Sign in to follow this  
Followers 0
CIPRIAN VW

Probleme intercooler

40 posts in this topic

azi am mers la service sa schimb telescoapele, si ridicand masina i-am zis baiatului de acolo sa vada ce garnituri imi trebuie la intercooler(era un pic de ulei )a desfacut siguranta de la furtunul acela de langa roata, a vazut, a pus la loc,,,am plecat...dupa vreo 30 de km parcursi deodata am observat ca masina mea nu se mai infige...deabia ajungeam la 100 km/h in a 5a...eu am un stil de condus mai sportiv, si mereu schim la 3000 de ture stiind ca treaba asta face bine la turbina,,,, ce am obsrvat pana am ajuns acasa a fost faptul ca avea reprize cand ajungeam lejer la 160 si motorul tragea frumos, apoi iar lesina.....ce poate fi?nu mi-a pus la loc cum trebuie furtunul de la intercooler?sau ceva senzor a picat iar totul a fost o coincidenta?ms de eventualele raspunsuri!

masina e golf 4 1.9 tdi pd 101caluti

Edited by WNS
Editare titlu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaca nu ti-a pus bine futunul ar trebui sa se auda un fasait,is revena singura masina sau dupa ce o opreai tragea mai bine, posibil sa fi luat LIMP MOD,dute inapoi la meseriasul care a lucrat, bafta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu sunt prea documentat in materie....ce inseamna limp mode?mai pot merge cu masina inca 100 de km fara sa busesc ceva?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

LIMP MODE=mergi ce mergi si iara nu-ti mai trage motorul (eu il opresc din contact las 2 sec ii dau drumul in mers si isi da drumuuuu de rupe :)...aici turbina face figura..;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare prea suspecta coincidenta,,,,masina a mers grozav de 4 ani de cand o am,,,,azi dau furtunul ala los de la intercoler . il pun la loc,,,si dupa 30 de km merge ca lesinata,,, :vaidecapulmeu:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

niciodata n-a mai facut figura sa mearga bine si prin a4a sau a3a pe la 130-140 cam pe la 3500RPM sa numai traga ?/:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

niciodata....de aceea mi se pare suspect... a dracului coincidenta...nu cred ca nici turbina pt ca ii dau forja mereu,,,schimb la 3000 de ture,nu merg niciodata subturat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

faci bine si te introrci maine la service la mecnicu ala care ti-o facut treaba cu intercooleru...cum a zis si liviuplaton nu auzi nici un sunet din partea intercoolerului...dupa parerea mea asi zice ca nu a pus bine itnercoolerul si iti scapa aer pe undeva si numai ai cantitatea de care ai nevoie sa intre in cilindru....pararea mea...dar faza e ca trebuie maine sa te intorci la emcnic ii zici ce sintome are si vezi ce-ti zice....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tind sa-ti dau dreptate,,,,,m-a mancat sa-l pun sa dea jos garnitirule alea,.,....sper sa fie doar atat,,,o lipsa de etansietate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur este de la furtunul de la intercooler, nu a fost prins cum trebuie la loc sau s-a spart, stai linistit, nu e limp mode :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dar tot din cauza aerului e problema!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai pot merge cu ea asa pana ajung la service....vreo 70 de km?

sau risc sa stric ceva?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se strica nimic in 70 de km, stai linistit. o sa scoata un pic de fum, o sa consume mai mult dar nu e foarte grav. Rezolva totusi cat de repede.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu s-ar putea sa intre praf prin furtun si sa-ti mearga in interior fara sa treaca prin filtru si atunci e problema

nu poate intra praf DarkChild?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

furtunul nu e spart...ma gandesc ca mecanicul dand jos portiunea de furtun pe care erau cele 2 garnituri ,ele fiind uzate, si punand la loc furtunul. garniturile oricum fiind uzate sistemul nu mai este la fel de etans si scapa aer.e bun rationamentul?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai degraba ar fi varianta asta cu garniturile..eu cred ca si asta e problema

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mod sigur aceste garnituri nu au fost schimbate niciodata si erau cat de cat etanse datorita depunerilor de praf si ulei...odata date jos si repuse la loc....urmeaza sa mi le aduca pe comanda pe cele noi,,,probabil ca s-a stricat etansarea dobandita in timp....si uite asa,,,,cine nu are ce lucra isi gaseste....nu faceti ca mine!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar din ce oras esti de nu gasesti un mecanic pe o raza de 70km?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt medic veterinar intro comuna din judetul maramures....pana in baia mare am vreo 50 de km.,,,.,numai ca masina o voi mai folosila intervetii pana ajung la service maine sau poimaine

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la furtunul de la itnercooler sa mai umblat vreodata?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

niciodata de cand e ''nascuta''masina

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cati km are ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

180000 reali, schimburi de consumabile la fiecare 10000 km,,,pot zice ca e o masina fff intretinuta

Edited by CIPRIAN VW
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am revenit la service....s-a constata ca conducta de la intercooler nu se umfla cu aer asa cum trebuie,,,pe undeva scapa...asa ca am comandat toate garniturile,,,vineri trebuie sa vina si voi vedea ce isprava am facut...masina nu merge mai mult de 120...parca e polo lui tata de 1000 cm3.. :vaidecapulmeu:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si te mai taxeaza ca ti le pune inapoi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.