Jump to content

Probleme Phaeton V10 TDI


mircea dudu
 Share

Postare recomandată

Salut.

De ceva vreme am inceput sa am ceva probleme cu Phaeton'ul in sensul ca se ineaca cateodata. De cele mai multe ori dupa un restart la motor merge normal din nou.

La o scanare cu Vag-com am gasit urmatoarele:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 070 906 016 CM

Component and/or Version: V10 5,0L EDCA000AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda la turbine se face exclusiv electric.e fiecare turbina ai cate o unitate electrica ce contine si un motoras. De cele mai multe ori rezolvarea a fost inlocuirea turbinelor, pentru acest lucru fiind nevoie de dat motorul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc f mult pentru reply.

Da .. intre timp am citit ca de cele mai multe ori se rezolva prin schimbarea turbinelor - si automat de dat jos motorul din cauza ca sunt in spate jos.

Intrebare - Aceasta comanda electrica de care vb unde se gaseste ? sau este direct integrata in turbina ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de capul meu!!!despre ce vorbiti acolo?? cum dzeo sa dai jos motorul pt turbine?mi se pare cea mai mare hotie!

1 comenzile pt turbo (actuatoarele)sunt exclusiv electrice

2 Pt demontare turbo se desface mai usor puntea si plasticaraia de sus de langa motor borcane filtru de aer in functie de ce turbina vorbim (stg,dr)

3 iar pt ca vorbim de un 5.0tdi cauta mai degraba un actuator (e mai greu de gasit, da nu imposibil)decat o turbosuflanta care poate sa treaca de un 900 -1000 euro noua.

4 e posibil ca acel actuator sa fie doar imbacsit sau sa aiba o lipsa de contact.am schimbat la 2 touareguri 3 turbine, una la 340.000 km si doua la 480.000km si credema actuatoarele au fost in perfecta stare de functionare.

Si culmea e ca la nici unul nu a trebuit dat jos motorul.

P.S. Pt a te putea eventual si ajuta incearca sa treci la profil si orasul.

Mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUT..daca te pricepi spune-mi si mie de ce imi da o eroare phaeton-ul meu, in sensul ca nu imi mai echilibreaza suspensia..pe fata ramane jos de tot si pe spate ridicata..cand o pornesc incepe sa echilibreze suspensia si dureaza 10 min apoi la o repornire imi da eroare ca masina e foarte joasa si sa o opresc...am fost cu ea in service si aia mi-au zis ca ar fi dusa suspensia pe fata si ca ar trebui schimbata si fata si spatale ,apoi la scurt timp ma suna si imi zic ca masina sa ridicat acum si e blocata pe nivel inalt si nu mai coboara nici mediu nici jos.Nu mai inteleg nimic,daca pernele de aer pe fata sunt duse de ce trebuie schimbate si pe spate si de ce e blocata pe nivel inalt..Cateodata cand o pornesc imi zice computeru de bord ca nu poate echilibra si ramane joasa de tot pe fata si daca o mai las si o repornesc o echilibreaza dar dureaza 10 min,plec cu ea si iar scade dar numai de pe fata...unde e problema??multumesc!

Modificat de gridion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

SALUT..daca te pricepi spune-mi si mie de ce imi da o eroare phaeton-ul meu, in sensul ca nu imi mai echilibreaza suspensia..pe fata ramane jos de tot si pe spate ridicata..cand o pornesc incepe sa echilibreze suspensia si dureaza 10 min apoi la o repornire imi da eroare ca masina e foarte joasa si sa o opresc...am fost cu ea in service si aia mi-au zis ca ar fi dusa suspensia pe fata si ca ar trebui schimbata si fata si spatale ,apoi la scurt timp ma suna si imi zic ca masina sa ridicat acum si e blocata pe nivel inalt si nu mai coboara nici mediu nici jos.Nu mai inteleg nimic,daca pernele de aer pe fata sunt duse de ce trebuie schimbate si pe spate si de ce e blocata pe nivel inalt..Cateodata cand o pornesc imi zice computeru de bord ca nu poate echilibra si ramane joasa de tot pe fata si daca o mai las si o repornesc o echilibreaza dar dureaza 10 min,plec cu ea si iar scade dar numai de pe fata...unde e problema??multumesc!

vad ca nu se pricep prea multi la modelul asta de masina..am rezolvat in final 1300 de euro perna aer fata..era fisurata si scapa aer dar pana si-au dat seama am ars si compresoru...aviz pentru cei care mai intalnesc problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!