Jump to content

Pierderi / scurgeri ulei Golf 5 1.9 TDI


gabrielos82
 Share

Postare recomandată

golf5 1.9tdi fabricat in 2007, tip motor bxe,32000 km. La imbinarea pe care am incercuit-o in fotografia din atasament, am vazut picaturi de ulei (sau ceva asemanator uleiului)ce se scurg pe o curea(de la altenator banuiesc) aflata sub furtunul gros. Cureaua arunca ulei pe mai multe componente .

Pentru ce este furtunul gros?

Este normal sa curga ulei prin el?

post-37669-0-21385400-1302191393_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul acela duce presiunea de aer de la turbo in motor.ie normal sa curga pe interior ulei.trage siguranta aia fara,scoate furtunul si vezi ca pe furtun ai un semering.acela trebuie inlocuit,ca sa nu mai dea afara.problema asta apare la toate imbinarile pe tubulatura de la turbo in timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut schimbul de ulei? Ai complectat de curand cu ulei? Am patit si eu odata exact asa din cauza ca am complectat cu prea mult ulei! N-am vazut sa curga ulei pe acolo cu masina in stationare! Stergeam uleiul, a doua zi am verificat si n-a mai fost ulei, iar dupa un drum mai lung a reaparut. Face presiune in mers si pe acolo ''surplusu'' iasa.

Nu e o regula ca ''asa este si la tine'', dar verifica nivelul la ulei, verifica clema/clipsu care tine furtunul, garnitura... :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu etanseaza cum trebuie sau daca s-a umblat pe acolo nu s-a montat frumos la loc, si eu am avut odata ulei peste limita maxima, ca asa a stiut acel mecanic sa schimbe uleiul si nu mi-a aruncat nimic pe niciunde pe deasupra. indiferent de presiune acesta se plimba pe circuit ca sa isi faca treaba si nu prea iese afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,

 

nu am vrut sa deschid un topic nou, din moment ce exista unul cu "Scurgeri ulei la motor" asa ca o sa postez aici, daca nu se supara initiatorul thread-ului, bineinteles, cu scuze de riguare.

 

Golf 5 2.0 Sdi, 2005.

 

Curand am dus-o la un interior / exterior, si baiatul de acolo mi-a spus ca masina prezinta scurgeri de ulei in partea dreapta, dupa cum se vede in pozele in care am subliniat partea unde am observat.

Problema este ca s-a prelins uleiul, si cel de la service nu mi-a putut dat un raspuns clar "care ar fi buba" ci doar mi-a spus ca ma suna cand o sa primeasca o garnitura sa o schimbam.

 

I-am zis sa o spele cu ceve solutie, sa vad de unde curge exact, dar nu a vrut pe motiv ca "sunt senzori pe acolo".

Inca nu am fost la alt service, ci am zis ca prima oara sa va intreb pe voi, sa stiu in ce ma bag.

 

Nu vreau sa ma arunc aiurea, dau si bani si poate nu aia este problema...

 

A mai patit cine asa? Ce solutii ar fi? Cat de costisitoare, la ce pret sa ma astept?

 

Mi s-a spus ca nu este problema grava, dar chiar nu`mi place sa o stiu bolnava...

Va multumesc frumos.

 

Cu stima, va doresc o seara buna.

post-114742-0-45924700-1361223203_thumb.

post-114742-0-47460400-1361223212_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL ,eu am patit exact ce ai tu si daca  o sa te uiti atent dar asta cand ai masina pe o rampa sa te poti uita de jos in sus o sa vezi ca sigur curge si pe spatele blocului motor mai exact de la garnitura de la tacheti, eu am schimbat garnitura acum apx 2 luni si este ok, te costa cam 80 100 lei garnitura iar manopera depinde unde schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

postez si eu aici pentru urmatorul motiv: scurgere ulei pe spatele blocului motor

 

Masina: Vw Jetta MK1-an 2007, 1.9 TDi, motor BXE

 

Aseara i-am schimbat filtrele si uleiul iar mecanicul mi-a spus ca are scurgeri de ulei, blocul motor fiind murdar in totalitate pe spate, inclusiv de la jumatate in sus. Ce a identificat el este o posibila scurgere la acel racord flexibil situat in dreapta motorului cum te uiti sub capota din fata masinii(nu sunt familiar cu termenul) care imbina parte din galeria metalica( ?!)

Concluzia, trebuie dat jos turbo si curatat si vazut pe unde curge.

Masina are forta, nu "fluiera" (poate putin cand schimb vitezele, gen pop-off valve). Papa ulei daca ma dau la ea, dar in limitele bunului simt (max 5-700 ml la un schimb) De asemenea, mi-a spus ca s-ar putea sa nu-l pape, ci mai mult sa-l "scuipe" din cauza presiunii.

 

A mai patit cineva? chiar trebuie demontat turbo? Imi pare rau ca nu am poze,, e destui de inaccesibil sub masina.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ,am cumparat recent golf 5 si acum cateva zile am observat sub masina o pata de ulei ,nu se vede de unde ar putea iesi ulei.Mentionez ca am fost la mecanic si ar fi de la chiulasa dar este o lucrare mai mare si sa o duc intro alta zi.Voi ce spuneti la ce sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare . Azi am observat ca pe lângă antigel pierd și ulei . Am desfăcut sa vad despre ce este vorba și am observat asta .... atașez poze 

Poza.jpg

Poza1.jpg

Menționez ca de câteva zile a fost schimbat furtunul de la intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am revenit cu un feedback la postul meu anterior. Tarziu, stiu, insa abia acum am rezolvat-0

Asa cum mentionam, aveam scurgeri de ulei. Petele isi faceau simtita prezenta pe blocul motor fata/spate (mai mult o mazga compusa din praf +ulei) si in zona pompei tandem. 

De curand (2 saptamani) am inlocuit distributia( nu avea km dar facea anii)+ kitul de ambreiaj+volant si am reconditionat turbo (avea destul de mult ulei pe admisie iar de curand, a patit-o un amic cu un audi 2.7 tdi. I-a facut autoaprindere pe autostrada. Deci, mai bine rezolvam problema). Mie imi scăpa ulei si pe la epurator, pe la capacul de tacheti. Ca sa am garantie si la turbo, a trebuit sa il schimb si pe acela.(700 lei capacul, doar pe OEM ?)

Deci, s-a schimbat asa: capac tacheti (obligatoriu garnitura noua) + garnitura noua Pompa Tandem (~35 lei cost garnitura. Garnitura este metalica si are o proeminenta. In timp se aplatizeaza si scapa ulei pe acolo) + garnituri noi Turbosuflanta. 

Acum, nu mai am deloc ulei, nici pe blocul motor nici pe la pompa tandem. Masina trage bine, schimba bine.

O voi mai urmari in timp, sa vad daca recidiveaza

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mare prostie sa schimbi capacul de chiulasa. Nu are nicio legatura cu garantia la turbina. Nu influenteaza in niciun fel cat ulei scapa prin acel epurator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine gaseste ulei semnificativ pe traseul intercoolerului sa verifice turbine.

Ulei mult = turbina e vinovata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Masina este o Jetta 1.9 TDI 2007 103K Km. Am vrut sa-i fac schimbul de ulei si am observat ca, deasupra baii de ulei este murdare de ulei (mai mult o mazga din ulei + praf). Pe baie sau pe scut nu are ulei scurs, doar deasupra. Care ar pute fi problema?

 

20160730_101310.jpg

20160730_102604.jpg

20160730_102740.jpg

20160730_113020.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut am si eu un Golf 5 1.9 bxe 2007 si...astazi...-4.5 grade cand am pus contactul, il i-au...il pun...de 2 ori, la a 3-a ii dau cheie, caraie, maraie, se duce turometrul la 1500 scade la 500(intr-o secunda), apoi se duce la 1000...si sta acolo pana ajunge temp pe la ~30 grade apoi se duce la 800 ture, bag in viteza si plec, dupa aproximativ 500m imi apare in bord STOP ! (nu mai stiu daca zicea ceva si de oil), cert este ca era un stop si se aprinsese si martorul la ulei(stiam despre ce este vorba...am mai patit-o acum vreo 2 ani...alta poveste, nu intru in detalii). Opresc motorul ca tocmai se facuse rosu la semafor...il pornesc iarasi...toate bune si frumoase...plec(aveam de mers vreo 3-4 km...am zis ca verific uleiul cand ajung acolo), i-au curba...mai merg 50 m iarasi se aprinde STOP...martorul la ulei. Opresc, ma duc sa verific, surpriza mare ulei pe spatele capacului motor, pe tot blocul motor, pe joja, pe ventilator, pe carcasa filtrului de ulei, pe carcasa filtrului de aer, efectiv...ulei peste tot ! Mi s-au inmuiat picioarele...si am zis sa ma uit sub masina, pe masura asteptarilor ...curgea ulei din scut. Ma calmez...sun pe cineva...vine, ia masina(tractata) o duc la un prieten mecanic, toate bune si frumoase. Cumpar ulei, vreo 3 spray-uri de frana..."spalam" motorul, punem ulei, pornim...nu mai vroia sa curga ulei, am lasat-o iar sa se incalzeasca bine bine...desi dimineata avea ~50 grade...acum la 90 grade nu curgea, zic...sa plec...forja prin oras, ma opresc in spalatorie...ast sa se raceasca putin motorul, o bag...spala motorul din nou(ce facusem noi cu spray-ul de frana era la misto...ne-am imaginat c-ar tasni uleiul la cum arata motorul dar nu tasnea...am zis ca poate picura, in fine...spal motorul), se usuca...bla bla...pornesc o las sa se incalzeasca...plec iarasi prin oras...am ars 40l motorina schimbat numai la minim 3000(exact cum am condus in fiecare zi, m-am gandit...ca asa ar curge iarasi ulei), iesi pe centura...fugi...kkt, nimic, mai opream sa ma uit la 5 minute, dar nici urma de ulei, curat ca lacrima, trec pe acasa sa i-au ceva in fata blocului pe zapada zacea uleiul meu(care mai mult ca sigur a curs aseara cand am parcat...nu avea cum in 10 min dimineata....sa curga...zic si eu...). In fine...ajung inapoi la hala...ridicam masina, totul sub ea curat, motorul deasupra curat. Mi-am facut cruce...am lasat scutul la el...am zis sa mai merg 2 zile...poate da ulei pe undeva si vad, voi verifica constant.  Eu mi-am facut cruce...el si-a facut cruce, daca era sa picure pe undeva....picura, este vorba de mers tare...si stationat 2-3 ore...si totusi...nu este vorba de picurat la ce fel arata motorul....n-am facut poza...dar va imaginati...totul intre motor bara fata era plin de ulei(mai putin partea dreapta a masinii...incepand de la alternator-distributie, antigel, lichid parbriz...acolo totul era impecabil)...care-i misterul ?! Eu simt ca innebunesc 

Modificat de Spacer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si-am pornit-o...am mers putin cu ea, tot nimic...aseara nici macar o picatura, curatasem sub ea si am pus zapada curata, oricum s-ar fi vazut pe baia de ulei care era neagra ieri inainte de a o curata. Chiar nu-mi pot explica si nici nu vreau sa demontez jumatate de masina...ca "poate so ivi ceva". Singura chestie...de care am uitat sa mentionez ieri este ca am dat jos capacul filtrului de ulei...si l-am pus la loc(a spus mec ca "poate a pocnit garnitura") DAR inainte de a desface a incercat sa stranga si nu mai mergea...era inchis bine, apoi l-am desfacut...garnitura intreaga, l-am pus la loc...si-am continuat cu "sprayerea motorului". Va intreb...poate aveti vreo idee, pe mine ma depaseste clar, au curs totusi 3l de ulei(in max 12h)...daca au curs, de ce nu mai curge ? Presupun sa so fi spart ceva...apoi sa infundat ?! Cu ce...e vorba de ulei, doar n-am vreo carpa prin baia de ulei pe-acolo...care acum 2 schimburi am dat-o jos si-am curatat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nu a curs in cateva ore. Ala a curs aproape instantaneu. Cauzele pot fi multiple. Poate fi de la filtrul de ulei. Sunt unele Golfuri cu motoare de 1,4 benzina tip AXP la care este o obisnuinta ca iarna sa arunce tot uleiul din cauza ca se face un dop de gheata pe furtunul de aerisit gazele din carter. Se face presiune si uleiul este aruncat imediat pe la joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, inteleg, pot sa verific ceva anume sa fiu sigur ca nu e x...nu e y...(treaba cu "dopul de gheata" e ca...au fost intre -10 si -15 grade nopti la rand, eu am patit asta...dupa o  noapte mult mai calduroasa -5...dar daca atunci a vrut...atunci sa intamplat). Si acum intrebarea intrebatoare, sa stricat ceva ? Inlocuiesc ceva ? Am aruncat ieri 200 lei pe spalat+ulei...luni sau marti cumpar iarasi ulei si un filtru+schimbat, mai dau 250, asta e. Dar sa nu ma apuc acum sa cumpar ulei odata pe saptamana...n-ar fi amuzant.

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazuri cu, garnitura de pe capacul de ulei au fost/filtre de proasta calitate(ieftine)care deveneau casante/pur si simplu se subtiau la frig/cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt de asteptat...desi am cumparat mereu filtru de calitate, de la bosh parca este, oricum...problema nu este asta...initial am incercat sa mai strangem capacul filtrului si nu a mers(deci nu sa subtiat...nu a crapat....nu sa rupt), apoi l-am scos si l-am verificat, este intreg, l-am pus la loc tot pe ala(nu am cumparat decat ulei...sa punem sa vdm pe unde curge). Ma pus tare pe ganduri Ebi cu dopul de gheata pe acel furtun...mai pe dupa amiaza ma duc sa demontez sa vad care-i treba, desi nu cred ca voi gasi nimic. Am mai citit...pe forumuri "daca nu se incalzeste bine motorul"...."daca mergi pe distante scurte"...La mine nu este cazul, am schimbat tachetii si ax came la masina asta...(nu stiu ce a facut cel dinaintea mea...dar cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu-s singurul, se intampla des), oricum ar fi, am grija, dupa cum am spus...las sa ajunga pana la 50 grade pana sa plec...si pana nu ajunge la 90 nici nu ii dau tare. 

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e varianta sa nu se fi pus bine garnitura in locasul capacului, si asta numai DACA scurgerea uleiului a fost pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati....n-am aflat pe unde a reusit sa curga uleiul acela, dar zapada la primit cu placere, am cumparat altul...am luat si filtrul, am schimbat tot, toate bune si frumoase...pana cand pornesc masina si sare capacul filtrului de ulei, am auzit eu ceva...si-am oprit, ma duc...ma uit...capacul sarit, nu de tot, doar vreo 2 linii de filet dintralea, il scot...sa il pun bine...ca poate-s prost eu, a doua oara...foarte atent, bag cheia...pornesc, trosc, iarasi capacul, l-am curatat...rezultat=lipsesc vreo 2 cm de filet, problema este ca bucata lipsa nu am gasit-o...sper sa fie prin baia de ulei...din ce-mi aduc eu aminte are site...nu fuge ea de acolo. A doua problema este...sper sa sara capacul din cauza acestui filet...si nu din cauza celui din carcasa. Oricum carcasa este din ceva metal...aluminiu daca nu ma insel, iar capacul dintr-un plastic dur. Maine-i i-au alt capac, sper sa n-am surprize sa-mi sara si ala. Revin cu detalii, tare as vrea sa termin odata cu balciul asta, am 4 litri ulei pe o zapada data deoparte, 4 litri sub masina...4 litri in motor(sper sa ramana totusi acolo)

IMG_2582.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Deci tu ai achimbat uleiul lasandu-l pe cel vechi sa curga in zapada pe pamant/asfalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate spune si asa daca prin schimbat ulei intelegi "turnarea uleiului in motor", ca de scos....odata nu stiu pe unde a iesit...dar m-am trezit in intersectie cu balta sub masina si motorul plin de ulei, a doua oara a iesit pe la filtru in 10-15 sec...am realizat prea tarziu ce se intampla. De obicei...cand "schimb" uleiul, ma astept sa-l schimb...stiu ca va curge...printr-un anume loc...pun o tavita(nu eu, cei care-l schimba), dar de data asta masina a zis "nu-mi place uleiul ! bleah bleah bleah, da-mi altul !"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul tau se intelegea altceva. Sfarsit :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut baieti , detin un golf 5 1.9 tdi 105 cp .Masina o am cumparata de 2 ani , si de-atunci am observat pe motor mici urme de ulei , dar in ultimul timp se abserva clar in locul unde stationez ca imi pica binisor . Initial am crezut ca turbosuflanta este pe final , dar nu se-aude niciun fluierat , masina trage destul de bine .Ideia este ca aceste scurgeri de ulei provin din partea dreapta a motorului !! Folosesc un ului Ravenol 5w40  . . .nu stiu de ce dar vara trecuta nu mai curgea de loc , insa observ ca pe timp rece pica mai mult ! Aveti idee de la ce ar putea fi  ? Oricum . . voi astepta sa se indrepte putin timpul si am sa spal motorul , in felul asta poate se observa mai bine pe unde-mi curge si clar . . o voi duce si la un service ! 

Va multumesc anticipat !

IMG_1142.JPG

IMG_1143.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!