Jump to content

Noul VW Caddy


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

... cum suna reclama. :)

Volkswagen a lansat primul set de imagini si informatii cu privire la noul Volkswagen Caddy facelift.

Noul Volkswagen Caddy va fi disponibil cu sase noi propulsoare TDI si TSI, o parte frontala redesenata, un interior imbunatatit si noi dotari standard. La exterior se poate observa partea frontala comuna noilor modele Volkswagen, iar in spate stopurile noi.

La interior trebuie sa mentionam noul design al volanului, noile instrumente de comanda, designul cadranelor imbunatatit si materialele de calitate superioara. Pentru prima data in istoria modelului Caddy, al doilea rand de scaune este complet detasabil pentru toate modelele. Acest lucru ofera un spatiu de depozitare de 3.030 de litri pentru modelul standard si de 3.880 de litri pentru modelul Maxi. Volkswagen ofera de asemenea ca si standard si sistemul ESP si luminile de zi.

Noile propulsoare diesel si pe benzina sunt dotate cu sisteme turbo si injectie directa. Volkswagen ofera patru propulsoare diesel de 75 CP, 102 CP, 110 CP si 140 CP. Modelele de 102 si 140 CP pot fi dotate cu transmisia automata DSG, iar modelul de 110 CP este dotat din standard cu tractiunea integrala 4Motion. Tehnologia Bluemotion va fi disponibila pe modelele de 75 si 102 CP. Aceasta tehnologie permite reducerea drastica a consumului si a emisiilor de CO2. Tehnologia Bluemotion consta in folosirea sistemului start and stop si a celui de regenerare a energiei prin franare.

Germanii ofera un propulsor 1.2 TSI disponibil in doua versiuni, cel de 86 si 105 CP. Propulsorul de 105 CP are un consum de 6.6 litri/100 km si emite 154 g CO2/km. Cetatenii europeni pot opta si pentru versiunea GPL de 2.0 litri EcoFuel. Acesta dezvolta o putere maxima de 109 CP.

E versatil si spatios, ceea ce il face potrivit atat pentru afacerea ta, cat si pentru timpul liber. Foloseste-l pentru a transporta un volum mare de marfa, de pana la 4,7 mc, sau pana la 7 persoane. Poti sa il iei cu tine si pentru un picnic in familie.

Preturile incep de la 11.516 Euro pentru Furgon, respectiv de la 12.221 Euro pentru varianta Kombi, exclusiv TVA, pentru motorizarea 1,2 l TSI 53 kW. - informatii preluate de pe masini.ro.

Zilele acestea la PBN si PBV se poate face drive test cu noul Caddy. Ma gandesc sa-mi fac o programare. Sunt foarte curios sa vad ce tinuta de drum are.

Varianta combi mi se pare demna de luat in seama pentru familiile cu 2 sau 3 copii, oferind mult spatiu pentru bagaje.

post-31901-0-15770000-1288898813_thumb.j

post-31901-0-27032800-1288898823_thumb.j

post-31901-0-27815800-1288898832_thumb.j

post-31901-0-97898900-1288898840_thumb.j

Modificat de V i c t o r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut modelul de marfa (modelul "basic") la timisoara la reprezentanta, acum vreo saptamana :) arata cam ciudat cu farurile alea asa in sus, parca ii peugeot 208 :)) dar nah ii o chestie de obisnuinta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu imi place modelul van fara spoilerul vopsit,parca e citroen nemo.Cred ca cel vechi arata mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cel vechi e cu spoiler negru, dar sti de ce este bun? eu am lovit pe cineva in fund (cu caddy model 2k), si bineinteles eu am fost devina si m-am interesat de bara (dar pana la urma am realizat ca nu este asa crapata), am gasit toata bara neagra cum este ea, cu 370RONI, si daca luam o bara in culoarea masinii batea 1500RONI, caddy este gandit pentru fiabilitate, transport, etc. deaia vanurile au bara neagra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum arata cel vechi,am zis doar ca nu imi place cum arata asta nou.Pur si simplu nu se imbina farurile de golf VI cu spoilerul negru.Asta e doar o parere dupa pozele de mai sus,nu am vazut inca unul live.Posibil sa arate mai bine in realitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am vazut pozele acum ceva saptamanii am zis ca arata beton, dar cand l-am vazut in realitate nu mi-a placut asa tare, e prea tras de farurile alea dupa mine, dar na, gusturile nu se discuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper doar sa fie la fel de fiabil si bun ca cel vechi...Imi pare rau ca au renuntat la motorul SDI :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caddyurile vechi sunt forte fiabile am si eu unu din 2004 sdi am 320000km si inca merge bine.

acuma daca as cumpara noul caddy as lua motor pe benzina 1.2 80cp, nici daca mai se producea motorul sdi nu il mai luam. desi a fost gandit sa fie economic, dupa mine prea repede zice lumea ca pica injectoarele si alte piese, aud frecvent fraza: "la atatia km ce vrei", l-a firma am avut 2 fiaturi din 2001 benzina merg si astazi, unu are 500000 altul 200000, si inca merg bine, iarna, vara, fara segmentare, etc. inaintea lor am avut 2 ticouri ambele 500000 mergeau cand le-am dat, mancau vreo 2l de ulei intre schimburi dar nu s-a facut segmentare deloc la ele.

deci eu nu mai cumpar motor diesel, cel putin nu de la vw (defapt toata gama vag) mi se pare ca se strica prea repede, chiar saptamana trecuta trebuia sa schimb 2 injectoare la caddy, dar am rezolvato, problema nefiind de la injectoare ci de la partea electrica a lor, dar totusi trebuie sa ma pregatesc pentru niste injectoare noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina e un real progres , mai ales in ceea ce priveste interiorul & motorul. . La variantele Trendline & Comfortline totul este capitonat plus capac la compartimentul din dreptul pasagerului. Volanul , tabloul de bord , comenzile climatizarii si RCD-urile sint identice cu Touran -ul. Scaunele au o mai buna sustinere laterala , din pacate tapiteria e cam trista , dar cel mai important e faptul ca pot scoate bancheta spate de tot si suprafata ramane perfect plana .

Motorizarile CR sint mult mai silentioase , am facut un drive test de 180 km ( cu noul 1.6 TDI , 102 CP ) , din pacate cutia e etajata mai lung pentru un consum mai mic fata de 1.9 / 105 CP . Asta inseamna pierderea a unei mici parti din ,,zvicul'' masinii . Partea buna , in special in viteza a 5-a , e o scadere accentuata a turatiei ( la 140 turatia e 2700 , fata de 3000 la 1.9 ) , lucru bun pentru autostrada !

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

2.0 tdi / 3000 rpm / 160 / 6 :rolleyes:

Modificat de caddy.fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Din spate, cand il vezi pe strada, nu e nici o diferenta in afara de caracterele cu care e scris caddy si motorizarea.

Din fata pare mai agresiv cu farurile acestea noi, apropos sunt cele de pe Polo ?? Sunt curios pentru ca eu mi-am cumparat anul trecut vechiul Caddy si sunt foarte dezamagit de lumini pe timp de noapte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte dezamagit de lumini pe timp de noapte .

Aceasta dezamagire se rezolva foarte simplu prin schimbarea becurilor cu unele mai performante (sa zicem cele din gama X-Treme - http://www.philips-shop.ro/1831.c.html ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

silvanu96'

Ai perfecta dreptate , asa am facut si eu , am pus becuri '' mai bune'' , ca sa nu facem publicitate.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un fel de publicitate, atata timp cat ne ajutam intre noi si schimbam informatii.

Mi-a aratat cineva un Golf IV cu xenoane puse de el, eeeee...alta viata. kit-ul complet cu montaj 250 lei, la mine in Ploiesti.

Doua becuri e-xtreme sau night breaker sunt 120 de lei, xenonul 250, nu este de firma dar da 1 an garantie. Beleaua e ca nu stiu daca e canbus ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta e ca la un ''xenon'' de 250 lei o sa-i ''omori'' pe cei din sens opus , asta e opinia mea . Eu folosesc X-trem Power de cativa ani si sint foarte multumit de ele , problema lor e ca se ard mai repede :dry: , am schimbat cam un set pe an . Acum am lumini de zi automate si sper sa ma tina mai mult :D .

Modificat de flotouran95
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se aprind la luminile de zi ?? Nu pozitiile, adica un W5W ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul nou , ''faza lunga'' din far a devenit lumina de zi , practic e un bec cu doua filamente ( ca la frina) , lumina de zi fiind pe ''frina'' iar pozitia pe celalalt filament.La punerea contactului se aprind luminile de zi automat ( comutatorul luminilor fiind pe 0 ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si faza lunga ?? Mai are H1 acolo in oglinda ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silvanu96

Faza scurta & lunga sint acum grupate intr-un singur far cu un singur bec cu doua ''faze''imi scapa H-ul acum, cel de faza scurta de la modelul tau . Ce- i drept farul este mai mare acum ..dar am senzatia ca varianta veche lumina mai bine ...

caddy.fan nu mai da te rog quote la posturile tale e deajuns sa treci numele la cine faci referire.Multumesc.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile la noul caddy sun h4, asa cum a zis si caddy.fan sunt si faza scurta si lunga intr-un singur bec, H4 ca la logan ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... deci farurile acestea noi au H4. Atunci ar trebui, oglinda fiind mai mare ,ca faza scurta sa fie mai buna...nu?

Si in oglinda cea mica ai un beculet cu 2 filamente...interesant.

Oricum ,eu trebuie sa-mi cauta niste NightBreak-ere sau ceva asemanator, pentru ca pe ploaie , noaptea, ale mele sunt slabe.

Motorul tau este transversal ?adica cel de 2.0; am vazut ca l-au penalizat cei din literatura de specialitate, mai ales in modelele de clasa mica (Golf6, A3); spun ca este zgomotos si baga vibratii in habitaclu, cum ca se preteaza pe clasele mari (Passat, A4, A6)

Cum este fata de 1.9?? Si la consum??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silvanu96

Schimba becurile cu x-treme sau altceva si o sa vezi o diferenta majora , sint scumpe dar merita . Daca ai drum in Bucuresti , gasesti multe becuri bune la NORAUTO , la centrul comercial de linga iesirea pe A1 . Mie mi s-au parut luminile de la noul Caddy mai slabe decat la cel vechi pentru ca la cel vechi aveam x-treme .

Motorul este transversal , mult mai silentios decat cel vechi , nici vorba de vibratii in plus fata de 1.9 .

Consum minim extraurban , respectind viteza legala si schimbat viteze dupa indicatiile din bord B - Busteni si retur : 5,4 % , consum extraurban RO - 6 , 4 % cu AC , urban maxim 8 - 8,5 cu AC , in Bucuresti .

Diferenta 1.9 - 2.0 = 35 CP + 70 NM :lol: si o viteza in plus ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Momentan sunt pe becurile din fabrica. Astept sa se arda unul sa trec pe X-treme sau Nightbreaker.

Apropos de xenon, ma refeream la faptul ca toti zic durata de viata de 2-3 ori mai mare decat halogen, de aici s-ar amortiza diferenta de pret. Plus ca am vazut masini cu xenon 8000k si ziua se vede bestial in lumina soarelui.

Daca farurile sunt reglate bine, nu cred ca te flash-uiesc in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Se pregateste  un nou model , undeva in 2015 , poze spion pe worldcarfans.com ... Sper sa ii schimbe si blocul de lumini spate ..

post-15824-0-59239000-1401968582_thumb.j

Modificat de caddy.fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , vor fi modificari si la blocul de lumini spate + bare , totul ca sa mentina interesul pentru masina pina in 2017 ...anul noului model.

post-15824-0-69173100-1402218374_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!