Jump to content

T4 multivan - Restaurare


Bozzo11
 Share

Postare recomandată

Deoarece T4-ul meu avea ceva probleme de rugina si cateva zgarieturi am decis sa-i fac revizie la caroserie.

Am pus folie pe geamuri, distantiere de 4cm sub arcurile din spate si stranse piulitele la barele de torsiune fata pt ridicare de la sol. Am desfacut tot ce se putea desface pentru o vopsire cat mai uniforma.

Sunt in dilema la alegerea culorii tot in gama rosie, sa vad ce iese.

Daca mai aveti sfaturi utile, anuntati-ma. O sa urmeze poze si dupa vopsire.

http://vwbozzo.shutterfly.com/474

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa treaba! mult spor sa ai si multa rabdare!

ps: anunta-ma si pe mine si zi-mi aproximativ cat te costa sa faci toata operatiunea de restaurare :) Ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiudragos

super...multa bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la T4 i-am vopsit pragul,o dunga de vrea 10 cm pe toata lungimea masinii,negru pe alb se vede ok,tot din cauza ruginii,cred ca nu aveau tehnologie de vopsire pe atunci,a mea tot 2001 e.M-a costat 0 lei ca aveam niste vopsea de gard pe acasa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Peste cateva zile o sa intre si T4 la vopsit pragurile!Posteaza catvea poze aici cu dubita ta sa vad cum arata dungile acelea negre pe ea.Ma bate gandul mai demult sa fac si eu lucrul asta dar caut sa vad cum arata pe alta masina sa nu ii stric vopseaua originala.

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dunga aia ar trebui data intai cu insonorizant si dupa sa o vopsesti. Amortizeaza mai bine pietricelele si parca arata mai bine in relief.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca o sa fac azi niste poze dar e cam murdara,nu ai ce sa strici,pun pariu ca e deja stricat de rugina

am stricat topicu omului

post-47707-0-74259400-1309442477_thumb.j

Modificat de marcos28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:Excelent rezultat la izolarea masinii. Mult spor in continuare.

Saptamana trecuta am dus si eu dubitza la o mica cosmetizare. Din ce am observat micile probleme legate de rugina sunt comune.. pragurile,( zona apropiata rotilor,unde se arunca pietre) usa laterala jos langa prag, pe stalpul din spatele usii laterale, si pe stalp la fixarea shina mediane cu surub, si u in ultimul rand in zona capacului de motorina.

Ce am avut eu si nu am vazut la prea multe t4 a fost rugina sub chederul parbrizului..si un parbriz crepat din cauza ca a ramas apa sub cheder si a inghetzat.

Eu am rezolvat totul mai putin zona ruginita din jurul shinei care tine usa. Partea proasta cu aceasta e ca trebuie dat interiorul din spate jos, cat si bancheta. Si eu am usi laterale pe ambele parti :(

Dupa ce o curatz pe a mea o sa ii trag ceva poze cu rezultatul retusarilor.

PS: cred ca pentru noi proprietarii de dubitze ar fi bine sa existe un topic in care sa ne prezentam masinile exact cum si colegii de la rubrica " air-cooled" au. Noi suntem la fel de speciali si pasionati de dubitze :Driver:

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut rugina sub chederul parbrizului care a mai fost schimbat odata in Germania si trebuie sa-l schimb si eu iar ca l-am spart la scos. In rest rugina exact pe unde ai spus si a fost nevoie de inlocuit unele tronsoane.

Ce marca de parbriz ma sfatuiti sa cumpar inafara de original care e cam scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare intra si bus-ul meu la albit:d! Maine ma apuc sa ii trag un polish dupa care ii vopsesc pragurile(acolo are rugina de cand am luat-o din germania si tot am amanat sa o fac).O sa pun ceva poze dupa ce termin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit la unii cu 500lei cu parasolar si antena , licenta parca era Pilkington , acuma depinde si pe unde cauti si cam ce vrei sa aiba , ma gandesc ca unu normal ar fi mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu montat-demontat parbriz nordglass fabricat in polonia 431 roni in cluj. Cu parasolar si antena

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacitatea de captarea a antenei din parbriz la mine este de nota 4 din 10.ma gandesc sa imi montez o antena pe undeva.tre sa caut ceva pe la dezmembrari mai mic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine prinde foarte bine antena din parbriz :) Sa stii ca foarte mult conteaza si cd-playerul/radiocasetofonul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine prinde foarte bine antena , chiar nu as incerca sa pun alta pentru ca nu vad rost , tot la fel vor fi prinse posturile , intr-adevar pentru TV cred ca e ddestul de slaba dar tind sa cred e si din vina semnalului(pe loc se prinde foarte bine dar in mers nu reusesc sa prind mai nimic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi lipesc eu si geamurile inapoi pe masina. Stiti etapele de pregatire a suprafetelor sau aveti un document cu explicatii? Eventual si o marca buna de materiale.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

foarte frumos ce a iesit, dar cred ca si munca a fost pe masura. Sa o stapanesti sanatos fara incidente. Sa ne arati si poze cu forma finala din interior. Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte frumos ce a iesit , da se poate pune ceara in toate cavitatile , dar in prealabil trebuie si degresat(normal se ia la pachet) sau ramane varianta clasica si ieftina de valvolina sau ulei(cel mai ieftin posibil) amestecat cu vaselina sa ii ofere o consistenta invalzit si pus in toate cavitatile , dezavantajul e ca cateva zile iti va mirosii prin masina a ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac poze si la interior care a fost si el curatat.

Ceara am bagat in toata masina vreo 5 spray-uri de 400 ml si cu pistolul de isonorizant si furtun inca vreo 4L pana a curs afara. Pentru degresat am avut doar un litru . Am observat cum ramane ceara lipita si ce rol important are. Ca investitie cred ca am ajuns la vreo 7000 ron cu tot, oricum masina imi place mult si o sa o tin pana cand cade iar tabla.

Masina a avut pe sub ea din Germania o ceara care era data pe sub podea destul de dura si se curata greu cu periile rotative din sarma. Pe unde inca mai era nu intrase rugina. Stiti cumva ce ceara se da pe sub masina?

Si inca ceva. Trebuie sa-mi i-au cauciucuri de iarna si jante de tabla. De vara am cauciucuri C. Nu car greutati cu masina. Pot sa-mi iau cauciucuri normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui linistit de la indice de greutate 96 in sus fara sa fie Curi , eu unu al 99V de iarna de vara tot Curi am si eu dar nu sunt multumit de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super restaurare, vopseaua arata impecabil. Doar o intrebare: de ce ai inaltzat-o asa de tare? mi se pare mult prea mare distantza dintre rotzi si arcul rotzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Prietene, ai facut treaba tare buna cu dubanu tau, fara munca ta cam la cat te-a ajuns? Asa, de curiozitate. Ai pregatit-o bine, daca motorul este bun, nu merita vanduta curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru rezultatul obtinut! Daca totusi te razgandesti in privinta vanzarii, da-mi un PM te rog :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Cu operatiunea asta am ajuns lejer la 7000 ron. T4 este o masina de care te desparti greu, de asta ma hotarat sa o repar. Sa fi cautat alta nu o gaseam in conditia in care am scoso pe actuala. Motorul merge foarte bine si interiorul a fost intretinut (am pus poze cu interiorul).

Cu partea de inaltare am pus sub arcurile spate cilindrii de cauciuc brut de 4 cm iar pe fata am strans piulitele la barele de torsiune. Asta pentru ca nu sunt un sofer doar de asfalt si imi plac plimbarile in natura unde nu mai sunt drumuri europene. Sa ajungi pe lacurile frumoase mai mergi si pe forestiere :) http://vwbozzo.shutterfly.com/381

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!