Jump to content

Inlocuire ambreiaj


Ph3t0n88
 Share

Postare recomandată

Maine schimb volant si ambreiajul, sa schimb si uleiul din cutie? este necesar?am observat ca parerile sunt impartite. masina e din 10.2004. Rog un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati. Am schimbat ieri kit-ul de ambreiaj (fara volant pentru ca nu era cazul), au schimbat uleiul de la pompa de ambreiaj si acum totul este OK. Parca este alta masina, mai usoara, mai rapida si mai meseriasa. Dupa ce rezolv si problema becurilor cu xenon pot spune ca am o masina aproape noua :-)

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si recomandari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine schimb volant si ambreiajul, sa schimb si uleiul din cutie? este necesar?am observat ca parerile sunt impartite. masina e din 10.2004. Rog un sfat

da, schimba si uleiul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa cutia in pace, nu trebuie sa schimbi uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian... nu crezi ca 8 ani e suficient pentru un ulei (orice ulei... fie el si Filled for Life ) ?

 

 pentru edificare, se paote citi topicul http://vwforum.ro/topic/9677-ulei-cutie-viteze-manuala/, unde sunt suficiente informatii despre beneficiile acestui schimb de ulei

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile au termen de garantie 4 ani . Deci ce sa mai spunem de 8 ani de munca ?

Este recomandat sa se schimbe la 4 ani  toate lichidele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cumparat kit de ambreiaj cu volant Luk a costat 1750, iar manopera ma costa 300. O sa inlocuiesc si tamponul central de la motor. Am lasat masina la service, sunt curios sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Am fost sa scot masina din service. Ambreiajul moale, ca nou. Cand sa pun contactul constat ca avem oilsenzor workshop aprins continu. Specific ca inainte nu era. Ma duc dau o tura cu ea ma intorc inapoi la service si le zic la baieti. O urca pe rampa, uitase mufa scosa la senzor. Bun pune mufa la loc, pun contactul, iar oil plmde data asta blinkanea. Cumpar 1 l de ulei imi toarna unu vreo200 300 ml si sa rezolvat. Pun contactul nu se mai aprinde. Las masina in fata blocului cand o opresc simnt niste batai in ambreiaj. Dau sa o pornesc iar, vad k porneste mai greu si scote niste sunete ciudate aceleasi batai in ambreiaj, dupa care nu mai scoate. Ma duc sa dau o tura cu ea, sa o forjwz un pic prin bucuresti pt k vreau sa plec cu ea la ctza si nu as vrea sa raman pe autostrada. Sper sa nu fi montat ceva gresit berbecii aia de la service, k daca tb sa ma intorc si maine cu ea am facut cacatul praf. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am avut gura aurita. Am fost sa dau o tura asa cum am zis mai sus si ghici ce? Am ajuns pe splaiul unirii am trecut de autovit si am dat imtr o aglomeratie. intaia a doua frana, la un moment dat cand sa apAs ambreiJUL pl a ramas pedala la fund. Avarii, impinge la ea claxoane, a curs ceva pe dedesubt nu am mai plecat. Am luat o pe platforma am bagatlo in service, maine dimineata tb sa vad ce are. Mecanicul mi.a zis ca a curs lichidul de frana. Sunt curios maine cand o desface sa vad xe are. Daca au montat gresit volant ii cer banii pe platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu o poti monta gresit.  are doar o pozitie. problema pare sa fie la rulmentul de presiune, care este hidraulic - posibil sa nu fi prins bine conducta de presiune.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrezi cumva la service.ul cu pricina? Chiar asta era problema. Nu au prins bine conducta de presiune si a sarit. Pe acolo a curs si lichidul de frana. Au puso la loc, dar vad ca nu sta fixa, e flexibila cumva, adica se misca stanga dreapta usor daca pui mana pe ea. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prinsa cu o siguranta,e normal sa aiba putin de joc.Au uitat sa prinda siguranta bine.

post-64586-0-55112300-1371883709_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, acum ma duc sa ii cer banii pe platforma pentru k a fost vina lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrez la un service, dar nu la acela  :D

 

nu era alta posiblitate daca ai zis ca pierdea lichid si nu mai mergea debreierea

 

Macar rulmentul de presiune s-a pus nou? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat tot kitul (volant masa dubla, rulment, placa presiune, disc ambreiaj). Acum problema mea este alta. Tot nu am scapat de vibratii. Cand si cand la relantiu mai am un tremurat. Este aleatoriu. Alta problema ar fi ca simt in pedala de ambreiaj niste vibratii ca niste batai. Nu stiu cum sa explic. Inainte nu le simteam, iar cand iau o groapa sa trec peste pietris sau denivelari daca tin piciorul pe ambreiaj simt ca se misca ceva pe acolo. Cred k nu mi-a fixat ceva bine. De asta intreb volant aia se centreaza?! exista posibilitatea sa nu imi fi montat bine ceva? La cate gafe au facut cei de la service nimic nu ma mai mira. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad in pdf-ul respectiv se aplica pe 1.9 tdi. Pe 2.0 tdi e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, ambreajul e la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda o sa ma duc azi la service sa vad ce naiba are ambreiajul ala si  de ce face asa ca m-am saturat de ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva pe aici care sta in sectorul 4 si care sa aibe si o skoda 2.0 tdi 140 cp? Sunt curios sa vad alta masina decat a mea cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 5 minute am venit de la service, de unde am primit un raspuns categoric pentru problema mea legata de "bataile" din pedala de ambreiaj. Cica asa e la diesel. Acum c sa fac?! daca asa-i in tenis, o iau ca atare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia in pedala pana cupleaza ambreiajul este si la 1.9 , la mine asa face. Asa m-am speriat si eu la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de ciclul "asa face toate" ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mea incepe in felul urmator:

Am o Skoda Octavia 2, motor 1.9 TDI fabricata in 2008, eu am cumparat-o anul acesta la 75000 km. Dupa ce am cumparat-o am mers cu ea imediat la revizie la Brady unde am fost sfatuit sa schimb volant deoarece se aud zgomote si necesita inlocuita. Nu am schimbat-o atunci cu gandul ca poate nu este nevoie, insa dupa ce am citit cam ce se poate intampla daca merg cu masina asa am hotarat sa schimb tot kit-ul de ambreiaj si rulmentul. Am facut niste calcule si am ajuns la concluzia ca este mai avantajos sa cumpar piesele de la un magazin special de volante si sa le montez la Brady. Zis si facut am mers la service si le-am montat. Am plecat de acolo am facut in aceeasi zi cu masina 50 km si cand sa parchez apas ambreiajul si acesta ramane la podea. Apas pe el de mai multe ori, il ridic cu mana, si-a revenit in pozitia normala insa nu mai intra in nici-o viteza de niciun fel. Am fost tractat pana la service unde am mi s-a spus ca piesa montata este pentru Octavia 1U nu pentru masina mea Octavia 2. Dupa lungi discutii imi dau din nou cutia jos imi dau piesele inapoi si ma duc cu ele la magazinul de volante acestia dandu-mi alt kit si alt rulment nou ce contineau un cod spus de cei de la service. Ma duc sa mi-l monteze. Il monteaza baietii aici si pe acesta dupa ce este gata iese mecanicul cu masina sa ii faca o proba dupa 20 minute sunt chemat din nou in service sa imi spuna ca nici aceast kit nu este bun ca exista o diferenta de 5mm intre placa de presiune si discul de ambreiaj fata de un kit pe care il au ei la vanzare si masina nu functioneaza cum trebuie si ca nu pot da ok-ul. Bun am spus sa imi puna un kit de la ei tot de la Sachs acelasi model doar mai scump cu 500 lei. In acest fel am si garantie 2 ani la ei si i-am rugat sa imi schimbe si cilidrul receptor sperand ca totul va merge ok. Au pus piesa si mi-au dat masina. Acum am facut cu masina 150 km de la ultima schimbare si masina nu imi intra cum trebuie in viteze si cel mai greu intra in viteza 3-a cate o data si in a 4-a, dar nu se intampla de fiecare data, uneori intra bine in toate alteori prost in toate si in plus la relanti stand pe loc se aude un zgomot metalic, nu foarte puternic dar el se aude, daca apas pedala nu dispare zgomotul, daca bag in viteza 1 si dau sa plec atunci dispare. Pedala este moale cupleaza la mijloc, nici sus nici jos. De la ce poate fi? Sa ma duc la garantie din nou?

Modificat de Raminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Florea

Tu nu crezi ca este firesc sa mergi din nou la ei pentru a-ti remedia problema? Solutiile de remediere doar ei ti le pot da atat timp cat ofera si garantie atat la piese cat si la manopera. Faptul ca se merge la un service de reprezentanta asta nu inseamna in mod obligatoriu ca acolo sunt cei mai buni mecanici. Este o falsa impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!