Jump to content

Kodiaq - discuții generale


Bogdan VW
 Share

Postare recomandată

Salut si felicitari pentru comanda. Ne poti da si detalii despre echipare, motorizare, optiunile alese, etc ? 

Cu Aprilie s-au indexat preturile cu 2% si - daca nu ma insel - 1.5% pentru optionale. E indexarea bi-anuala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu stiam de indexare...oricum...ciudat totusi pentru o masina abia lansata. In orice caz, am vazut ca au inlocuit in configurator navigatia MIB cu cea de 9".

Eu am comandat un style 2.0 TDI de 190 CP, DSG 4x4. Ca optionale, principale: airbag-uri spate, ara view, blind spot, navigatie MIB (nu cel business, desi acum parca imi pare rau, deoarece am inteles ca asta nu are slot SIM, pentru net), parking assistance, elemente suplimentare protectie sasiu, parbriz incalzit, sunset, travel assistant, volan cu padele DSG, tapiterie textil/piele, priza 230V, intelligent light assistant, culoare mato brown (desi acum am vazut ca nu mai apare in configurator)

Pret total 38.440, negociat la 37.288 (nu foarte mult dar...tot e ceva).

Sunt curios pentru cand ma vor anunta ca se va face livrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faina configuratia :) 

Chiar ar trebui sa arate foarte bine in culoarea asta. Ce jante ai specificat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

La jante am mers pe cele standard pentru style...am considerat ca sunt suficient de aratoase si parca nu imi venea sa platesc in plus pentru jante de 19 (chiar daca incidenta in pretul total al masinii ar fi fost mica), plus ca pentru drumuri mai proaste (sa nu zic off-road ca nu cred ca va fi cazul pt masina asta) zic eu ca merg mai ok cele de 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Abia m am înregistrat pentru ca am vazit multe discutii interesante si foarte aplicate. Am o skoda superb si un passat si deja am lansat comanda pentru un kodiaq si un superb nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou :) 

Te asteptam cu detaliile legate de configuratia aleasa :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kodiaq Style TDI 4x4 DSG 190 CP, culoare magnetic brown,bare longitudinale portbagaj argintii, driving mode and offroad function, duze strapitoare parbriz incalzite,intelligent light assistant,priza in consola mediana 230V si USb,navigatie Amundsen, travel assistant si traffic sign recognition, sound system canton.

in rest dotarile de la pachetul style

discount dealer si porsche bank

Modificat de Dingo68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar vreau sa vad niste poze cu "flota" ta de magnetic brown :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le astept,  am sa le urc pe site. se pare ca Kodiaq ul mai intarzie, mi au dat la inceput saptamana 26 iar acum cateva zile mi au zis ca s-a prelungit la 30

Modificat de Dingo68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte bine sapt 30, mie mi-au dat sapt 26 si am lansat comanda in Martie :)

posibil sa fie vreo actiune pe varianta style ( gen scaune incalzite) care mai impinge putin termenul de livrare.

Modificat de stryder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asa e. si eu am lansat o la inceputul lui martie....saptamana 26 avea si a mea pana acum o saptamana. Luni am vorbit cu dealerul si mi a aratat pe calculator ca s-a dus in saptamana 30.  Verific-o si tu pe a ta

Cica da...ar fi avut ceva probleme cu scaunele la modelul style

Modificat de Dingo68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Dingo68 a scris:

discount dealer si porsche bank

Achizitie pe persoana fizica sau juridica?

Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari - pe 5 si 6 mai, la Porsche Vest 1, vor fi disponibili pentru drive test 5 Skoda Kodiaq, printre care si 2.0TSI 180CP 4x4 DSG.

Rog a nu se considera reclama, ci doar o informatie pentru colegii de forum care ar dori sa testeze acest motor mai rar intalnit pe la noi.

•    Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 DSG 180 CP
•    Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 150 CP
•    Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP
•    Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP
•    Noua ŠKODA Kodiaq Ambition 2.0 TDI 4x4 DSG 150 CP
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Quino: vezi mai sus ce a postat colegul @crystyann: TSI 180 DSG la TD. Cred ca ar fi ok sa te dai cu el, inainte sa te hotarasti sa treci la diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu ocazia unui test mai lung cu Kodiakul, in care am parcurs toate tipurile de drum: regim autostrada, DN, B roads, serpentine, drum forestier si ceva offroad mediu, ocazie cu care o sa las aici feedback-ul meu, in ideea ca poate ajuta pe cineva.

Exemplarul testat a fost un Style TDI190 DSG, absolut full, in valoare de 47k Eur la lista :o Mai jos impresiile mele despre masina si dotari:

Piele bej perforata si ventilata - foarte ok calitativ, dar, atat timp cat nu esti la costum nu e cea mai buna idee, de la jeans se murdareste foarte rapid. Optiunea de ventilare foarte ok, in 1 minut deja simti ca se raceste scaunul. Scaunele sunt foarte ok, usor mai inguste ca la Superb, pozitia de condus e foarte buna. Se vede bine capota masinii, pozitia in masina inspira siguranta (fara sa lase senzatia de tanc pe care o ai in Touareg de exemplu :) ) 

Trapa pano: nu sunt neaparat un fan al optiunii. In plin soare e nevoie sa tragi jaluzeaua. Cu trapa deschisa la maxim, la peste 80km/h face buffeting puternic. In schimb, in diminetile insorite, un drum gen Poiana Brasov, cu trapa deschisa si o cafea aburinda - e tot ce poti sa-ti doresti... :wub: 

Columbus: hm...destul de la zi cu hartile, dar nu are detalierea din Google Maps. In schimb, e ok ca nu trebuie sa stai cu cabluri prin masina ca sa conectezi telefonul...

SLA: personal nu mi-a placut. Uneori are reactii tardive, alteori prea devreme.

Lane Assist si BS: LA nu-mi place, iar BS mi se pare usor inutil, masina are vizibilitate foarte buna in oglinzi. Poate doar BS separat, pentru Rear Traffic

Canton: surpriza neplacuta: pe aceleasi setari, cu aceleasi piese, se aude net mai slab fata de Superb. Poate datorita subwooferului pozitionat in roata de rezerva ? In orice caz, mi s-a parut ca nu avea suficienta "putere"

Camera spate si Area View: Area View mi se pare moft. In schimb, camera spate e utila, merita pusa. Atat pentru parcari, cat mai ales pentru manevrele in offroad

Carlig electric: nice touch, merita pus, mai ales pe masina asta. Un suport de biciclete, o remorcuta pentru moto enduro sau atv, e binevenit 

Torpedo-ul dublu: foarte clever ca si dotare. Pacat ca luminile ambientale nu mai sunt si pe bord.

In ceea ce priveste partea de drum:

- Tinuta de drum a fost o supriza placuta. Masina sta foarte bine pe drum, nu se simte greoaie, e destul de agila, cu mentiunea ca la franele bruste, sau mai agresive, se simte masa masinii si mai ales inertia si centrul de greutate inalt. Ar fi mers niste discuri frana mai mari.

- Directia mi s-a parut usoara - in momentul in care m-am urcat in Superb, mi s-a parut ca nu-mi merge servodirectia, atat de mare e diferenta

- DSC: testandu-l pe un Superb nu mi s-a parut ca merita. In schimb, pe Kodiak, face sens din plin, chiar isi merita banii. Diferentele intre comfort si sport sunt clar sesizabile, in Sport are un aport foarte bun in a reduce ruliul pe viraje, astfel incat, cu DSC in Sport, punctul slab al masinii nu e suspensia, ci directia :) 

- TDI190 DSG7: interesant :) DSG7 se misca mult mai bine decat DSG6 pus pe dieseluri. Au disparut smuciturile la plecarea rapida, pare mai responsiv, desi, in comparatie cu DSG6 de pe benzina, tot e reticent in a schimba in jos, trebuie o apasare hotarata pe acceleratie pentru retrogradare. Totusi, progresul fata de DSG6 de pe motorina e clar vizibil. Foarte interesant mi s-a parut setarea DSG7 in Sport: nu mai e atat de ridig in a schimba doar la >3,500rpm cum era setat DSG6 in S la dieseluri, ci reactioneaza in functie de apasarea pedalei. Astfel, poti merge in S, lejer, iar cutia schimba in zona de 2500rpm. Daca esti agresiv, schimba la rosu.

In felul asta, mi se pare ca DSG7 + TDI190 + Sport = combinatia ideala. Scapi de vibratiile subturarii din D, dar nici nu obliga motorul sa functioneze turat cand nu e cazul.

- rotile 19'' mi-au placut mult. Au micsorat latimea jantei Sirius de la 8J cat am la Superb la 7J la Kodiak, iar prin faptul ca au pus guma de 235 aceasta are un extra rim protector prin faptul ca janta e ingusta :) Mi s-a parut ciudat ca si aspect, ma asteptam sa se comporte ciudat in viraje, dar e ok. Ce nu e ok in schimb este optiunea de anvelope "self sealing". Scutura ca naiba. Pe acelasi drum unde cu Superbul cu 19'' si talon 40 mi se parea OK, cu Kodiakul cu 19'' si talon 50 scutura foarte enervant. Am verificat presiunea in roti si era ok. Cand am vazut markerul de self sealing pe cauciucuri mi-a fost clar. Deci...sub nicio forma nu optati pentru optiunea asta, chiar e deranjant comportamentul pe drumuri imperfecte.

- Offroad: DSC + offroad se simte. Programul te ajuta prin faptul ca nu tine motorul subturat si incearca sa emuleze un reductor (cu anumite limite, evident). Frana de motor este exagerata, HHC e foarte puternic. Pe forestiere si drumuri de pamant se misca bine, dar...pe zone cu gropi se simte ca suspensia nu e heavy duty. Masina nu e clar pentru off road cu drumuri sparte, lasa senzatia ca o sa "bata si troncane" rapid. De altfel, majoritatea SUV-urilor sunt criticate pentru articulatiile subdimensionate - deh, cost saving.

Cel mai bine se simte pe pasuni si drumuri de pamant batut. Sleaurile - sunt ok, atat timp cat stii sa le treci. In schimb, la pante cu ceva bolovanis, sau orice zone unde vrei sa invarti roata incet pentru a gasi trasa cea mai buna, cutia patineaza ambreiajele. Programul OFFroad are limitele lui. E ca si cum incerci sa urci incet un deal, cu o cutie manuala si tii ambreiajul semi-calcat pentru a avea viteza mica.

Cu toate astea masina se descurca onorabil in offroad. Nu e cu nimic mai prejos decat un X3 in off-road. Insa, e clar sub Duster in off road fie ca ne place sau nu. Culmea e ca Duster nici nu lasa senzatia de suspensie fragila, pare mult mai rugged :) 

Ce nu mi-a placut:

- Fetele de usi, din pacate, sunt ieftine. Plastic ieftin, daca le atingi sau le ciocanesti isi tradeaza rapid "pretul". Desi vizual arata ok, iar usa are un zgomot ok la inchidere, sec. Diferentiere clara fata de Superb. Chiar nu inteleg de ce s-au ieftinit la fetele de usi.

- Manerul de pe fetele de usi: e construit din 2 bucati de plastic tare, in momentul in care tragi de usa pentru a o inchide, daca esti atent, auzi miscarea plasticului, iar senzatia din mana e de plastic dur. Din nou si aici e clara diferentierea fata de Superb.

- Portbagajul versiunii cu 7 locuri. Datorita celor 2 locuri suplimentare, compartimentarea si podeaua portbagajului nu au iesit tocmai ok, dar sa zicem ca primeaza functionalitatea. In mod cert, portbagajul versiunii cu 5 locuri e mai ok.

Concluzia mea: foarte ok pentru clasa lui, il gasesc a fi un SUV reusit. Pozitia la volan, scaunele si versatilitatea sunt punctele lui forte. DSC-ul face suspensia foarte ok, nu e deloc barca. Materialele sunt ok, vreo 2 repere sunt sub Tiguan, restul sunt la acelasi nivel. Peste Kuga in mod cert din toate punctele de vedere. Combinatia TDI190 + DSG7 e surprinzator de buna. Astept sa conduc si varianta pe benzina, TSI180, ca sa ma edific. 

As putea trece la clasa asta, insa nu acum :) 

IMAG2982.jpg

IMAG2975.jpg

IMAG2958.jpg

IMAG2969.jpg

IMAG2973.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Un test facut de cei de la Super Speed aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si mie mi-a placut directia , o poti conduce si cu un deget , asa cuminte e volanul

nu e barca , nu simte asa rau denivelarile , per total ok ptr un suv de oras si autostrada

ce nu mi-a placut mie ( doar din punctul meu de vedere ) :

- scaunele prea inguste , am testat doar la sofer

- cotiera acopera suporturile de pahare si cand o dai in spate le descopera - suporturi de pahare mici , cotiera modesta

- am testat o versiune cu tapiterie de panza , nu mi-a placut aspectul general dat de aceste scaune , pare ieftin ptr un suv asa mare

- portbagajul s-au laudat ca e asa mare de credeam ca nu imi ajunge ruleta sa il masor - jos are 100 cm x 100 cm doar - pana si X3 are 110 cm latime jos , inaltime 80 cm ca la oricare suv

- versiunea mea avea bancheta cu spatar reglabil in doar 2 pozitii , prea apropiate

pana la urma cred ca se bate cu X3 la spatiul oferit interior , desi e mai lunga si era laudata pe review-uri la portbagaj de se ascundea XC90 de rusine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totuși sunt 720 litri la versiunea cu 5 locuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa nu uit - franeaza la secunda , cum apesi putin pedala , se infige in asfalt si nu se mai misca

 

volum de 720 ... pe hartie ... eu nu i-am vazut

1m latime , 1 m adancime , atat are portbagajul jos

si apoi diverse alte forme in sus

la X3 de ex are 550 litri cu 110 latime si 90 lungime , deci suprafata e la fel jos , diverse alte forme in sus

inaltime la ambele 80 cm si oricum volumul e calculat sub prelata

se da bancheta cumva in fata ca la Santa Fe si se mareste portbagajul ? nu m-am gandit sa incerc

altfel nu inteleg de unde volumul asta urias declarat

 

later : am gasit pe net

bancheta culiseaza in fata 18 cm ( deja e adancime de break la 120 cm , de aici si volumul ) , citez :

 

Bancheta este primitoare și comodă. Spătarul său are înclinare reglabilă, iar posibilitatea culisării longitudinale pe o distanță de 18 cm elimină orice posibile comentarii la adresa spațiului pentru picioare. Așa constați cât de mare este de fapt Kodiaq: chiar și când bancheta se află în poziția cea mai avansată, la nivelul genunchilor încă găsești un spațiu mai mult decât suficient. Desigur, de la un SUV aș­tep­tăm și un portbagaj încăpător. Cu referire la Kodiaq, vom nota că podeaua portbagajului are nivel reglabil și că, în virtutea posibilităților de modulare pe care le pune la dispoziție bancheta fracționabilă în trei segmente, volumul util poate fi variat între 650 și 2065 l.

 

 

 

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva îmi spune că dimensiunile măsurate de tine nu sunt "la față", astfel încât să poți încadra un paralelipiped dreptunghic între ele. Probabil ai măsurat cele mai late, adânci și înalte puncte căci volumul dat de către tine sare de cel oficial. Și asta în varianta care ți-a părut mică, în cea cu bancheta spate culisată maxim înainte nu mai are rost să socotim că ne apropiem de 1mc. :)

Nu mai zic că la X3, volumul portbagajului l-ai crescut cu 44% dacă ar fi să ne luăm după măsurători.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am spus inaltimea de 80 cm fara sa me refer la volumul declararat , doar informativ ( toate suv-urile cam atat au ) , nu se pune la calcul volum

volumul declarat de producator e sub prelata ( rulou )

eu am masurat doar suprafata de jos a portbagajului

1x1 = 0.9 x 1.1 = la fel la ambele

in rest fiecare are diverse forme in sus , influentand volumul portbagajului dar nu justifica diferenta de la 550 la 720

dar daca ei declara ca are 650 normal si 720 cu bancheta data in fata , e ok atunci ( de ex = 50 l se pot ascunde prin tot felul de colturi / locuri / buzunare )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca cei de la Skoda au luat o razna.....kodiaq programat in saptamana 26 sa vina...s a dus in saptamana 47

Am auzit de o comanda data odata cu mine in martie s a dus in ianuarie 2018

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci unii dintre cei care au comandat vor avea parte de reduceri frumușele. Cât erau penalitățile pentru întârziere? :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!