Jump to content

Upgrade frana golf 6


inspektah
 Share

Postare recomandată

Ce ma sfatuiti sa aleg intre ebc usr sau turbogroove + ebc greenstuff si ate powerpad + ate ceramic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    9

  • AndreiCC

    5

  • robi_zet

    5

  • prunaionutz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

si eu m-am gandit la un up-grate a franelor si o sa merg pe ate discuri + ate placute ceramice .ate avem si din fabrica pe masina . mai gandestete si la schimbarea furtunelor de frana .eu le-am schimbat si e o diferenta fata de standard.am mers pe goodridge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pe net nu am gasit vreun articol legat de ate ceramic,pe site la ei zic ca nu ar fi mare diferenta fata de stock.In schimb la greenstuff + usr disk am gasit numai review-uri bune.Pun si furtunase goodridge + lichid frana motul.astept pareri :)

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greenstuf nu prea sunt MARE upgrade fata de franele stock. eu am yellowstuff si tot se putea mai bine :)

daca tot faci o treaba, pune red stuff +turbogroove, dar neaparat un lichid care sa aiba punct de fierbere mai mare si furtune metalice.

vezi ca si de la EBC au un lichid bunicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu bogdan,cea mai buna alegere ebc,am pus si eu la multe masini si sunt foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta voastra, de cati km este nevoie pentru a se roda si pentru a disparea complet scartzaitul provocat de placutele de frana redstuff in combinatie cu discuri turbogroove. Ma intereseaza aproximativ, presupunand ca dispare vreodata complet acel scartzait pe care l-am auzit/vazut prin mai multe filmulete pe youtube.

Imi doresc pe masina niste placute/discuri mai performante decat cele stock, insa daca dupa upgrade-ul la sistemul de franare m-as alege cu scartzaituri...ar fi un disconfort peste care nu as putea trece.

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Mi-am pus brembo max + ebc greenstuff+furtunase goodridge + motul 660 ! Dupa 50km se simte diferenta , frana mai prompta, pedala usor intarita, diferenta fata de stock, care erau pagid pe fata. Pe spate trw nu le-am schimbat.mai astept niste km sa se aseze si sa muste mai bine placutele. Completare: etrierii + furtunasele stock erau ate .

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volvol, depinde. teoretic nu ar trebui sa scartaie decat cateva sute de km..dar se pare ca la yellowstuff sunt niste placute negre care se monteaza si nu mai scartaie. mie mi-au scartait, dar cel care mi le-a vandut mi-a spus ca nu ar trebuie sa scartaie decat f putin.

atata timp cat frana merita si tine ff bine, pe mine nu ma afecteaza scartaitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general placutele foarte aderente scartaie. Exista desigur si placute care scartaie fara a fi foarte aderente :) Inspektah, Pagid are seria de placute OEM pentru masinile de rand dar are si seriile mult mai bune care intra pe Porsche ca OEM sau placute racing only foarte bine cotate. Placutele racing Pagid sunt peste orice EBC dar costa destul de mult. Alternativele lor ca performanta dar la pret mai mic se gasesc la Carbotech, Carbone Lorraine sau Performance Friction !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Voi reinvia acest topic.

Ma intereseaza sa schimb placutele si ma gandeam fie ATE fie EBC greenstuff. Am cautat sa vad care sunt mai ok ceramic sau semi-metalice si am ajuns la concluzia ca voi ramane la cele metalice. Nu ma intereseaza asa mult ca lasa praf, dar vreau sa tina si la rece. La discuri ma gandeam ATE powerdisc.

 

Cu ocazia trecerii la discuri de 312mm de la 288mm e nevoie sa schimb si sarma aceea dintre etrieri si portetrieri?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate Ceramic nu sunt cu adevarat "ceramice", sunt la fel ca cele OEM dar au un compus care lasa mai putin praf. Atat!

Tin la fel de bine si la cald si la rece si se potrivesc de minune cu PowerDisc asa ca asta ti-as recomanda.

Am mai auzit unii care se plangeau de EBC asa ca nu stiu ce sa zic despre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE ceramic costa sensibil mai mult decat cele obisnuite. Poate sa reziste ceva mai mult si sa fie mai silentioase, dar pentru mine ar fi fost de luat in calcul daca imbunatateau franarea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut redsuff si pot sa zic ca sunt mai multumit de ATE Power Disk + ATE Ceramic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resdstuff trebuie bine incinse ca sa functioneze la parametri optim. Pentru traficul urban obisnuit nu au cum sa se incalzeasca. Poate si de aceea iti plac mai mult ate.

Am gasit si Pagid.

http://www.autoeco.ro/piese-auto/VW/GOLF-hatchback/benzina/2010/2.00-155/2.0-TSI-200904-0/frane/Set-placute-frana-frana-disc-PAGID-VW-GOLF-art-934035/

Acolo scrie pt sistem de franare Teves. Eu am ate, oare chiar nu se potrivesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti sa gasesti si Brembo ca inlocuitor pentru OEM.

Pagid-urile alea astea sunt, nu sunt upgrade. Daca vrei upgrade trebuie sa treci la modelele speciale, nu astea clasice.

Eu am dat aproape 500 de lei pe Ate Ceramic fata-spate, doar pentru fata dar ceva mai mari cum ai tu nevoie nu cred ca vor sari de 300 de lei, ceea ce nu e chiar un capat de lume... Mai ales in conditiile in care OEM sunt aproape la fel de scumpe (de la reprezentanta) sau vreo 200 de lei in alte parti.

Upgrade-ul de frane e unul costisitor, daca e facut cum trebuie, de-aia mai toata lumea il face cand trebuie sa schimbe ceva, discuri de obicei.

Pe tine te mai tin placutele inca atat dupa cum se vad asa ca nu stiu ce sa zic...

Franele de 312 OEM tin linistite mai bine decat trebuie, asa ca nu trebuie neaparat sa faci upgrade la discuri si placute pentru o frana mai buna. Oricum o sa fie pentru Golf. Sunt GTI-uri Stage 1 care merg cu alte franele stoc (cu discuri si placute schimbate) si e suficient, o masina mai usoara cu cateva sute de kilograme si la jumatate din putere o sa se descurce mai mult decat decent cu cele stoc.

Eu recomand combinatia de Ate PowerDisc si Ate Ceramic. Arata si franeaza mai bine multumita discurilor, nu lasa praf si nu scartaie (ceea ce unele plcaute upgrade o fac si chiar deranjant) multumita placutelor si au si un pret destul de decent.

Ar trebui sa schimbi si lichidul de frana (se schimba oricum prima data la 3 ani si apoi din 2 in 2 ani) - si e foarte ieftin - si furtunasele de frana - ofera un feeling mai bun si-ti dau mai multa incredere in frane!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate ce trebuie schimbat pt upgrade la cele de GTI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Până să mai plec la vreun drum lung, trebuie să pun și eu măcar plăcuțe. Discurile mai au până la semn și oricum nu mă stresez cu ele. Frânele nu au nici o urmă de vibrație sau alte probleme. Dar parcă aș schimba și lichidul.

 

EBC pot fi o alternativă când trebuie să schimbi ceva și singura opțiune ar fi cea stock. Dar chiar și așa nu-s un mare plus. Am avut sistem complet.

 

ATE am acum pe BMW (sunt OEM de fapt, montate în Germania) și s-au menținut bine in timp. Dar înainte de astea am avut tot ATE (dar nu OEM, montate în România) și au fost foate slabe. Așa că e complexă treaba cu sursa produselor. La preț au fst comparabile, nu m-am bucurat de vreo ocazie deosebită.

 

Probabil la Golf voi lua ATE Ceramic, deși de obicei astea "ceramice" nu sunt chiar silențioase, singurul avantaj fiind lipsa depunerilor pe jante (am mai avut plăcuțe ceramice). Mă mai gândesc. Dacă nu, rămân la cele OEM, fiind suficiente pentru mine. Mă deranjează mai tare zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate Ceramic nu sunt ceramice, asa ca nu fac zgomot.

Stiu ca nu se compara placutele mele cu cele de R dar am Ate Ceramic de cteva mii pe masina si sunt la fel ca cele OEM, nu fac zgomot, nu am observat sa franeze neaparat mai tare - aici se comporta bine impreuna cu Ate Power Disc - si despre praf nu pot sa comentez, pe jantele mele negre de tabla nu pot sa spun ca vad daca se pune praf sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic daca vin sigilate si made in Germany ma gandesc ca nu ar trebui sa difere prea mult de cele oem.

Eu sunt foarte multumit de ATE si nu voi sa schimba formula castigatoare.

 

Totusi m-ai pus pe ganduri cu faptul ca cele aftermarket desi nu ar trebui sa difere de cele din fabrica pot fi mult mai slabe.

Eu m-am interesat in multe locuri si din cate vad preturile cam pe acolo se invart (disc ATE 200ron, ATE Powerdisc 350ron, iar setul de placute aproape 200ron cele normale si ceramice peste 300)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link postat de yopy in topicul masinii mele care merita sa ajunga si aici pentru o vizibilitate mai buna:


http://www.myturbodiesel.com/1000q/brake_FAQ.htm. Se aplica in general pe orice fel de sistem de franare, nu doar pe Golf.


Cateva pasaje interesante:


 


"Although more aggressive performance pads can bite harder (due to friction coefficient) and withstand higher temperatures, this normally doesn't translate into shorter stopping distances on the street.  It will change bite and feel but in most cars, the pad is not the limiting factor in stopping.  In other words, pads on an otherwise stock car may cause you to feel the brakes are better because they bite harder with less brake pedal travel."


 


"I recommend blank faced rotors for all street cars.  They cost less, perform better, and are less likely to warp/crack.


I do not recommend slotted or drilled rotors because they are not the determining factor in maximum braking performance."


 


 


Un ghid cum se rodeaza franele.



Nu conteaza ca vorbim de cele oem sau race, tot cam pe acolo e procedura (variaza temperatura la care trebuie sa ajunga ca sa se transfere ceva material de pe placuta pe disc) daca se vrea maximizarea combinatiei placuta-disc.


Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am citit pe un forum ca se potrivesc etrierii de Porsche Boxster pe discuri de GTI fara modificari prea mari. Ar da foarte bine :))

 

L.E: Am gasit o lista cu piesele necesare pt acest upgrade: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5916572-Vw-to-porsche-boxter-brake-upgrade-parts-list-amp-future-DIY

 

Vizual, ar fi un mare plus!

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva sa posteze codurile port-etrierilor necesari trecerii la frane de 312 pe fata si 286 pe spate.. si alte piese necesare acestui upgrade (ma intereseaza in special aparatoarea spate)

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Stie cineva daca se potrivesc franele de Passat B6 pe Golf 5/6?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, colegul The_Ego are configuratia asta de frane pe masina. Eu stiu ca se potrivesc. Ai nevoie decat de port etrierii si discurile de 312, asta pentru puntea fata. Pentru puntea spate nu stiu sa iti spun.

Modificat de Emilut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!