Jump to content

VW EOS - Discutii generale si impresiile posesorilor


Drujba
 Share

Ce parere aveti de VW EOS ?  

153 voturi

  1. 1. Ce parere aveti de VW EOS ?

    • Imi place foarte mult
      46
    • Imi place ceva
      15
    • Asa si asa
      12
    • Nu pre imi place
      6
    • E varza
      1


Postare recomandată

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
mi-ar placea un bot de scirocco.

cred ca ar arata super suparata masina cu fata aia, dupaia o confunzi cu ferrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

hello hello. Sunt posesorul primului Eos inmatriculat la noi (se poate verifica), si pana acum nu am avut probleme majore cu el. Masina a fost inmatriculata in mai 2006, dealer-ul spunandu-mi ca a fost in primele 100 din Europa. In fine, au trecut 3 ani jumate de cand o am, am mers cu ea 37.000 km, fiindca am tinut-o ca masina "de iesit seara". Masina e ok, am avut probleme cu infiltratiile pe la chedere, si pe la 15.000 km mi s-a rupt un cablu de la timonerie. In rest, consum maricel in oras (15-18). Dar am trecut cu vederea TOTUL, pentru ca iti produce super senzatii vara. Tocmai de asta am decis sa o pastrez si sa o "aranjez" pe gustul meu, iar ca masina de toata ziua voi folosi sper cat mai curand un Passat CC 2.0 tdi 4 motion 170 cai.

O zi buna in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am fost cu un EOS 2,0FSI si am ramas impresionat, motorul este silentios si are bune resurse de putere. Ce nu mi-a placut sunt usile care sunt foarte lungi si daca le deschizi la maxim trebuie sa te intinzi ca sa le poti prinde manerul sa le inchizi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

am si eu nevoie de putin ajutor de la un posesor de EOS.

Va rog daca puteti masura ce dimensiuni are portbagajul cu separatorul lasat.

Am cautat pe internet dar nu gasesc decat ca ar avea 205 litri, dar nu latime x inaltime x adancime.

Intentionez sa achizitionez un subwoofer care va fi moentat intr-un vitor, sper eu nu foarte indepartat, si pe un EOS :blah:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin,

acum ca si posesor de EOS :blink:

Acum voiam sa intreb, a gasit cineva Krytox pe plaiurile mioritice? Unde? La ce pret?

In afara de Midocar.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
executivul

Sal,

Pe site-ul :

www2.dupont.com

da urmatorul dealer pentru Romania :

SC ARCOMMAT NIROM SRL

55A, Calea 6 Vanatori

RO-310162 Arad

Fax:+40 257-232.735

Tel: +40 257 -281779, 276333

Website: www.arcommatnirom.ro

E-mail:comercial@arcommat.ro

Asta daca te referi la Krytox facut de cei de la DuPont .

Poti da mai multe detalii despre acest Krytox ?

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva modelul 1,4 tsi ?? Ce parere aveti de aceasta motorizare ?? Ar fi cam singura care mi-as putea-o permite, ... evident sh. Per ansamblu masina este exx !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers si eu cu Eos 2.0FSI decapotat.Daca stai in fata nu ai nici o problema cu vantul,e foarte placut si relaxant dar daca stai in spate la viteze mai mari de 50-60 incep sa iti fluture obrajii..motorul trage intr-un mare fel,m-a impresionat placut,mi-as lua o masina ca asta oricand. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

but_fns capotata nu se auzea niciun zgomot,nu troncanea nimic?

nu cred ca ai stat prea mult in spate...pana in MS(putin peste 250km ) ma durea spatele,pozitia nu e prea comoda

eu am mers ceva cu un eos si pot sa spun ca ma dureau timpanele de la zgomote produse de mecanismul de decapotare.

la ce clima avem noi,nu o consider o masina ideala.(sper ca supar vreun posesor de eos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers decat cu ea decapotata si inainte ca baiatul care o are sa ii puna jantele de 18". Am mers prin oras si un pic prin afara orasului deci nu pot sa spun ca e comfortabila.Recunosc,in spate se sta nasol,eu la ~1.90m nu am loc la picioare mai deloc,mai ales daca in fata sta cineva mai solid.Dar cand masina e decapotata nu se aude mai deloc motorul si consuma decent pt. un 2.0 benzina,~10% nealergata.Eu mi-as cumpara,imi place mult..as sta un pic in cumpana intre Scirocco si Eos. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Are cineva modelul 1,4 tsi ?? Ce parere aveti de aceasta motorizare ?? Ar fi cam singura care mi-as putea-o permite, ... evident sh. Per ansamblu masina este exx !

Nu recomand, eu am 1,4 tsi 122 cp si nu sunt multumit deloc, masina este mult prea grea pentru acest motor iar consumul este destul de mare.. undeva la 10-11 in oras si 8 extern iar pentru un motor de 1.4 , am schimbat de 2 ori injectoarele pana acuma la 30 de mii de km, si un sincron la cutia de viteze deci ori am nimerit eu prost ori motorul nu e prea bun pentru masina asta, motorul este fiabil si trage dar nu destul si papa mult + o gramada de probleme la el.

am un vw eos 1.4 tsi 122 cp 6M negru cu geamuri ionizate, de aprox 1 an si jumate.dupa atata timp,pot sa dau o parere credibila.o sa incep cu lucrurile bune: stabilitate superba,curbele pe care cu o masina normala le iei cu 70,cu eos le iei cu 90-100 si chiar mai bine, consum excelent ptr un benzinar,cel mai mic al meu a fost de 4.7L/100km pe un traseu >100km centru bucuresti-centru alexandria,dar pe termen lung de 6.2L/100km mediu, calitate excelenta a materialelor si imbinarii lor;cat despre partea proasta:cutia de viteze e cam greoaie, innebunesc cu ea in bucuresti pe trafic intens si ambuteiaje,dar in orasele mici gen Alexandria si prin afara e buna, are cursa lunga si cuplu bun chiar si la turatii mici.pe drumuri proaste capotata, face cv zgomot acoperisul,dar pastrand o viteza corecta,n-a fost nici o problema cu el pana acum.nu este o masina de curse, oricati cai i-ai da,cu tractiune fata nu se poate.dar este o masina eleganta, stabila, sigura si de calitate.un coupe cabrio de o viata.

Cred ca esti prima persoana care o aud de asemenea consum la mine nu a scazut niciodata de consumul de 6.5 si m-am chinuit chiar... in general imi consuma 10-11 in oras si 8 extern. Am luat-o de noua si pana acuma am schimbat de 2 ori injectoarele si odata un sincron la cutia de viteze.

Intradevar se intinde excelent pe sosea si in curbe... decapotat i-am dat 180 si mergea bine cei din spate aveau falcile la urechi ^^ iar capotat am mers cu 210 cel mai mult consum 20% :)).

Nemultumirea cea mare ar fi consumul si consider ca acest motor de 1.4 122 cp e prea mic pentru 1560 de kg care le are eos-ul...am fost cu ea in service de multe ori si mereu mi-au zis sa schimb intre 3500-4500 de ture...deci in oras imi trebuie maxim 3 viteze...:-j

Plafonul scartie daca nu il duc la igienizat la vw...

In concluzie...este o masina frumoasa dar foarte pretentioasa..se comporta excelent la drum intins insa nu va luati motorizarea de 1.4 ca e varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Consumul e strans legat de stilul de mers. Ca sa scoti un consum mediu de 5.3% cu astfel de masina e nevoie de un stil de condus eficient, pe care l-am obtinut in decursul timpului incercand sa scot un consum bun, de a-ti cunoaste foarte bine masina si de foarte multa rabdare. Daca ar fi sa detaliez ar fi multe de spus in acest sens. La un stil de mers normal, cu 100km/h in afara, pentru confort si fara lipsa de stres, scot 6%, la un stil de mers rapid, 120-140km/h in afara, cu depasiri dar mers eficient, max 8.2%. La inceput, pana sa incep sa incerc a merge economic, nu scoteam sub 7.8 indiferent de tipul traseului.

Legat de capota, necesita multa grija, mers usor peste denivelari, dar banuiesc ca e valabil pentru toate decapotabilele cu plafon metalic. Daca am reusit sa nu-l stric pe soselele patriei pana acum, cred ca nu se mai strica.

Am zis de cutia de viteze ca e greoaie, nu neg, dar am reusit prin experienta sa scurtez timpii schimbarii treptelor de viteza fara a o afecta.

Mi-e greu sa cred ca cei de la vw au zis ca trebuie schimbate treptele intre 3500 si 4500rpm. Eu la mers normal, schimb la 2000 rpm, dar am grija ca in treapta superioara sa accelerez usor pana isi ia suficient cuplu, iar cu masina asta, deja am 80% din cuplu de la 1250 rpm. La mers rapid, schimb la 3000 rpm max. Nu zic ca nu urca lejer pana la 4000 rpm, dar nu merita sa faci asta des, creste consumul uleiului si uzura.

Eu zic ca 1.4 tsi merita, dar merita si mai mult cu un dsg. Pacat ca nici pe noul model, care apropo e mai urat prin comparatie poza langa poza, nu vor pune dsg pe acest motor.

Daca ar fi sa fiu si un pic critic, sunt niste masini mai ieftine care se conduc ma usor si mai placut la stil de mers normal: pe ce am mers eu: astra 1.3 diesel 6 trepte merge mult mai bine la drum intins la 110 km/h, sau logan 1.5 dci se conduce mult mai usor in oras. Dar asta inseamna sa renunti la multe beneficii legate de alte aspecte.Din cate masini am condus eu pana acum, am ajuns la concluzia ca nici una nu-i perfecta dupa criteriile mele de exigenta.

Cu regret spun ca sunt un pic dezamagit in ultima vreme, cu capacul blocat de la rezervor nu stiu cum o s-o scot la capat, mai ales ca nu are nici suficienta autonomie ptr a ajunge la service. Initial am crezut ca a inghetat, dar dupa ce am incercat toate solutiile posibile de a incalzi, am exclus posibilitatea aceasta.

Pe langa asta, un sfat: a nu se rabata oglinzile manual la modelele cu sistem electric de pliere, se distruge motorasul care costa 1000 ron+manopera. Asta fiindca am atins oglinda la unu care a parcat pe interzis cu a mea.

Sincer sa fiu, in conditiile actuale ale economiei, si cum vad eu ca or sa mearga lucrurile in viitoarul apropiat, as alege mai degraba un polo 1.2 tsi 7dsg, sau golf 1.2 tsi 7dsg bluemotion, din mai multe considerente, pe care nu o sa le insiruiesc acum. Insa dupa parerea mea, masina actuala in general e cea mai buna investitie. Sper ca informatiile vor fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumoasa masina asta,dar nu cred ca sunt prea multe pe la noi prin RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat oglinda, rezolvat capac rezervor. fara complicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare,

Inainte de a decide ce cumpar, am incercat comparativ Jetta si Eos. Stiu ca sunt doua categorii de masini diferite, insa voiam sa ma lamuresc daca merita sa dau cateva mii de euro bune in plus.

Am facut drive test comparativ pe o Jetta HL 1,4 122 CP M6 si un Eos identic ca motorizare si cutie de viteze.

Plusuri la Eos:

- aspectul

- mai scurt, deci mai usor de parcat

- daca nu ai familie, spatiul pe bancheta din spate si portbagajul nu sunt prima problema.

Minusuri la Eos:

- mai greu cu vreo 200 kg si (mi s-a parut) mai rigid

- spatiul pentru sofer este mult mai mic: cu scaunul lasat jos si dat in spate maxim, tot imi prind genunchiul drept intre volan si consola centrala

- in spatele meu nu poate sta nimeni (este drept, am 2m inaltime)

- daca pui in spate copertina acea demontabila ce acopera bancheta la nivelul portierelor, nu mai poti impinge decat partial in spate scaunul soferului

- am prins o rafala de vant si, ca urmare, am si acum praf intre dinti de pe curatele drumuri ale patriei

- culoarea inchisa a geamului de la trapa este o iluzie: cand bate soarele te loveste caldura fara probleme

- voiam din start cutie automata, dar nu aveau la reprezentanta decat pe Golf si pe Passat. Problema este ca oricum la Eos nu se ofera decat la motoarele Diesel incepand de la 2,0 140 CP si numai DSG6, nu DSG7. Pretul ar fi urcat astfel cu aproape 9.000 euro.

- m-am uitat pe situl VW din Germania si am vazut diferenta de aproape 5.000 intre Jetta vanduta acolo si echivalentul de aici; in schimb diferenta de numai 1.000 euro intre Eos-uri similare.

In final, am optat pentru Jetta, tinand seama si de plangerile legate de plafonul decapotabil pe care le-am citit aici pe forum.

Modificat de variabil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt un foarte multumit, relativ proaspat, posesor de EOS. (sa vedem cum trece iarna)

Este un foarte jucaus 2.0 tdi DSG cu 140 de caluti.

Cu consumul nu ma pot plange, scotand in medie cam 8-9l/100km in traficul din Bucuresti cu un mers nu foarte econom, dar nici extrem de sportiv.

Ca si spatiu in interior, imi pare comparabil cu un golf (ceva mai inghesuit in spate), dar what the heck nu iti iei o astfel de masina pentru pasageri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mie mi se pare un model care isi face banii!Oricum VW a fost dintotdeauna o marca cu pretentii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,

 

Intreb, poate a mai patit cineva.

Masina (EOS 2007) a stat 2 zile in soare, nepornita.

Am vrut sa plec azi insa portbagajul nu se mai deschide.

Comanda ajunge, atat din cheie cat si din buton interior sau din emblema - se aude sunetul se ridica putin insa cand tragi in sus de el nu vrea, ca si cum e blocat mecanic in ceva.

Altfel merge perfect :-) se trage singur, se inchide singur, doar ca nu-l pot salta.

A mai patit cineva?

Sa fie oare din caua faptului ca am uns chederele trapei si am actionat sistemul decapotare doar pana cand trapa s-a restras complet? si apoi am inchis-o.

Trebuie reprogramat ceva?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat.

Dupa decapotare functioneaza. Probabil ca mecanismul trebuie uns cu un WD ceva.

Am vazut ca are mult praf.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,am si eu o problema la inchiderea portn=bagajului la un vw eos,pur si simplu nu se mai inchide portbagajul,acel soft close nu se mai produce.pe output test se aude yala cand fucntioneaza dar cand ''trantesc'' portbagajul nu il mai trage!switch sau motorul vacumatic?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
adibaiacos2003

Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru capac spalator far vw eos dreapta ( an 2007 ) ? am rupt urechile de prindere. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!