Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Intai sa dau 200 de lei as fi incercat macar sa il curat... http://vwforum.ro/topic/107458-diy-curatare-senzor-mapsenzor-presiune-vw-16-16v/?page=3 poti da jos clapeta sa o cureti corect si apoi o adaptare daca ai cu ce daca nu incerci clasic...verifica si epuratorul si furtunul la epurator eventual curata si egr.Daca ai efectua aceste operatii o sa mearga corect garantat ca acum la cum se aude parca ''respira'' o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.05.2017 at 9:15 AM, mariusmrs said:

O alta problema care am intalnit-o la masina mea si facea cam cum face la tine era de la garniturile de la galeria de admisie. Dupa ce le-am schimbat nu mai face asa.

Respiratul de care zice colegul mai sus se auzea si la mine pana sa schimb garniturile la galeria de admisie. Avea mastic si garniturile vechi erau praf.

Modificat de florin0395
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat sa sa îl curat, de 2 ori, am curățat și egr, de adaptat clapeta nu am avut cum ca nu am vag com ci delphi, am încercat cu borna și contactul, metoda manuala însă nimic. 

Maine schimb si senzorul, a rămas singura soluție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăhă, nu era senzorul. Și aparent nici clapeta. Am scos furtunul la epurator, ala care întra sub clapeta și am pus mana acolo, motorul mergea normal și nici nu mai trăgea busonul la ulei. Sa fie epuratorul? Nu înțeleg de ce da pe tester senzorul map și apare EPC și Check Engine aprins. 

Ah, și rămân și fără accelerație, după ce o pornesc de vreo 3 ori își revine. 

 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sub clapeta sunt 2 furtune si anume primul de sus vine din canistra de carbon iar cel de jos este ala de poliamida din tulumba...furtunul la epurator este in celalta parte nu sub clapeta.Canistra ''tacane'' sau nu?Apare epc de la senzorul maf din cauza ca presiunea in galerie nu este cea corecta si apoi gazele nu sunt in parametri iar sonda lambda isi facea si ea treaba si te alegi cu cele 2 erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sens. Mersi. Sa dau epuratorul și sa verific? Dacă apăs pe clapeta de accelerație sa o țin mai închisă sta la relanti, da tot îmi "suge" busonul la ulei gen cum ar prinde aer fals. Nu știu ce sa ii mai fac. O sa fac poze la furtunul care îl scot și nu mai trage busonul,  e de plastic, nu cred ca e ala de sub clapeta. Singura problema care ma enervează e ca îmi taie accelerația și nu cred ca ar avea treaba epuratorul. Plus ca dacă o turez tare merg fără probleme. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie sa  traga  busonul de la ulei...cu erorile alea cam o taie pentru ca problema persista...furtunul la epurator este cel incercuit cu verde , rosu din tulumba iar albastru vine din canistra de carbon poate il recunosti din poza http://imgur.com/a/w34PJ pe ala care il scoti si merge motorul corect.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fun fact, plec acum la peco, pornesc, merg puțin, becul la EPC se închide și rămâne cel de la motor pe care tre sa ol șterg ca să dispară. Mașina merge normal. Ce sa fie? Înainte sa facă asa am alimentat de la un peco mai "de cartier" care cică baga apa în benzina, și în seara asta s-a dus aproape toată. Sa aibă legătură? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lăudat degeaba, continua sa facă asa, și tot trage busonul de ulei, dacă iau busonul creste turația. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 4 1.6, 16v, cod AUS de vreo doua saptamani la prima cheie dimineatza dupa 2_3 min de functionare a motorului incepe sa balbaie ca si cum sar ineca si raman fara acceleratie in acel moment, clapeta de acceleratie fiind curatata. Cine imi poate da o idee despre ce ar fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa ce mi am ridicat masina de la service pare ca acum merge ok..  am facut cativa zeci de km pare in regula. Ca rezolvare mecanicul a zis ca a facut urmatoarele:

-mi s a curatat clapeta de acceleratie

-senzorul map curatat

-apoi daca am inteles bine au schimbat niste garnituri verzui de la galeria de admisie, mi a aratat poze  si una era usor maronie.

Acuma cred ca au facut adaptarea ca la carte ..totusi e service VW din Germania.

Motorul meu s a manifestat asa din urmatoarea combinatie:

- sonda lambda +clapeta murdara +senzorul map + garniturile verzui..

Sonda lambda am  schimbat o inainte sa apara oscilatiile alea  turbate pentru ca aveam check engine aprins(asta stiam pentru ca mi s a aprins odata anul trecut si i am facut imediat o scanare dar am sters eroarea si am mers asa fara sa se mai aprinda pana recent cand am schimbat o). 

Pe tester nu dadea nici o eroare cand aveam oscilatiile astea si dupa ce motorul se incalzea erau tot mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. legat de relantiul instabil inca nu am reusit sa remediez problema. am curatat clapeta, egr-ul si am facut si adaptarea toate bune si frumoase. dupa ce se incalzeste bine motorul iar incepe sa oscileze la relantiu. pe vcds se vedem cum oscileaza intre 620 si 730 de ture. daca scot mufa de la egr in momentul acela se stabilizeaza la 700 de ture plus/minus cateva ture dar se aude ca motorul merge rotund. nu inteleg daca a mers sa fac adaptarea la egr, poate totusi sa fie defect? sau sa fie o alta problema??? nu stiu ce sa-i mai fac. am atasat o poza cu valorile de la egr dupa adaptare.

001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate EGR-urile sunt intr-un stres termic continuu iar bobina cedeaza dupa un timp si nu mai deschide si inchide cum ii dicteaza ECU. Daca nu iti moare motorul inca eu zic sa mai tragi de ea asa. Cand incepe sa-ti oscileze rau sau chiar sa-ti moara motorul atunci poti sa-l schimbi. Am avut in 2008 pe G4-le ce l-am avut aceleasi probleme, oscila foarte tare si-mi murea motorul, l-am schimbat cu unul Pierburg si nu am mai avut treaba. In 2014 la 5 ani jumate si vreo 80 de mii de km dupa schimbare incepuse iar sa-mi oscileze finut, insa nu l-am mai schimbat deoarece am vandut masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul functionarii motorului la relantiu supapa egr cum este inchisa sau deschisa. Eu as crede ca este inchisa si atunci de unde apar acele oscilatii la relantiu? In momentul in care scot mufa din el practic egr ramane inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scoti mufa motorul intra in avarie si nu mai foloseste EGR-ul. Variatia vine de la volumul de gaze. Daca EGR-ul nu funtioneaza bine nu intra gazele in cilindru cum zice ECU. E ca si la sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ce ar fi de facut? Sa schimb egr chiar daca nu am eroare pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris mai sus. Mai stai cu el asa pana cand incepe sa oscileze rau. Doar o schimbare te-ar ajuta sa nu mai ai oscilatii. Oscilatiile ce le ai de 90 de ture nu sunt asa grave. Daca chiar asa te enerveaza atunci schimba-l. Numai ca un EGR e scump, 100-130 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.05.2017 at 6:40 PM, florin0395 said:

Cand puneam testerul pe ea asta era eroarea. 'Missing fire cil 2' ceva de genul. Cand mergeam cu ea mai mult prin oras sau cand eram nevoit sa schimb des vitezele 1,2,3, masina inceapea sa tremure si se aprindea 'check engine' dupa care mergea ca naiba. Isi mai revenea dupa o perioada cand nu mai circulam prin oras si o tineam mai turata. In principiu mergea prost la relanti si nu tragea bine. Acum e alta viata. 

Trebuie readaptata cu testerul. Inainte sa o cureti aveai problema asta?

Nu  la mine nu enici un martor aprins in bord, si trage masina, dar imi pare ca e cam puturoasa, pe tester dadea doar cilindru fault. Daca dau drumul la AC numai da rateuri la relanti.

O vecina avea aceeasi problema pe polo, si i-a curatat bujiile, reglate si nu mai face asa. ciudat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎7‎/‎9‎/‎2017 at 9:37, alinbum a scris:

Pai ce ce ar fi de facut? Sa schimb egr chiar daca nu am eroare pe el?

 

On ‎7‎/‎9‎/‎2017 at 10:29, Aerofan a scris:

Ti-am scris mai sus. Mai stai cu el asa pana cand incepe sa oscileze rau. Doar o schimbare te-ar ajuta sa nu mai ai oscilatii. Oscilatiile ce le ai de 90 de ture nu sunt asa grave. Daca chiar asa te enerveaza atunci schimba-l. Numai ca un EGR e scump, 100-130 de euro.

salut, am facut rost de un egr care pe alta masina functioneaza perfect. a fost montat pe masina mea si problema persista. dupa ce se incalzeste motorul apar acele oscilatii la relanti ca si cu al meu. deci ce as mai putea verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe de verificat :) .  Sa o luam altfel.... filtrul de aer e OK? Bujiile, injectoarele, apoi pot sa merg mai departe sa intreb de compresie dar nu cred ca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru a fost schimbat de curand. Nu cred ca am vreo problema la injectoare pentru ca daca era ceva nu cred ca avea legatura cand scot  mufa de la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Ar avea pentru ca daca nu mai baga gaze arse arde amestecul mai bine si nu mai ai oscilatii. Ca idee amestecul benzina aer trebuie sa fie x la y. Daca bagi gaze arse se dezechilibreaza si atunci se baga mai putina benzina sau mai multa ca sa arda perfect. De aia zic de injectoare. Vezi cu VCDS-ul valorile si compara-le sa vezi daca sunt in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari tuturor.
Am si eu o problema la un Golf 4 1.6 16v (cod:BCB). Am dat jos clapeta de acceleratie sa o curat ca imi fluctua relantiul. Am scos bornele si dupa ce le-am pus la loc am facut adaptarea la clapeta (care s-a facut cu succes) dar problema e ca a aparut eroare pe EGR (basic settings not performed), pe potentiometrul la EGR (aceeasi eroare) si nu ma lasa sa il adaptez, imi da ADP Run si dupa eroare.
Pe langa asta imi sta si relatiul sus (pe la 1100).
Ce as putea sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste pe cineva cu interfata originala sa faci setarea. Clonele dau rateuri. Mai poti sa faci adaptarea prin scoaterea bornei vreo jumatate de ora, apoi pui contactul si il lasi vreo 30 de secunde. Il mai pui odata si-l lasi 30 de secunde si dupa ii dai o cheie. Nu mai stiu daca asta functioneaza si la EGR sau numai la clapeta dar merita sa incerci. Daca nu, atunci incearca la cineva ce are interfata originala, si daca nici atunci nu merge din pacate cred ca trebuie schimbat EGR-ul.

Output test ai incercat sa vezi daca functioneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el lucreaza. Cam 1-2 mm. Am suflat in el si inchide si deschide bine. Acuma nu stiu exact cat ar trebui sa deschida
Totusi ar mai fi ceva. Daca incerc sa blochez clapeta de acceleratie cu mana motorul nu se opreste din prima, ci dupa 5 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!