alexandruim

Oprire in mers

21 postări în acest subiect de discuţie

Salutare tuturor,

Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie , insa nu am reusit sa gasesc un raspuns la problema mea si-anume :

Masina nu merge mai mult de 10 km si se opreste.Mentionez ca am carburant in rezervor , am schimbat sistemul de alimentare deoarece pompa veche se blocase initial iar mecanicul mi-a zis ca e arsa :( ,furtunele care duc in fata motorina , filtrul de motorina si nimic nou.Pe tester nu-mi da nicio eroare.De pornit o face cand vrea dar niciodata nu depasesc cei 10 km mai sus ammintiti.Ma poate ajuta cineva?????

VW Golf Plus an 2006 , 77 KW / 105 CP 19 TDI Motor BXE Km 82.000

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici sa nu cumva sa ai infundat / gatuit sistem de alimentare cu motorina sau poate pompa nu duce suficienta motorina la motor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema identica cu pompa din rezervor si am schimbat-o....ulterior se oprea am maxim 10 min in mers....mi s-a intamplat si la 120 in depasire....am colindat cred ca tot clujul pt un mecanic/electrician sa ma rezolve...dar in zadar...am facut "n" scanari si nimic....pana cand am hatarat sa duc masina la Autoworld sa o las la ei sa o desfaca. dupa o zi ma suna si ma intreaba daca am schimbat pompa din rezervor...le confirm....si imi spun ca imi erau legate doua conducte invers si in loc sa imi trimita motorina in rezervor mi-o scotea...de mentionat ca pompa a fost montata de catre "cel mai recomandat" mecanic din zona....

ce faceam eu ca sa pornesac dupa ce se oprea...trageam cum puteam pe dreapta si puneam si luam contactul de 15-20 de ori si dupa insistam sa "tin pe automat" pana pornea...cu greu dar pornea...daca mai ai nevoi da-mi un pm si te ajut...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul meu deoarece pe tur pana la filtrul de motorina mai e un radiator si daca respecti culorile la furtune nu ai cum sa gresesti.Oricum , am pus-o si fara acel radiator , am scos si furtune prin exteriorul masinii si nimic.Se opreste !!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mie la benzina mi se oprea in mers si la stop sau la scurt timp dupa ce i-l porneam, circa 30 sec. Era de la debitmetru de aer. Incearca sa ii dai o scaanre sa vezi ce zice. Filtrul de motoina vezi cand a fost schimbat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi si aici, poate si aici,

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori stocate este problema de alimentare.

Pompa tandem este ok ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici ce am patit eu. Bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema identica cu pompa din rezervor si am schimbat-o....ulterior se oprea am maxim 10 min in mers....mi s-a intamplat si la 120 in depasire....am colindat cred ca tot clujul pt un mecanic/electrician sa ma rezolve...dar in zadar...am facut "n" scanari si nimic....pana cand am hatarat sa duc masina la Autoworld sa o las la ei sa o desfaca. dupa o zi ma suna si ma intreaba daca am schimbat pompa din rezervor...le confirm....si imi spun ca imi erau legate doua conducte invers si in loc sa imi trimita motorina in rezervor mi-o scotea...de mentionat ca pompa a fost montata de catre "cel mai recomandat" mecanic din zona....

ce faceam eu ca sa pornesac dupa ce se oprea...trageam cum puteam pe dreapta si puneam si luam contactul de 15-20 de ori si dupa insistam sa "tin pe automat" pana pornea...cu greu dar pornea...daca mai ai nevoi da-mi un pm si te ajut...

Mare dreptate ai avut , nu am crezut ca poate sa faca mecanicul una ca asta .Intr-adevar furtunele erau puse invers.Asa ca pe viitor o sa am grija sa nu o mai duc la niciun mecanic.Mi-am facut rost de tester si de manuale asa ca .........

P.S. Mama si cat ma foit mecanicul ala....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema se opreste in sarcina dar in relanti merge.stie cineva de ce?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutam! Aceiasi problema: oprirea motorului in mers, la semafor ( de fapt la schimbarea treptei de viteza..cand se calca ambreiajul se aprinde becul cu bateria = motor oprit). Mai am un post tot aici din 2010, si pana acum nu am rezolvat problema, pentru ca la mine se manifesta doar cand e foarte cald afara. Evident pe tester nu apare absolut nimic, pompa de motorina din rezervor am testat-o scotand un furtun din filtrul de motorina, pus contact= stropit cu motorina motorul.

In astea 3 saptamani cat a tot plouat am trecut cu masina prin tot felul de balti fara nici o problema (daca stie cineva ce balta se formeaza la Liga lu' Mitica.. :) ), insa acum a aparut soarele si evident iar a inceput sa se opreasca. Trebuie sa ii dau de cap pentru ca, fata de acum 2 ani cand se oprea 1 data pe luna (la temperaturi idicate pe bord de peste35 grade) acum a inceput sa se opreasca si la 29 grade, iar temperatura asta e frecvent intalnita in Bucuresti. O alta diferenta fata de acum 2 ani, e ca o porneam cu 1 fs de spay, acum ii dau si de 3 ori si abia porneste, in functie de cat de cald e afara.

Am fost la mai multi mecanici si nici unul nu are nici o idee. Unu mi-a facut o scanare cu texa (un tester destul de inteligent) si imi zicea ceva de codare ecu incorecta, dar a zis ca aia nu e eroare. La un moment dat s-a oprit in fata unui service, a iesit un mecanic, a zis ca stie el problema, a venit cu un releu (109 parca) l-a schimbat si nu a pornit. A scos un furtun de la filtrul de motorina sa vada daca vine motorina, l-a pus la loc, si masina a pornit. In ziua aceea s-a oprit de 3 ori, m-a disperat.

Ce am mai constatat: cand am motorul pornit se aude un zumzait pe undeva prin dreapta spate, zgomot pe care l-am mai auzit in dreptul unui "distribuitor de vacum" ( la motor, inpartea drepta in spatele bateriei, pe caroserie, e o cutie in care intra mai multe furtunase, nu stiu ce e ala).

De vreo 3 ori mi s-a intamplat ca dimineata sa imi porneasca foarte foarte foarte greu. De filtru motorina si schimb ulei nu se pune problema, astea le fac periodic la timp.

Cablu ros nu am identificat. Am citit toate topicurile de pe vwforum. Problema e ca daca nu e prea cald afara, ii dau cu spary si porneste imediat, ceea ce ma face sa cred ca daca nu ar fi motorina in filtrul de combustibil nu ar pornii chiar imediat. Concluzia din ce am citit pana acum, cei care au schimbat pompa de motorina (din rezervor evident) aveau o problema cu ea, nu le mai scotea combustibil.

Daca ma poate indruma cineva catre un baiat care imi poate masura pompa tandem, sa nu o schimb degeaba...ea e principalul suspect, desi multi mecanici au argumente de ce nu ar fi ea.

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

qBert: Nasol! am trecut prin aceeasi chestie ca si tine, nimeni nu ii dadea de cap... eu am schimbat pompa tandem si degeaba, pana la urma s-a dovedit ca erau cabluri roase... verifica zona de sub cutia filtrului de aer, verifica singur toate cablurile care vin in zona cutiei de viteza- la fel se manisfesta si la mine cand se oprea motorul, se aprindea becul de la baterie si cadea turometrul, dar in 1-2 sec pornea... daca vrei ne putem intalni sa identificam - verificam cablajul la mine si apoi la tine...

http://imageshack.us/photo/my-images/253/12112008764id1.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/253/12112008765fk3.jpg/

Modificat de Paul_VW
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt sprijin. Vineri o sa dau o fuga pana la tara la Valcea si acolo am un prieten care are un service, si o sa dispun de chei. Problema e ca aici nu avem cu ce desface suruburile alea...stiu ca la cutia filtrului de aer exista un surub la care se ajunge cu prelungitor cu cheie tubulara.. Daca ai tu ceva chei poate bem un suc la o umbra deasa si cautam fire intrerupte.. :hainoroc: Dar asta pe saptamana viitoare, acum sunt foarte ocupat..si mai sunt si votarile :lol:

Eu personal nu cred ca e vb de vreun fir intrerupt, deoarce cu spray porneste...nu ar trebuii sa nu mai porneasca deloc? Apoi, firele intrerupte sunt si pe ploaie, timp rece, iar mie nu imi face deloc probleme toamna/iarna/primavara. Eu cred ca e ceva electronic, un calculator care are o lipitura rece pe acolo, un releu, trebuie sa fie ceva!

In alta ordine de idei, la un moment dat aveam impresia ca mi se opreste doar cand virez la dreapta...ceea ce sustine ipoteza unui fir vagabont.

Sper ca oferta ta ramane valabila si pe saptamana viitoare.

O alta faza e aceea ca atunci cand nu porneste si dau la automat se zguduie motorul de zici ca sare de sub capota, rupe picioarele la oameni pe strada.

LE: ce am facut la un moment dat: am curatit pompa de motorina din rezervor, am suflat-o cu compresorul, am scos niste bucati de mizerie impletita si o mica bucatica de ceva rosu de cauciuc...si am vazut ca ceva rosu similar se afla in componenta pompei de motorina, o supapa ceva sub forma unei floricele... O avea vreo relevanta?

Modificat de qBert
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cutia de la filtru se scoate usor, iti trebuie un cleste sa scoti flexibilul de la debimetru in rest mai ai un surub pe care nu tre neaparat sa il desfaci, pur si simplu tragi in sus... dar la tine nu porneste imediat dupa oprire sau cum? dc ii dai cu spray?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu, nu porneste. De aia ii dau cu spray in admisie. E ca si cum ai turna benzina in carburator la dacia 1300 :king: Odata s-a oprit cand eram deja nervos, am lasat-o pe o straduta si am plecat acasa. Mi-am amintit seara pe la 10 si m-am dus sa o recuperez: nu a pornit, desi era rece. A stat o jumatate de zi si degeaba. Ma gandesc la pompa de motorina...dupa ce am curatit-o cu compresorul cateva zile nu a mai facut nici o figura. Dar nici acum nu imi face zi de zi. Nu stiu, ma scoate din minti, iar 800 lei pe o pompa de motorina nu imi vine sa dau, ca daca se opreste iar mor direct. E unu pe aici care a schimbat jumatate de masina (volant, pompa de motorina, alternator+ altele)..si tot avea probleme... Nu stiu cum nu a cedat nervos omul ala.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Oauu! nu cred ca este de la cablaje... la tine este alta problema. In reprezentante ai fost?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Personal am o parere foarte proasta despre reprezentante! In afara de preturile exagerate nu ies in evidenta cu nimic. Masina a fost consulatat de un mecanic ce a lucrat la weltauto rm valcea, un baiat super priceput. Parerea lui a fost: pompa de motorina, in proportie de 70%. O sa schimb pompa tandem la sfarsitul saptamanii, si sper sa gasesc un prieten cu care sa schimb pompa de motorina. E singura solutie, daca i se opreste lui e pompa, altfel trec la pasul urmator.

OffTopic: unui prieten i s-a pus pata sa ia un audi A5 pe care l-a gasit la reprezentanta rm valcea. Am dat telefon, am anuntat ca venim in 3 zile, masina era disponibilia, toate bune. Ma gandeam ca fac si eu totusi o diagnoza ceva la golf. Cand am ajuns acolo stupoare: masina de 27.000 euro, nu pornea, pentru ca ziceau ei nu are baterie. Am insistat si au venit cu o baterie, sa o puna pe masina. In timp ce ne mai uitam pe acolo, am vazut aripa spate vopsita aiurea, scursa vopseaua pe ea...au zis ca da, ca e vopsita de ei, dar nu e nici o problema, ca se ia scursura aia cu smirgher fin... acum va intreb: e posibil ca un client care e dispus sa dea 27.000 euro pe o masina, sa fie intampinat asa cu "spatele"? Nici macar o baterie nu au pus pe masina, sa porneasca la cheie! Ca sa nu mai vorbim de vopseaua data cu pensula! Am experiente neplacute si cu reprezentatele din Bucuresti, dar nu are rost sa ne intindem.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am o parere foartte buna despre reprezentante darr eu zic totusi sa incerci, cel putin eu daca nu ajungeam in reprezentanta cu a mea, poate nici acum nu ii dadeam de cap si ma chinuiam cu ea, in reprez au scule si aparatura, au cu ce sa masoare presiunea pompei tandem, pot sa inlocuiasca anumite piese in scopul detectarii defectului si poate s-au mai lovit de acest defect(la mine cei din VL au mai gasit acelasi defect la un alt golf si au furnizat info celor de la serpico)... O constatare nu costa o avere....

Modificat de Paul_VW
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa...chiar au cu ce masura presiunea pompei tandem? Am intelesc ca nu au cum...oricum, am schimbat pompa tandem. Acum asteptam sa vadem daca mai face figuri. Daca face figuri, o sa postez aici. Daca nu se mai opreste, o perioada luuuunga de timp incat uita sa postez atunci sa stiti ca din cauza pompei tandem mi se oprea. Daca peste ani si ani vreun coleg are nelamuriri ma poate suna. Stima si multumesc pt sfaturi!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit s-a oprit..din nou! Aveam motorina putina,peste 1/4 din rezervor. E pompa de motorina si la mine. Vand pompa tandem :D Stima!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.