Jump to content

Problema acceleratie Golf 4 1.4 16V


marius_dorofti
 Share

Postare recomandată

marius_dorofti

Salut,

Am cautat tot forum-ul dar nu am gasit un raspuns exact la problema mea. Am fost in service cu ea si cand mecanicula incercat sa scoata mufa de la clapeta de acceleratie a rupt acea bucatica de plastic care tine mufa prinsa. De atunci tot am probleme cu acceleratia...se "inneaca" in momentul cand o apas la fund. Pe vag com nu iese nimic dar in engine/measuring blocks/basic setting la canalul 60 de unde se face adaptarea la clapeta imi apare eroare.....nu imi apare ADP OK.....imi poate spune cineva daca se face o logare mai intai si apoi pot sa rulez testul de adaptare?

PS la grupul 60 nu imi apare on/off/next buton , am un vag 908

Am uitat sa mentionez, la relanti sa la 750 RPM nu oscileaza absolut deloc

Filtrul de benzina si aer l-am schimbat.....

Multumesc anticipat

Modificat de marius_dorofti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off...tu'i mama ei de clapeta,numai belele stie sa faca :) .In primul rand,da'o iar jos(scotind intai borna de la baterie).Verifica garnitura de etansare sa nu ia aer fals.Daca s'a curatat vezi sa nu cumva sa fi ramas "mizerii" pe la axul clapetei(acolo de obicei se curata greu si multi "mecanici" nu insista).Dupa ce o pui inapoi fa o calibrare cu bateria(pui borna,lasi pe CONTACT 20 sec,iei contact si apoi pornesti).Daca tot nu merge,fa inca o data cu VAGcom,nu iti trebuie logare speciala.Pur si simplu:

Pentru KWP-1281:

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Group 060

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

[switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

"De la RossTech citire".

Altfel,sa nu fie din alta parte buba(egr,senzor pedala).Numai bine!

PS:nu'mi zi,e AXP motorul?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos in weekend clapeta de acceleratie, era super murdara dar tot nu am rezolvat problema.

Imi poate spune cineva cum pot sa verific senzorul de temperatura? in momentul cand ajunge la 90 de grade incepe sa faca "fazele cu innecatul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am rezolvat problema cu pierderea de putere in sarcina..... era de la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema asemanatoare. Cand este motorul cald (adica temperatura lichidului de racire este la 90*) daca accelerez de la sub 2000 rpm, spre exemplu schimb din 2 in 3 si dupa ce am schimbat turatia este undeva la 1800 rpm, pana pe la 2100 rpm, motorul trage in hopuri! Cand este motorul rece nu am nicio problema, merge excelent! Care ar putea fi cauza? Mentionez ca am numai 2000 km maxim de cand am schimbat uleiul+toate filtrele! Bujiile nu le-am schimbat de cand am masina (aprox 25000) si nici nu am curatat clapeta de acceleratie! In afara de bujii si curatarea clapetei, ar mai putea fi si altceva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Exact la fel imi facea si mie. Am inceput prin schimbarea filtrumui de benzina si aer, am facut o proba dar problema nu a disparut. Daca ii faci un test cu vag com ul si nu iti iese nici o eroare atunci sigur sunt bujiile. Oricum problema se imparte in 2 directii, ori o bobina, ori o bujie. Daca pui vag com -ul si iti da missfire la un cilindru ins ca ori bobina ori bujia de acel cilindru e defecta.

Incearca sa schimbi bujiie si sigur rezolvi problema.

Ps mie tot la 90 de grade imi facea problema asta

Clapeta de acceleratie se da jos ff usor dar e munca de chinez pana o cureti calumea. Daca vrei un pont, am luat un capac de la o sticla de 5L, l-am pus in capul clapetei de acceleratie dupa care am umplut-o cu decarbusolv(am incercat cu spray uri si nu am reusit sa scot nimic). Dupa ce ai lasat-o 30 de min poti incerca cu o periuta de dinti si cu un penson sa cureti mizeria.

Spor

Modificat de marius_dorofti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vreo amarata de fisa,ca AXP nu are bobine.Aceeasi problema a avut ca remediere inlocuirea distribuitorului(e pe partea soferului in capul axelor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema asemanatoare. Cand este motorul cald (adica temperatura lichidului de racire este la 90*) daca accelerez de la sub 2000 rpm, spre exemplu schimb din 2 in 3 si dupa ce am schimbat turatia este undeva la 1800 rpm, pana pe la 2100 rpm, motorul trage in hopuri! Cand este motorul rece nu am nicio problema, merge excelent! Care ar putea fi cauza? Mentionez ca am numai 2000 km maxim de cand am schimbat uleiul+toate filtrele! Bujiile nu le-am schimbat de cand am masina (aprox 25000) si nici nu am curatat clapeta de acceleratie! In afara de bujii si curatarea clapetei, ar mai putea fi si altceva? Multumesc!

scoate mufa la prima sonda lambda.... la rece lambda nu este activa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul meu de motor e BCA si am crezut ca toate au 4 bobine, sry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujiile...

Asa am patit si eu, cateodata trepida si in mers cand acceleram, alteori mergea bine - pana se incalzea motorul. Am mers asa aprox 2000 km si nu ruseam sa-mi dau seama ce are -(am schimbat si toate filtrele dar degeaba)- pana cand am schimbat bujiile si de atunci este ok. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aseara am mai rezolvat un caz de acest gen . Mergea in 3 pistoane....un golf 4 1.6 16v 2003....pe vag com mi-a dat missfire la cilindrul 4. Am schimbat bobina de pe 3 pe 4 si s-a mutat eraorea pe 3...deci boninele la golf 4 sunt cam praf, se duc destul de repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu mai schimbi bobinele la fel cum schimbai bujiile de la dacie ca le arzi pe toate....mai bine ai una rezerva si cand iti da eroare la vreuna o inlocuiesti cu alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca opresti motorul nu se intampla nimic. :icon_thumright: Sa nu le deconectezi in timp ce merge,atunci pocnesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si altfel cum imi dadeam seama daca era bujia sau bobina? Pe vag com a aparut doar eroare la cilindru 4. Eu din cate stiu nu se intampla nimic daca schimbi bobinele intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceata pe aici :blah_: .Daca le inlocuiesti intre ele DUPA ce ai oprit motorul,nu se intampla nimic.Ideea e sa nu le deconectezi cat timp merge motorul.Este un exemplu intr'un topic in care userul a deconectat pe rand bobinele cu motorul pornit,crezand ca e valabila regula care se aplica si la Dacie:scoti fisa si nu se intampla nimic=>nu lucreaza bujia.Ei,nefericitul a ars toate bobinele.Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si o problema. Am un Golf 4 din 2000 1.4 16v si de ceva vreme imi face figuri cang motorul e rece nu sta la relantiu..da sa se opreasca motorul...tre sa_i dau 2-3 pedale pana p la 1500-2000 rpm k s nu mi se opreasca si dupa asta imi sta subturata undeva pe la sub 500 rpm(saptamana asta iam schimbat senzorul de temperatura si tot asa imi face) am facut un test si mia zis k e clapeta de acceleratie dusa. oare nu merge curatata?

VA multumesc Anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si o problema. Am un Golf 4 din 2000 1.4 16v si de ceva vreme imi face figuri cang motorul e rece nu sta la relantiu..da sa se opreasca motorul...tre sa_i dau 2-3 pedale pana p la 1500-2000 rpm k s nu mi se opreasca si dupa asta imi sta subturata undeva pe la sub 500 rpm(saptamana asta iam schimbat senzorul de temperatura si tot asa imi face) am facut un test si mia zis k e clapeta de acceleratie dusa. oare nu merge curatata?

VA multumesc Anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer acum,ce raspuns astepti? :)) La curatat cu ea.Adaptare(ca mai sus) si apoi iar diagnoza.Curata si egr.Spor!Nu e rocket science!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva foloseste un spray din comert pt curatat clapeta de acceleratie si functioneaza cu succes il rog sa ne spuna si noua, eu am incercat 3 spray uri si nici un rezultat....oricum e munca de chinez sa cureti clapeta(sa fie oglinda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40+carpa+spatula de lemn(moale)=LOVE :) Sparyurile curata doar superficial.Depunerile care sunt intarite doar cu unghia le scoti.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer mie imi pare rau k nu miam luat un 1.6 16v....la 1.4 e km lenesa in depasiri knd sunt incarcat...:(...la consum sunt multumit la ea..sper mai tarziu sa-mi iau un 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu clapeta. SA desfacut complet,... si era oxidat un carbune de la motorasul ce actiona clapeta. sa curatat carbunele si locasul de unde era el, sa sters clapeta(curatat) si sa pus la loc. plus k i sa facut iar test de actionare verificandu_se daca merge. km atat. am fost la un magazin de piese si mi sa spus k o clapeta nou este 1000 lei.

post-83367-0-90303000-1297794626_thumb.j

post-83367-0-86726300-1297794633_thumb.j

post-83367-0-00120000-1297794645_thumb.j

post-83367-0-57255000-1297794650_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai desfacut-o, sau ai pus pe altcineva? Am avut si eu o tentativa de a desface-o, dar mi-a fost frica. Am crezut ca raman cu suruburi in plus dupa ce o pun la loc :)) Daca ai apelat la cineva zi-ne si noua cat te-a costat.

Offtopic: incearca sa folosesti limba romana cand scrii. E o regula pe forum care zice ca nu ai voie sa folosesti scris gen "mirc".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze cu prescurtarile ..o s incerc s le evit. nu eu am desfacuto...am fost la cineva la un "mecanic". a desfacuto...dar mia zis de inainte k nu e sigur k o poate face...tot glumea "cred"... "uite cum iti cumpar o clapeta noua.." :biggrin: dar n-a fost asa. i-a dat de cap pana la urma. a desfacuto bucatele. inainte de a o desface i-am facut test si clapeta dadea semn de functionare(facand un zgomot la motoras) dar nu se rorteau rotile dintate. cum ii dadeam un avans cu mana pe rotita mergea. pana la urma ia scos si motorasul( care nu e mai mare decat un motoras de masinuta cu telecomanda)si a fost conectat la o baterie de masina cu un amperaj mai mare,si functionand.. dar sa decis totusi sal desfaca. S-a dovedit a fi un coarbune oxidat. La curatat, a pus toate piesele inapoi in clapeta(inainte de asta sa curatat si clapeta)si i sa facut iarasi un test de functionare. era totul in regula. sa montat clapeta pe masina, sa facut iar test..clapeta sa calibrat singura...si cam atat. total ma costat 100lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf 4 1.6 si de ceva timp am o problema la pedala de acceleratie....parca ceva o trage in jos si ii da drumul brusc...la plecarea de pe loc e cel mai nasol,daca nu o turez putin atun ci cand simt pedala ca se duce in jos moare motorul daca nu o tin din ambreiaj/A mai avut cineva astfel de simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!