limac

kit distributie

283 posts in this topic

Intrebare: un kit distributie complet (inclusiv pompa de apa, curea si alte alea) la un pret de 1800 ron, cum vi se pare? E un pret corect?

Masina este jetta 1.9 tdi, 105 cp, 106.000 km.

Multam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vwforum.vwfor...uj/page__st__20

citeste postul #24

cred ca in jur de 1000 RON ar fi pretul corect...

Edited by asap03
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte mult, vezi ca multi au manopera foarte mare, de aici pretul umflat. Un pret corect la manopera e pe la 5 mil. vorbim de service unde ai garantie pe lucrare.

Edited by theo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi aici

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

distributie conti CT 1028 K3 450 lei,pompa apa airtex AIR 1670 150 lei,setul lung distributie cu pompa de apa conti CT 1028 WP3 710 lei.Cureaua de auxiliare pe conti 6PK1050 50 lei.Imi pare foarte mare pretul de 15 mil.In mod normal te costa 11 mil cu tot cu manopera si schimbat si cureaua de auxiliare.

pardon scuze..pretul de 18 mil.Mai trebuie cumparat un litru de antigel de completare care e in jur de 25 lei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am scapat cu max 900 RON, am pus linkul mai sus ;)

Ahh, sa nu uit ca am BMM si la 2.0 preturile de obicei sunt mai piperate (experienta proprie, poate gresesc)...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e acceasi distributie,doar pompa de apa difera :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Eu am BXF, la masina din semnatura. De unde ai luat piesele la asa preturi bune???

(kit distributie, pompa de apa, curea accesorii, intinzator curea accesorii)

.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine se cam face timpul sa schimb distributia.

m-am interesat la reprezentanta Nurvil din VL si distributia cu pompa de apa, curea alternator si toate accesoriile ce se mai schimba pe acolo, OEM = ~ 1400 RON (inclusiv manopera) - daca piesele vechi raman la ei, altfel e cu cateva sute mai mult, (da' oricum nu vad ce as putea sa mai fac eu cu ele.)

Dar depinde si din ce an e masina, ca asta e cu niste reduceri de vreo 25% pt masinile care sunt mai vechi de 4-5 ani, la toate reprezentantele e oferta asta din cate stiu. Eu zic ca merita, ai garantie de reprezentanta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat-o la 108.000 km cu doar 700 lei, 500 piesele si 200 lei manopera la un service mic cat un garaj. Pana acum nu am avut nici o problema, cred ca nici de acum incolo.Bafta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat la Jetta 2.0 TDI la reprezentanta Skoda sv = 1100 ron distributia cu toate piesele lor.Garantie 2 ani sau 120000 km....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Pentru masina din semnatura, avand 120.000km, am schimbat distributia:

Kit distributie Contitech (curea Contitech, role INA) - 415 RON

Pompa de apa EPU - 225 RON

Curea alternator Contitech - 50 RON

Rola alternator INA (tot ansamblul respectiv) - 130 RON

Manopera - 250 RON

TOTAL = 1.070,00 RON

Timp de lucru: aprox. 2 ore

.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am interesat azi de un kit distributie la masina din semnatura: Kit+role Ina= 440 lei, pompa Epu= 190 lei. Am gasit si o pompa apa Topran (cica original nemteasca) la pretul de 135 lei. Ce parere aveti de aceasta marca Topran, credeti ca ar rezista pana la urmatoarea schimbare de distributie ??? Astept sugestii si pareri. :Driver: safe all.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ alex.barna Unde ai facut operatia ? La reprezentanta sau la service de cartier ?

cu piesele lor sau le-ai adus tu ? Lamureste-ma si pe mine , te rog ! in BV sau in alta parte ?

Edited by FLOREX
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi pe HEPU.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru distributie trebuie sa cumperi ce este mai bun pe piata si uneori si mai scump, ca nu toata ziua desfaci motorul.

:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, aveti dreptate, voi merge pe Hepu. Multumesc ptr sfaturi. :Driver: safe. Si inca ceva: pe pompa Hepu trebuie sa gasesc vreo inscriptie.... sau cum sa deosebesc originala de fals (sunt vanzatori de piese care obisnuiesc sa puna falsuri in cutii originale). Ms anticipat.

Edited by rata
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta depinde mult de magazinul de unde cumperi piesele respective, de regula sunt cativa furnizori mari de piese in tara care nu cred ca umbla cu falsuri.daca hepu si inna scrie astea ar cam trebui sa fi fie.decat o holograma falsa mai bine putina incredere in cel de la care cumperi piesele si gata.bafta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat azi distributia , pe pompa scrie clar Hepu, pe curea Made in Germany, pe rola aceea mica= Ina - made in France dar am o nelamurire : pe intinzator scrie LITENS-Made Canada. Intrebarea mea: trebuia sa scrie Ina si pe acest intinzator??? Toata distributia cu pompa , m-a costat 650 lei ( poate intereseaza pe cineva ). Ms anticipat. :Driver: safe all.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rata..nu e nici o problema.LITENS e un producator pe care de regula ina il ambaleaza.E posibil ca rola de pe masina ta sa fie identica.LITENS e ceel mai bun producator de role intinzatoare sistem crichet sau cu arc.Am vazut pe multe masini VAG si in general opel cu intinzator LITENS la primul montaj. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GABIVVX: Sa-nteleg ca vw a pus in golf 5 tot ce a fost mai bun, de prin toata lumea ???? :lol: Serios vorbind, ms ptr raspuns, sunt curios ce marca de role am pe masina. "Incurcate sunt caile VW-ului" :Driver: safe all.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

important sa nu se rupa. :) glumesc. stai linistit ca de aia spune cartea la 90.000 km sau 120. 000 km. ea poate sa duca saraca mult mai mult doar ca nu stie nimeni sigur daca ajunge pana la 140.000 km sau se rupe la 139 999 km si de aceea nu garanteaza decat pana la limitele respective. poti tine o distributie si 6 ani pe masina, insa atunci riscul este numai al tau. preturi depind de adaos comercial, sunt magazine care vand aceeasi piesa cu 50 lei si altele cu 100 lei.important sa se potriveasca si sa te bucuri de masina ta.

:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Totul s-a petrecut in Brasov.

Piesele le-am luat de la "DOMAR" (parca... e un magazin de pise auto, dealer Autonet, de pe Aurel Vlaicu). Daca vrei iti fac rost de adresa si numar de telefon.

Diferenta dintre magazinele online si ei, incluzand transport, era de 50 de roni, iar in plus aveam si ceea ce e mai important, adica GARANTIA piselor. Drept pentru care... clar am ales sa iau pisele de la ei.

Cat despre manopera, am facut-o cu un mecanic de la Tess, la el acasa. Tinand cont ca mai era inca in uniforma, iar garajul lui era curat, n-am simtit diferenta decat in faptul ca nu mi-a luat cu 200% la mult pt ceea ce a facut!!! :)

Spor!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un golf V 1.6 FSI si am avut-o de 2 ori in service pentru mici chichite. Masina are 60.000 km si acum nu stiu daca are distributia pe lant sau curea. M-am uitat pe aici pe forum si am vazut ca exista 2 coduri de motor BAD si BAG parca. Acum intrebarea e cum aflu si eu acest cod BAD sau BAG? Multumesc anticipat. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Prima data cand am avut-o in service mi-a spus ca trebuie sa ii fac neaparat distributia si revizia pentru ca masina are 7 ani si 60.000 km. Am vorbit cu cineva sa ies si eu mai ieftin...si omul care detine un service mi-a spus ca in cazul motorului meu am distributie pe lant. Asta a zis fara a se uita la ea. A zis ca 1.6 fsi benzina are distributia pe lant. si nu trebuie schimbata momentan. Acum nu stiu ce sa zic.

Edited by petrisoralexandru88
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ai distributia pe lant la 1.6FSI, an fabricatie dupa 10.2003, cod motor:BAG, BLF, BLP 85kw. Nu va faceti nici un fel de griji pana cand zornaie lantul(este cam fara intretinere, cu o verificare pe la 180k km).

Numai bine,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.