gabiapostol

Pozitionare sonda lambda

23 postări în acest subiect de discuţie

Salutare,

am cautat pe aici sa gasesc o postare privind pozitionarea sondei lambda, cu alte cuvinte unde o gasesc la motor, ma intereseaza sa montez pe cablul sondei un cip(montaj electronic ) care practic o inlocuieste in vederea instalarii unui dispozitiv hho, ma ajutati va rog sa imi spuneti c-am prin ce zona este? multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stii ca sunt 2 sonde nu ? una la intrare in catalizator care masoara gazele, si una la iesire care masoara oxigenul ce iese

In poza de jos sunt localizate cuplele sondelor lambda, cea rosie este de la catalizator (sonda lambda 2), iar cea neagra de pe galerie (sonda 1),

se afla pe partea dreapta a masinii, aproape de roata fata dreapta

Modificat de alios
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stii pe cineva care are montat hho si ii merge? Parerea mea este ca ala e pentru fraieri. S-a mai discutat pe forum despre treaba aia. Sonda lambda 2 este sub masina imediat insurubata dupa catalizator si are cel putin 4 fire. 2 pentru sonda si 2 pentru incalzirea ei. Prima sonda si cea mai importanta cred ca o vezi ca un pix mai scurt insurubata in galeria de evacuare cum deschizi capota in fata dar mai jos.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Merci, da stiu ca sunt doua sonde, montajul electronic il montez pe prima sonda, cea de la intrare, asta este si idee sa ii pot regla cantitatea de oxigen ptr ca in acest fel sa ii pot regla consumul.

Merci, dispozitivul de hidrogen chiar merge si poate reduce consul cu pana la 40-50%, nu este nici un fel de vrajeala, chiar este pe bune.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gabi,tine'ne la curent cu informatii.Suna interesant.Nu ma deranjeaza daca voi fi si eu un fraier cu consum mai mic!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa identifici firele care sunt strict de la sonda lambda si nu de la alementul ei de incalzire de exemplu, sa stii ca in mufa la mine se vedeau 2 contacte aurite care erau de la sonda si restul contactelor erau normale, albe, probabil zincate.

Si eu mi-as pune negresit dispozitiv hho dar numai daca deschizi un nou topic sau gasesti unul vechi cu subiectul asta in care vei posta pe cinstite rezultatele. Parerea mea este ca mai multa benzina consumi ca sa faci hh sau H2 decat vei economisi bagand la ars hho. Curentul necesar este obtinut prin arderea benzinei. Fiecare 100W consum electric consuma 100 ml benzina la 100 km.

Vezi sa nu ia foc nu hidrogenul, ci firele. Instalatia consumand multi amperi firele se vor inrosi.

Poti incepe de pe acum sa scrii in alta parte despre cum iti faci/cumperi instalatia. Cred ca aici nu este voie sa vorbim de hho intr-un post care are ca titlu sonda lambda.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Acu problema este ca am gasit ambele sonde insa prima cea de la motor este mai ciudata are 5 fire si trebuie sa identific care este firul de semnal in calculator.

Va voi tine la curent(continuu :icon_thumright: )in legatura cu instalatia de HHO(care este facuta de mine)...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Precis gasesti semnificatia firelor pe internet la sonda cu 5 fire, sau te uiti care contacte din mufa sunt aurite. Ti-am zis ca la mine 2 contacte erau galben lucios dupa 10 ani, probabil aur 6 carate, si celelalte erau normale,zincate sau poate la alte modele alama galbuie partial oxidata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la mine nu am gasit acele contacte aurite, in plus catre sonda din calculator vin 6 fire in mufa si pleaca catre sonda numai 5 fire. :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat odata doar sonda lambda 2 si am numai semnificatia culorilor pentru lambda 2. In cutia sondei FAE a venit o hartie cu explicatii si semnificatia culorii firelor la vreo 6 producatori. Acum daca cineva a schimbat o sonda lambda 1 cu 5 fire si a pastrat ambalajul ar fi bine sa te ajute. La tine cu 5 fire este dificil chiar daca gasesti semnificatia firelor. Doua fire sunt de la elementul de incalzire, stiut fiind faptul ca sonda lucreaza bine doar cand ajunge la cateva sute de grade. Din pacate ai o sonda lambda de banda larga-wideband- si celelalte 3 fire sunt de semnal. Este complicata, pentru ca in loc de 2 fire de semnal mai ai si al 3-lea care comanda un dispozitiv chimic numit pompa de oxigen care mareste precizia sondei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la cineva un sitem hho pe o bora din 2001. Domnul respectiv era din Lituania si spunea ca are un consum de 4%(motor 2000 benzina).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si tu l`ai crezut ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare.....

stie cineva unde este pozitionata sonda lambda 1 (cea din fata catalizatorului) la un seat leon 1P???

multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cod motor ? daca e 16v, atunci este imediat pe galeria de evacuare fata in fata cu ventilatoarele :)

Modificat de alios
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

codul motorului este bse si la 1P nu cred ca au scos pe seat motor 1.6 de 16v...1.6 16 v a fost doar pe 1m...:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simpla pozitionarea.Te duci cu privirea de la galeria de evacuare spre catalizator...prima sonda care iti iese in cale ''aia e''.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sonda nr 2 este dupa catalizator in teava de toba si sonda nr 1 este in galeria de evacuare.

post-64586-0-34755800-1343393090_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sal all, va rog frumos sa-mi spune-ti si mie daca din cauza sondei lambda 2 masina merge f.prost la relanti, cand o pornesc si este motorul rece...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o scanare sa vezi daca ai ceva erori?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi din cauza primei sonde,cea de a doua doar citeste valori nu intervine in reglaje.exact cum a spus si colegul,trebuie facuta o scanare sau daca a fost facuta poti posta codurile.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 DS

Component: MARELLI 4MV G 5959

Coding: 00031

Shop #: WSC 06402

VCID: 66C7B2AB027CD2E

VSSZZZ1MZ5R029457 SEZ7Z0D2694219

6 Faults Found

16685 - Cylinder 1

P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

16685 - Cylinder 1

P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals

P1553 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent

17912 - Intake Air System

P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent

17550 - Load Calculation Cross Check

P1142 - 35-10 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28)

P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent

aceste erori au aparut dar dupa stergerea lor nu a mai aparut...e posibil sa reapara iar..repet problemele dimineata apar..

dupa prima pornire motorul merge prost la relantii....apoi dupa ce se incalzeste merge k

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am schimbat sonda lambda 2 acum 2 saptamani la o zi mi s-a aprins martorul in bord am pus-o pe test si imi da eroare numai la rece (nu o incalzeste) spunandu-mi open circuit.Piesa schimbata a venit fara mufe si au fost taiate firele de la mufa originala si legate la piesa noua.De mers merge da valori, miroase a catalizator dar becu e aprins cu eroarea respectiva.Cum indentific din cele 4 fire care sunt cele de incalzesc sonda la rece?

ms

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema firele nu erau puse cum trebuia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.