Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

On 06/12/2016 at 8:17 PM, tudor_gonzo said:

Adica au aceleasi probleme cu pompa de inalta presiune?Eu cam atat am gasit rau despre ele....

Pai daca baga pilitura in injectoare, scoate fum si imbacsesc egr si filtrul de particule, ce ti-ai "dori" mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, cristi511 a scris:

1. Chiulasa de tip A la bkd este cea predispusa problemelor. Reviziile B si C sunt de preferat.

2. BKD-ul sigur nu are dpf. Celelalte 2 am impresia ca au dpf.

3. Dpdv al costurilor de intretinere cele 3 tipuri de motoare sunt cvasi identice. 

4. Alegerea masinii cu oricare dintre aceste motoare trebuie facuta in urma unui control amanuntit pentru ca o intretinere deficitara anterioara te poate pune in fata unor cheltuieli serioase. 

5. Nu vei da gres cu niciunul dintre cele 3 tipuri de motor. 

Spor la cautari. 

Ps: ca fost posesor de bkd nu pot sa nu recomand. :)

Multumesc pentru precizari. asa este referitor la chiulasa de pe BKD cele cu sfarsit de serie in C ar avea ultimele "modificari". Nu imi ramane sa decat sa incep cautarile. Deci un BKD 2.0 TDI cu sf serie chiulasa in C.

Mai ma gandeam la cel de 170 CP, da acuma depinde si ce gasesc, asta ce " probleme" ar avea.

Poate daca mai creste bugetul ma uit si la GOLF 6 tot 2.0 TDI. Da aici trebuie sa ma mai documentez la modele de motoare(daca are mai multe tipuri), probleme etc...

Modificat de umarex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, EEXCALADE a scris:

Fa un efort si ia 2.0 CR

2.0 CR sa inteleg ca te referi la 2.0 common rail.

1. cred ca modelul asta de motor nu s-a pus pe golf 5 ci de la golf 6 incoase. daca gresesc sa ma corectati...

2. sa inteleg ca este mai bun decat cele PD..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni. sunt nou pe forum. Deci concret poate sa ma lamureasca cineva ce motoare sa evit si ce ani?. Vreau sa-mi achizitionez o masina din grupul VAG. am un buget de 5000 evro. Iau in considerare Golf V 2.0 tdi, touran 2.0 tdi, octavia II 2.0 tdi , passat 2.0 tdi, audi a3 2.0 tdi, a4 2.0 tdi. Ce an si ce modele sunt problematice si de evitat??? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Chiar daca nu s-a mai scris de mult pe acest topic as vrea sa fac si eu cateva mentiuni. Am detinut pe masini diferite ambele motorare si pot spune ca exista diferente notabile:

Golf MK5 GT 2.0TDI 170PD cod BMN an fabricatie 2008 ~160k km

- accelereaza foarte violent, rupe aderenta foarte usor in treptele inferioare. Senzatia este ca trage mai bine ca un CR.

- motor destul de zgomotos, ralantiul uneori neregulat din cauza injectoarelor Siemens.

- probleme nenumarate cu DPF. Fiind folosita doar in mediul urban de catre sotie, la 3-4 zile se aprindea becul DPF. Procedura era mereu aceeasi, iesit 15 km pe DN/autostrada si facut regenerarea. In unele situatii a fost nevoie sa-i dau regenerare fortata cu VCDS-ul.

- vibratii cauzate de ambreiaj, volant 

 

Golf MK6 GTD 2.0TDI 170CR an fabricatie 2011 ~200k km

- motor rafinat, fara vibratii si silentios. Consum foarte bun.

- accelereaza liniar si constant iar, spre deosebire de CR, pare mai lenes.

- Becul de DPF in 40k km nu s-a aprins niciodata

 

In concluzie, recomand cu caldura motorul CR.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi ca " pare " mai lenes? Accelereaza la fel de rapid doar ca diferenta e senzatia de cuplu mai mare pe motorul PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-urile sunt mult mai brutale, CR-urile zici ca sunt benzinare, accelereaza liniar. Senzatiile sunt diferite, insa performantele sunt asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta mare intre cele doua motorizari,tehnologia CR e superioara cam din toate punctele de vedere.PD-ul .....a fost o tehnologie.....limitata ,in 2008 au realizat asta si cei de la VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2017 at 0:47 PM, bogdans19 said:

La ce te referi ca " pare " mai lenes? Accelereaza la fel de rapid doar ca diferenta e senzatia de cuplu mai mare pe motorul PD?

Salut. Raspunsul la aceasta intrebare l-a dat deja mai sus colegul @Scorpyon

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2017 at 1:10 PM, EEXCALADE said:

Diferenta mare intre cele doua motorizari,tehnologia CR e superioara cam din toate punctele de vedere.PD-ul .....a fost o tehnologie.....limitata ,in 2008 au realizat asta si cei de la VAG

 

Da, dar sa recunoastem... cum mergea un PD 1.9 de 131cp (cel de 150 nu mai zic, deoarece nu l-am condus), nu mergea la vremea aia nici un hdi, dci asemanator. Abia BMW avea ceva mai bun cu 136 inainte de facelift (ala era problematic), iar apoi cel de 150cp.

Pe parcurs e normal ca tehnologiile sa evolueze. Mie unul imi plac foarte mult pd-urile, pacat ca vw a dat "rateuri" cu motorizarile de 2.0tdi pd. Se mai zvonea ca e scumpa tehnologia la pd-uri pentru a le face euro 5. Deja si trecerea de la euro 3 la euro 4 a adus anumite componente mai complexe (egr actionat electronic parca, etc). Si nu stiu de ce, motorizarile de 2.0tdi pd comparativ cu cele de 1.9tdi pd, au fost mult mai gurmande, deci pe langa probleme si consumul era cam mare pentru un diesel. Ceva nu le-a reusit. In schimb la CR-uri sunt si performante si silentioase + ca ofera consum mic.

Senzatia de cuplu la PD-uri era misto, aveai impresia ca ai o masina mult mai puternica. Tin minte ca odata conduceam un pd de 105cp resoftat si eram cu a 3-a, masina ma baga in scaun si aveam senzatia ca are putere mare, insa a trecut un 3.0 tdi v6 pe langa mine de ziceai ca stau pe loc, cu toate ca eu eram lipit de scaun :) In schimb la CR... se duce ca un benzinar, liniar "(incet) si sigur" + ca si turatiile la PD parca pe la 3500 isi da suflul, pe cand la CR si la 4000 inca se simte bine. Consumul de ulei e aproape inexistent la CR din cate stiu.

Scuzati offtopic-ul, dar m-a luat valul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca la toti o sa ne fie dor de senzatia aia de cuplu. Ca si performante ( acceleratie de la x la x km/h ) nu e diferenta asa mare precum se simte. Am mers cu un Passat 2.0 TDI CR de 110 cai si parea mult mai lenes ( ca si senzatie in masina ) fata de un 1.9 tdi 116 PD. Desi daca stai cu ochii in kilometraj merge bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Doresc si eu sa ma ajutati cu pareri despre motorul  BMN de 2.0 TDI 170 cai de pe OCTAVIA RS  ? Sunt interest si as dori sa ma ajutati cu eventualele probleme ce pot aparea. Mentionez ca masina are undeva la 180.000 veriifcati la reprezentanta  Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Scrobcristi

BKD $$$Cele mai proaste și slabe motoare injecție naspa cu injectoare naspa 

Se duce pompa de ulei cu inbus cu tot

Manca ulei

Fisuri  pe chiulasa. .etc

Modificat de Scrobcristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD-ul nu are probleme cu injectoarele si nici cu pompa de ulei (nu are arborii balansare)

2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa ,nu mananca ulei si nu are DPF

BMN are probleme cu injectoarele ,nu are probleme cu pompa de ulei (nu are arbori balansare),are DPF

2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa (aceeasi chioloasa ca la BKD)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrobcristi

– BKP – 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp – Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 3 ani aproape. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI.

– BMR – 2 axe cu came , 16 supape – 170cp – Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica

Nu recomand BKD ...

În caz contrar sa le conduceți fără probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel 

Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrobcristi

Da va inteleg dar și pe pariu ca nu dețineți acest motor:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade BMM are injectoare bosch (fara probleme) si e de 140cp. Ai vrut sa spui BMN care e de 170cp si a venit din fabrica cu injectie Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Scrobcristi Am suficiente in intretinere care au depasit 350 mii km si merg impecabil .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrobcristi BKD are doua plusuri mari fata de BKP: injectia bosch care nu prea are moarte si pompa de ulei clasica. BKP daca are pompa de ulei pe lant e un dezastru, daca e pe pinioane e mai ok.

 

Modificat de Emilut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emilut corect ,raspunsul era pt colegul nostru @agumihai661 care cauta informatii despre BMN 170cp

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai un pic, de ce nu recomanzi BKD ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Scrobcristi said:

Da va inteleg dar și pe pariu ca nu dețineți acest motor:vaidecapulmeu:

Am vândut Golful 5, BKD, la 250.000 km, cu chiulasa A (era din 2004), a mers si merge in continuare glonț, fără nici o problema tehnica! Cu soft MTM aproape de noua, și cu revizii periodice la 10-12.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!