Sign in to follow this  
Followers 0
premiumfaraplumb

Vibreaza motorul la relanti si toata caroseria

41 posts in this topic

Poate s-a mai discutat, dar sincer nu am gasit exact ce ma interesa... daca gasiti voi va rog sa imi aratatzi si mie linkul si stergeti postul. Mii de scuze.

Mie imi sta la 890 de ture motorul. Vibreaza in asa hal, incat imi transmite in volan, portiera din spate (si e enervant), si in geamuri mai ales cand sunt date jos de tot in usa.

1. Cineva spunea ca e de la injectoare si ca a folosit o solutie in motorina si acu nu-i ai vibreaza si trage mai bine, pe un Opel astra 2000 2.0 DTI. Frectie am facut si eu acelasi lucru, nimic.

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

Bun, la 900rpm imi trepideaza, la 1000rpm nu se mai simte nimic, adica e ca unsa, toata masina. Oare e asa mare diferenta de 100rpm? Adica, daca trepideaza la 900 de ce nu trepideaza si la 1000rpm. Daca e de la motor???? si nu de la tampoane. Am incercat sa fac un filmuletz, dar camerele de filmat nu redau vibratiile capacului ce sta deasupra motorului. Face asa de rau ca am impresia ca gata, se desprinde.

Ati avut problema asta? Sa-i curat injectoarele? Nu vreau sa recurg la reglatul relantiului pt ca o sa ma invart in jurul cozii. Vreau exact motivul si rezolvarea daca se poate.

3. Si mai scoate si un sunet, cand e cald, chiar cu clima OFF, de undeva din stanga spate de sub capacul motorului, se aude un sunet, ca o eliberare scurta a aerului cu presiune. Ma seaca, pt ca daca dau geamul jos, aud din masina.

Va multumesc anticipat

Cristi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce oras esti? Intreb pentru ca daca esti din Bucuresti poate vii la intalnirea saptamanala de la casa Popo®ului (:D) sa vedem practic problema.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Buc. Uite vin.. joia trecut n-am venit ca am avut alte planuri facute. Dar acum vin.. La ora 7 seara in fata Casei Poporului nu? La unirea sus.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia citeste aici,poate te ajuta,problema asta am avut-o si eu,si a fost de vina injectorul cu senzor.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7602

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, asta o sa le zic sa verifice la service... acum... cat ar fi acel injector cu senzor de cumparat nou?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu sunt cam interesat de pretul lui atata vreme cat pare ca imi face probleme si mie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

<{POST_SNAPBACK}>

bine pusa intrebarea... am aceleasi simptome (am relantiul de 800RPM) - adica vibratii mai accentuate la motor rece. Vibratiile sunt mai puternice cand masina e parcata cu "botul" in sus si mult mai slabe cand are "botul" in jos si putin inclinata dreapta (sa fie tamponul asta mai bun ???). Pe loc drept simt acele vibratii mai tari...tot in partea dreapta.

Sa fie de la tampoane? Sa fie de la reglaj pompa de injectie? Sau de la injectoare?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sunat la Porsche Bucuresti Nord si am aflat ca:

injector nr.3 original 028 130 201 J = 1954 RON ;) :o ;) ;)

injector nr.3 refacut 028 130 201 JX = 782 RON ;) :P

mi-au spus si ca varianta refacuta beneficiaza de aceeasi garantie ca cea noua.

@Buyuc1: La tine ce pret ti-au cerut la service?

NOTA: injectorul nr. 3 e cel mai "gras", cel ce contine senzorul de cursa a acului din duza.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar si-au dat si eu cu parerea? De la asta sa fie?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei

nu prea ma coafeaza

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au cerut cam 18 mil,dar am scris la un dealer si uite ce am primit :

From: "Weinhardt, Frank" <f.weinhardt@junge24.de> Add to Address Book Add Mobile Alert

To: "'IULI IULIAN'" <buyuc1@yahoo.com>

Subject: AW: NBF

Date: Thu, 13 Oct 2005 12:49:55 +0200

Hallo,

der Preis f

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam o sursa si mai buna,dar din pacate am pierdut-o,i-am anulat o comanda....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei

nu prea ma coafeaza

<{POST_SNAPBACK}>

Da-i incolo, am unde sa imi fac treaba. Eu cred ca am nevoie de aceasta piesa. De la PBN deci as lua maxim piesa, minim (in caz nu am nevoie) nimic.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun deci sa zicem ca e injectorul, si ma costa 8 milioane, poate sa mai fie si de la altceva? De la tampoane... de la altceva? ..... imi mai iau jante in veci.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e injectorul la tine (99%). In plus tu ai unitati - injectoare (PD) nu TDI conventional.. deviasem mai sus.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

PD... asta inseamna mai mult de 8 milioane daca ar fi vreo problema nu?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, insa nu vrei sa stii cat ar fi daca ai fii efectiv nevoit sa schimbi o unitate - injector PD. Nu ai problema asta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

<{POST_SNAPBACK}>

Motorul tau are din fabrica relantiul intre 870 si 950 rpm. Cel mai frecvent caz este cel cu engine speed = 903 rpm.

Eu nu cred ca daca pui VAGCOM-ul pe ECU o sa gasesti turatia sub 850rpm, dar daca asta se intimpla vezi ca valoarea din Engine, Adaptation, Group 2 , trebuie sa fie jumatarea registrului de 16biti adica 32768.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motorul tau are din fabrica relantiul intre 870 si 950 rpm. Cel mai frecvent caz este cel cu engine speed = 903 rpm.

Eu nu cred ca daca pui VAGCOM-ul pe ECU o sa gasesti turatia sub 850rpm, dar daca asta se intimpla vezi ca valoarea din Engine, Adaptation, Group 2 ,  trebuie sa fie jumatarea registrului de 16biti adica 32768.

<{POST_SNAPBACK}>

Pe turometru arata fix 800 de ture, s-ar putea ca pe vag-com sa fie mai mult dar intrebarea era: la ce ar putea dauna/cauza cresterea relantiului cu 100 ture

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu e prea mic relanti 800rpm?? Eu am 903.

2. Cresti relenti, creste consum. prima consecinta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul nu creste masurabil din ce am vazut la mine, care am dus ralanti-ul la maxim. Nu e benzinara.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca urc relatiul la 950, nu mai suport sa-mi troncane geamurile in usi si sa imi trepideze masina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt cam 3 cauze posibile ( mai exista un thread pe aceeasi tema ). Injectoare cu probleme, tampoane motor "obosite" si "flex pipe" care si-a pierdut elasticitatea. Ordinea in care le-am dat este invers proportionala fata de costuri. Am constatat ca multa lume ignora "flex pipe"-ul care este de multe ori vinovatul pentru acesta vibratie .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.