Jump to content

Pierde ulei foarte mult la turatii mari.


Gabitzu05
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am si eu mari probleme cu motorul masinii din semnatura. Un 1.6, 16V, AUS. Ideea este ca imi pierde mult ulei, si mai ales la turatii mari, adica eu nu pot face un drum pana la mare fara sa nu mi se aprinda martorul. AM fost cu ea la mai multi mecanici si mi-a spus ca nu se vede nici o pierdere de ulei pe dedesupt (lucru pe care l-am constatat si eu). Eu personal am facut si testul cu tifonul curat in dreptul esapamentului, si a ramas curat si dupa ce l-am tinut un timp acolo. Mi s-a spus de catre mecanic ca am doua variante: 1) schimb motorul 2) il repar. Tin sa mentionez ca eu pe bordul masinii am 63.000 km, iar conform datelor de la reprezentanta ar fi reali, dar dupa toate astea incep sa ma indoiesc. Ce sa fac in situatia asta? nici nu stiu o persoana care sa fie capabila de o asemenea operatie, ca sa nu mai vorbim de partea financiara. Am nevoie si eu de niste sfaturi ceva, pentru ca nu prea stiu cum sa procedez in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ulei folosesti? fa un test de compresie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e de la compresie ori de la semeringuri...

ori e de la compresie ori de la semeringuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, ca nu prea stiu exact, cand se face ITP-ul nu se face se verifica si compresia, deoarece am ITP-ul facut proaspat si nu m-a avertizat nimeni.

@ Divinewind, nu am scut la motor.

Modificat de Gabitzu05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu masina pana se incalzeste si apoi cu ea oprita tureaza motorul la 5000 de ture si vezi daca nu curge.Nu se poate sa nu ai pierderi pe sub masina la cantitatea de ulei pe care o mentionezi.E apropae imposibil.La itp nu se face compresia si daca nu ai dat spaga la asemenea pierderi de ulei sigur nu luai itp-ul.Fa ce ti-am spus si poate vei avea surprize sa vezi ca motorul pierde ulei pe la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa se incalzeasca motorul si dupa stand pe loc cu ea sa turez motorul la 5000 de ture si sa fiu atent in zona distributiei daca curge. Sincer sa fiu nu am ajuns niciodata cu ea la 5000 de ture. O sa fac si proba asta imediat cum ajung acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 variante :ori il consuma ceea ce zici ca nu ar fi ,adica tifonul e alb, ori iti pierde care ar fi cea mai plauzibila,verifica bine toate etansarile(nu te mai lua dupa mecanici de la serviceurile de colt de strada)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Gabitzu05 ,

Salutare.Din proprie experienta iti spun ca am avut motoru din semnatura bun.Insa o problema pe care nu am luat-o in seama,a fost filtru epurator.Recircularea gazelor carter din chiulasa in admisie.Pe aici se poate arde uleiul.Iti spun ca sunt patit,mie imi consuma 200gr/la 250-300km.Sa fi fost in locu tau,verificam, filtru epurator,si desfaceam admisia,si ma uitam daca sunt urme de ulei,pe admisia fiecarui cilindru.E foarte important ce iti zic,motoru ala la km aia,NU are voie sa consume ulei.Te salut si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am auzit ca sunt cazuri in care motorul papa ulei, chiar daca nu apar simptome gen fum negru, albastru. O sa trebuiasca sa ma bag si eu odata sub ia. Dar cat timp a fost ridicata pe elevator, nu am vazut ulei pe acolo. Recunosc, o singura data am vazut un pic de ulei undeva pe baie, dar l-am sters si nu a mai aparut dupa (chiar daca nu prea are sens)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este sa ai motorul foarte cald si apoi sa turezi mult motorul pe loc ca sa vezi scurgerile.Nu te teme sa stai cateva minute la turatia de 5000 de ture.OK daca tie teama ramai la 4000.Eu zic ca vei vedea sub masina macar cateva picaturi de ulei dupa treaba asta.Banuiesc ca pierzi ulei doar la turatii mari prin niste semeringuri care doar la presiunea respectiva au pierderi si arunca direct jos uleiul sau se prelinge foarte putin astfel incat nu il vezi.La atata ulei cat mentionezi aveai catalizatorul distrus pana acum.

Cu masina calda,dupa un drum de cativa zeci de km,te opresti pe loc si turezi cat mai tare iar dupa cateva minute te uiti sub masina.Daca nu e ulei acolo pe jos mare minune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac ce mi-a spus Divinewind si o sa vad rezultatul. Nu stiu la ce te referi Cristian, nu ma pricep asa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are un filtru epurator de gaze insa tu nu cred ca ai la masina cum nici eu nu am.Nu ne-ai spus o cantitate exacta de ulei 1 litru la 500 de km?2 litri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim 1 litru la 500 km. Oricum depinde foarte mult si cat de turata merg cu ea, respectiv ce viteza am. In conditiile astea mi-a fost frica sa o calc foarte mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu refuz sa cred ca nu ai pierderi.Uleiul poate sa iasa pe la evacuare sau sa ai pierderi.Daca iesea pe la evacuare se vedea.Stiu masini care pierd 800 de grame la mie si alea scot fum de diverse culori.Mecanici sunt la serviciu si ei nu se implica cum o face soferul cu problema.Eu pariez pe scurgerile de ulei si vreu o bere.Daca nu, dau eu o bere.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut :(, sper sa ai gura aurita ca dau si mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand eu am pierdut la o masina TOT uleiul din baie mecanicu mi-a spus ca mi-a fost furat.Nu mai aveam nimic pe joja si l-am crezut.Ma uitam pe sub masina sa vad cum au furat.Nu erau semne de ulei nimic.Dupa aproape 1 an mecanicul a zis ca pierde pe la un semering.Puneam la masina benzina si ulei.Uneori mai mult ulei decat benzina(glumesc).

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce semering te referi?Pai si cu toate astea nu erau vizibile urmele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringuri supape .

Fa si testul de compresie .

Exact cum a specificat si colegul SWAT CAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la ITP nu am dat spaga si cu toate astea noxele au iesit in parametrii normali. O sa fac si testul de compresie bineinteles. Aveti idee pe la ce service pot sa il fac si ca cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu mai exista service care sa nu fie dotat cu un compresmetru. Testul in sine e foarte simplu: se demonteaza bujiile; se conecteaza pe rand furtunul aparatului respectiv la orificiul fiecarei bujii si se da la automat .

In privinta costurilor, eu zic ca 50 max.100 RON ajunge testarea (depinde de pretentiile service-ului).

L.E. Asemeni lui Turbocip si SwatCat, eu cred ca problema ta se trage de la simeringurile de supape sau segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja am vorbit cu SwatCat, o sa fac testul de compresie, ca sunt foarte curios si eu. Care din din probleme ar fi mai grave: simeringurile de supape sau segmenti? (ma refer care sunt mai usor de rezolvat si mai putin costisitoare)

Modificat de Gabitzu05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici una mai ieftina sau mai scumpa.Dupa ce faci testul de compresie o sa-ti spuna ca ai compresie buna sau proasta.Daca ai compresia buna o sa cauti pierderile prin alta parte sau cineva o sa-ti spuna ca nu este mereu testul de compresie 100% infailibil.Apoi daca compresia este proasta o sa-ti spuna ca e nevoie sa desfaca motorul.Desfaci motorul si apoi vei vedea daca ai noroc cu ochiul problemele.Daca nu le vezi cu ochiul o sa spui sa schimbe si supapele si segmentii.Preturile pana in punctul asta depasesc 300 de euro depinde ce unde cum pentru ca desi se poate uneori schimba smeringurile de supape fara demontarea chiulasei in practica se intampla rar.asa ca mai platesti garnitura de chiulasa si planarea eventual si niste prezoane etc.Daca tot ai desfacut motorul poate e mai bine sa schimbi si segmentii pentru ca manopera e aproape platita.

Nu este mai usor sa verifici intai daca nu ai pierderi de ulei prin alta parte?

Cred ca cel mai indicat este sa o iei de la mai usor la mai greu cu reparatia.Sa dai un sfat este usor dar sa-l pui in practica este incredibil de greu sau costisitor.

Succes Gabitzu si sa ne anunti si pe noi dupa ce rezolvi ptr ca multi dupa ce rezolva uita sa mai lase macar o concluzie care sa ne ajute pe noi ceilalti care ne dam cu parerea pe aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi de mare ajutor pentru toata lumea daca dupa ce v-ati rezolvat problemele ori ba sa zicecti si voi care au fost cauzele.

Cu tot respectul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si ce mi-ai spus tu Divinewind, dar ma gandeam ca un test de compresie este binevenit. Nu ma apuc inca de desfacut nici un motor pana nu stiu ca sigur e de la el:). O sa va tin la curent cu ce o sa fac in continuare, care sunt cauzele si cum o sa reusesc sa rezolv problema ...intr-un final. Multumesc mult pentru sfaturile date, o sa tin cont de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!