Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Postare recomandată

Il am pe scirocco si cel mai mult ma intereseaza daca are distributie pe lant. Am vb intr-o zi cu un mecanic si l-am intrebat cum imi dau seama daca am distributie pe lant sau pe curea, el mi-a zis ca daca am carcasa accea de metal am lant daca e de plastic sigur este curea. M-am uitat si mie si pare a fi de plastic voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai distributie pe lant. Daca nu ma insel toate TFSI-urile au astfel de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

2.0TFSI de pe mkV are distributia pe curea!2.0TSI de pe mkVI are distributia pe lant.scirocco e de felul lui un mkV,acum dep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Totusi stie cineva cum ne dam seama cu exactitate ( fara a apela la cineva de specialitate - service ) daca distributia e pe lanta sau curea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scrie in cartea de service ca se schimba la o anumita revizie cureaua, e curea. Daca nu... nu e. :blink:

(Mi-am dat si eu cu parerea, poate ma insel si scrie doar revizie distributie, si atunci nu rezulta. Eu nu am 2.0TSI, deci nu stiu detalii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin cele cu codurile CCTA/CBFA - vad ca ai Passat CC - sunt pe lant.

Daca scrie in cartea de service ca se schimba la o anumita revizie cureaua, e curea. Daca nu... nu e. :)

(Mi-am dat si eu cu parerea, poate ma insel si scrie doar revizie distributie, si atunci nu rezulta. Eu nu am 2.0TSI, deci nu stiu detalii)

Daca te referi la acel "Service Plan", nu va afla nimic deoarece, Service Plan- ul nu este editat diferit, in functie de motorizari.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep in legatura cu codurile respective ( CCTA / CBFA ) , dar sa inteleg ca distributia la masina mea este pe lant .

Ms mult pentru lamurire si toate cele bune :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului (si nu numai) il gasesti pe colantul din prima pagina a "Service Plan" :) . Mai poate fi gasit acest colant si in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care au motorul 2.0 tsi ( 210 cai sau cel de 200 ) au o astfel de

? Mie mi s-a spus ca asa fac toate tsi'urile si fsi'urile :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nici o parere dintre cei care au acest motor pe forum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze EU, in locul colegilor care au acest motor si nu au "binevoit" sa-ti raspunda in acest interval de CATEVA ORE. Bump in arie tehnica = warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motorul 2.0 TSI de pe Golf 5 GTI e modelul EA113/EA827, si are distributia pe curea, care foarte probabil trebuie schimbata la anumite intervale exact ca la un diesel.

Descrierea completa: 2.0 TSI curea

Motorul 2.0 TSI de pe Scirocco si Golf 6 GTI e modelul EA888 ( variantele de 200CP, si cea de 211CP sunt practic acelasi motor), si are distributia pe lant.

Descrierea completa: 2.0 TSI pe lant

Motorul 2.0 TSI 265CP/270CP de pe Scirocco R, respectiv Golf 6 R e bazat tot pe cel de pe Golf 5 GTI, adica EA113 - distributie pe curea.

Modificat de foamy_mm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au motorul 2.0 tsi ( 210 cai sau cel de 200 ) au o astfel de
? Mie mi s-a spus ca asa fac toate tsi'urile si fsi'urile :blah:

salut

e normal la pornirea la rece din cauza socului electronic, o crestere de turatie cu o revenire la turatia normala 700-800 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel se manifesta turatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

Va atasez un link in care sunt enumerate problemele uzuale, de proiectare as putea spune, la motoarele 2.0 TFSI, prezentate cu poze, coduri de eroare, simtome si moduri de rezolvare.

In cazul in care nu stiati deja de el sper sa va fie util.

http://www.dubbersinc.com/forum/volkswagen/2610-common-issues-2-0-tfsi.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele respective au aparut cu precadere la motoarele BPY - asa am eu si din ce am citit pana acum am tras aceasta concluzie. eu bifez din lista pana acum:

culbutorul pompei de benzina, valva PCV, senzorul de joasa presiune combustibil, tumble flap si renumita flansa din capul chiulasei de sub pompa de vacuum, pe unde pierd toate antigel. le-am rezolvat singur pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de la cati km au inceput astea sa pice?

Eu am 24000km cu octavia(BWA) si momentan nu am niciun simtom

Culbutorul pompei de benzina este cam follower-ul ?

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BWA inca nu am auzit pana acum de probleme cu cam follower (ala e). cred ca VW a rezolvat majoritatea chestiilor intre timp iar ceea ce ai gasit tu isi are originea pe aici si se refera cred eu la motoarele produse intre 2005-2006.

oricum, la mine cred ca pe la 60-65.000 au aparut primele semne. nu am stiut despre ce e vorba la si am mers asa vreo 10.000 km pana m-am lamurit. intra in limp la turatii mari (inchipuie-ti cum era intr-o depasire) si aprindea CHECK ENGINE.

nu vrei sa stii cum arata culbutorul cand l-am schimbat. iti spun doar ca era gaurit. costa cam 130 lei si eu l-am schibat singur.

oricum stai cu ochii pe ea si la primele simptome - deci cand iti taie motorul in sarcina - verifica-l si daca este nevoie schimba-l altfel iti strica axul cu came si pompa de benzina, chestii care cu manopera cu tot cred ca nu gresesc daca le apreciez la cca 2000 euro.

restul sunt floare la ureche, PCV, senzorii, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt pareri.

Din ce am citit si BWA au cam aceleasi probleme, a aparut revizia cu piston pt DV dar nu stiu dc asta o am pe masina sau e cea defectuoasa.

Iar cam follower-ul e cam problema generala la orice inseamna TFSI.

Are multe bube motorul asta - incep sa am dubii dc am facut o alegere buna cu motorul asta(masina e buna in rest)

Oricum mergem inainte, ma documentez de unde pot de motorul asta si de problemele ce pot aprea la el si sper sa nu vina toate odata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam follower-ul e o nimica toata daca nu il lasi sa se uzeze excesiv. in rest motorul mi se pare excelent.

ce iti pot spune este ca acel culbutor original s-a dus dracului, atunci cand l-am schimbat pe al doilea am facut lucrarea cam degeaba, dupa 12.000 km nu erau semne de uzura pe cam follower - era revizie noua. asa ca mai la vara il poti si tu schimba pe al tau just in case si sa stai linistit o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-ul are acest cam follower-ul? Cum imi dau seama cand este uzat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o prima cautare am gasit asta.

deci TSI nu are aceasta buba.

aici gasesti cate ceva interesant despre TSI.

la TFSI semnele de uzura se manifesta, dupa cum spuneam mai sus, atunci cand iti "taie" motorul in sarcina, la turatii peste 4500.

Modificat de tamango
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La urmatoarea revizie este pe lista cam follower-ul si filtrul de benzina(are 10.000km acum -sper sa nu fie prea tarziu la 25k de km) si un oil catch-can ca se depune ulei pe supape si se intareste acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!