Jump to content

Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?


KISSSKY
 Share

Postare recomandată

Nu gasesc o unitate cu una dintre cele trei coduri specificate. Oare daca iau o unitate cu alt cod pot sa o recodez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca a aparut exact aceeasi eroare. Nu poti pune una cu alt cod/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o serie de indicatii pentru a recoda unitatea abs .... nu stiu daca am calculat corect .... codul ar trebui sa fie 0019073. M-am folosit de acest site si de specificatiile masinii pe care le atasez. Poate ma verifica cineva... (cu riscul sa fiu atentionat de moderatori - imi pare rau). M-am folosit si de acest

precum si de faptul ca al 7-lea si al 8-lea caracter din VIN sunt 1K.

post-43737-0-67132100-1368202420_thumb.j

post-43737-0-42160900-1368202428_thumb.j

post-43737-0-09468200-1368202435_thumb.j

post-43737-0-74500500-1368202453_thumb.j

post-43737-0-97680600-1368202462_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu trebuie sa pyui acelasi cod cu ce ai avut pe vechiul modul. nu ai o scanare mai veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am din pacate... dar poate mai gasesc pompa... o sa incerc sa il iau de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce cod iti trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat luand codul de pe prima pompa. Am doua defecte in magazie. Totusi nu s-a reusit la service aerisirea franelor. Am facut programare la serviceul reprezentantei...frana tine foarte bine dar prinde foarte jos, sub nivelul pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea urmeaza sa primesc si eu interfata ross-tech vag com , pompa abs/esp am luat de la baietii de pe forum din craiova cu dezmembrari , as vrea sa ma ocup eu de schimbarea unitatii esp alaturi de un prieten.

 

unitatea am gasit o exact cu acelasi coduri si pe controller si pe pompa 

 

cam care ar fi pasii de urmat , ma ajuta daca salvez codurile cu vag comul  de pe unitatea actuala defecta de pe masina g201?

 

 ma mai documentez si va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pic de munca... De schimbat nu e atat de greu. In primul rand sa nu uiti pozitia tevilol la pompa, apoi din vag ii faci recodarea si basic settings, apoi trebuie sa aerisesti pompa tot din vag... Fa aceasta aerisire in mai multe randuri apoi cel mai greu e sa scoti tot aerul de pe instalatie. Eu inca nu am reusit. Merg la reprezentanta poate au aparat cu vacum. Sfatul meu e sa faci o programare la un service bun. Cu franele nu te joci. Oricum sunt foarte dezamagit de vw. Cum poti produce o masina cu astfel de probleme la o piesa care costa aproape 1500 de euro? Si ia codul si salveaza-l pe laptop de unitatea defecta din Coding.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Readuc la viata acest treat!

de curand am schimbat pompa de abs la un golf 5 din 2004 cu una de pe golf 6 din 2011 terminatie cu cod...BE aceasi poveste ca la kissky.....

ce fac gresit ?mentionez ca dupa ce am schimbat unitatea abs am inceput cu aerisirea prin presiune  de 4 ori fiecare roata dupa am facut cu vag com ul de 5 ori si inca de 3 ori clasic cu doua persoane.....

cartea mea spune la golf sa fie facut fata stanga ,dreapta si spate stanga dreapta si o presiune de maxim 2 bahr

cu toate acestea pedala prinde undeva sub nivelul pedalei de acceleratie ,daca fac mai multe pedale prinde mai sus de tinut tine presiune si am verificat nu pierd nici unde lichid

Unde dau gres ?masina nu am pornito deloc in acest timp.

sa incerc aerisire si cu masina pornita?

erori nu am deloc pe pompa abs am testat si esp functioneaza.

ce imi recomandati sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

ceva asemanator am patit si eu dupa schimbarea pompei ABS. facut aerisire cu pompa vacuum, tinea pedala foarte jos. Am facut aerisirea in modul manual, cu "dat pedale" si acum sunt bine. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut  , va rog putin ajutor de la veterani ! (nu am experienta cu acest modul)

Am si eu probleme cu modulul de ABS , conform erorilor aparute la scanare :

01130 - ABS Operation 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

si

16352 - Control Module - Electrical Error 
            014 - Defective - Intermittent

Sintome  : nu intra ABS la framare brusca +  3 becuri si bipait  in bord  (becurile dispar dupa oprit si repornit motor , erorile memorate fiind cele d emai sus  )

Dupa verificare sigurante din tablou mic si mare  , scos mufa de vreo 2-3 ori de la modul  , scanat erori si functionare senzori ABS ,  concluzia  ar fi modulul de ABS/ESP mort   ... dupa ceva documentatie cam cad mai ales la modelele din 2009  , acum sa ma corecteze  / indrume cineva daca ratez pe undeva  in etapele de schimbare  :

Masina este Golf 5 - 1.9 TDI 2009  cu PDF  - break - 105 Cp  , motor -BLS
1 dat jos modului  vechi  (stie cineva daca trebuie sa dau jos si filtrul pdf  , auzisem pe undeva ca trebuie dat jos ca sa poti demonta modului  ce e stramt tare locul )

2 montat modul nou  / second  cu   acelas cod identic inclusiv si ultimele 2  litere   !    (a incercat cineva  un retrofit cu alt cod la ultimele 2 litere  dar de pe acelad model/an  de masina )

3 aerisit modul ABS cu vagcom  .

4 aerisit clasic pentru fiecare roata in ordinea data de manual   (optional trebuie si ambreiaj  ? )

4 codare modul nou prin long coding (Coding - 07)  avand in vedere ca  ESP  este model mai nou  MK60EC1    ( si nu versiune mai veche pentru care exista procedura video diferita )  folosind codul de pe modulul vechi pe care il scot la o scanare a modului  vechi inainte de demontare   (stie cineva daca exista prodedura scrisa sau video pentru  aceasta versiune  ? )

5 probabil trebuie sa mai adaptez ceva senzori  ESP

Multumesc .

 

IMG_20180913_193455.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Ciurdea Ionut

Salut, va rog sa ma ajutati cu cateva coduri echivalente de pompe abs/esp pentru 1k0614517H, am eroarea g201. 

De preferat una care sa fie mai robusta privind g201. 

Masina G5, 1.6 FSI, codare de 4 motion, conform celei originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare

In urma schimbarii ABS-ului, pedala de frana este jos.. tare, cei de la Midocar mi-au zis ca isi revine, citind spe forum, sunt sceptic. Necesita o aerisire?

Multumesc!

Modificat de Leviathan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
On 13.09.2018 at 21:18, Blaser a scris:

Salut  , va rog putin ajutor de la veterani ! (nu am experienta cu acest modul)

Am si eu probleme cu modulul de ABS , conform erorilor aparute la scanare :

01130 - ABS Operation 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

si

16352 - Control Module - Electrical Error 
            014 - Defective - Intermittent

Sintome  : nu intra ABS la framare brusca +  3 becuri si bipait  in bord  (becurile dispar dupa oprit si repornit motor , erorile memorate fiind cele d emai sus  )

Dupa verificare sigurante din tablou mic si mare  , scos mufa de vreo 2-3 ori de la modul  , scanat erori si functionare senzori ABS ,  concluzia  ar fi modulul de ABS/ESP mort   ... dupa ceva documentatie cam cad mai ales la modelele din 2009  , acum sa ma corecteze  / indrume cineva daca ratez pe undeva  in etapele de schimbare  :

Masina este Golf 5 - 1.9 TDI 2009  cu PDF  - break - 105 Cp  , motor -BLS
1 dat jos modului  vechi  (stie cineva daca trebuie sa dau jos si filtrul pdf  , auzisem pe undeva ca trebuie dat jos ca sa poti demonta modului  ce e stramt tare locul )

2 montat modul nou  / second  cu   acelas cod identic inclusiv si ultimele 2  litere   !    (a incercat cineva  un retrofit cu alt cod la ultimele 2 litere  dar de pe acelad model/an  de masina )

3 aerisit modul ABS cu vagcom  .

4 aerisit clasic pentru fiecare roata in ordinea data de manual   (optional trebuie si ambreiaj  ? )

4 codare modul nou prin long coding (Coding - 07)  avand in vedere ca  ESP  este model mai nou  MK60EC1    ( si nu versiune mai veche pentru care exista procedura video diferita )  folosind codul de pe modulul vechi pe care il scot la o scanare a modului  vechi inainte de demontare   (stie cineva daca exista prodedura scrisa sau video pentru  aceasta versiune  ? )

5 probabil trebuie sa mai adaptez ceva senzori  ESP

Multumesc .

 

IMG_20180913_193455.jpg

Salutare,

Am fix aceeasi problema ca si tine doar ca e pe o Skoda Octavia 2 FL cu fix acelasi motor si fix aceeasi serie la modulul ABS :(
Imi poti spune si mie daca ai reusit sa rezolvi problema, cum, unde si cam ce detalii crezi ca imi mai poti oferi.
O pot demonta singur acasa, trebuie dat jos DPF, pot pune un modul cu alta serie?
Am deja de 2 ani problema asta si m-am saturat. Am citit forumuri in aproapre toate limbile si tot nu ii dau de cap.
Multumesc anticipat! :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate pune si alta serie, compatibila. Am scris codurile compatibile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am descris mai sus cum se face   , nu stiu daca se potriveste si la tine   ... dar nu am demontat PDF  si am facut totul acasa . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara demontare dpf nu ai loc acolo sa lucrezi si sa scoti modulul din locul lui. Nu pune acelasi cod, pune unul cu BJ si nu mai ai probleme cu el. Cel cu acelasi cod o sa se defecteze si el. 

Ca pasi de urmat : Schimb modul, aerisire cu tester, codare, adaptare senzori si apoi adaptare cap cursa servo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lucrat fara sa dau jos filtrul  PDF , daca  rotesti putin modulul poti sa il scoti  pe sus  , nu pot spune ca a fost foarte greu desi a trecut mai bine de un an de la interventie  , intre timp am schimbat masina . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 31.07.2020 at 18:17, F l o r i n a scris:

se poate pune si alta serie, compatibila. Am scris codurile compatibile

Unde sunt aceste serii compatibile? ? scuze, sunt un pic mai slow uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 Daca se mai poate posta codurile compatibile ,inca o data ,va rog ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor,

Am si eu o intrebare care ține mai mult de mecanică, decât de partea electronică.

Prin urmare, am un Passat B6, din 2009, 2.0 TDI, cod motor CBAB, de 140 hp, cu DPF și după ce am spălat motorul (cred că a douazecea oară) mi s-a dus modulul ABS (la diagnoză îmi apare că nu se poate comunica cu modulul 3C0 614 109K).

Întrebarea mea este dacă modulul ABS poate fi demontat de pe mașină (pe catcar.info apare că este prins de caroserie doar printr-un șurub) fără a fi nevoie să mai demontez și alceva (DPF, vas expansiune etc.)

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat dpf la o parte de la locul lui, altfel nu ai acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am si eu o intrebare care ține mai mult de mecanică, decât de partea electronică.

Prin urmare, am un Passat B6, din 2009, 2.0 TDI, cod motor CBAB, de 140 hp, cu DPF și după ce am spălat motorul (cred că a douazecea oară) mi s-a dus modulul ABS (la diagnoză îmi apare că nu se poate comunica cu modulul 3C0 614 109K).

Întrebarea mea este dacă modulul ABS poate fi demontat de pe mașină (pe catcar.info apare că este prins de caroserie doar printr-un șurub) fără a fi nevoie să mai demontez și alceva (DPF, vas expansiune etc.)

Multumesc.

 

Multumesc mult pentru răspuns. Am crezul că mecanicul vrea să mă taxeze în plus (suspiciune balcanică, de care acum îmi este rușine).

Deranjez prea mult, dacă mai întreb și ce presupune acest lucru. Este mult de demontat?

Mulțumesc.

10 minutes ago, BodoBic said:

Salutare tuturor,

Am si eu o intrebare care ține mai mult de mecanică, decât de partea electronică.

Prin urmare, am un Passat B6, din 2009, 2.0 TDI, cod motor CBAB, de 140 hp, cu DPF și după ce am spălat motorul (cred că a douazecea oară) mi s-a dus modulul ABS (la diagnoză îmi apare că nu se poate comunica cu modulul 3C0 614 109K).

Întrebarea mea este dacă modulul ABS poate fi demontat de pe mașină (pe catcar.info apare că este prins de caroserie doar printr-un șurub) fără a fi nevoie să mai demontez și alceva (DPF, vas expansiune etc.)

Multumesc.

 

Multumesc mult pentru răspuns. Am crezul că mecanicul vrea să mă taxeze în plus (suspiciune balcanică, de care acum îmi este rușine).

Deranjez prea mult, dacă mai întreb și ce presupune acest lucru. Este mult de demontat?

Mulțumesc.

Gata, am gasit un tutorial pe youtube. Multumesc frumos pentru ajutor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!