Jump to content

indicator combustibil


inspektah
 Share

Postare recomandată

Ieri aveam rezervorul aproape de jumatate si aveam de facut un drum lung(buc-campina) si am zis sa fac plinul.Pornesc motorul cand sa plec si stupoare acul era in aceeasi pozitie DE 1/2 rez.Am stat si m-am gandit ca poate am tinut furtunul pe langa rezervor sau o fi curs pe langa erau totusi vreo 20 si ceva litrii.Am plecat la drum si ce sa vezi ..cu cat inaintam in km urca acul spre full.la intoarcere la fel pana la un moment dat cand nu s-a mai miscat o perioada acul am zis ca si-o fi revenit .azi am mai mers cu masina si acul iar nu s-a miscat deloc pe o dist de 40 km.Am facut plinul full(pana la refuz) in seara asta si am mai mers 35 km(intr-un ritm ff alert doar doar s-o consuma ceva) si nu a scazut deloc(la bord imi indica ca am rez plin pe linii).ce sfaturi imi dati?sa mai astept un nr de km ? sa mai las sa se consume ?

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: plinul il faci "ochi" sau mai lasi si loc de ceva aer prin rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am bagat full pana am vazut aproape ca da pe afara.In general bag de 50-100 ron cand merg cu ea.e posibil sa se fi obisnuit masina cu cantit. mici de benzina dar nu pot sa cred.am masina de 1 an si 16000 km si am bagat benzina in o gramada de feluri si de cantitati dar asa ceva nu am mai patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie ceva problme la sonda din rezervor, da o fuga cu ea pana la service. Aa vei stii cel mai bine ce-i de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o programare pt joi dim la pbn sper sa se rezolve.Am gasit ceva interesant pe net cum ca sondele din rezervor ar fi vulnerabile in fata sulfului din benzina din .ro cica ar putea coroda partea electrica.

Modificat de inspektah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva de genul asta pe Cheia.Am fortat masina pe curbe si dupa un timp am zis sa trag pe dreapta sa fumez o tigara si sa il las sa raceasca un pic.L-am lasat la ralati(mentionez ca mai avean un sfert de rezervor ) .Stupoare cand m-am intors in masina m-am trezit cu indicatorul de benzina aprins si cu range 0km la benzina.Nu iti zic cu ce frica am plecat inapoi la drum .Dupa putin timp de mers a inceput sa creasca la loc range-ul si sa imi vina si inima la loc............

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost in service pt a reclama aceasta problema? Intreb, pt ca si eu am patit-o ieri cand am facut plinul. Plecam la drum lung, in rezervor aveam aproape plinul (acul era la prima [cenzurat] de dupa full),iar dupa ce am alimentat am observat ca a ramans in pozitia initiala, care dupa vreo 20 km a urcat pana pe full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca scriu asa de tarziu.Am fost la ei la verificare si mi-au spus ca am fix atat combustibil cat imi indica pe ac la bord(s-a reglat la loc dupa plinul facut),am facut si calcule cat am consumat + cat arata range +capacitatea rezerv+diagnoza ..S-ar putea sa fi fost o simpla eroare.acum e ok.daca ai rezervorul full acul scade destul de greu pana la jumatatea lui asa mi-au explicat iar de la jumatate in jos se scurge mai rapid.salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am observat, cu prima jumatate merg cam 300- 320 km si cu restu cam 170-200 km. Dar nu inteleg de ce nu s-a ridicat acum atunci cand ai facut plinul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca scriu asa de tarziu.Am fost la ei la verificare si mi-au spus ca am fix atat combustibil cat imi indica pe ac la bord(s-a reglat la loc dupa plinul facut),am facut si calcule cat am consumat + cat arata range +capacitatea rezerv+diagnoza ..S-ar putea sa fi fost o simpla eroare.acum e ok.daca ai rezervorul full acul scade destul de greu pana la jumatatea lui asa mi-au explicat iar de la jumatate in jos se scurge mai rapid.salut!

Eu pateam la matiz ....daca faceam plinul pana in buson acul indicator o lua razna , cand arata 0 cand jumate cand full , vreo 100km dupa care isi revenea , dar asta doar cand faceam plinul ochi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate senzorul de la rezervor sau chiar intreg sistemul are o intarziere mult prea mare pana urca acul la valoarea reala de benzina sau motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul respectiv este legat de un plutitor, care daca nu se misca poate induce in eroare acul din bord. Masina functioneaza insa fara nici un fel de probleme, doar electronica indica putin eronat.Nu are legatura cum se alimenteaza, mai putin sau mereu full, daca ai ghinionul sa faca pe nebunul asa face pe moment dar apoi in timp isi revine. La un Ford dupa un plin de carburant si mers sportiv 300 km pe un drum cu denivelari indicatorul era tot la maxim pana am ajuns la destinatie, iar cand am plecat dupa cateva zile a indicat perfect cand am pus contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma bag si eu in seama.

Am patit sa traversez un oras aglomerat, sa imi indice la iesire un nivel de benzina care sa inceapa sa creasca pe masura ce rulam pe autostrada si aveam consumul mai mic (GolF16 :D ). Banuiesc ca nivelul indicat este ponderat cu consumul mediu din momentul respectiv. La fel am remarcat si la Polo-ul pe care l-am avut inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine sa iti indice? computerul de bord? da, e normat, e normal sa fie f variabil. Ei insa in topic se refera la ce arata indicatorul de nivel de combustibil, nu CB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e o problema cu plutitorul la G6.

aseara, dupa ce am alimentat, aceeasi problema: acul era nemiscat, ca si inainte de alimentare.dupa mai multi kilometri, cam 70-80, a revenit la nivelul real.

se pare ca odata coborat, se ridica greu pe tija, ca sa arate valoarea reala.

iar in cazul meu, masina este pe motorina.

am 9000km parcursi, pana acum nu a mai facut treaba asta niciodata.

vedem pe viitor ce se mai intampla, daca apar mai multe cazuri de acest gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

exista doua cauze pentu care acul ramane blocat:

1. in momentul unei alimentarii cheia este lasata in contact (chiar si sa merge radio sa orice) iar in momentul ala se deregleza ceva la calculator.

2. cum au spus si altii este plutitorul din rezervor.

Zic asta pentru ca eu am patit-o iar vinerea trecuta am fost la pbv si am schimbat-o pentru ca era pe garantie si mi sa zis ca e mai bine sa fie si aia schimbata. Dar prima intrebare cand am zis ca ramane blocat acul pe 0 la plin a fost daca am lasat cheia in contact cand am facut o data plinul, normal ca raspunsul a fost nu, deoarece mi-a zis ca scrie si in carte ca cheia trebuie sa fie scoasa din contact la alimentare, chiar daca stiam ca am mai lasat-o cand eram cu cineva in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca alimentezi cu motorul pornit e acelasi lucru? La octavia am facut des lucrul acesta si totul a fost ok. La golf nu imi aduc aminte sa fi incercat.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit nu am incercat niciodata si nici nu o sa incerc. Ca ma duc sa pun benzina nu sa consum in timp ce stau la benzinarie. La aceasta intrebare nu stiu sa iti raspund. Poate stie altcineva raspunsul la intrebarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca alimentezi cu motorul pornit e acelasi lucru? La octavia am facut des lucrul acesta si totul a fost ok. La golf nu imi aduc aminte sa fi incercat.

NU se face alimentarea de combustibil cu motorul pornit. Credeti ca de tampiti pun oamenii afise in benzinarie sa opresti motorul cand alimentezi?

Oameni buni pe ce planeta traiti? Va rog nu mai scrieti asemenea aberatii? Sau voi credeti ca sunteti la F1, sa alimentati contra timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand alimentezi pe autostrada, de exemplu, dupa ce masina ruleaza cu viteza corespunzatoare, nu e indicat sa opresti motorul direct, trebuie sa o mai lasi sa mearga 1-2 min. Cel putin asa stiu eu la TDI, nu cred ca aberez, ma jignesti gratuit. Cat despre F1, no comment. Daca acel 83, reprezinta anul tau de nastere, asta nu e o scuza.

Pe principiul acesta, ca se poate intampla nu stiu ce nenorocire la benzinarie, toti ar trebui sa oprim motorul cu cel putin 50 de metri inainte sa ajungem la o statie de benzina, eventual sa impingem masinile. Mai gandeste-te!

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alimentat cu motorul pornit si nu au fost probleme.

nu cred ca este problema decat de tija plutitorului, care uneori ramane agatata si se ridica mai greu.

doar o singura data mi-a facut probleme indicatia plutitorului, asta in 11000km, deci sa fie cateva alimentari bune.

de mai multe ori am avut motorul pornit, si de fiecare data am avut cheia in contact in momentul alimentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea principala din postul meu a fost pentru cei care au aceasta problema(blocarea acului) si inca masina e in garantie sa se duca sa schimbe piesa respectiva. Operatiunea dureaza aproximativ 2 ore cu demontat montat bancheta din spate si schimbat piesa, nu stiu ce au schimbat cu exactitate ca masina a fost in hala nu la service rapit. La mine problema a fost rezolvata deoarece sambata am facut plin si nu sa mai blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand alimentezi pe autostrada, de exemplu, dupa ce masina ruleaza cu viteza corespunzatoare, nu e indicat sa opresti motorul direct, trebuie sa o mai lasi sa mearga 1-2 min. Cel putin asa stiu eu la TDI, nu cred ca aberez,

fals. am avut diesel si stiu. sfatul acela este valabil daca mergi foarte turat, nu ca mergi pe o autostrada cu 130. este un sfat care are la baza protectia pt turbina, e bine sa il lasi sa se raceasca incet, adica stand putin la relanti (desi 1-2 minute e apa de ploaie la un motor cald, cred ca e vb de mai multe de fapt). plus ca nimeni nu merge cu ea la rosu si apoi imediat o opreste, e suficient sa fii mers normal dupa ce ai turat-o si isi revine singura.

in privinta alimentarii cu motorul pornit cine o face face o inconstienta si nu e nimic de discutat aici. Nu degeaba se pun semnele alea la benzinarii. dar na, noi romanii trebuie sa fim mai cu mot. faptul ca merge fizic sa o faci nu inseamna ca si trebuie si ca e ceva normal, e ceva anormal pt ca in caz de ceva sari in aer de nu te vezi si tu si ailalti pe langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In primul rand din ce stiu eu, trebuie oprit motorul din motive de siguranta. Este absolut normal sa opresti motorul cand alimentezi, desi faza cu racitul motorului nu mi se pare plauzibila. Insemna ca in momentul ajungeri la orice destinatie trebuie sa mai stai cu masina 2-3 minute sa se raceasca, nu cred ca face cineva asa ceva, si nici nu cred ca motorul a fost proiectat in acest regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea din soft care controleaza indicatorul de nivel de benzina e facuta sa mascheze variatiile sub un anumit prag (ca sa nu danseze acul ca la dacie la fiecare groapa sau panta). Daca cumva alimentezi cu mai putin decit e pragul ala (care cred ca depinde de cit e deja in rezervor), softul va considera ca a fost o citire aiurea si va duce incet acul spre noua pozitie pe masura ce-i vin citiri si se lamureste ca nu a fost.

Am patit-o o singura data cu masina veche (fabia) cind am completat un pic de benzina desi aveam inca destul de multa. Cind pun un pic de benzina intr-un rezervor spre gol, nu se intimpla, de aia banuiesc ca exista un prag dependent de cit e deja in rezervor.

Si mai e o chestie, daca pleci de la plin, pentru o vreme (nu stiu citi litrii, suficienti pt. 100+km) acul nu se misca, ramine pe plin.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!