dragos2007

check engine

7 postări în acest subiect de discuţie

Am si eu o problema cu un q7, omul si-a scanat masina si m-a rugat sa postez asta aici pentru ca nu se pricepe.

Am pus sa verifice cablurile de la sonda la calculator , le-a sunat cu aparatul si sunt ok toate, are alimentare pe pinul de ii vine de la siguranta deci e ok mufa la intrare in sonda.

Sonda este originala cumparata noua si zice ca eroarea este aceeasi si nu se sterge niciodata.

Ce se mai poate face?

Control Module Part Number: 4L0 910 401 K HW: 4F1 907 401

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0030

Software Coding: 0011775

Work Shop Code: WSC 10151 599 55750

1 Fault Found:

004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 32874 km

Time Indication: 0

Date: 2010.09.16

Time: 14:56:06

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

(no units): 0.90

(no units): 0.0

Readiness: 0 0 1 1 1

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ii de la incalzitorul din sonda lambda. Posibil sa fie firul intrerupt undeva sau poate sa fie si defecta din fabrica, daca ati cumparato acuma noua.

Poate sa fie intrerupt firul intre mufa si sonda.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dupa stergere a reaparut? Ca vad la frequency doar 1. Deci e posibil sa fi fost doar o intamplare nefericita faza cu eroarea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da am sters cu vas nu cu vag com si a mers 2 saptamani bine acuma am citit iar este aceeasi eroare si are frecventa de 87 de ori , sonda este noua si este ok, are tot ce zicea dragos, si curent si toate firele verificate pana in calculator...cred ca este ea defecta de fabrica...nici vas nu ma ajuta cu mare lucru , zice doar sa verific siguranta si firele....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

masoara partea de incalzire a sondei...este vorba de circuit deschis pe rezistenta din sonda....posibil sonda sau fire mai greu calculator.

Modificat de Fys
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o problema cu acest bec (check engine) , am plecat din Sibiu spre Viena, la intrare in Austria mi s-a aprins becul de motor, mersul masinii este exact ca inainte, totul functioneaza bine. Ma intreb oare din ce cauza s-a aprins si daca mai pot sa merg inapoi cu ea asa?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti pune un vag-com pe ea sa vezi exact care este eroarea ar fi cel mai ok. Asa doar cu martorul din bord e loterie

 

PS: Pacat ca la o masina din 2011 de asa calibru sa si fie erori si probleme

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.