Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

Va salut!

am si eu un sharan 2001,si,uneori cand depasesc suta si nschimb a 5-a,pica in nas,nu mai trage.iau contactul,repornesc,si merge struna.uneori face asa ceva doar.la tester a iesit eroarea p1556,aia cu presiune admisie scazuta.am schimbat senzorul de presiune,dar la fel face.curatat egr,cuplat sau decuplat la fel.furtunase vacum verificate.azi am fost iar la service si aceeasi eroare da,mi-au dat alt debitmetru,folosit dar bun dupa cum au spus ei,si surpriza:abia am putut porni de pa loc,nu trage,la 70 pica in nas,abia ajunge la 100.cu ala vechi merge si trage ca nebuna,numa mi frica sa nu ma lase in timp ce depasesc.am citit tot forumul in lung si in lat si am ajuns la concluzia ca 99% e dus debitmetru,sau cel putin poate fi cauza.

ami puteti confirma ca e asa?daca da,de unde pot comanda debitmetru bun si ieftin?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, teodor72 said:

Va salut!

am si eu un sharan 2001,si,uneori cand depasesc suta si nschimb a 5-a,pica in nas,nu mai trage.iau contactul,repornesc,si merge struna.uneori face asa ceva doar.la tester a iesit eroarea p1556,aia cu presiune admisie scazuta.am schimbat senzorul de presiune,dar la fel face.curatat egr,cuplat sau decuplat la fel.furtunase vacum verificate.azi am fost iar la service si aceeasi eroare da,mi-au dat alt debitmetru,folosit dar bun dupa cum au spus ei,si surpriza:abia am putut porni de pa loc,nu trage,la 70 pica in nas,abia ajunge la 100.cu ala vechi merge si trage ca nebuna,numa mi frica sa nu ma lase in timp ce depasesc.am citit tot forumul in lung si in lat si am ajuns la concluzia ca 99% e dus debitmetru,sau cel putin poate fi cauza.

ami puteti confirma ca e asa?daca da,de unde pot comanda debitmetru bun si ieftin?

va multumesc

incearca sa scoti mufa de la debitmetru si fa o proba cu ea scoasa.

posibil sa ai si geometria blocata la turbo din moment ce ai probleme cu debitmetrul si asta inseamna ca trebuie desfacut, curatat si degripat turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Giuliano Giuliano

salut,am un sharan din 2000.lam cumparat din germania acum o luna.mergea ok.acum la schimbarea vitezelor intrerupe,si scoate fum.tot la schimbarea vitezelor se aude un suflu fals.va rog ajutatima cu o parere.trebuie sa ajung in romania intr-o saptamana.sunt disperat.de tras,trage!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa dau jos turbo,trebuie demontat cu galerie cu tot?s-au se poate demonta si fara?cum e mai accesibil?dedesupt?ceva garnituri noi trebuie sa cumpar?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, teodor72 said:

ca sa dau jos turbo,trebuie demontat cu galerie cu tot?s-au se poate demonta si fara?cum e mai accesibil?dedesupt?ceva garnituri noi trebuie sa cumpar?

 

nu,nu e nevoie sa dai turbo jos, daca incerci sa cauti pe youtube exista un fimulet cu un leon 1.9 tdi in care arata cum se degripeaza turbo si cum se curata cu mister muscolo. :D

varianta chiar functioneaza pentru ca si eu tot asa am degripat geometria la turbina. faza e ca dupa toata operatiunea tre sa dai o tura cu masina si sa o tii turata peste 3000 ca sa arda toata mizeria ce se da jos de pe turbina, ca sa nu ti se infunde catalizatorul. Am gasit si filmuletul:

Succes!

P.S.: trebuie sa astepti doua ore fara sa pornesti masina dupa ce ai curatat cu mr. muscolo ca e foarte inflamabil. dupa doua ore poti porni masina si sa incepi sa o incalzesti cum ti-am scris mai sus la 3000 de ture constant in mers.

Modificat de ardei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Deblocarea,, aceasta ca in video este relativa, la un turbo ancrasat de ex. la cei care fac economie si merg subturat de obicei, nu se va debloca deloc. Poti sa ii dai muscolo cat vrei. Este doar o metoda simpla de a astupa rahatu cu servetel.

De planeitatea vanelor ce sa mai zic.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bun domnilor,m-am hotarit sa demontez turbina pt curatare.de ce materiale am nevoie?adica ce garnituri trebuie schimbate?cele de la galeria de admisie,evacuare?pe unde se scoate mai usor afara turbo?pe sus,asa am vazut,s-au dedesupt?tubul acela flexibil de la ulei il desfac din turbo s-au din bloc?si teava aia tot de la ulei,care vine din fata,desfac doar surubul?ceva garnituri noi sunt necesare schimbate la montaj?va intreb sa stiu de ce am nevoie,sa nu sar cu capul in perete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuator vacumatic ancrasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari la toti colegii. Ma confrunt cu o problema inedită.Cand trec din viteza a doua in a treia sau din a treia in a patra,turatia imi face un balans ca si cum ar fi dus discul de ambreiaj.Adică,îndată ce trec in treapta superioară,acul de la turatie ascendent,se opreste,coboara inapoi cam trei-patru sute de ture si urca înapoi.Asta in timp ce eu accelerez în urma schimbarii treptei de viteză.Acelaşi efect care-l face discul de ambreiaj când este dus,doar ca de foarte scurtă durată.De obicei,atunci cand discul de ambreiaj patinează,motorul se tureaza iar maşina aproape că stă pe loc revenindu-şi numai la decelerare însă în cazul meu maşina îşi revine pe loc fără sa mai decelerez.Se comportă aşa doar pentru o secundă după care reia cursul normal al turaţiei.Aţi mai avut simptome asemănătoare?Va mulţumesc

Menţionez ca pe tester nu-mi arata nimic.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 27.02.2013 at 0:22, nelu_24 a scris:

Buna la toti.Am si eu o problema la sharanul meu.Mi se intampla cam des ultimul timp ca din mers sa piarda deodata puterea si sa nu mai traga atunci cand accelerez.Chiar daca accelerez pana la fund el urca turatia incet incet.Daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine.Aveti idee ce poate fi?Va multumesc anticipat

La fel mi se intampla si mie ,daca opresc masina in mers si o pornesc iarasi cu viteza a 4-a(asa am incercat eu) isi revine .

Eu nu ma pricep ,cineva mi-a spus ca este senzorul de la turbo.

Ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria agata, verifica si senzorul MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegule @Sharan2001 citeste cateva pagini din topicul asta si sigur gasesti solutii care le-au propus unii colegi(inclusiv eu cu cateva postari in spate) cu ce sa incepi sa verifici.Umplem topicul asta cu aceleasi intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a rezolvat problema ,am avut un furtunel de la valve spart si imi dezactiva turbo+ erori la debitmetru+erori la pedala de acceleratie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare la toata lumea...am o problema cu fumul alb si nu stiu ce sa ii mai fac!!

masina este un sharan 1.9tdi auy 116cp 2002 310000 km

fumul alb apare doar dupa ce se incalzeste motorul...dimineata la prima cheie nu scoate deci am scos din calcul semeringurile

ulei nu consuma....antigelul nu scade gram...am pus 3 turbine de pe alte 3 masini care functionau perfect,nici o modificare,deci partea cu turbina iasa din calcul

am pus tester pe ea injectoarele toate cu minus aproape de 0...consumul la relantiu este de 0,4 deci este foarte bun

am verificat vaccumurile toate sunt ok 

am dat jos egr verificat si curatat plus galeria si toate conductele curatate si spalate

segmenti daca ar fi dusi ar trebui sa consume ulei deci si asta iasa din calcul

am schimbat si senzorul maf cu unul nou nout si tot nici o schimbare

am pus alt debitmeru de aer si parca parca da umpic de fum negru la pornire in rest nimic nou

masina trage de rupe..adica tragea ma lasat volant acuma

nu stiu ce sa ii mai fac va rog dati'mi vreo idee ca nu stiu ce sa ii mai fac ce sa mai verific..multumesc!!

 

 

Modificat de yugudugu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu zic ca ceva se dilata dupa ce se incalzeste motorul si da voie uleiului sau antigelului sa ajunga in camera de ardere , asta ca o parere.

Am si eu o problema un pic offtopic , azi am facut RAR-ul la Sharan in ideea de al inmatricula si mi-au spus ca CO2 din brief nu ii cel bun si trebuie sa intrebe la Bucuresti ce sa treaca in cartea de identitate , l-am intrebat daca ii ceva problema dar mi-a spus ca nu , acuma eu am ramas asa un pic pe ganduri si am zis ca sa intreb daca ati mai patit asa ceva motorul este 1,9 TDI AUY iar masina este  din 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am luat cartea de identitate, am co2-ul trecut 170 , ii bine ca mi sa redus taxa cu vreo 200 euro si oricum o inscriu cu proces

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Stie cineva un service bun in arad pentru curatat turbine.

O sa o dau jos si vreau sa o curat,pot si eu sa o curat cumva?sau stiti pe cineva in arad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti dar trebuie sa o desfaci asa, ca sa arate la urma ca in ultima poza??

20160413_150303.jpg

20150907_181552.jpg

20150907_181535.jpg

20150905_121454.jpg

20150907_182954.jpg

20160805_211638.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit ceva spray special pentru curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai cu seama ai nevoie de degripant si smirghel fin ...recomand granulatie 400..chei torx ca sa scoti geometria din carcasa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca granulatia de 400 e cam mare, recomand un smirghel mai fin de atat, cred ca granulatia de 1000  mai potrivita. Poti incepe cu 400 si apoi sa "ii dai luciu" cu un smirghel de 1000. Cu cat palele gemoteriei vor fi mai netede (lucioase ) cu atat va tine mai mult curatarea, Daca palele vor fi abrazive, se vor incarca mai repede cu mizerie, calamina deoarece calamina adera mai usor pe o suprafata abraziva in timp ce de pe una perfect lucioasa va alunea mai usor.

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am joc la axul turbinei ,oare nu merge bucsata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am schimbat turbina cu una reconditionata si nu mai intra cam pe la 1800 ture cum intra inainte ci la 2500-2700 tarziu tarziu.

 

O sa merg cu ea la service sa.mi-o regleze .

La voi cam pe la cat intra turbo ?

La cate ture?

Cum e mai bine ?sau stiu mecanicii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa intre la o anumita turatie  ,trebuie reglata ca valoarea actuala sa fie cat mai aproape de valoarea specificata de ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!