Jump to content

Bucse brate


mihai.cezar
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca mecanicii din ziua de azi nu prea sunt mecanici am o nedumerire si poate ma lamureste cineva. Problema e asa, am o usoara trancaneala la roata din dreapta dar care se aude doar la gropi. Asa am fost la un mecanic mi.a zis ca trebuie schimbate 3 brate adica cel inferior partea din fata si 2 superioare partea de sus fata si spate plus un cap de bara. Acum eu stiu ca la skoda se pot schimba doar bucsele, asta stiu de la cineva care are tot superb. Ce am zis ma duc la magazin de piese auto si intreb. Acolo intreb pe tipi aia daca se pot schimba doar bucsele dar bineinteles ca mi.au zis ca se schimba bratele si ma ajung vreo 7mil toate si 13mil un kit complet de brate marca febi. Bine asta la primul magazin, la a2lea mi.au trantit un scor si mai mare si mi.au recomadat sa cumpar de la primul magazin. Acum intrebarea e se pot schimba doar bucsele sau vin doar cu brate direct ca nu mai stiu ce si cum?...si ma intereseaza un raspuns concret de la cineva care se pricepe sau a schimbat. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

binenteles ca se pot schimba ! te duci oricum dupa cum zici u ca se aude , reiese ca e bucsa de la bara stabilizatoare si poate si bucsa de la brat , nu stiu la tine ce preturi or fi , dar la mine a fost 22 lei pe original bucsa de la bara stabilizatoare si 44 nu mai stiu ce firma bucsa de la brat;)eu aici ma refer la Bora mea ! cred ca la tine ar putea fi mai mari preturile un pic , dar nu dai 7 milioane !! poate 2 cu tot cu manopera si piese ! salut

P.S si schimba 'mecanicul' asta , pentru ca asa sa schimbi un brat complet oricine poate face asta ! salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri