Jump to content

Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?


KISSSKY
 Share

Postare recomandată

In mod normal acest topic nu-si prea are rostul daca duceti masina la o reprezentanta unde in mod normal :) oamenii se pricep la asa ceva. Cu toate acestea, avand in vedere ca eu trebuie sa schimba aceasta piesa la masina mea, si cunoscand faptul ca destul de putini oameni se pricep la asa ceva, v-as ruga daca puteti sa-mi spuneti ce pasi ar trebui sa urmeze mecanicul in mod obligatoriu. Banuiesc ca nu e suficient sa dai jos una, sa o pui pe cealalta si sa aerisesti franele .... ma gandesc ca trebuie recodata ..... Exact din aceste motive v-as ruga sa ma ajutati cu cateva sfaturi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal unitatea este "uda" adica ea contine lichid de frana dot 4 (posibil dot 3) astfel este necesar doar o operatie de dezasamblat unitate veche - asamblat unitate noua.

Legat de codare trebuie flash-uit un soft nou compatibil cu cel vechi astfel incat sa fie recunoscuta unitatea cea noua + cu ajutorul unui tool de diagnosticare trebuie refacuta configurarea veche a unitatii.

Sporuri

Modificat de Emporiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Am reusit sa schimb unitatea abs dar in timp ce ma bucuram ca mi s-au stins martorii de bord ABS si ESP, am constatat :( , ca am probleme cu servodirectia, mai exact s-a aprins martorul. Din cate am putut observa aparea o eroare de genul 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation . Are legatura unitatea abs cu servodirectia? sau o alta belea pe cap :vaidecapulmeu: ? Oricum masina a ramas la service ca nici franele nu tineau bine si aveam nevoie de ea ca de aer. Daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o adaptare la unitatea de ABS. Si da are legatura cu servodirectia unitatea de ABS.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea consta in recalibrarea tuturor sezorilor din unitate? Mai exact in ce consta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune VAG-ul (VCDS) pe masina. Problema e ca trebuie sa te duci la reprezentanta pentru ca este nevoie daca nu ma insel si de logarea cu

fabrica.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant..... . Unitatea nu e noua... banuiesc ca are setari de baza..... . Mai incerc maine. Mai intai sa vad exact ce erori afiseaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanta daca este unitatea noua sau sh importante sunt valorile de calibrare care trebuie sa le invete din nou conform VIN-ului

(seriei de sasiu) al masinii. In functie de dotarile masinii (suspensie, motorizare, etc.) se calibreaza parametrii de functionare ai unitatii

de ABS. Sa nu mai spun daca ai TMPS (senzori de presiune pentru roti cu citire prin unitatea de ABS). Bafta, poate reusesti sa rezolvi cu cineva

care are interfata originala de la ROSS-TECH (VAG-Com). Dar in principiu aceste valori nu le are decat fabrica din aceasta cauza trebuie sa te

duci la reprezentanta.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o sa incerc. Ma omoara aia la bani :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platesti 1 ora de manopera. Cat crezi ca dureaza sa puna un calculator pe masina. Important e sa te primeasca fara programare. Bafta

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea consta in recalibrarea tuturor sezorilor din unitate? Mai exact in ce consta?

Lateral Acceleration Sensor (G200)

Prerequisites:

  • System voltage at least 12.0 V.

[select]

[03 - Brake Electronics]

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne cat ghinion pot sa am cu masina asta :vaidecapulmeu: Desi nu stiu pe cati va intereseaza dara sa stiti ca pana la urma pentru a schimba unitatea abs e nevoie de oameni intr-adevar capabili. Sa va povestesc ce patesc: gasesc unitatea la dezmembrari, o comand, vine din arad pana la suceava, merg la service (nu dau nume) si dupa schimbare dupa vreo 7 aerisiri mi se spune, pe un ton pe care eu cel putin l-am gasit jignitor, ca trebuie sa schimb pompa de frana, in sensul ca eu aveam aia defecta, nu aveam frane si am incercat sa-i pacalaesc, desi masina a fost condusa inainte de cel putin 2 mecanici inainte sa se auce de reparatii. Ba mai mult, desi nu aveam frane mi se spune ca pot merge cu ea asa dar sa revin peste vreo 4 zile sa mai "facem" o aerisire. Mentionez faptul ca in urma cu ceva timp, la acelasi service, am schimbat o piesa care nu trebuia schimbata iar cand m-am intors si-au cerut scuze si cu lungi insistente din partea mea au schimbat piesa care trebuie insa fara a inapoia diferenta intre cele doua, undeva in jur de 250 de lei. Nici nu stiu ce sa mai cred. Spuneti-mi voi daca in timpul schimbarii unitatii, aerisirii si a celorlalte puteau strica ei pompa de frana fiindca aveam frane foarte foarte bune inainte, sau s-a intamplat asa din senin. Oricum, am deja 2 zile de cand masina e la service ... si in seara asta tot acolo am lasat-o. I-am si intrebat daca se apuca de o astfel de treaba desi, la ce anvergura are service-ul nici nu trebuia sa mai intreb .... Parca am fost pocit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mai multe ori a facut-o inginerul de acolo. Mi-am dat seama ca se putea auzi modulul huruind ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare daca a facut aerisirea instalatiei inainte de a face aerisirea cu vagcom-ul? Ase se putea strica pompa? Fiindca asa s-a intamplat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate nu e stricata pompa ... dar ma indoiesc ca nu au aerisito cei de la service cum trebuie .. tinand cont ca au facut-o de vreo 7 ori :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o zi cu masina in service aceeasi problema .... Am comandat pe maine si o pompa de frana noua desi sincer cred ca e de la modulul abs cu toate ca nu am nici o eroare pe vagcom. Sper sa o rezolv si pe asta .... ar fi ultima :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E culmea ... am deja 5 zile de cand masina e in service si abia acum s-au lamurit mecanicii ca de fapt nu e nimic defect doar trebuie facuta o aerisire ca la carte. Problema e ca nu stiu ce inseamna asta ...... Oare la mine se aplica tehnica asta? : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aia este procedura pentru aerisire.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E culmea ... am deja 5 zile de cand masina e in service si abia acum s-au lamurit mecanicii ca de fapt nu e nimic defect doar trebuie facuta o aerisire ca la carte. Problema e ca nu stiu ce inseamna asta ...... Oare la mine se aplica tehnica asta? : http://www.ross-tech...bsbleeding.html

Si eu ce ti-am spus acum 4 zile la telefon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cristi stiu dar deja m-a innebunit. Mai nou s-a reusit aparitia unei noi erori ... ceva cu system test activated ..... Nici nu mai stiu ce sa zic .... Si nu prea iese prin tehnica aia cu rotirea volanului in mers .....

Mai exact 01486 - System funciton test activated si ma tot chinuiesc sa fac in regula acea tehnica de finalizare cu apasarea pedalei si apoi viraj ... dar nu-mi iese ... sau nu vrea ...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/ESP_System_Function_Test_(Conti/Teves)

Modificat de dudu
posturi unite! iti poti edita ultimul post pt 2h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa ajung in parcarea mall - ului sa ma invart pana mi se face greata am avut inspiratia sa apas tare frana inainte de un viraj la drepta si un sens giratoriu.... drept urmare nu am mai ajuns la mall :icon_thumright: . Acum urmeaza sa mai merg la service sa mai fac niste aerisiri si cam gata operatiunea. Tre sa platesc vreo 5 litri de lichid de frana dupa calculele mele dar sper ca manopera sa fie mai moca fiindca sfaturile mele si mai ales a lu al bundy mi-au reparat masina. Oricum sfatul meu, pentru cei care vor fi nevoiti sa faca asta e sa caute un service al naibi de bun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

E un subiect destul de delicat dar observ ca nu se prea insista pe el :)

Acum ceva vreme am schimbat unitatea abs care se defectase din senin...

Acum o luna am fost implicat intr-o tamponare usoara si fara sa fie lovita s-a defectat cu aceeasi eroare si unitatea asta. Acum ma gandesc ca poate s-a defectat fiindca nu o recodasem (nu am avut eroare in bord). Acum, cu ceva experienta in domeniu mai am o singura nelamurire. Schimb unitatea cu una second cu cod recomandat de ETKA. Trebuie recodata chiar daca nu imi da erori? Adica pe langa ce bassic settings, pe langa pump bleeding si pe langa calibrare senzor g200 trebuie sa-i schimb si codingul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai acum pe pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi ca data trecuta: `` 01435 brake pressure sensor 1 (G201) 012 electrical fault in circuit``

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!