Jump to content

Schimb filtru benzina la GOLF 4 1,6


Cristel
 Share

Postare recomandată

Filtru benzina AZD cumparat acum 2 saptamani de la Prosche Aviatiei, cod 1J0201511A - 38,31 RON. Este original DAR made in china. Poti incerca la fel de bine unul de la MANN.

EDIT: Filtre MANN:

Benzina: WK 730/1

Aer: C 2998/5 x

Filtre Mann pt AZD:

http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...ktlg_subpage=02

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru aer si polen de la MANN au fost 130 Ron la mine. Cel de benzina undeva la 50 de ron dar tot mann. Cel de ulei este cel mai ieftin. Mann la 25 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirceateodor

Va multumesc mult de informatii.

Sa inteleg ca cel original facut in China e mai slab calitativ decat Mann ?

Sper cel putin sa nu fie asa.

O sa vad ce pot gasi.

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiti, imi puteti spune si mie preturile pentru filtru de benzina original si filtru aer tot pe original.1.6 16V cod motor AZD.

Filtru benzina Bosch WK 730/1 29,95

Filtru aer Bosch C2998/5 56,95

Oil Filter Mann W 712/52 16,95

Filtru polen Mann adsotop CUK 2862 54,95

Atat am dat eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca cel original facut in China e mai slab calitativ decat Mann ?

Cand vad "Made In China" imi aduc aminte de trecutul nostru sufocat de produse chinezesti de calitate indoielnica. Acum, filtru fiind original, eu sper sa se ridice la calitatea VAG (care o fi aia :P ).

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt la al doilea filtru Bosch (acelasi cod motor AZD). Nu stiu unde e facut, nu mai am cutia lui.

Ca idee, cred ca mai degraba e sanatos sa se schimbe acest filtru la interval mai mic decat specificatiile sale, avand in vedere calitatea uneori indoielnica a carburantilor de la noi. Eu l-am schimbat la 10.000 km parcursi ; poate am fost mai grabit, dar, dupa cum arata cel vechi cand a fost scos, inclin sa cred ca n-am facut o alegere gresita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat filtrul de benzina, prima oara la 35k km. Am fost curios sa vad cum arata inauntru, dupa parerea mea filtrul nu prezenta foarte mult mizerie pe el. Acuma depinde de fiecare de la ce benzinarii alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreau sa schimb singur filtrul de benzina si cel de aer la un Golf Variant 1600cm 16V. Din cate am citit pe aici ar fi ceva riscuri. Sa ma duc la un service sau sa le schimb singur ? Este pt prima data cand fac asa ceva. :rolleyes:

Sunt incurajat si de usurinta intampinata la schimbarea filtrului de polen :).

PS se poate un link cu niste site-uri unde se dau si niste poze. Multumesc.

Modificat de ionut_ionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la cineva care stie. Si eu l-am schimbat singur si am fisurat putin mufele alea de care se prinde filtrul ca se scot mai greu. Nu inteleg de ce s-a renuntat la coliere.

Pentru siguranta am pus eu coliere din plastic sa tina opritoarele alea sau ce sunt acolo asa ca data viitoare cand tre sa schimb filtrul o sa am putine emotii ca nu o sa mai tina clemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putina rabdare si unpic de indemanare scimbati-l tu pt ca mufele alea doua sunt putin pretentioase iar cei de la servisuri(in mare parte)nu au rabdare sa stea dupa ele.In 25 min maxim nu ai ce face si asta in fata bloculi ,ridicata masina pe cric,o caramida sau o bordura sa ai putin spatiu de manevra.Ai nevoie dect de o surubelnita pt slabirea colierului de fixare si putina rabdare.Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat fitrul de benzina, am luat unul Mann , surpriza a fost ca in momentul in care l-am montat am observat ca numai unul din capetele filtrului avea umflatura care impiedica conducta sa se smulga din stutiul filtrului si a trebuit sa-l ancorez bine cu coliere de plastic, sa fie defect de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:cheers: Astazi o sa-l schimb si eu cate ceva la masina si tot prin zona aia am treaba, iar daca e cineva interesat de schimbat furtune de la rezervor sau filtru benzina inclusiv schimbat filtru benzina il pot ajuta eu. !!!Doar pt cei din Bucuresti !!! relatii la tel 0726336815 beep si sun eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Iti multumesc frumos pentru interesul acordat topicului,parca asa mai merge cu preturile :D o sal intreb pe volksman sa vedem ce zice! mersi inca odata

salut, am si eu aceeasi problema, cum ai facut pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ma cautat un loc care sa se potriveasca cu pb mea.De fapt masina are niste hopuri la acceleratie,niste sincope.

Asa ca am ajuns la pb cu filtrul.Am ars o interfata vag doar ca sa vad alarme(nmentionez ca nu sunt alarme nici dupa 700 de km parcursi).

Am de schimbat filtrul de benzina:este vechi vad eu si clemele cele doua sunt ruginite si nu inteleg cum se desfac(e un vento din 93).

Clema este circulara(inconjoare tevile) si undeva este o imbinare dreptungiulara.

Cum se desfac aceste cleme si cum se numesc?Cu o surubelnita?Cu un cleste?Nu vreau sa le distrug.Stau si 5 ore doar sa nu distrug ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sorry de deranj dar de 2 zile ma lovesc de o problema destul de nasola. Duminica mergeam cu masina foarte bine si intr-o curba nu se mai accelera. M-am dat jos din masina si uimire era baltoaca de benzina m-am bagat ca inginerul sub ea si am vazut ca mi-a iesit furtunul din filtru dinspre motor. L-am pus la loc am mers 2 zile ( cca 30 Km ) si intr-o intersectie surpriza acelasi lucru. Aveti idee de ce tot iese acest furtun ? Am un golf 4 1.4 AXP

Ma gandesc ca daca filtru era infundat ar trebui sa ias furtunul pana in filtru nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat filtrul la cca o luna,mi s-a intamplat si mie sa-mi iasa conducta dinspre motor,de pe stutul filtrului si sa-mi arunce benzina afara (dar eram in parcare).Probabil cand am montat filtrul,nu am impins suficient conducta pe stut(si in timp a alunecat pana a iesit);acum am impins-o pana s-a auzit acel clicksemn ca acea clema care impiedica sa iasa conducta de pe stutul filtrului si-a facut rolul de a se bloca acolo(dupa care am verificat prin tragere daca mai iese).Presupun ca iti iese conducta daca nu ai impins suficient pana clema blocheaza (trebuie sa auzi,sau simti unclick) sau clema este f.murdara,blocata(poate chiar defecta) si nu mai efectueaza blocarea.In primul caz,poti incerca o curatare cu un spray si apasand acel dreptunghi,de unde se face si deblocarea,sa verifici functionarea.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*russianro

verifica sa nu fie obturat spatiul de plastic in care intra teava de la filtru de benzina

in acea mufa de plastic sunt 2 sau 3 garnituri mici si rotunde de cauciuc care in mod normal stau in niste caneluri/santuri din interiorul mufei - au rol de etansare

daca sunt scoase..bagale la locul lor iar apoi impinge filtrul incet si ferm pana face un click -trebuie sa treaca stutul tevii de la filtru de benzina de acea siguranta din mufa de plastic a furtunului

... cu siguranta cand sa schimbat acel filtru..nu sa repus corect la loc si in timp a iesit

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna baieti ! As avea si eu o intrebare ;). Sunt posesorul unui Vw Golf 4 1.6 16V de circa 2 ani . Cand am adus`o (Germania) i`am facut doar schimbul de ulei (de asemenea filtru de ulei). Bun, masina merge perfect cred (1-60 km, 2-90,3-130,4-160 si mai mult nu stiu :) ) dar eu n am schimbat filtru de aer, polen, benzina niciodata . :) Ar fi cazul? Sau pot sa mi dau singur seama cand ? Si prin schimbarea lor cresc performantele vazand cu ochii ?...trage mai bine? Multumesc anticipat ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si restul de filtre, mai ales de benzina si aer. Am schimbat si eu ieri filtrul de benzina (10.000 km) si m-am speriat ce mizerie avea in el, in conditiile in care am alimentat numai de la Petrom (99+).

Iar in legatura cu

1-60 km, 2-90,3-130,4-160

mai gandeste-te. Nu prea e OK.

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea de intretinere si reparatie golf4 zice ca filtrul de benzina se schimba NUMAI daca apar probleme la alimentarea motorului...

in rest, nu apare ca si schimb la un anumit numar de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw Golf 4 1.6 16V de circa 2 ani . ...) dar eu n am schimbat filtru de aer, polen, benzina niciodata . :) Ar fi cazul? Sau pot sa mi dau singur seama cand ? Si prin schimbarea lor cresc performantele vazand cu ochii ?...trage mai bine? Multumesc anticipat ! :D

Consumabilele nu se schimba pt. a fi masina mai performanta ci pentru intretinerea ei in bune conditii si pentru a nu scurta durata de viata a motorului.Daca filtrul de benzina este imbacsit de impuritatile se poate intampla ca alimentarea cu combustibil sa se faca cu intreruperi deci asta poti simti prin imbunatatirea mersului motorului dupa schimbare. :) Cel de aer iti protejeaza motorul impotriva actiunii prafului si nu vei "vedea" imediat cum se uzeaza mai mult sau mai putin motorul.Cel de habitaclu(ca de polen e altceva) protejeaza "motorul" tau :pale: asta poate vei "vedea" daca inhalezi din praful de afara.Concluzia,cum spunea si colegul @gavrochem mai sus,schimba-le la timp.Nu costa o avere.Nemtii le schimba...poate mai rar,dar ei nu au praful si benzina de la noi.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am facut azi singur revizia.. ulei, filtre de ulei de aer de polen...

dar filtrul de benzina m-a exasperat... pur si simplu nu am reusit sa-l scot (fara sa rup clemele din plasic de pe furtunase)

nu imi dau seama cum trebuie apasat sa iasa acele furtunase din filtru

o idee aveti ? o poza ceva... am impresia ca filtrul de pe golful meu e cel original :)

cel putin dupa ce am examinat acolo... pana si colierul de fier care il tine era ruginit tot.. l-am inlocuit cu altul

e posibil sa fie cel original ? masina am luat-o la 88.000km si ultima revizie era la 81.700 cand i-a schimbat distributia, iar pe tot istoricul sau nu apare niciun filtru de benzin :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta,aici cu poze,in cazul in care nu le-ai vazut deja.Si eu am inlocuit colierul,dar clemele alea din plastic,dupa ce le-am curatat s-au desfacut.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele cele doua fac practic corp comun cu furtunul deci nu simti vreo denivelare.Capatul furtunului are o buza de vreo 3-4 mm apoi vine siguranta iar apoi se continua bucata cilindrica.

La partea dinspre rezervor siguranta este orientata in sus iar la partea dinspre motor este orientata in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!