Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Pe G5 sunt 2 motoare de 2.0 tdi 140cp.

-BKD-16v, 2 axe cu came-probleme la chiulasa. Se fisureaza. Exista 3 modele de chiulasa (A;B;C). C este cea fara probleme. In rest este un motor bun.

-BMM-8v, o axa cu came- probleme la pompa de ulei: sistem de antrenare cu arbore de echilibrare cu pinioane danturate + imbus de 77mm care se uzeaza. In rest motor bun cu filtru de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea ii luata din Romania de noua.

A lui Sebi e din 08.2004 si are 210 000km doar ca el are masina adusa in Ro de cativa ani, tot de afara.

A mea are 265 000km din 03.2004 doar ca a mea e adusa anul trecut de afara, si a stat minim 6 luni pe tusa.

ai 230-270 000km la masina aia, daca nu mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sfaturi si GNR da sunt din Ploiesti doar ca as vrea sa fi mai explicit unde as putea gasii pe cei de la Darius Motors sau e fostul Cardinal Motors?precizez ca masina a fost adusa in Romania in octombrie 2013 si inscrisa in aprilie 2014.eu oriqm vroiam sa pun testerul pe ea si sa fac o verificare si mecanica la cel de 2.0,sper sa aflu codul motorului si litera de la chiulasa.intre timp am gasit tot in ploiesti un alt Golf 5 dar motor de 1.9 maine merg ssal vad daca e ok qm arata o sa pun testerul sau merg la Darius Motors.sa inteleg din ce-mi spuneti ca ar fi mai bn pentru mine sa aleg 1.9 chiar daca are doar 105 cai.multumesc


Mltumesc Emilut daca ma hotarasc asupra ei o sa vad ce tip de motor si ce litera este la chiulasa  dar la motorul de 1.9 sunt aceleasi probleme cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Darius Motors este fostul Cardinal Motors (acolo la podul inalt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La BKD am schimbat eu chiulasa care se termina in litera C, deci e un mit faza cu chiulasa care nu se fisureaza daca e in C. Apropo, o vand, privat cine e interesat. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cati Km ai schimbat-o ? ce costuri sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

 

Stiu ca nu postez deloc unde trebuie dar poate ma redirectionati voi catre un link. 

Am un Golf  5 2.0 TDI 140 HP din 2004 iar in momentul in care fac contactul se aude un "troncanit" in partea din dreapta. Ai impresia ca vine dinspre torpedou. La fel se aude si cand pornesc motorul doar ca atunci e nesesizabil deoarece este acoperit de motor si ar mai fi ceva :) in moemntul in care pornesc clima se aude un ticait ca cel de la semnalizare. la fel am impresia ca vine dinspre torpedou. 

Daca ma puteti ajuta, va rog cu un sfat !!!??? 

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa fie clapetele de circulare de la climatronic. La fel face si la mine. Daca sunetul e repetitiv, de genul poc poc poc poc poc...cred ca de acolo e.

Incearca sa pornesti cu clima oprita si daca dispare zgomotul ai descoperit sursa. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care opresc clima nu se mai aude ticaitul gen ticaitul de la semnalizare. asta clar e o problema de la clima. ideea e ca mai tare ma sperie zgomotele celelalte. care incep sa se auda din momentul in care fac contactul. 

Modificat de bsnrzv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic la fel. Clapetele ; insa nu cred ca este o problema ; la majoritatea masinilor cu climatronic am auzit acest zgomot, la unele se aude mai intens la altele mai slab..mi-a recomandat cineva sa numai folosesc clima pe low sau high ca sa protejez acele motorase si clapete..numai retin exact explicatia logica pt aceasta problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explicatia probabila ar fi ca nu le mai fortezi sa isi faca cursa pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce nu are nicio treaba cu protejarea motoraselor.... e mai bine pentru ele sa faca o cursa cat mai mare.

 

si gata ca suntem OFF TOPIC

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Aș dori să achiziționez o Skoda Octavia RS 2.0 TDI, 170cp BMN. Injectoarele au fost schimbate, cică, acum aproximativ 2 luni. Ce alte probleme ar mai fi la motorul respectiv, adică la BMN? Eu știu de filtrul de particule și de volantă că se pot defecta; și turbina, evident. Ar mai fi ceva? Niște ajutor ar fi foarte mult apreciat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

 

Subscriu la postul de mai sus :)

 

Vreau sa trec de la o motorizare turbo, benzina, la una diesel si Octavia RS e un model care imi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca motoarele de pe golf 5 2.0 TDI 170 CP ar fi mai problematice ca cele de 140 cp la injectoare si stiam ca sunt aceleasi motoare si pe octavia ca pe altele,dar nu e o regula...conteaza cine a mers cu masina,daca a alimentat de la tren sau de la petrom...etc.O masina verificata inainte de cumparare care arata ca injectoarele,turbo,dpf sunt ok nu ar trebui sa-ti faci griji,deoarece dupa conteaza doar tu cum o intretii.Daca o iei necontrolata da,nu poti da vina pe tine,in rest iti zic bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea pe care voiam eu sa o cumpar s-a dovedit ca avea 185.000 km in 2011 si 157.000 in 2013 cand a intrat in tara. Acum are 178.000 pe bord, deci am zis pas, chiar daca masina arata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci, am citit cateva pareri printre randuri, incepand cu pagina 1.

Ce injectoare au pana la urma, siemens sau CR. As vrea sa-mi cumpar 2.0 TDI 170 CP din 2009 din germania, in anunt nu specifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele proaste sunt siemens cr iar cele bune sunt de la bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ceva despre motorul de 2.0 TDI BDB de pe Golf 5 din 2009? Din cate stiu e un motor rar, care-a fost pus si pe Audi. Sunt ceva probleme cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 3,750-4,150 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750–2,800 rpm — CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA Volkswagen Golf Mk6

 

este un 2.0 tdi CR, nu au probleme prea mari. codul complet este CBDB si s-a montat pe golf 6

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BDB este un motor de 3189 cmc si de 184kw montat doar pe A3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul complet din talon este : ACCBDBX0 2.0 TDI de pe Golf Mk5 Variant din 2009. Nu stiu daca este PD sau CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!