Jump to content

Schimb filtru benzina la GOLF 4 1,6


Cristel
 Share

Postare recomandată

Intrebare baieti deoarece marti ma pun sa imi schimb filtrele inclusiv cel din topic si e prima oara cand ma bag sa desfac un surub sub o masina ( de profesie lucrez in IT ). Daca filtrul este imbacsit rau, acesta poate infulenta consumul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul nu... ci mersul regulat al motorului.. daca e chiar imbacsit

 

nu-i bai sa desfaci suruburi la masina personala, si eu lucrez in IT, dar imi fac timp sa-mi rezolv singur masina, mai ales revizii, numai eu i-am schimbat consumabilele pana acum de cand am adus-o in tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare daca mai e cineva on pe aici am schimbat si eu filtru de benzina in urma cu 3saptamani cand am dat jos furtunasele acelea(m-am chinuit putin pana le-am scos dar a mers incet si cu grija) a curs ceva benzina pe jos deci parerea mea a intrat aer in instalatie...acum instalatia de benzina se aeriseste manual sau automat? mie frica sa nu fii ramas aer in instalatie am inteles ca la noi pompa de benzina face presiunea la injectoare asta daca am auzit eu bine...pentru ca intre 1800-2100rpm masina trage intrerupt

 

Am pus filtru MHALE made in mexic :))

ce filtre de benzina recomandati?

Modificat de morfeus.22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Desigur ca nu conteaza daca a intrat aer pe furtunul de benzina. Pompa de benzina impinge foarte multa benzina, din care mare parte se intoarce in rezervor pe retur, impreuna cu eventualele bule de aer. Intreruperile pot fi de la bujii vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns bujiile le-am schimbat vara trecuta de atunci am parcurs aprox 12.000 nu cred ca e de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

Am avut si eu problemele de care va plangeti la schimbarea filtrului de benzina.

Din punctul meu de vedere, sistemul de prindere cu clemele alea de plastic e o mizerie totala. Clemele alea sunt foarte proaste si se strica repede, apoi nu le mai poti desface, sau nu mai tin si sar afara in mers.

Asa ca am recurs la o imbunatatire: am taiat cu bomfaierul mufele alea, am pus un furtun cu coliere metalice intre teava dinspre rezervor si cea dinspre motor (fara sa mai treaca prin filtru), apoi filtrul l-am montat in fata, in compartimentul motor, de unde vin tevile alea. Am scos mufa care mergea inspre injectoare si am infipto in filtru, iar din celalalt capat al filtrului am tras tot un furtun pana la tevile alea de plastic, prins cu coliere metalice.

Acum am acces mult mai usor la filtru, il pot schimba in 5 minute fara sa ma mai bag sub masina.

Colierele metalice din spate de sub masina le-am naclait bine cu vaselina ca sa nu rugineasca.

 

E o solutie mult mai buna pentru mine, pentru ca am blestemat destul chinuindu-ma pe sub masina sa desfac mufele inainte, acum am scapat de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Gata l am schimbat, era din sept 2003 cel de pe masina :)) a curs ceva negreala din el..dar masina mergea ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut -daca masina trage bine si nu ai rateuri,nu se vede nici o schimbare la masina dupa schimbarea filtrului.Problema apare atunci cand ti-e lumea mai draga -te trezesti ca merge in hopuri sau ca trage greu.E de preferat schimbarea lui la intervale de 10000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Servus, 

 

Am facut ceva search inainte de a ajunge sa postez aici si am o intrebare.

Am gasit un video in care tipul scoate o rezistenta si porneste masina inainte de a schimba filtrul de benzina, apoi pune rezistenta inapoi dupa ce schimba filtrul de benzina.

Banuiala mea e ca...pornind masina fara acea rezistenta motorul consuma ce a mai ramas din benzina in el fara sa mai traga benzina, astfel nu o sa fie asa multa benzina pe cordonasele alea cand desfaci filtrul, chiar daca ai rezervorul plin. Am observat ca din moment ce a pornit masina a rulat 2 secunde apoi motorul sa oprit instant(cu rezistenta scoasa).

1. Ajuta acea rezistenta la oprirea benzinei in furtunase daca o scoti?

2. Acea rezistenta e prezenta la toti in acelasi loc pe modelul 1,4 16v?( o sa verific si manualul masinii)

 

Nu stiu daca am voie sa postez dar tine de VW si de acest topic, daca si sper ca poate o sa ajute si alte persoane o sa fiu super happy!

PS: As vrea sa mai schimb si uleiul, filtrul de polen/aer/ singur  nu mi se par operatiuni grele din ce am vazut/citit dar cred ca economisesc ceva banuti daca le fac singur decat un service.

PS2: Nu am fost niciodata pasionat de masini pana cand nu mi-am luat una si as vrea sa schimb singur mai tot, mi se pare super misto(mai putin partea cu cheltuielile :) ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este siguranta de la pompa de benzina(daca o scoti nu mai baga benzina pe furtune...pornesti motorul o sa mai mearga cu ce ramane pe traseu apoi se opreste pentru ca nu mai baga benzina...)...eu nu am mai scos nimic...am pus masina pe canal( am vazut ca era prins cu un colier de metal filtrul) am taiat colierul apoi am luat o surubelnita dreapta si am apasat pe clema(a opus ceva rezistenta dar a iesit prin rasucire)la fel si in cealalta parte apoi rapid l am pus pe celalalt si gata...a curs niste benzina dar nesemnificativ...filtrul apoi l am prins cu o faseta.Referitor la locul sigurantei te uiti pe acel carton interior al capacului  si vezi exact unde este pozitionata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, sdR+ said:

Aia este siguranta de la pompa de benzina(daca o scoti nu mai baga benzina pe furtune...pornesti motorul o sa mai mearga cu ce ramane pe traseu apoi se opreste pentru ca nu mai baga benzina...)...eu nu am mai scos nimic...am pus masina pe canal( am vazut ca era prins cu un colier de metal filtrul) am taiat colierul apoi am luat o surubelnita dreapta si am apasat pe clema(a opus ceva rezistenta dar a iesit prin rasucire)la fel si in cealalta parte apoi rapid l am pus pe celalalt si gata...a curs niste benzina dar nesemnificativ...filtrul apoi l am prins cu o faseta.Referitor la locul sigurantei te uiti pe acel carton interior al capacului  si vezi exact unde este pozitionata...

Credeam ca fara siguranta o sa curga ceva mai multa benzina, in cazul in care nu sunt suficient de rapid la schimbarea filtrului, dar presupun ca exista undeva pe traseu o clapeta de sens de la rezervor spre motor.

Deci nu e necesara scoaterea sigurantei? (fara siguranta sa inteleg ca nu functioneaza pompa de benzina)

Modificat de morarucostin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu spun ca nu este necesara...daca crezi ca lucrezi mai ok asa scoate siguranta porneste motorul ca sa mai pape ce mai ramane din benzina de pe traseu pana se opreste dar sa stii ca totusi o sa mai curga ceva...plus ca si filtrul are benzina in el...operatiunea in sine nu dureaza mai mult de 5 minute...sa ai filtrul cel nou la indemana si sa fii atent la acea sageata de sens sa nu l pui invers in graba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti...sunt nou pe aici....am un vw golf 4 din 2005  variant 1.9TDI 101 cp axr cod motor si am urmatoarea problema la el de care nu pot sa ii dau de cap! Dimineata nu porneste la prima cheie si nici la a 2 a si nici a 3 a imi invarte pana imi omoara bateria dar pana la urma porneste si dupa aceea nu mai am probleme toata ziua cu ea porneste sfert! am fost pe la diferiti mecanici dar nu am auzit 2 variante la fel, toate diferite....unul mi-a spus ca e softul altul mia spus ca e partea electrica (cabluri de curent roase ) nustiu sincer ce sa ii fac i-am schimbat si pompa din rezervor(din dezmembrari) si tot asa face ! Si app cand pun contactul dupa ce sta cate o ora masina se aude ca si cum pompa de motorina aia de sub bancheta ,,suge,, motorina din rezervor! S-a confruntat careva dintre voi cu problema asta? Ps.alimentez doar cu maxx mottion!

Modificat de Nutz golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, mi-a venit și mie vremea să schimb filtrul de benzină, sau așa am crezut. Era atât de murdar/corodat exterior încât cred că n-a fost schimbat de peste 160k km. Atenție, e un tutorial pe tube în care băieții se fac că forțează cu două șurubelnițe și care o să vă facă să vă rupeți cele două pipe de la furtune. Noroc că m-am uitat și aici și am învățat că trebuie apăsate butonașele de eliberare, butonașe care se sprayază prima dată cu wd 40, apoi se apasă cu o șurubelniță sau chiar cu unghia degetului mare.„Butoanele de forma unor segmente de cerc se găsesc în partea exterioară și aproape de capăt a laturii mici formate de L-ul pipelor. 

1. Sprayați bine „pipele” de plastic de la capetele filtrului să se deblocheze butoanele cu care sunt prevăzute. lăsați 10 min să penetreze w40-ul.

2. Deblocați prin apăsarea butonului prima dată  pipa dinspre rezervor, scoateți-o apoi prin forțare cu o singură șurubelniță sau chiar prin tragere cu mâna. Să aveți pregătit un borcan de 500 grame că va curge ceva benzină negricioasă. 

3. Demontați colierul de susținere al filtrului, dacă e prea ruginit îl tăiați cu flexul sau dalta, nu vă faceți probleme, noul filtru  se poate prinde perfect „pe viață” cu 1-2 șoricei de plastic lați. (al doilea doar de siguranță)

4, Acum țineți înclinat filtrul cu partea deconectată către borcan  și dacă nu e înfundat va curge cu adevărat și repejor în jet zdravăn și pe contrasens benzina din galeria de admisie și conductă (cam 300 grame), tot mai curată pe măsură ce jegul (negricios) iese din filtru. Cu această ocazie filtrul practic se spală.

5. Demontați identic și cealaltă pipă. Trebuie să iasă foarte ușor, în caz contrar n-ați apăsat ca lumea butonul. Suflați în filtru dinspre intrare spre ieșire .  Dacă merge ușor (iese un jet de benzină pulverizată) eventual mai băgați o tură de 100 grame benzină curată cu seringa, agitați filtrul și evacuați apoi benzina tot pe la intrarea sa. Dacă nu ați cumpărat alt filtru, montați-l liniștiți, filtrul e imens și greu de înfundat fie și în 100-200k km. Și cred că după operațiunea asta mai merge încă nedefinit. Eu cumpărasem (35 lei filtru Man-made in China) :P așa că l-am schimbat. Am tăiat filtrul vechi OEM constatând că nu e deloc înfundat, deși are precis 160k km. 

6. Montarea în ordine inversă, adică prima dată pipa dinspre motor, apoi colierul (nestrâns) și la final pipa dinspre rezervor. Apoi se strânge ca lumea colierul sau șoriceii. Pipele intră ușor și se aude un click când sunt zăvorâte. Sunt ok pe poziție dacă au intrat ambele simetric de mult pe țevile filtrului.

Concluzia e că filtrele de benzină G4 nu se prea înfundă și dacă aveți probleme (smucește motorul ) e altceva, cel mai probabil cum a fost la mine, e  bobina de inducție, asta după ce ați eliminat din ecuație fișele și bujiile. Nu scoateți siguranțe, nu „depresurizați” sistemul de alimentare, e inutil. După ce ați schimbat filtrul, puneți de mai multe ori (2-4) contactul și lăsați de fiecare dată pompa să bâzâie pînă se oprește. Având retur sistemul se autoaerisește singur, nu are cum rămânea aer pe conducte. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!