Jump to content

Indicatorul de combustibil merge aiurea


sstanescu
 Share

Postare recomandată

Dragii mei, am gasit solutia dependentei de petrol, de pompa, de bani! Altruist din fire, nu o sa patentez inventia, ci o sa o impartasesc cu voi.

Asadar, se ia una bucata de masina germana, Passat CC in cazul de fata, se face plinul cu motorina si se fataie masina nitel pana la mare (cred ca merge si la munte, insa reteta mea e cu mare). Dupa vreun sfert si ceva de rezervor ars, se ia masina si se amesteca bine (pe vreun drumeag plin de curbe si asfalt plombat; ghici ciuperca ce-i!). Aici intervine magia: drum drept, viteza constanta (daca se poate) si se va observa cum motorina se materializeaza din continuumul spatiu-timp-multivers direct, din particulele de dilitiu in rezervorul primitor al CC-ului. Acul creste, bord computerul arata o autonomie demna de masini hibride insa, cu putin noroc, ajungi acasa inainte sa fii fortat sa opresti in prima benzinarie pentru a mai scoate lichidul pretios cu furtunul, spre mirarea privitorilor (asta e un moment Brainiac!).

Lasand caterinca deoparte, chiar daca si-a mai revenit, indicatorul de combustibil pare ca are o atractie irezistibila catre zona superioara a cadranului. Daca nu ajungeam acasa atat de repede, ajungeam in fata blocului cu indicatorul la full, asa cum plecasem vreo 8 ore mai devreme. Nu i-am refacut plinul, cel material, nu cel virtual, de dragul efectului ce va trebui probat maine prin service.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica cand iti indica ca rezervoril este plin ..de fapt ramai fara motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(multumesc celui care a redenumit topicul, R_a_z_v_a_n; vroiam sa fac lucrul asta dupa ceva timp de suspense :)

Dap, mergi cu masina si indicatorul si bord computerul iti arata ca ai din ce in ce mai plin rezervorul.

Anyway, misterul s-a risipit (de fapt stiam cam ce e): de la o trozneala pe sub masina (un cataroi aparut de undeva, pe care nici consoarta nu l-a sesizat) la vreun 10 kph maxim, am una bucata rezervor indoit si sonda litrometrica sparta. Asta pe langa alte angarale care ma fac sa multumesc ca am avut viteza atat de mica, ca daca mergeam la viteza de oras, probabil aveam dauna totala (scut, aparatoare podea, protectie termica, brida prindere rezervor, protectie oala roata rezerva - toate sparte, bara stabilizatoare, bascula, "punte spate" lovite).

Sa incheiem cu un citat-doua: "atentie la neatentie!" sau "Neantul motorina nu se face!" (mai am si cu drumurile patriei insa nu se cade sa postam mascareli pe forum)

post-1983-1277307891_thumb.jpg

post-1983-1277307903_thumb.jpg

post-1983-1277307950_thumb.jpg

Modificat de sstanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am peobleme cu indicatorul de benzina. De ex, daca cu jumate de rezervor fac si 500 km ( in functie de drum, bagaje, viteza), cu cealalta jumatate mai fac maxim 200km ( in aceleasi conditii). M-am obisnuit deja, si cand scade sub jumate, stiu ca in max 70-100km tre sa alimentez...

Vw rullz! Not!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin root, nu ai probleme, asa se comporta toate indicatoarele de combustibil! E ceva cat se poate de normal! Eu fac 200 km pana se misca acul de pe plin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, hai, sa nu exageram, nu "asa face toate"! Nu as zice ca se comporta liniar indicatorul (probabil nici nu e prea usor de a-l face asa), insa nici foarte departe e. Eu cu cate masini am mers, doar un Opel Meriva inchiriat avea draci pe el si se misca in toate felurile (cei de la Europcar au spus ca au avut probleme cu multe Opel-uri sa faca asa). A mai fost si o dracie de Hyundai i30 SW cu care am mers vreo 200km pe autostrada si nu s-a miscat deloc acul de am crezut ca e stricat, dar la pompa inainte de predare au intrat vreo 7 litri de motorina cu "indesat" de m-am crucit.

Deci eu zic ca nu e o chestie generala, la un indicator normal, scaderea e corelata cat de cat cu consumul real. Intr-adevar, e o deviatie mai mare la capete de scala, insa e destul de normal pentru orice apara de masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mana mea au trecut fel de fel de masini, mai scumpe, mai putin scumpe, pe benzina, pe motorina, noi sau s-h, dar singurele la care am intalnit problema cu acul de la combustibil, au fost un a4 1.9tdi 2002, audi a3 1.9 tdi (2003) si prezentul passat cc.

Chiar la peugeot 307 (2003) sau la opel astra (2001) acul indica foarte corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi e destul de greu sa spui ca acul indica foarte corect daca nu ai scos combustibilul din rezervor si l-ai masurat.

:Driver:

In general, fara a pune baza 100% pe indicator (e drept ca nici macar acid), mi-am putut corela frecventa alimentarilor pe indicatiile acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun indicator = din plin in plin.

Asa poti vedea exact consumul si automat sa-l corelezi cu ce indica acul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut...am si eu o problema cu indicatorul de motorina...acum o sapt i.am facut plinul,iar dupa 200 de km acul indicatorului a s.a dus pe zero,fara sa se aprinda becul.am mers asa,sperand sa.si revina,nimic...am facut din nou plinul,nimic.la test am urmatoarea eroare "1 Fault Found

00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169)

003 - Mechanical Failure"... in service mi.au zis k e sonda litrometrica de vina,dar e bine sa verific totusi.astazi,am desfacut si verificat...culmea sondele(am 2,masina e 4x4)sunt ok.aveti vreo idee,stiti ce ar putea fi?tin sa adaug k la verificarea cu vag.ul pot vedea cati litri de motorina am in rezervor...iar indicatorul de asemenea il pot testa...functioneaza.mi se pare putin ciudat ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema cu indicatia senzorului de temperatura exterioara...si de vreo 3-4 ori mi-a picat si incatorul de combustibil(de atatea ori l-am vazut eu). Problema a fost un contact in mufa IC-ului, masa lor fiind comuna.

Desi la tine este o eroare clara, poti verifica si ce ti-am spus eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudata treaba...acum 2 zile si-a revenit,in mers s.a aprins becul(please fuel) iar acul indicatorului a inceput usor usor sa se ridice si culmea am reusit sa sterg si eroarea care ,acum era intermitenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna,

Si eu intampin aceasi problema cu indicatorul de combustibil, tot timpul indicatorul e pe zero, cand pun contactul acul urca putin dar nu urca mai sus de zero, miscarea acului este foarte mica un mm maxim 2, deci e usor insesizabila. Pe tester imi da mesajul ca:"rezistenta prea mare", reprezentanta mi-a zis ca trebuie inlocuita sonda litrometrica, banuiala mea este ca sonda este buna pentru ca nu am umblat la sonda si nici nu am circulat cu masina, insa intradevar am umblat la IC unde au fost facute anumite modificari.

Am incercat si sa scot sonda si sa pun contactul, spre surprinderea mea acul la fel face urca putin, dar sta tot pe zero. 

Nervos spuneai ca masa este comuna si ca de aia poate sa dea eroare, poti te rog sa imi spui cum pot sa verific daca are probleme la masa? Banuiala mea e ca sonda e buna si de fapt este o eroare de circuit, pentru ca nu avea de ce sa se defecteze sonda in conditiile in care masina a stat pe loc cateva luni, singurul lucru la care s-a umblat sunt firele de la IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ce modificari ai facut la IC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificari in sensul ca au fost prelungite firele. (masina era cu volan pe dreapta)

nu m-am ocupat personal, dar probabil cine le-a facut nu a facut tot ce trebuie.

am pus ieri o pompa de la b6 sa vad daca indicatorul isi schimba pozitia. Concluzia a fost ca nu s-a 

imbunatatit nimic cu privire la indicarea nivelului combustibilului. Si atunci tind sa cred ca e ceva

care nu a fost legat bine cu privire la masa.

Poate cineva sa imi spuna unde ar trebui sa verific masa, ce poate sa fie in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in sonda vine un fir maro/alb - pe acela trebuie sa ai masa de la ceasuri, cu contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sambata trecuta am mers cu martorul de motorina aprins vreo 3-4 km am bagat masina in garaj si nu am pus motorina. Joi cand a trebuie sa plec cu ea am pus 25L de motorina si am pornit arata aproape jumatate de rezervor dupa 500 m s-a dus acul la 0 am oprit iar cand am pornit iar acul s-a dus la 3/4 dupa vreo 20 km a revenit iar cum era prima data aproape la jumate dar se misca stanga-dreapta cate putin 

Din ce cauza poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!