Jump to content

Ce Polo ai ales si de ce?


Vizitator
 Share

Recensamant Polo 6R  

155 voturi

  1. 1. Ce motorizare are masina ta?

    • Benzina, 1.2, 44kW (60PS)
    • Benzina, 1.2, 51kW (70PS)
    • Benzina, 1.2BMT, 51kW (70PS)
      0
    • Benzina, 1.4, 63kW (85PS)
    • Benzina, 1.2TSI, 77kW (105PS)
    • Benzina, 1.4TSI, 132kW (180PS)
    • Diesel, 1.2, 55kW (75PS)
    • Diesel, 1.2BMT, 51kW (70PS)
    • Diesel, 1.6, 55kW (75PS)
    • Diesel, 1.6, 66kW (90PS)
    • Diesel, 1.6BMT, 66kW (90PS)
    • Diesel, 1.6, 77kW (105PS)
    • Benzina, 1.2TSI, 66kW (90PS)
    • Benzina, 1.0TSI, 44kW (60PS)
      0
    • Benzina, 1.0TSI, 55kW (60PS)
    • Benzina, 1.2TSI, 81kW (110PS)
      0
    • Benzina, 1.4, 55kW (75PS)
    • Benzina, 1.4TSI, 101kW (140PS)
      0
    • Diesel, 1.4, 55kW (75PS)
    • Diesel, 1.4, 66kW (90PS)
  2. 2. Ce cutie de viteze are masina ta?

  3. 3. Ce linie de echipare are masina ta?

  4. 4. Cate usi are masina ta?

  5. 5. Cand ai cumparat-o, masina ta era...

    • ...noua, cumparata de la un dealer din Romania
    • ...noua, cumparata de la un dealer din strainatate
    • ...SH, cumparata de la un dealer din Romania
    • ...SH, cumparata de la un dealer din strainatate
    • ...SH, cumparata de la o persoana fizica din Romania
    • ...SH, cumparata de la o persoana fizica din strainatate


Postare recomandată

M-am gandit ca ar fi binevenit un recensamant al modelului, avand in vedere succesul de care se bucura, deci, 3,2,1... vot! smile.gif
Ar fi fain daca fiecare ar scrie ce a votat si daca ar da o scurta justificare al motivului/motivelor pentru care s-a oprit la acest model/motor/linie de echipare.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata topicul nu va fi facut sticky. In functie de evolutia si utilitatea topicului vom decide daca merita sa fie sticky.

Intre timp:

Orice abatere de la subiectul acestui topic va fi sanctionata.

Orice incalcare a regulamentului vwforum va fi sanctionata negresit.

Incercati sa va axati strict pe punctele POLL-ului, fara devieri si discutii contradictorii.

Numai bine :icon_thumright:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipseste M6 la cutii de viteza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipseşte şi motorul 1.6 TDI de 75 CP, care deşi nu mai este în ofertă este posibil să fi fost achiziţionat. Motorul 1.2 TDI are 75 CP nu 70 CP.

Cât despre alegere, sper să fie una bună. Momentan sunt în aşteptare. Mai multe după ce vine maşina.

Modificat de acroscad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat la:

- 1,2 TSI 105 cp - benzina, la concurenta cu 1,6 tdi 105 cp, motor ce-l testasem pe un Golf6 si de care n-am fost foarte multumit; am ales 1,2 tsi fara sa-l testez, in februarie 2010 nu avea niciun dealer Skoda sau VW asa ceva. Ma numar printre cei carora inca nu le pare rau de alegere.

- cutie de viteze DSG7 - ideea mi-a dat-o dealerul de la care am cumparat masina; nu mai condusesem niciodata o masina cu transmisie automata, insa m-am hotarat dupa ce am facut un test cu un Audi Q5 (altceva n-aveau cu DSG, bun si-asa).

- echipare Comfortline - dupa ce am invartit configuratorul pe toate partile, am comparat cu Highline si am ajuns la concluzia ca ies mai bine la buget plecand la Comfortline si adaugand doar ceea ce cred eu ca imi trebuie (nu eram la prima masina asa ca stiam ce-mi trebuie).

- 5 usi - pentru ca asa a vrut sotia.

- noua - pentru ca asa am vrut eu.

- din Romania - pentru ca erau preturi mai bune, cu TVA 19%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motanul lenes

1,2 70 de caluti, Comfortline. Am ales motorizarea asta si nivelul de echipare, pentru ca masina era in stocul dealerului. As fi putut alege 1,4 sau 1,2 TSI, dar asta ar fi insemnat cel putin 3 luni de asteptare, in conditiile in care vandusem fosta masina, mai venea si concediul, iar rabdarea nu ma caracterizeaza :) Vazut, placut, culoarea era exact cea pe care o doream, nivelul de echipare, suficient, pste cerintele mele minime. Concurentul de pe locul doi era Opel Corsa, Polo mi-a placut foarte, foarte mult, dar daca situatia ar fi fost inversa - Corsa in stoc, Polo nu, atunci Corsa ar fi avut toate sansele sa iasa castigatoare - nu a fost cazul, timpul de asteptare era chiar mai mare decat la Polo. Multumit deplin de alegerea facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI, DSG7, Highline - este cel mai interesant motor in acest moment si sper sa faca echipa buna cu DSG-ul. Abia am dat comanda, asa ca am ceva de asteptat pana o primesc. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- motor 1.6 TDI, 90 CP, cu toate ca initial o comandasem, din considerente financiare, cu motorul de 75 CP (care a iesit din productie, fiind inlocuit de fratele mai mic, de 1.2 l) - deci, practic mi-a fost "impus" de dealer

- cutie manuala, M5

- versiune Comfortline, cu cateva optionale in plus

- culoare Flash Red

- noua, pentru ca asa a vrut sotia

- 5 usi (deh, masina de familie)

- din Romania (da, am muscat-o si cu cresterea de TVA de anul trecut)

Si la mine ca si la AC DC, a concurat la inceput cu Opel Corsa, Kia Ceed sau Ford Fiesta in topul preferintelor, insa Polo a iesit castigator. Pana acum, toate bune, nu am avut motive sa regret alegerea facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi trebuia o masina mica si rapida, cu consum redus (merg cam 15-20 mii de km pe an) si care sa arate si bine. A iesit Polo Confortline, 1,6 Tdi.90 Cp. Dupa un test drive m-am convins ca era cea mai buna alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales benzina ptr ca pe o masinuta usoara e bine sa fie un motor cat mai usor pe fata (ptr stabilitate) si fara vibratii (masina amica= antifonare mai slaba)

Am ales 1.2 tsi deoarece era cel mai puternic disponibil la momentul lansarii.

Pe langa aceasta cutia in 6 trepte si economicitatea (RCA, taxe, impozit) m-au convins. (consuma 5% in afara la viteze maricele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI e excelent cand e in stare buna de functionare. Este o masina ce aduce mari satisfactii celui de la volan. Dupa 37.000 de km am aceeasi pofta nebuna sa o pe turatii ca in prima zi, iar cutia de viteze manuala in 6, odata ce ai ajuns sa o stapanesti, transforma condusul intr-o arta. Un lucru care as vrea sa se intample la masina ar fi ca tobele sa se uzeze sa devina putin mai grav sunetul (motivul pentru care am ales acest motor pe benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@polotsi: ti-am pus mai acum vreo luna o intrebare legata de cum ai rezolvat ultima problema pe care ai anuntat-o pe forumul asta cu masina. Nu ai raspuns nimic.

la subiect: 1.2TSI 105 CP M6 HL in 2 usi cu W45(PH2+WW1+8WH),UF6,0NA,PJ4,WFK,WL1,RHZ si PSF

De ce:

- de sarac, pentru ca nu mi-am permis Scirocco, Glof VI sau Polo GTI.

- pentru ca am mers cu 6R si mi s-a parut un mare salt fata de 9N3 pe care il conduceam de patru ani

- pentru ca nu am condus inca o masina cu DSG si pentru ca nu prea inteleg conceptul de cutie automata - inca

- pentru ca sunt pretentios si nu cred ca m-as impaca vreodata cu o masina la mana a doua

- pentru ca am dorit un TSI din momentul in care au aparut acum cativa ani informatii despre el pe internet

- pentru ca la configuratia cu optionalele dorite de mine cel mai bine am iesit la pret plecand de la HL

PS: culoarea ramane o surpriza pana cand va veni masina - undeva in saptamana 44 - si voi posta in aria masina mea.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat si eu (intr-un final mult asteptat):

1.2 TSI 77kW, 5 usi, DSG, Highline. De ce?

1) n-am avut bani de GTI,

2) n-am vrut Golf chel,

3) DSG=Dumnezeu, si

4) am preferat intotdeauna masinile mici.

As fi vrut SH, insa 1.2 TSI cu DSG la mana a doua inca nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat 1.4 M5 HL, noua, 5 usi.

Am vrut de la inceput motor pe benzina pentru ca masina este folosita prepondrent in oras iar in aproape doi ani de cand am cumparat-o are doar 18000 km deci diesel nu era nevoie.

Cand am cumparat-o singurele motoare pe benzina disponibile erau 1.2 sau 1.4 ambele mpi. Cel de 1.2 mi s-a parut chiar prea mic pentru masina chiar daca masina este condusa de sotie.

Noua pentru ca toate masinile pe care le-am avut au fost cumparate noi pentru simplul motiv ca nu am incredere in SH.

Am ales HL pentru ca la toate celelalte echipari nu imi placeau materialele interioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu: Mare Domn, acuma se poate face "Sticky"?, ca deja sunt destule voturi, opinii, etc. :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu detalii dupa 2 luni de utilizare a buburuzei pe drumurile patriei.

Tehnic:

- Motor 1.2 TDI 75CP M5 ( cred ca motorul a fost cel care a decis si marca/modelul )

- 5 usi ( mai practica decat cea in 3 usi)

- Echipare CL + pachet confort 1, parca asa ii zice si contine : CB, cotiera si alte lucruri inutile si scaune incalzite (un "must have "parerea mea)

De ce ?

- Pentru motorul 1.2 TDI,care are un consum extrem de mic. In momentul de fata are pest 2500 KM, iar consumul in oras este intre 5.5 si 8 ( vara, AC, aglomeratie, la urcare (stau pe deal)). Extraurban consum sub 5 orice ai face, dar de obicei in jur de 4.5.

Dupa cum ziceam cred ca a fost elementul decisiv in alegerea facuta si sincer nu imi pare rau. Initial aveam un long list (Polo 1.2TDI/1.2 TSI, Fabia 1.2 TSI 86CP, Leon 1.2 TSI 105CP, Peugeot 308 HDI 90 CP, Suzuki Swift 1.25 90CP). Toate modele se incadrau in tinta de pret si de nevoi. Nu am inclus Golf deoarece era putin peste tinta de pret si Leonul e practic un Golf care, in opinia mea are un design mai atragator. Au picat din lista Suzuki Swift ( imediat dupa ce l-am condus, desi se prezenta frumos pe hartie si recenziile il recomandau, pur si simplu nu mi-a placut ), Peugeot 308 ( dupa drive test cred si acum ca e cea mai comoda si mai interesanta masina dintre cele pe care le-am testat, a picat din cauza lipsei unei alternative de finantare comparabila cu Porsche Bank) , Skoda Fabia (pur si simplu am condus Polo ) si Leon (am stat sa cantaresc daca sa iau mai multa masina la aceasi bani, dar mai cheala si am hotarat ca nu vreau asa ceva deoarece Polo e suficient). Asa ca am riscat si am comandat 1.2 TDi fara sa conduc acest motor dupa ce am urmarit si acest forum si pana acum sunt foarte multumit.

- Pentru ca e frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un astfel de motor la Polo? In configurator nu-l vad. La Fabia era ceva asemanator, dar de 86 cp. Ai informatii ca ar aparea si pe Polo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, in Germania este si, fi or fi colegi care il cumpara de acolo, fie apare si la noi, e o motorizare existenta pe Polo si ar trebui listata ca optiune :)

post-16418-0-24842400-1318611282_thumb.j

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la date sigure despre aceasta motorizare va rog sa ramaneti OnTopic.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am ales un Polo 1.2TSI (105cp), DSG, HL, gri sobolan, cu aproape toate dotarile posibile inclusiv trapa si xenon. Sa dea Domnul sa vina in doua luni cum spune dealer-ul. Sper sa nu fii facut o alegere proasta cam am pus toate dotarile pe el, dar sper ca la revanzare o sa conteze ca e bine echipat - sper sa fie multumita soata.

Mai bine un Polo superechipat decat un Golf CL chel, ca la aceeasi bani nu ma prea incadram cu ceva mai superior.

Golful ar fi avut motor de 1.2 dar zau dupa ce conduc zilnic un Golf V 2.0TDI, mi s-ar fi parut submotorizat chiar daca se zice ca nu este asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De invidiat masina, cat a costat , 18000 euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai pus si daca dealerul spune ca se mai poate, adauga optiunea "lumini de drum permanente" (vreo 40 euro) - iti da posibilitatea sa activezi sau sa dezactivezi luminile de drum permanente atunci cand vrei (cu ajutorul manetei de semnalizare, este o procedura descrisa in manualul de utilizare). Daca lasi doar "lumini de drum cu intensitate scazuta" din echiparea standard, n-o sa mai poti sa le dezactivezi. Eu initial pusesem optiunea dar am scos-o pentru ca dealerul mi-a zis ca e acelasi lucru. Ei bine, nu-i.

De ce 1,2 TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yep, cu TVA

1.2 TSI are mai multi cp si vara cu AC pornit ar fi de dorit sa ai de unde sa dai si la acesta, chiar daca are un cuplu mai mic decat un diesel si in plus diferenta de pret exista inca prea mult la unul cu DSG.

legat de luminile de drum permanente la xenon acestea au functia inclusa in pret, asa ca optiunea 8K1 nu se justifica dupa cum scrie si in materialele informative dupa cum zice si dealer-ul

Modificat de Mircea Lianca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sa fie. Nu stiam ca se pot pune faruri xenon la Polo. Pe vremea mea nu se putea :)

S-o stapanesti cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!