Jump to content

Probleme / discutii aer conditionat semiautomat / Climatic


godaro
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor,

lamuriti-ma si pe mine va rog, ce este acela "aer conditionat semiautomat" ?

e vorba de aerul standard de pe trendline

multzumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    13

  • 63kry

    9

  • dogarel

    4

  • gabriel20

    4

semiautomat: nu poate controla singur treapta de viteza si zona spre care este dirijat fluxul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca informatie, in acest moment este oferta la VW Golf V pentru climatic iar diferenta pana la Climatronic (stanga - dreapta este de doar 150 euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de 150 de EUR ce cumpar? reglare stanga-dreapata !? altceva !!???

mai am si altele ESENTIALE de pus: ESP, computer bord, alarma. si banii-'s limitati iar dorintele multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cu stanga/dreapta sunt de fapt aer conditionat pe 2 coloane!!! e super, daca tie iti e cald si celui din dreapta ii e rece, fiecare isi regleaza propria temperatura.... :)

ESP da.... computer de bord....hmm..... alarma DA! ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Climatic nu iti poti regla temperatura.La Climatronic da.

Daca ai alte optionale in plan cred ca poti sa ramai la Climatic. Mie personal nu mi se par prea multi bani 150 euro (e adevarat ca la 170 euro iti iei cotiera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Climatic nu iti poti regla temperatura.....

dogarel, nu dezinforma boborul, la Climatic tocmai temperatura o poti regla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

exact. Ai senzor de temperatura interioara si compresorul tine temperatura la cat o reglezi (chiar daca nu ai ecrane si alte smecherii moderniste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzele mele. Avantajul era doar in reglajul stanga dreapta. Inca o data mii si mii de scuze. M-am grabit na.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ai reglaj independent stinga dreapta pe GOLF 5. Dar diferenta dintre cele 2 temperaturi setate nu poate fi mai mare de 4 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ne bagam in niste discutii din domeniul higrotermicii. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-a zis undeva despre climatronic, ca trece automat pe recirculare cind dai in marsarier, dar nu stiu daca s-a zis ca e valabil si pentru climatic. La mine cel putin se aude clar cind trece pe recirculare in marsarier. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La aerul conditionat automat iti alegi tuh temperatura cu ajutorul computerului de bord. (are LCD alea alea)

Iar aerul cond semiautomat nu e digital, iti alegi tuh puterea cu care sa ventileze si temperatura (si are niste butoane la fel ca la aragaz :))))))

It's simple :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pt. doar 150E TREBUIE sa profiti si sa iei Klimatronic. Diferenta e mare:

1. Arata de 50 de ori mai bine toata plansa de bord

2. Posibilitare reglare stinga-dreapta

3. Nu-ti bati capul cu treapta de viteza

Ca tot veni vorba, cotiera merita iar. La prima vedere zici ce-i aia ca nu-mi trebuie, insa in practica e de aur, mai ales ca are 2 guri de ventilatie pentru aia din spate si cupholders, spatiu refrigerat sub ea. E scula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Climatic-ul iti face temperatura dorita prin selectarea manuala temperaturii de la termostat si a vitezei aerotermei. Aceeasi treaba si la incalzire si racire.

Climatronic-ul face singur totul. Setezi temp dorita si in functie de temp exterioara iti regleaza A/C sau incalzire si viteza aerotermei.

@VentoCLD. Banuiesc ca in ambele moduri de functionare (racire sau incalzire) face treaba asta cool. La Fabia mea (Climatic) nu stiu daca e asa. Nu am auzit nimic nici la A/C nici la incalzire. Dar o sa fiu mai atent si va voi spune cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bun ,daca la climattronic nu reglezi viteza aerotermei . Am si eu o nelamurire , butonul rotund din mijloc deasupra caruia este desenat un ventilator cu gradatiile acelea de la 0 la + , ce face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El face singur totul doar daca e setat pe unul dintre modurile AUTO sau AUTO +ECON . Daca nu , se comporta precum Climatic : setezi o temperatura , setezi viteza de ventilatie etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horgarban si VentoCLD

In momentul cind bag in marsarier, se aude clar cum se schimba sunetul fluxului de aer in aeratoare, plus ca nu mi-a venit niciodat miros de gaze de esapament in masina, desi am mers si distante mai mari cu spatele (nu va ganditi la sute de m :)) Mai face o chestie cind dau in marsarier. Atunci cind ploua si am dat drumul la stergatoarele fata, indiferent pe ce pozitie, chiar daca nu am dat drumul la stergatorul de pe luneta, in momentul cand bag in marsarier stergatorul de pe luneta incepe sa functioneze, pe durata manevrei de dat in spate. Daca constata vreunul din voi ca nu e asa si la el, va invit la mine sa studiem problema, poate e masina defecta si face astea, sau eu :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT - pt. Vially: Stergatorul de luneta se actioneaza automat la mersul inapoi DACA maneta stergatoarelor este in pozitia pt. mers temporizat.

Putem sa-i zicem "senzor de mers inapoi"! :lol:

Nu cred ca in perechea vially - fabia bleu este ceva defect! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin maneta de mers temporizat intelegi maneta pt stergatoarele fata, cred ca asa e. Dar vad exact maine si va spun daca am defecte :ok:. Pina atunci, gata cu offtopicul ca ma bate s_c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... La Fabia mea (Climatic) nu stiu daca e asa. Nu am auzit nimic nici la A/C nici la incalzire. Dar o sa fiu mai atent si va voi spune cat de curand.

@hor: Asa este si la Climatic - reglajul automat de temperatura functioneaza continuu, si cu si fara AC cuplat. Bineinteles ca cu AC decuplat limita de racire este temperatura exterioara.

@Vially: zgomotul pe care-l auzi cand bagi in marsarier este comutarea climei pe recirculare - it's a standard feature for climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vially: zgomotul pe care-l auzi cand bagi in marsarier este comutarea climei pe recirculare - it's a standard feature for climatic.

Pey eu ce-am zis mai devreme :12::12::12: :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Inteleg ca nu iti apare nici o eroare la o scanare cu VAG-COM (sau nu ai facut nici una). Daca in instalatie nu mai este destul freon, va aparea o eroare gen "Pressure too low"...(am avut si eu asa). Oricum, pentru orasul tau nu te pot sfatui cu privire la un service care sa iti rezolve problema, dar in principiu, orice service specializat sau care se ocupa cu reincarcare instalatiei cu freon iti poate spune daca ai destul sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!