Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

sa o verifici bine inainte - diagnoza, log in mers -  asta ca sa vezi in ce stare se prezinta motorul - plus ridicat pe elevator, verificat elemente caroserie, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as incepe cu verificarea istoricului la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

Am citeste aceste pagini dedicate motorului de 2.0 TDI 140 Cai si , normal , acum in capul meu este o mare "varza" in ceea ce priveste decizia care o voi lua , mai ales ca am fost posesorul unei masini pe benzina.Sunt foarte nedumerit in alegerea pe care urmeaza sa o fac , vreau sa cumpar un Passat combi an de fabricatie intre 2006-2008 sau un Touran intre anii 2004-2006 , Euro 4 . ( nu am buget ptr o masina Euro5 ).Imi este foarte greu sa aleg motorizarea deoarece la Touran mi se pare prea mic motorul de 1.9 TDI 105 Cai si nu ma gandesc la soft.Sincer imi doresc un motor de 2 litri si 140 cai.

Va rog foarte mult sa imi spuneti ce cod motor sa caut , cutie manuala sau automata , care este mai recomandat de voi ( posesori de volkswagen ) . Din pacate nu am nici cunostinte care sa aiba Volkswagen cu motorizare 2 litri.Cel mai probabil voi cauta o masina in germania , dar si daca gasesc ceva in romania voi lua in calcul.

Deci , va rog sa imi spuneti cateva sfaturi esentiale in alegerea pe care urmeaza sa o fac.

Va multumesc si sper ca voi intra in curand in randul posesorilor de Volkswagen.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Passat 2006-2008 gasesti  BMP, clasicul PD cu 8 valve,  e un motor bunicel, cu cateva bube mici, care pot fi rezolvate usor de la inceput (gen racord de cauciuc la conducta de ungere turbina si problema pompelor de ulei - arbori echilibrori - in principiu nu ar trebui sa mai existe nerezolvate deja la dealer)

mai sunt si cu BKP ( cel care a avut probleme cu injectoarele piezo Siemens - rezolvate teroetic acum - daca nu au fost deja inlocuite injectoarele se pot inlocui oricand)

 

Pe Touran gasesti BMM, la fel de clasic ca si BMP.  sau BKD , de care s-a scris mai sus

 

BMP, BMM - predispuse la uzura axului cu came - problema clasica

BKD - fara probleme la axele cu came.

 

Toate pot sa dezvolte probleme. Eu as recomanda Passat cu BMP sau Touran cu BKD.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, multumesc ptr detalii , sunt ffff utile .Prima mea optiune este touranu , BKD trebuie sa ma uit sub capacu motor ptr a vedea seria chiuloasei ? deoarece am citit aici ca la model BKD 2004-2005 ar fi fost probleme cu ele , apoi producatorul a schimbat chiulasa la un an mai tarziu.Am inteles ca este recomandat BKD dar cu seria chiuloasei terminata cu litera C.

Sti ceva despre acest lucru?

Iti multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria chiuloaselor : litera A = crapau toate

                               litera B = crapau majoritatea

                               litera C = seria revizuita (fara probleme)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde aflu ce serie are motorul? Ii undeva scrisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu , multumesc.Sti cumva daca este la vedere si unde anume exact trebuie sa ma uit dupa seria de la chiulasa, am inteles ca trebuie dat jos capacu motor dar nu stiu unde sa ma uit dupa serie si dupa litera C.

Probabil urmatoarea mea masina va fi un touran cu motor BKD cu seria la chiulasa terminata cu litera C.

Daca cer VIN -ul masinii , pot afla si seria chiuloasei?

Multumesc.

Radu , multumesc.Sti cumva daca este la vedere si unde anume exact trebuie sa ma uit dupa seria de la chiulasa, am inteles ca trebuie dat jos capacu motor dar nu stiu unde sa ma uit dupa serie si dupa litera C.

Probabil urmatoarea mea masina va fi un touran cu motor BKD cu seria la chiulasa terminata cu litera C.

Daca cer VIN -ul masinii , pot afla si seria chiuloasei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim Radu pentru filmulet. Pana acum nu m-a interesat chiar atat de tare de cod aveam la chiulasa plus ca nici nu stiam unde sa ma uit.

 

De mare ajutor filmuletul. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nici nu ma uit...cine stie ce aflu. BKD din 08.2004 :D, 210.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat ieftin. La mine e cu C in coada:d. Muahahaha:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme pot aparea la un motor 2.000 diesel  bluemotion de ww passat an 2011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun acuma, dar daca am A (care crapau toate), ce inseamna asta? Repet am 210.000 km si nu am avut probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca esti tu norocos si ca e bn sa incerci "6 din 49" mai des ca nu se stie ce se poate intampla :)).

Este ca la turbina sebi, se va intampla la un moment dat sa pice/crape. Doar ca sunt o gramada de factori care influenteaza acest moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat. Am A. Si nici nu m-am indoit avand in vedere ca am BKD din 08.2004. Dar coafura rezista. Se pare ca am stricat media. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor ptr sfaturi , eram pe punctul sa renunt la volkswagen cu motor de 2 litri dupa ce am citit ieri si azi pe forum , dar acum parca mi-a mai venit inima la loc.

Probabil tzine si de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu atat de noroc cat de modul in care a fost utilizata/intretinuta masina. Tine cont ca atat sebi cat si eu avem masinile softate de ceva mii de km.

@sebi: bucurate de ea cat rezista ca dupa o faci si tu cu C in coada:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km am (210.000) daca mai pica cateva ceva, intr-un final ii si de asteptat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine baieti ,va multumesc si va doresc mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

 

Aduc si eu in discutie cate ceva despre fiabilitatea acestor motoare TDI si nu numai. In opinia mea, din proprie experienta pot spune ca toate au probleme, inclusiv cele de pe golf iv. Intrebarea ramane... mitul VW oare a existat vreodata? Nu vreau sa dau exemplu ce marca e mai fiabila decat vw, insa fiabilitatea vw lasa de dorit. Candva stiu ca oamenii se fereau de Fiat intrucat fiabilitatea acestora era destul de scazuta. Acum stau si ma intreb daca vw nu e cam la fel. E de ras faptul ca dupa 200.000 trebuie sa pice cate ceva.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor am si eu o intrebare vreau sa-mi achizitionez un Golf 5 si motor 2.0 TDI de 140 cai si dupa cate citesc aici  sunt sfaturi pro si contra acestui motor,am gasit unul proaspat adus din "NEMTZIA" care are 164 000 mii km urmeaza sa vad daca sunt reali sau nu,masina este din 2005 intrebarea este daca stie cineva ce cod are motorul si daca are cineva motorul asta si are batai de cap mari......nu de altceva dar sa stiu daca merita 1.9 sau ma orientez pe benzina.precizez ca am facut untest q masina si e super ok trage f bine dar inainte de a lua o decizie as vrea sa stiu daca ma arunc  sau nu la el,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

164k km din 2005 ? Sper sa nu vorbesc prostii dar nu sunt reali. In Germania se fac kilometri. Al meu e din 2009 si are cu tot cu ce am facut eu 180k. Trage o concluzie. Mergi la Vw si cere istoricul, costa 100 lei la Darius Motors daca esti din Ploiesti. Din ce stiu eu pe golf 5 motorul este BKD (varianta 140 hp). 

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A lui Sebi e din 08.2004 si are 210 000km doar ca el are masina adusa in Ro de cativa ani, tot de afara.

 

A mea are 265 000km din 03.2004 doar ca a mea e adusa anul trecut de afara, si a stat minim 6 luni pe tusa.   

 

ai 230-270 000km la masina aia, daca nu mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!