Jump to content

De ce se uzeaza axa cu came?


alvis
 Share

Postare recomandată

nu stiu sigur 1.9 sau ce e , disel in tot cazul . e vorba ca nu isi fac treaba la revizii baieti ..

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a continuat curatenia de primavara, inlocuit pinii de la injectoare si rampele cu culbutori. Astept axa cu came, cuzinetii si tachetii.

Vreo 4 tacheti mai aveau putin si trecea cama prin ei.

47917659XPd.jpg

47917660pyn.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, C o s m i n said:

Astept axa cu came, cuzinetii si tachetii.

 

47917659XPd.jpg

47917660pyn.jpg

De curiozitate,ce ax cu came ai comandat?( ce firma am vrut sa zic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax cu came si tacheti KOLBENSCHMIDT.

M-a impresionat de-a dreptul modul de ambalare la producatorul asta. Totul cu mare grija, vreo 5 tipuri de spuma plus cutia. Parca am comandat oua din USA.

Pe langa astea, cuzinetii OE par de joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KOLBENSCHMIDT e singurul ax ok.Nici febi nu arata rau 

Tacheti merg ina negri (ina e si echiparea oe)

Cuzineti merg glyco (glyco e si echiparea oe)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul asta abia l-am gasit la un singur furnizor in tara. Toti aduc doar Ruwille si alte ieftineli. Dupa cerere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste si AE ( federal Mogul ) dar nu prea bat la dimensiunile fusurilor paliere. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu AE mai sunt probleme legate de cantitate injectata,consum,avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kolbenschmidt mi-a adus un magazin din Calarasi. Nu cred ca e asa de exotic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai vazut axe pe la diverse magazine. Ambalajul era cel mult cutia. Iar tacheti INA am cumparat si eu pentru fostul motor. Au venit intr-o punga si atat. Tot din Calarasi mi i-a cumparat un prieten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si era aproape gata daca nu se rupea o bujie in chiulasa...

47950416jsp.jpg

47950418HZb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am batut sa cada in camera de ardere. Am scos injectorul si incerc sa-l pescuiesc cu tija magnetica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa incerc tacheti mecanici in locul celor hidraulici , daca le verifici jocurile la 2 schimburi de ulei si le compensezi vor tine destul de mult , 

 

 

72020_ioyz5g8xq.jpg

3522f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar iti faci de treaba . Sa ne tii la curent 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tachetii strica axa cu came ,ci axa strica tachetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e idea o sa schimb doar pastilele alea fara sa dau axa jos

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si care e avantajul, mai repede pui tacheti noi Ina si scapi de pastile, aste se puneau in anii 90 , ramai cu tacanit de culbutori oricat de bine le-ai cala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yoh01

Am inteles . Ca sa nu dai bani pe o axa noua mai pui cate o pastila . Nu merge !!! Deoarece lobii axelor cand se uzeaza isi schimba si forma nu numai dimensiunea. Supapa de pe cama uzata o sa stea deschisa mult mai mult decat celelalte rezultand un mers haotic al motorului. Camele nu se uzeaza niciodata la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Catalin.

Prin forma camelor, unii producatori seteaza timpii de injectie si puterea motorului. 

Asa ca yoh, stai cuminte ca iti dai cu stangu-n dreptu. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iau axa cu came de la kermatdi aia stage 3 , ei au recomandat și tacheti aia deoarece axa fiind foarte dura macină tacheti

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 3 de la kerma necesita modificari majore

Dintre doua metale care se freaca ,unul tare si moale ,o sa ai surpriza sa constati ca cel tare se uzeaza primul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, ceva nu pare bine... tachetii INA n-ar trebuie sa fie cei negri, fosfatati?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia-s Kolbensmidt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Teoretic erau mai buni cei negri, chiar si fabrica tot negri a montat de la un moment dat, rezista mai bine la uzura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!