si la 50-60mii km (daca or fi reali)? Mai ales ca mai bagi bani si prin revizii, schimb ulei cutie, etc.?

De ce tot romanul se uita neaparat la km si nu la istoricul masinii si cum a fost ingrijita? Toti am vrea "full de full option cum zic samsarii" la cateva mii de EUR (pret de Logan mai rasarit) dar nu ne gandim si la cat a fost masina aia de noua.

Daca intr-adevar masina are km reali si istoric verificabil si in regula, pretul ala pare fix la jumatate din cat a fost de noua si imi pare un pret corect.

Eu am pornit in cautarile mele astfel: mi-am propus buget de 6-7 mii si sa fie sub 150 mii km (ca tot romanul de altfel). Dupa ce m-am tot uitat si am mai vb si cu alti posesori, mi-am dat seama ca trebuie sa cresc bugetul si nr. de km....astfel, am gasit la 11,000 EUR, din 2012 cu 184 mii km insa totul real si verificat. Din 12 VIN-uri verificate, doar doua erau OK. Trage tu concluzia (una din Cluj se dadea cu 140 mii KM la 10,000 EUR si ea avea dupa doi ani de Italia 120 mii....restul de 20 mii facuti de o babuta la piata...) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva idei, care dupa parerea mea, ajuta celor care isi cauta masina (concluzii la care am ajuns dupa 4-5 luni de cautari si apoi discutii cu diversi in ultimii doi ani):

- in afara, masina este utilizata, rulata, nu tinuta pentru statut social ca la noi, de aceea, luati in calcul un rulaj anual de minim 40,000 - 50,000 la masinile break si cam 30,000 - 40,000 la cele sedan (ma refer la brandurile VAG).

- cautati masini aduse de pe siteuri de licitatii (alcopa, cars on the web, etc.) si cereti inclusiv actele de vanzare de la siteul de licitatii in original. Acolo, la vanzare, se specifica absolut toate defectele/problemele masinii.

- luati in calcul o cheltuiala suplimentara de minim 200-300 EUR pentru revizie (schimbati minim ulei si filtre chiar daca vi se spune ca au fost schimbate recent) la reprezentanta si in felul asta puteti cere si istoricul sa il aveti (inainte de achizitie, mergeti cu propietarul la reprezentatnta pe care o alegeti voi si el sa ceara istoricul si asa il prindeti pe cel incorect).

- ca sa vedeti cat de mult a fost utilizata masina, uitati-va la centura soferului cat de "flasca" e si cat de repede se trage inapoi, uitati-va la chedere, plasticele de sub masina sa nu fie lipsa sau desprinse (mici ciupituri ale vopselei de la macadam sunt normale si parerea mea e ca nu sunt motiv de refuz al unei masini bune). Nu va amagiti ca totul luceste la motor...se spala si apoi se da cu silicon de zici ca e motorul pus acum de fabrica. Uitati-va la etichetele de fabrica cat de sterse sunt si daca corespund cu ceea ce e in acte :).

- fiti realisti in stabilirea bugetului si al modelului dorit (ganditi-va inainte, eu cu cat as vinde o masina ca asta?)

- nu va uitati neaparat ca are navigatie mare sau mica, ca are nu stiu ce nichel pe butoane...puneti siguranta inaintea echiparii (eu personal prefer o masina corecta si mai slab echipata decat una "full de full" dar la care nu stiu istoricul....vorbim totusi de masini SH).

Sper sa ajute, iar daca nu e OK ca am postat aici, rog adminii sa mute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o chestie super....

Poate ajuta pe unii 

Bravo pt cine a avut răbdare să le scrie....nu ca nu au mai fost scrise si de altii pe alte forumuri inclusiv pe acesta...

Decat sa deschidem punga mai bine ochii 

 

Modificat de 23axn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Sunt nou pe grup imi cer scuze daca mai apar greseli pe parcurs..As avea nevoie de mai mult informatii de la voi in legatura cu achizitionarea unui vw passat b7 de pe un site de licitatii https://www.carsontheweb.com, am urmarit-o pe site-ul respectiv pana la incheierea licitatie, are un numar de 86800 km fabricata in 21.10.2013. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi: ce an iese pe cartea de Romania, si unde as putea afla istoricul masinii ca la reprezentanta Vw de la mine din zonă nu sa putut afla, nu au vrut sa ma ajute. Mentionez ca masina mi-o aduce cineva care are cont pe site-ul respectiv din Italia, ce parere aveti de site-ul respectiv? De masinile din Italia? Mulțumesc 

FOTO0007.jpg

FOTO0008.jpg

FOTO0002.jpg

FOTO0001.jpg

1 minut în urmă, Laurtyn a scris:

Salut baieti,

Sunt nou pe grup imi cer scuze daca mai apar greseli pe parcurs..As avea nevoie de mai mult informatii de la voi in legatura cu achizitionarea unui vw passat b7 de pe un site de licitatii https://www.carsontheweb.com, am urmarit-o pe site-ul respectiv pana la incheierea licitatie, are un numar de 86800 km fabricata in 21.10.2013. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi: ce an iese pe cartea de Romania, si unde as putea afla istoricul masinii ca la reprezentanta Vw de la mine din zonă nu sa putut afla, nu au vrut sa ma ajute. Mentionez ca masina mi-o aduce cineva care are cont pe site-ul respectiv din Italia, ce parere aveti de site-ul respectiv? De masinile din Italia? Mulțumesc 

FOTO0007.jpg

FOTO0008.jpg

FOTO0002.jpg

FOTO0001.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost masina de firma-agent in Germania, linistit considerati 90.000 Km/an. Masinile de firma de regula se vand inainte de a incepe sa bagi bani in ele chiar daca este vorba de consumabile nu de defectiuni - distributie, discuri frana. ( cu putin inainte de a implini 200.000 Km, pragul psihologic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea de firma in general merg pe leasing operational si repara doar defectele inainte de final nu si consumabilele, asa e.

Asa am si eu Superbul de la firma. Are 43 mii acum si la finalul acestui an se termina contractul si o lasam pentru alta noua (probabil o sa o las cu 60 mii in 3 ani :) ).

Sunt curios cu cat o sa o bage la vanzare daca de noua a fost cam 26 mii EUR si nu are probleme deloc (se vor repara micile zgarieturi, parbrizul ciupit, etc).

din ce stiu, sper sa nu ma insel, pe carte apare cu 2014. la VAG, tot ce este in a doua jumatate a anului fabricat, se considera anul urmator. Eu in general ma feresc de masinile din Italia sau Franta (sunt cele mai prost intretinute), caut Olanda sau Germania, insa la acesti kilometri nu cred ca sunt probleme. Acum depinde si de pretul cerut, dotari nu pare sa aiba foarte multe din poze....poate daca dai si dotarile am putea sa ne dam cu parerea insa ceea ce conteaza este ce vrei tu nu ce vrem noi (tu o conduci, tu trebuie sa fi multumit) :).

Poti sa mergi cu propietarul actual la reprezentanta si sa ceara el istoricul, nu stiu cat costa, insa nu cred ca e mai mult de 100-200 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari: navi, pilot, comenzi volan, senzori parcare, lumina, ploaie, geamuri el f+s, start-stop, auto hold, jante aliaj, pachet crom si ce se mai vede in poza..pret undeva la 11500 E, isi merita pretul? aveti idee unde as putea verifica istoricul?

FOTO0003.jpg

FOTO0004.jpg

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare in regula, poti verifica VIN la reprezentanta...eventual suna inainte ca sa iti confirme ca pot sa te ajute. Pretul este corect din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Doresc sa achizitionez un passat B7, 2013 si oscilez intre 140 si 177 Cp. Cum sa fac sa nu.mi iau tzeapa, de la reprez. Turcesti din Germania?...stie cineva cum pot gasi masini de reprez. In Germania? Cum e das.velt. auto la noi, dar la prerurile de acolo...vreau full service history si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa cumperi din Germania cu garantie, nu zic ca nu se poate, se poate dar, trebuie sa fii foarte atent ptr ca garantia de Germania in Ro, este foarte anevoios de acordat.

Daca vrei sa beneficiezi de garantie, indreapta-te catre Das Welt Ro.

 din Germania, nu ai garantie directa cu vanzatorul, ci, este mai complicat, el iti da garantie prin intremediul altora...(

ai garantie directa cu vanzatorul doar daca o inmatriculezi in DE. eu am avut / am cu INTEC AG si este f greu de probat.

 merita decata ( dooamne fereste ) ptr chestii f grave si inca ceva... niciodata neamtul nu o sa-ti dea full garantie ptr cele 12 luni.

o sa obtii maxim Classic Garantie care nu acopera decat sistemele de siguranta complet , fara partea electrica si hidraulica de le masina.

spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welt auto....

Au ceva garantie pe anumite segmente

Dar asta e cam 1000€ in plus la pretul masinii si au certificate pt km....si macar aici nu iei țeapă la km.

Restul e si noroc cu ele

Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23/04/2017 at 9:59 AM, dragosj said:

Alea de firma in general merg pe leasing operational si repara doar defectele inainte de final nu si consumabilele, asa e.....

Nu mai vorbi aiurea. Masina este intretinuta corespunzator, conform planului de service si se repara orice defect imediat ce apare. Nu se repara ("aranjeaza") masina doar la finalul perioadei, pentru vanzare. Poate la voi la firma asta inseamna leasingul operational... ceea ce este trist.

Leasingul operational inseamna o "chirie" a masinii, in care RATA include TOATE cheltuielile cu masina (inclusiv vignete, cauciucuri de iarna/vara, revizii mici si mari, reparatii, asigurari etc). Adica tu ca firma utilizatoare platesti rata si altceva nu te mai intereseaza. Prin contract beneficiezi inclusiv de masina la schimb in caz de dauna, reparatie sau accident.

Acest lucru, pentru  o corporatie cu flota medie/mare de masini are avantajul imens ca este CHELTUIALA complet deductibila, spre deosebire de leasingul financiar, unde nu poti deduce decat ce este prevazut legal.

Un alt aspect la leasingului operational este NUMARUL DE KM MAXIM anual care sunt in contract. Daca depasesti, se plateste extra, si de obicei ustura. De fapt acesta este motivul vanzarii lor. Au contract pe 3-4 ani, cu XX km / an, cand s-a atins limita de varsta sau km ai contractului, se ia una noua, asta se returneaza la firma de operational care le vinde la licitatii. Si da, inaintea vanzarii repara defectele care nu s-au manifestat sau nu au fost reparate uzual.

NU TOATE masinile de pe operational au rulaje de 40-50-60 si XX mii de km anual. Unele au contracte de 20-25 de mii pe an (de obicei cele cu dotari peste medie pentru middle si top management, astia nu umbla asa mult, mai merg si cu avionul) altele pot avea si 90-100 de mii de km anual (in general cele mai basic, pentru agenti de vanzari etc).

Modificat de macphisto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratioare! Nu conteaza faptul ca rar ul iti scrie tie in carte 2014 pt o masina din 2013, asa poti totusi sa pacalesti un cocalar semianalfabet in targ. De ce? Pentru ca pe certificatul de inmatriculare, pe cartea de service si in istoricul masinii scrie anul real... 2013. PS- italienii sunt mai tzigani decat romanii, un fel de tigani obisnuiti, ce poti matale sa bifezi este ori o masina cu km falsificati, ori o masina accidentata cu km falsificati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, macphisto said:

NU TOATE masinile de pe operational au rulaje de 40-50-60 si XX mii de km anual. Unele au contracte de 20-25 de mii pe an (de obicei cele cu dotari peste medie pentru middle si top management, astia nu umbla asa mult, mai merg si cu avionul) altele pot avea si 90-100 de mii de km anual (in general cele mai basic, pentru agenti de vanzari etc).

Exact asta este motivul pt care sa-i dai inapoi km pt 50€ si sa-i faci un schimb de ulei de inca 150€.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, yuk a scris:

Nu conteaza faptul ca rar ul iti scrie tie in carte 2014 pt o masina din 2013...

Masina asta e cumparata de pe site de licitatii, se preteaza casa de licitatii sa publice masini cu km falsificati, cu probleme ? oare sa fie masina cu km reali sau sa fie magariti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25/04/2017 at 7:48 PM, yuk said:

Exact asta este motivul pt care sa-i dai inapoi km pt 50€ si sa-i faci un schimb de ulei de inca 150€.

nu inteleg exact postul tau. Sigur ca este posibil, dar la o firma mare de operational putin probabil. Exista foi de parcurs, GPS pe masini care inregistreaza cat ruleaza, rulajul rareori este luat din cartea service sau din bord :). Dar da, este posibil sa mergi intre doua revizii 50 de mii de km, sa dai 20 de mii inapoi si sa mergi dupa la revizia care se face din 30 in 30 de mii. Faci de 3-4 ori asa, ai fentat 50-60 de mii. 

De fapt, samsarii romani de obicei asta fac. Iau o masina de la licitatii IEFTIN (cu 3-400 de mii), o dau inapoi la 150 de mii, ii fac revizia la reprezentanta in Romania si o vand cu 155 de mii.

Cum desteptii din reprezentantele noastre, in mod normal si legal iti spun istoricul doar de cand e masina la tine sau la cel care ti-o vinde (deci nu cat avea la ultima revizie reala in De de exemplu), ceea ce scrie in anunt este "km reali". Reali la momentul cererii istoricului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!