Jump to content

posibil caseta de directie?


PaU
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor! Vreau sa ma ajutati si pe mine intr-o privinta. Pe drumuri cu denivelari sau la trecerea liniilor de tramvai, cailor ferate, deci nu neaparat in gropi se aude un zgomot (bubuit) sub masina parca cu precadere pe partea stanga, pe partea soferului. Initial am crezut ca e vorba de o bucsa sau bieleta, insa am fost intr-un oarecare service nu cine stie ce pentru a o ridica pe elevator si a vedea despre ce este vorba. Au tras de roti, niciun joc bucse ok, bielete ok. In momentul in care lovesti cu pumnul roata stanga de pe partea soferului se aude un zgomot dinspre centrul masinii sus spre volan, cutie de viteze sau ce o fi acolo. Mecanicul mi-a spus ca el crede ca e vorba de caseta de directie. Dupa ce am dat cateva telefoane si am aflat ca o caseta de directie de passat b6 este undeva in jurul a 1000 de euro, m-am cam inmuiat. Am sunat la cei de la PBN la care urmeaza sa ma duc luni pentru o verificare si ei mi-au zis ca tot cam asta ar fi, insa refuz sa cred ca o caseta pica la 100.000 km cat are masina in momentul de fata. O alta poveste auzita de la un nene....cum ca el a cumparat caseta de directie noua insa problema cu bubuitul era de la niste bucse de la cutia de viteze. N-as sti sa zic despre ce bucse e vorba insa daca vreunul dintre voi ar putea sa ma ajute in sensul asta v-as fi recunoscator. Ce alte prboleme in afara de bucse si bielete care dupa cum am zis sunt ok, ar mai putea provoca acest bubuit? Precizez ca este un vw passat 2008, 100.000 km, circulat pe drumuri in general bune si mers cu atentie prin gropi si pe drumuri nasoale. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai probleme cu caseta de directie sau capetele de bara...socurile se transmit in volan deci ai simti si ai avea joc mare la el...eu zic ca bataiile alea ca si cum s-ar rupe toata masina provin 70% din bucsele de la bara stabilizatoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! Revin cu noutati despre problema mea. Dupa ce am schimbat bieleta pe partea unde se simtea bataia (partea stanga), am constatat ca probleme sunt de la caseta de directie.....ufff. Masina nu mai e in garantie, asa ca a fost destul de greu de luat o decizie. Caseta de directie noua la PBN = 4600 lei, daca mai adaug si manopera se ajunge pe la 5300 lei. Am luat-o pe drumul dezmembrarilor si al casetelor second hand. Dupa cateva zile de cautare am gasit o caseta de directie reconditionata la 450 euro cu 1 an garantie, de la autoestet (www.autoestet.com) Cei de acolo au zis ca imi acorda garantie numai daca le aduc caseta veche la schimb si daca cea cumparata de la ei e montata in service autorizat. Bun...fie... Service autorizat....si m-am gandit la PBN ca deh.....mai fusesem pe acolo si mai cunosteam pe unul altul. Am dus masina in service.....a doua zi m-au sunat mi-au spus ca au pus caseta au calibrat-o (setat, nu stiu exact) dar totusi ramane aprins in bord un senzor (cel de la volan - nu stiu exact despre ce senzor e vorba pentru ca am aflat de el din discutia telefonica cu consilierul de service, nu am apucat sa ridic masina, totul intamplandu-se azi, aproape in ajunul Pastelui) Din ce am retinut din scurta discutie telefonica cu consilierul PBN, de vina ar fi un senzor...parca G85 sau G8,( nu mai stiu exact pentru ca imi picase cerul in cap cand am auzit ca nu s-a rezolvat) care nu se seteaza. Acum nici nu mai stiu ce sa cred pentru ca dupa spusele consilierului service totul merge ok, directia e fina, dar totusi unde e problema de ramane becul aprins in bord....Ori cei de la PBN sunt incapabili si nu stiu sa seteze caseta cu computerul masinii....ori caseta pe care am dus-o are totusi un defect...Marti dupa paste ( nu dupa Craciun :)) o sa ma duc sa imi iau masina de la PBN sa vad ce e de facut cu acel senzor....insa nu prea stiu directia in care sa o iau....daca reprezentanta VW nu poate sa dea un verdict atunci.....

Daca cineva are vreo sugestie, e binevenita..... o sa revin cu update-uri despre problema mea cu toate ca sper sa nu va confruntati cu asa ceva....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de G85 nu e calibrat la centru (cu toleranta de +/- 4,5 grade) altfel da eroare. Adica Steering Angle Sensor.

Daca nu pastreaza valorile astea la calibrare o sa dea eroare mereu. Nu e complicat si sunt surprins ca nu stiu sa l faca.

Nu e de la caseta, stai linistit.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo, cei de la PBN, imediat au aruncat-o ca e din caseta ca nu e compatibila (din moment ce stiau ca e caseta adusa de mine, nu e de la ei din service), cel putin asa gandesc eu....daca era caseta de la ei cred ca erau mai interesati sa rezolve problema. Bine ca acel consilier mi-a indrugat ca s-au chinuit la ea mecanicii timp de 3 ore si ca au ajuns la concluzia ca e de la caseta ca nu e compatibila sau ca are nu stiu ce senzor defect sau incompatibil. Marti o sa ma duc si eu la PBN sa vad cu ochii mei care senzor e aprins in bord, dar altul decat cel care indica acel volan nu cred ca are cum sa fie aprins si sa vad ce fac mai departe. multumesc de raspuns..

cine ar putea sa imi explice si mie unde e pozitionat acest senzor G85? e in legatura directa cu caseta, e pozitionat pe caseta? Ce nu face sens in capul meu e ca totul, dupa cum mi-au zis ei merge perfect (se misca usor) dar nu reusesc sa stinga senzorul....wtf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G85 e pozitionat chiar sub volan, intra pe axul coloanei de directie, el face citirea daca masina merge in linie dreapta sau nu. Si intervine facand corectii sa pastreze masina pe traiectorie.. ESP.Sigur o sa ai ESP ul aprins. Masina merge fara probleme si fara el sau cu eroare. Treaba e ca nu are de ce sa dea eroare decat daca nu e calibrat sa- i faca adaptarea sau daca au omorat senzorul. La el ajungi doar daca demontezi volanul. Nu are ce alt senzor sa ti stea aprins in bord. Ala cu volanul e de la coloana de directie, e altceva, asa ca... Normal, dupa ce faceau adaptarea si mergeau cu masina in linie dreapta niste zeci de metri si parca nu mai mult de 20km/h, sa dispara eroarea.

In continuare eu nu cred ca e de la caseta.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta o sa revin cu notificari aferente marti sau miercuri....pana atunci iti multumesc pentru reply-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes si intra mai tare n ei, nu trebuiau sa accepte caseta de la inceput, nu sa faca teste pe timpul si banii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca in momentul in care am gasit caseta, le-am zis codul de pe ea...si raspunsul a fost Da! Vino incoa ca e compatibila.....iar acum o arunca cum ca nu ar fi compatibila, o dau din colt in colt. Pai daca nu era compatibila cred ca nu era problema tocmai la martorul ala din bord, porneau problemele de la functionarea ei basic, corecta....dar conform spuselor lor ea functioneaza corect dar nu se stinge martorul....deh service-urile de la noi....mai degraba cred ca o rezolvam la un atelier particular mai de Doamne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Di ce an e masina? ca la unele mai noi G85 nu mai e sub volan ci pe coloana de directie inspre caseta. LA mine asa e, nu mai e sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi ,

'' Precizez ca este un vw passat 2008, 100.000 km, circulat pe drumuri in general bune si mers cu atentie prin gropi si pe drumuri nasoale. Va multumesc!''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Theo de completare....am aflat azi ca pana la urma senzorul care ramane aprins in bord este cel care indica volanul si culoarea este galbena (parca el poate fi si rosu). In orice caz consilierul service mi-a zis ca nu poate sa il seteze si ca nu recunoaste pozitia 0 a volanului si ca toate ar fi din caseta. maine ma duc sa ridic masina si sa ma mai duc la cineva sa mai incerc inca o programare (sau whatever cum s-o numi). Alta chestie e ca ei nu au facut geometria, si din ce am citit pe forumuri din afara acel senzor poate ramane aprins si daca geometria automobilului nu este buna. Aveti idee daca chiar geometria poate tine acel martor aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am intors cu masina din service insa cu martorul galben de volan galben aprins in bord....nu au ce sa ii faca.... mesajul de eroare care il da este: G85 0778 implausible signal static. Ei sustin ca acea casete de directie pe care am dus-o nu este buna. Problema de compatibilitate s-ar parea ca nu este pentru ca si lor le arata ca este compatibila. Altfel caseta se comporta bine, nu bate, nu troncane, merge lin, dar ce ma fac cu senzorul? din ce am cautat pe net, am gasit asta. Dupa cum scrie si in link se pare ca ar fi o problema de pozitia senzorului G 85 incorecta sau probleme de comunicare intre G85 si brake electronics J104, care habar nu am ce e, unde e, si ce face. As mai face o incercare la un mecanic priceput care sa aiba si un vagcom, poate, poate caseta e totusi buna si desteptii de la PBN au omis ceva la instalare sau in setari. Imi poate recomanda cineva un om care chiar sa se priceapa si sa stie ce sa faca, sau macar sa dea un diagnostic clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ca sa te linistesc putin in legatura cu caseta schimbata de tine la 100.000km, eu am 40.000 si acum doua zile am primit diagnosticul 'caseta de directie' manifestandu-se prin zgomot la miscarea volanului st + dr stand pe loc; prin urmare ce vreau sa te intreb cat ti-au luat manopera la PBN pentru montaj pentru ca si eu o voi lua din alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin cu informatii care s-ar putea sa iti fie de ajutor. M-am intalnit cu Al Bundy de pe forum, mi-a facut o diagnoza, iar caseta de directie cea pe care am cumparat-o reconditionata nu era compatibila cu masina mea. In concluzie Al a fost singura persoana care a stiut sa imi dea un diagnostic clar (cei de la pbn spunandu-mi ca de fapt caseta era stricata). La recomandari am mers la Timas Service, unde am comandat caseta noua (4150 ron) cu tot cu manopera, iar acum totul e perfect. Orientativ la pbn, e undeva la 6500 lei cu caseta noua. Daca vrei mai multe detalii, suna-ma sa stam de vorba: 0723529769

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut baieti.am si eu o problema de ceva vreme adica mai exact troncane ceva pe drumurile mai putin bune si se simte in volan.toate bucsele sunt schimbate asa ca ma gandesc ca e de la caseta,exista o bucsa care o pot inlocui sau doar o alta caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

A mea trosneste cand faci de volan stanga dreapta pe loc. Chiar si cu el bracat la maxim, daca il joci stanga dreapta(Cateva grade), trosneste. Doar ce am venit de la constatare. Caseta..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am o problema s.a aprins martorul de la caseta de directie si vreau sa o schimb am gasit una asemanatoare doar ca au codurile diferie trebuie sa fie pe cod sau nu conteaza? ce stiti si apoi se opreste eroarea singura sau trebuie stearsa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Bună ziua! Am un Passat B6, 1,9 TDI din 2009, cu cutie automată. În martie, eram în trafic, când am rămas dintr-odată, fără servo, iar la bord s-a aprins martorul volan (galben) martodul derapaj și a apărut mesajul ESP fault. Mașina se conducea greu la viteză mică și nu funcționa nici servo pe frână. Imediat am sunat mecanicul, am facut programarea, iar după verificare, răspunsul a fost că s-a defectat caseta de direcție. Mi s-a comunicat că una nouă costă în jur de 10.000 - 11.000 lei. Desigur că nu îmi permit reparații de asemenea sume, drept urmare am căutat variante. Am aflat de firma Autoefect din Marghita, i-am sunat, le-am explicat despre ce e vorba, am dus mașina la ei. Au încercat să rescrie soft-ul, pe caseta inițială, dar nu a funcționat. Drept urmare, au înlocuit caseta (din ce am înțeles nu cu una originală), după care au verificat caseta inițială și au constatat că funcționează. Acum, nu mai înțelege nimeni care e problema. Cei de la Marghita au afirmat că sr putea fi vorba de funcționarea defectuaoasă a unor senzori sau a unor circuite dintre caseta de direcție și calculatorul central. Vă rog tare mult, dacă ați întâmpinat asemenea probleme, să îmi dați un sfat. Încotro să o apuc? Vreau să vând mașina asta, dar nu pot să o dau așa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta este mecanică, asistată electric de motoras, caseta defectă troncane sau bate,simptomele descrise pot fi cauzate de motorasul casetei, caz Dezmembrari intalnit, sunt la fel cu Golf 5,Octavia 2 ,Touran sau cablaj caseta către calculator, trebuie făcută o constatare cum trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna ziua! Am o problema la un Passat B6 2.0 TDI CR din 2010 si anume in curbe simt cum volanul devine moale pentru o fracțiune de secunda apoi isi revine, ca si cum ar scapa in gol. Nu stiu daca ma exprim bine, imi cer scuze. De la ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la caseta, din pacate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!