Sign in to follow this  
Followers 0
sackzitul

Problema URGENTA Caddy 04

39 posts in this topic

Problema a inceput ieri cand am urcat o bordura si s-a auzit un sunet la mijlocul masinii in partea dreapta (cum stai la sofer)

Am plecat cam in 5 min de mers normal a inceput sa palpaie becul de la bujii (spirala) dupa care a inceput sa se simta cat o fractiune de secunda nu se alimenta (nu tot timpul), peste vreo 1h de mers prin oras s-a oprit, am pornito cu greu, am bagat jumate de rezervor, a pornit, am ajuns acas, am parcato, iar seara cand am vrut sa plec nu a mai pornit.

Am tractat-o azidimineata, am legato la calculator, dadea eroare la senzorul de turatie (Engine Speed Senzor - G28)-Intermitent.

Am schimbat senzorul, tot aceasi eroare.

Am curatat si senzorul de sus de la distributie (G40), curatat pus la loc. Tot nu merge.

Am deconectat senzorul G40 si l-am lasat doar pe cel care dadea eroare (G28), tot nu porneste dar nici nu mai apare eroare.

Am desfacut capacul de la colbutori, si incercat sa pornesc cu 3 injectoare (le-am luat pe rand pe fiecare ca sa vad daca nu e cumva unul in scurt).

Am desfacut filtru de motorina care era plin, am pus o galeata si am dat la automat, aici vine partea interesanta:

Cand pun contactul baga un spritz de motorina, daca dau la automat nu baga nimic, iar cand scot cheia mai da un spritz.

Adica baga cate un spritz numa cand e contactul pus, cand dau la automat nu baga nimic.

Intrebarea este pompa din rezervor impinge motorina pana in pompa tandem, sau pompa tandem si-o ia singura din filtru????

Poate sa fie de la pompa de motorina din rezervor?? si sa nu imi apare eroare??.

Deci singura eroare este:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

si Engine Speed Sensor (G28): Intermitent

Astept un raspuns, pentru ca este masina mea de lucru, si astazi nu am facut nimic numa am umblat pe la ea, si mai mult ca sigur maine la fel.

MOTORUL ESTE 2.0 SDI 70cai

PS. am verificat conductele de sub masina prima data, ca m-am gandit ca am lovit ceva dar nu curge nimic :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca daca ai eroare de senzor turatie, pompa nu o sa bage nimic. Verifica continuitatea firelor de la senzor pana la ecu, e o problema intalnita. Daca ai unul intrerupt, trage altul pa unde poti, nu e nevoie sa-l tragi pe traseul original. Ai 3 fire de masurat.

ce cod motor ai pe masina sa-ti spun culorile la fire si pinii de la ecu .

Edited by Al Bundy
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am vazut ca am 3 fire, am masurat un singur fir, masa, o sa incerc maine sa scot din nou mufa si sa le masor pe celalalte pana la ecu.

Dar de ce cand scot senzorul Hall de la distributie nu mai da eroare???

Oricum si eroarea de la Engine Speed Senzor apare dupa vreo 5 secunde de tinut la automat :)

Edited by sackzitul
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai fir de masa la senzor, toate 3 duc la ecu, ce cod motor e ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cod motor: BDJ, Nu mai stiu care ori 1, ori 3 mi-o dat ca duce la masa. (l-am masurat cu borna)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinul 1 duce la ecu pin 42 culoare negru/rosu

pinul 2 duce la ecu pin 58 culoare lila

pinul 3 duce la ecu pin 57 culoare maro albastru, mufa de la ecu e cea cu 60 pini.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi fain, acuma ti-am dat PM, sorry :)), o sa incerc azi si iti spun ;)

Raman dator

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat: iar firul de la "pinul 2 care duce la ecu pin 58 culoare lila" (numa ca la mine ii verde atat in mufa de la senzor cat si la ecu) este intrerupt, acum am ceva treaba, iar dupaia ma voi duce sa cumpar un fir si sa il inlocuiesc, si sa vad daca se rezolva problema.

Mersi fain Al Bundy ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde ai gasit tu fir verde, ca pe toate schemele electrice este violet, cel de la axa cu came G40 este verde cu lila (purple) , sigur ala e firul care trebuie? mai ales ca ai aceesi eroare pe masina.

Cu VCDS conectat pe masina, cand dai la automat, in campul corespunzator turatiei se vede ceva ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci azi a venit un baiat care lucreaza la un service autorizat VW.

Si dupa ce a legat pompa pe direct vreo 30secunde (a amorsat sistemul) a tinut-o pe automat vreo 20secunde si a pornit normal, doar ca spirala palpaie intr-una si cum sterg eroarea, apare imediat la loc.

Am verificat din nou firele de la ecu pana la senzor si is ok, asa ca se poate sa fie doar din mufa care intra in senzor, care inca nu am putut sa o desfac pentru ca sa rupt acea ureche si trebuie sa ma gandesc cum sa o scot, daca nici de acolo nu ii, ii de la senzor sau de la simeringul pe care il vede senzorul, care e acolo pe la ambreiaj.

Intradevar acer fir nu ii lila e verde, deci nu stiu de ce, dar asa ii.

Maine voi incerca sa o termin, o sa postez exact dupa ce rezolv problema. Deci mai mult ca sigur e din G28 (cel dintre cutie si motor)

Mersi mult Al Bundy, si sorry ca nu ti-am raspuns la tel, era descarcat ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATA:

Problema intiala a fost la firul dintre sensorul G28 si ECU.

Din cauza ca eu am schimbat intai sensorul cand l-am montat pe cel nou nu l-am montat cum trebuie datorita unei bucati de plastic care s-a rupt cand l-am scos pe cel vechi.

Dupa care am rezolvat firul si tot nu mergea.

Ieri dupa ce am scos din nou sensorul si l-am montat corect (am dat cu WD40 atat pe el, mufa, dar si pe coroana de pe care citeste, masina merge ok.

Deci in caz ca va da eroare cu G28, verificati mai intai firele, daca nu e de acolo problema schimbati sensorul si curati si acea "coroana" de pe care citeste, mai mult ca sigur apoi problema va fi rezolvata. :)

Si inca un TIP: La Caddy ca sa poti avea acces usor la sensor, trebuie sa demontezi filtru de ulei, si racitorul de ulei (la montare va fi nevoie de o garnitura noua si cam 1l de ulei)

Se poate inchide topicul :)

Mersi inca odata lui Al Bundy. ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,nu stiu daca postez unde trebuie dar am si eu o intrebare:am un vw caddy 2005 ,de la primul drum de italia a inceput un suierat in fata la motor la turatie mate ( 3000 ) ture,cand am ajuns in tara am schimbat rulmentii de la alternator si fulia care erau duse, locul unde fac contact carbunii e cam adancit (canaluri adanci ) ,mecanicul mi a zis k si carbunii sunt cam la limita,l am montat inapoi si m am intors in italia acelasi suierat la turatie mare k si inainte (mentionez k distributia ,rolele ,pompa de apa, au fost schimbate inainte sa plec inclusiv curea alternator) la relanti nu se aude nimik...ce ar putea fi? suieratul ar parea k se aude din partea stanga,alternatorul si intinzatorul sunt pe partea dreapta,sau mi se pare mie si sunetul ar veni de acolo?? motor 2.0 sdi.astept pareri multumesc!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca stai pe loc si o turezi suiera?

si la mine se aude o bataie de vant pe la parbriz tot la sofer. dar nu am ce sa ii fac.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,imi cer scuze k nu am putut sa mai intru sa postez. suieratul se aude dor la turatie mai mare ,cand accelerez se intensifica iar daca iau piciorul de pe acceleratie se aude un pic mai incet e un suierat de genu kum ,, ai pili ceva la polizor,, am avut impresia k e de la alternator pt k aveam un joc la axul cu fulia iar azi am schimbat alternatorul si am pus altul nou bosch,dar din pacate face la fel doar am eliminat o banuiala. ar putea fi pompa de vacum care e atasata pe pompa de innlta presiune???? chiar nu stiu ce sa mai cred sunetul ar parea identic k al unui rulment dus.... m am gandit k ar putea fi vrei rola de la distributie, distributia am pus o noua cu toate cele am plecat din tara si kand am intrat pe italia am inceput sa aud acest zgomot.nu imi dau seama ce ar putea fi astept pareri sau dk a mai avut cineva problema asta, va rog un rasp o parere ceva e binevenita.

pe loc daca o turez nu suiera ,, sackzitul,,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

suna stupid dar nu ai cumva un scut sub motor desprins sau rupt? Mai poate fii compresoru de clima sau AC daca ai.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, clima nu am si nici ac.....scutul nu il am demult si nu am mai avut problema astas deloc... tind sa cred k e vreo rola la distributie,sunt noi k le am schimbat dar dupa ce le am schimbat a aparut suieratul...e ceva care se invarte gen rulment uzat ,nu stiu ce sa mai cred..ink nu am rez problema si in bord nu imi indik nici un defect niciunde

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , se pare k la mn problemele sunt la cutia de viteze la rulmenti,am cumparat piesele si urmeaza sa gasesc mecanic sa mi le schimbe k e un pik mai greu k nu sunt in tara si e manopera ff mare dk mai are cineva probleme de genu pot posta poze cu rulmentii si semeringurile si seriile la fiecare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma am citit si eu ce ai scris, naspa faza cu cutia. :(

Cati km ai cu masina??? Eu am 360k. si din cate stiu cutiile de la vw cam pe la 400k deja incep sa cam pice (asa am auzit) si ma gandeam sa imi schimb si eu rulmentii.

Cat au costat rulmentii???? Ce cutie de viteze ai? HFN?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,eu am cumparat toti 4 rulmentii ,2 la planetare si 2 sunt capsati pe o placa metalica care vine in capacul din laterala al cutiei,2 L de ulei ,2 semeringuri,pasta de etansare care eff scumpa 100g 46 euro in total 200 euro la vw aici in italia.cutia e WWO 0AH 103 301 P,am vb cu un mecanic aici care a lucrat 10 ani la bosch iar acum lucreaza acasa,si mi a zis k de cannd e el mecanic sunt singurul cu problema asta k,cutiile pik pe la 800 mii incolo,eu am 370 mii.sambata dimi ma duc sa imi schimbe uleiul sa vedem daca e suficient k s ar putea sa nu fie si mi a zis k imi baga un ulei mai dur in ea si o pasta sa vedem daca se mai aude zgomotul.cu desfacutul zicea el k e ce a mai nasoala treaba pt k cutia are uzura si dupaia pot aparea probleme sa nu intre in viteze bine,dar daca nu se rez cu asta o sa ii schimbe.daca vrei poze cu ei si serii las id denys_alynxxx ,pt k au capacit mare si nu le pot incarca aici.sambata dupamasa o sa postez sa iti zic cum a stat treaba

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine inca nu se aude nimic neobisnuit dar am zis ca nu strica sa le schimb :) dar sa vad cum stau cu banii :)

idul meu este: mosneagull (ti-am dat add)

la mine s-au mai schimbat odata rulmentii pe la 40k cand a fost schimbat pe garantie pinionul 5, atunci a fost deschisa cutia, dar nu stiu care din ei i-a schimbat :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si care este pinu de masa ca mie mil da pe pin 1????

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ,am si eu o problema la caddy 2.0 SDI acum kateva zile am facut o scanare cu vcds 11.11.3 am gasit 2 erori una la caseta de directie care am sterso si nu a reaparut iar una la centralina electrica pe care nu o pot sterge as dori dk ma poate ajuta cineva sa imi zica care ar fi problema la eroarea asta :

Saturday,03,November,2012,12:54:04:55062

VCDS Version: Release 11.11.3

Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-049-21-B.lbl

Control Module Part Number: 1K0 937 049 HW: 1K0 937 049 *

Component and/or Version: Bordnetz-SG 1.0 H30 0301

Software Coding: 00884F0000041000000000000000000000

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

Additional Info: 2K1955119B Wischer VW357 012 0402

VCID: ECDCF3DACF90569

1 Fault Found

00834 - Signal for Activation of Heated Rear Window

009 - Open or Short to Ground

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu iti merge dezaburirea spate. Verifica firele pana la rezistenta lunetei, rezistenta si siguranta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema mare!

Azi dimineata am pornit masina si am dat geamurile jos sa se curete apa de pe ele. Cand au ajuns ambele jos, motorul s-a oprit si nu mai porneste. In bord raman aprinsi urmatorii martori : bateria, volanul, airbag-ul si abs-ul. La cateva secunde se aude si un sunet de avertizare alaturi de martorul (!) de la frana de mana, intermitent.

 Nici geamurile nu se mai ridica. Pe acestea, un electrician din Iasi a montat un kit aftermarket de geamuri electrice si le-a alimentat de pe o siguranta (nu stiu care dar o sa verific). Aceasta era de 15 si a inlocuit-o cu una de 30 ca sa reziste si la geamuri si la consumatorul deja existent.

Are cineva un cablu VAG in Cluj sa ma ajute? Sau macar un electrician auto pt diagnoza...

Numarul meu de telefon este 0760365968 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica starea bateriei in prima faza.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.