Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

motoarele 2.5 tdi 131 si 172 cp sunt cele mai bune... motorul de 1.9 pe un t5 lung...e varza..se duce foarte rapid turbosuflanta...si abia se misca mai ales prin oras...motorul de 2.5 e sfant..nu consuma mult...in raport cu puterea acestuia...pentru cei care zic ca sunt defectoase...nu-i adevarat ..un t5 care e condus normal si nu tras de el de sa-i sara capacele..tine mult fara sa nu-i schimbi nimic...iar o masina care nu e trasa de ea si e defectoasa este vito..incepand cu 109 cdi si terminand cu 115 cdi...care au cutiile de viteze facute prin turcia...alea probleme..ca sunt pline service-urile cu ele si modele din 2007-2008 nu vechi...

cutii facute in turcia ??? cred ca ai visat urat sau cine tea informat a ras de tine !

cat despre vito nou ( dupa 2004 ) e de 50 000000 00000 0000 mai bun ca t5 cu ce motor vrei tu ,iar cu trasu sau nu de masina nu stiu cati isi cumpara t5 ,vito sau alte utilitare sau 8+1 sa se plimbe cu ele 90 % la iau sa muncesca cu ele deci ......tre sa tina frate intradevar o problema are si mercedesul anuma injectia care e foarte pretentioasa in rest sa stii ca merg destul de bine motorul duce destul de lejer 500 000 km calarit la greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scump tare la intretinere un vito dinasta nou :D

si doamne pazeasca sa crape injectia, ca te usuca de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 injector original pt 2,2 CDI e ~ 150 euro nou original. Nu mi se pare o avere sincer. Piese in dezmembrari pentru motor gasesti cate vrei. Pe vito/viano/sprinter/ E-classe/ C classe si multe alte modele se foloseste acelasi timp de motor si ma refer la cel de 2,2 .

Cred ca trebuie sa schimbi 2 randuri de garnituri pentru pompe-injector la T5 pana sa schimbi un injector cu totul la mercedes. Pana la urma tot acolo iesi la cheltuiala nu din cauza pieselor ci din cauza manoperei.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scump tare la intretinere un vito dinasta nou :D

si doamne pazeasca sa crape injectia, ca te usuca de bani.

ma nu e chiar asa daca stii de ce crapa si remediezi nu te usuca si cum se zicea pe aici un injector bosch pt sprinter pana in 2006 si vito pana in 2003 e 600 roni la sprinter nou si vito nou is delphi si in in jur de 800 roni bucata

in schimb la vechiul model era o probleme cu pompa de alimentare care facea span si strica injectoare pe capete daca stiai si schimbai pompa si curatai instalatia mergeai in draci cu ele cele noi nu mai au pompa dintraia au electrica in rezervor deci sa cam eliminat problema mai sunt garniturile la pompa nici alea nus o avere 50-80 roni si cei mai scump regulatorul de presiune ventila de presiune in rest sa stii ca is forte reusite ca masini fata de vw generatia concurenta adica t5 si crafter

in plus daca vrei sh la injectie e beton poi motorul de mercedes de 2,2 si ala de 2,7 e pus pe b, c ,e vito sprinter crisler jeep sang yong si se potrivesc piesele aprope 100% cu 2 exceptii sunt 2 tipuri de pompa de inalta cu mufa si fara cu softu in calcu masini si 2 tipuri de injectoare ( sute de coduri ) cu poorgrmare care sau folosit ff putin si nu se mai folosec in prezent si cele normale la care chiar daca difera codurile merg fara nici o problema de pe o masina pe alta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am urmarit cu interes topicul, interes deoarece si eu detin un t5, masina care ma bucura de fiecare data cand o conduc. Este al doilea t5, primul un bus lung 8+1, 105 CP,masina ce am luat-o pentru firma sa car diverse, dar am ajuns sa merg numai eu cu ea si am facut si o gramada de km prin Europa. Intr-adevar puturoasa, mai ales la deal dar am fost f multumit de ea. Mi-a parut rau ca nu am luat multivan, dar am avut ocazia, am vandut-o si am schimbat-o cu un Multivan si asa mi-am indeplinit visul. Multivanul are motorul de 130 CP, comfortline, cumparat de nou de la PBN, am renuntat la garantie, mi-am facut toate reviziile singur si de 3 ani am 70000 km. Masina o tin doar pentru familie, plimbari si drumuri lungi nu prea o fatai prin Bucuresti. Este singura optiune pt concedii si plimbari.

Nu pot spune decat un lucru...o iubesc..este tot ce imi doresc de la o masina...am si rulota, am carat si platforma cu masini si pana acum nu am schimbat nici placutele de frana.

si inca ceva, am facut upgrade de soft pe la 5000 km, 130 cp era putin, consumul destul de mare, acum ar trebui sa fie in jur de 180 CP, asa mi-a spus dragos voinea si e posibil la cum se misca masina, iar consumul este mai bun.

post-68451-0-48004200-1290545618_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

De curand am achizitonat un T5 Transporter din 2004, 2.5 tdi 130 cp, tipul motorului AXD.

Am cateva intrebari:

- de cand l-am luat face figuri la pornire ( trebuie insistat cateva secunde ca sa porneasca), am citit parerile voastre si fara sa ma gandesc am dat comanda de oringuri injectoare.

- pompa de apa a fost schimbata la fel si celelalte curele

- ar mai trebui sa ma orientez la ceva.

Mentionez ca ii voi schimba si furtunul si sigurantele de la clapeta EGR, consumabilele ( bucse, bieleta).

P.S. : N-am acordat atentie cand l-am cumparat si acum am observat ca si anume compresorul de AC nu porneste...offf...

Modificat de tmt_trans
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi oringurile scapi de pornirea greoaie..

pompa de apa se schimba la 150.000km, nu are alte curele.. are distributie pe pinioane.

la AC exista un vascocuplaj care trebuie schimbat la 100.000-120.000km

la fel si la alternator si la pompa servo.

daca acel cuplaj de la AC se blocheaza de tot, iti va rupe si axul pompei de servo... eu asa am patit.

e grea pozitia de schimbat, si trebuie un mecanic care a mai facut treaba asta, pentru ca acest tip de motor se gaseste numai pe T5 si touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri soila, persoana de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat cuplajele de la AC si alternator..

Cat ajunge cuplajul ala de la AC?

Acum la viraje am observat o usoara scartaiala, sa fie problema care mi-ai enumerat-o tu? Am verificat nivelul la uleiul de servo si e in grafic...Joi intra in service...tu zici sa ii schimb si cuplajul de la AC..dar la pompa de servo ce ar trebui sa ii schimb...sau tre s-o schimb toata?

Scuze dar chiar nu ma pricep la VW, de asta intreb.

Cu stima.

Daca poti lasa-mi te rog numarul tau intr-un mesaj privat, sa te mai intreb una alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 3 cuplaje care trebuie schimbate de obicei la acelasi nr de km, sa nu uiti de ele :)

scartaiala poate fi de la bucsa, sau biela, am avut si eu asa cand am adus-o din germania, oricum tin destul de mult.

am schimbat bucsele si bieletele la 120.000km cand am adus-o in 2006, si apoi abea la 250.000km a inceput sa bata

nu mai retin cat au ajuns, undeva la 100 lei bucata, oricum asta e singura problema si rezolvare legat de AC la acest motor.

eu iti zic cum am patit, pt ca masina mea era din 2004 si eu am adus-o in 2006, nu stia nimeni sa-mi zica care e treaba cu aceste cuplaje...

prima data a cedat cel de la AC, nu mai mergea ac-ul, am fost la un service mi-au schimbat-o si nu au zis nimic

dupa o perioada s-a blocat cuplajul de la pompa servo si mi-a rupt axul pompei... l-am schimbat si pe ala.. la fel niciun mecanic n-a zis nimic

am fost in concediu in grecia acum 3 ani si s-a blocat si cuplajul de la alternator, de nu mai incarca bateria... si asta abea la iesire din grecia, a trebuit sa cumpar baterie din bulgaria si sa merg in tandem cu bateria veche, pana in romania.. pe la bacau n-am mai avut nicio baterie si masina a murit..

ca apoi sa ajung in germania in 2009 cand am adus golful, si la Mahag sa-mi zica aia ca aceste cuplaje se schimba toate 3 si pe la 120.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa cum am zis...persoana de la care am luat-o mi-a zis ca le-a schimbat "acum vreo 2000 de km, dar daca tu vrei sa le schimbi schimba-le".

Am incercat intr-o zi AC-ul, de curand, sa vad daca merge sau nu, nu mi-a pasat pentru ca oricum e frig afara, si nu se cupla, am desfacut un fel de capac de la o teava, si nema freon si nici nu se aude ca s-ar cuplac AC-ul.

Eu joi ii schimb bielete, bucse...toate consumabilele.

Am observat, chiar daca e motorul rece si deschid capacul la lichidul de racire, imi face presiune si imi ridica nivelul. E ceva normal?

Mi se pare mie ca volanul cam scoate sunete pe viraje, si ca oricine a luat masina SH, iti dai seama ca pun intrebari, poate unele prostesti.

Eu vreau sa plec sambata cu ea peste 2500 de km, si ma gandeam sa nu imi faca surprize.

Multumesc pentru raspunsul dinainte si poate cele ce vor urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit aceste postari si va spun drept este super util pt toti posesori de T5.La firma avem 2 buc T5 identice diferenta doar de KM 145000 si al meu 110000 km .La colegul meu cea cu 145000KM pina acum : 44000 km rulment dreapta fata schimbat garantie, 57000 km senzor sau cam asa ceva la filtru particule pt autocuratire EUR 5, 96000 km rulmenti taler de la amortizoarele fata garantie, 115000 km bielete anti ruliu amandoua 126000 km pompa servo directie si cam atat la a lui .La amea cea co110000 km : 66000 km senzor fitru particule pt autocuratire, si atat.Masinile sunt foarte bune,tinute nu mai la reprezentanta revizile la 15000 toate filtrele schimbate, ulei Casrol SLX 3 long life.Pret revizie cam 16000 lei si 2000 lei revizia cu toate placutele de frana fata spate.Acum ca au iesit din garantie am zis sa luam noi piesele poate iesim mai ieftin. Stupoare am cumparat toate filtrele MAN si uleiul si diferenta 38% mai ieftin nu mai din consumabile.Parerea me este ca toti producatori si reprezentantele traiesc mai bine din servisare si intretinere de cat din vanzare de masini.Multumesc si drumuri bune.

Modificat de aluness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentu cei care au dubi intre T5 vs Vito.

Modificat de aluness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte dc ma poate ajuta cineva ,as vrea un cod un producator un vanzator pt cuplajele de la alternator,servo,compresor aer conditionat.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super tare segmentul din fifth gear, nu l-am vazut niciodata :vaidecapulmeu:

si care ma laudam ca am vazut orice episod din fifth gear si top gear.

oricum am acelasi motor ca pe acel T5 :D 2.5 R5 TDI 174CP 400Nm :rolleyes:

acum 4 ani cand m-am urcat prima oara in ea, mi s-a oprit inima cand vedeam cum accelereaza si cum pleaca de pe loc fata de puturosul meu T4, atunci le aveam pe amandoua :D

a fost taicamiu de curand in italia si imi zicea ca el o tinea lejer la 160km/h, trecea pe langa toate vito-urile si trafic-urile a moldovenilor a ucrainienilor.. :) totusi imi zicea ca singurii care mergeau ca nebunii erau ucrainienii si mai ales cei cu sprintere... treceau ca racheta pe langa tine, cica aveau si 180-200

Am o rugaminte dc ma poate ajuta cineva ,as vrea un cod un producator un vanzator pt cuplajele de la alternator,servo,compresor aer conditionat.Multumesc.

aluness am sa intreb si eu in stanga si in dreapta, si aflu in weekend daca are cod si exact cand se schimba acele cuplaje

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu T5 meu am mers cu 200 pe bord si cred ca mai mergea dar nu era loc.Am mers si cu vito V6 CDI dar nu se compara cu T5 la nimic demaraj stabilitate capacitate de incarcare.Eu la amea am ESP standard care merge decuplat.Eu zic ca oricum si T5 si vito raman cele mai bune vanuri din lume, fiecare cu plusurilesi minusurile lui,restul de vanuri nu fac decat sa le copieze pe cele doua originale.Dar cum nu suntem toti la fel asa si cu masinile fiecare isi cumpara ce crede ca il avantajaza sau ii place,eu personal ii respect pe toti cei care isi cumpara masini care si-le permit sa le tina intr-o stare cit mai buna.Este parerea mea o zi buna si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aluness Nu ai inteles nimic din Clipu ala de la fift gear. Acel vito este mai performant decat VW cu mult.. problema lui consta in faptul ca are tractiune spate... e o dubitza goala.. si pista e plina de apa... De altfel si tipa sustine ca Vito e mai rapid in linie dreapta!

Iti pot cauta un clip in care e testat T5 Versus Vito si la testele de jaloane cat si la cele de elan vito este peste T5. Sunt teste adevarate nu showuri televizate, teste efectuate inclusiv cu 8 pasageri la bord.

Legat de fiabilitatea T5 pana in 100 000km... :rolleyes: sa fim seriosi cunosc masini precum Dacia Logan/ hyunday accent pe taxi sau skoda octavia 1.9tdi care nu au schimbat decat consumabile pana in 100 0000km... fiabilitatea unei masini se demonstreaza dupa 200-300 000km..kilometrii la care vezi cam ce ajungi sa schimbi 100%sigur daca citesti acest topic.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la manevrabilitate un T5 e net superior unui vito... am mers cu un vito 2007 si tractiunea pe spate il face nesigur si cateodata incert in depasiri si in viraje...

cu T5-ul faci slalom lejer prin trafic, pleaca de pe loc mai ceva ca un bmw 320d :D

cu ce ma incalzeste pe mine ca vito-ul are 220cp si in linie dreapta e mai rapid ? cu nimic, ca doar soselele nu sunt toate drepte :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt aluness:cod cuplaj cauciuc 6P6 W 070903327 C PA66 HNBR GF iar pt sistemul roata libera adica cel pe care intra cuplajul din cauciuc:INA F-237653 070 903 201 C GERMANY 61 T 1215 INA.Daca nu au urma de uzura nu le schimba(se poate vedea cu motorul pornit ridici capota motorului si te uiti cu ajutorul unei lanterne in partea dreapta(cum privesti la masina din fata) pt alternator iar pt AC dai scutul jos si te uiti pe dedesubt.Pt motorul axd 131 cp cuplajele sunt 2(doua)mari si late.

Modificat de VANFAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanfan multumesc frumos pentru cod, este codul pe original de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""noobsound"" In principiu cam asta conteaza la o masina s-a trasmita puterea la roti fara pierderi s-au sa intervina electronica cit mai putin posibil [ESP] In discutia T5 VS VITO este o chestie de constructie vito are un sasiu mai slab nu poate fi stabil pe viraje, este standard im dotare ESP, nu poate fi decuplat din buton nu poate fi scos cind comanzi masina.Fara ESP este foarte instabil,eu recunosc sunt de moda veche ,eu vreau sa simt masina cu care merg sa stiu limitele.Vechiul vito nu se compara cu noul era mult mai stabil si fiabil.Prietenul meu care are vito lea avut pe amandoua si vechi si nou VIANO si spune ca nu se compara.Am facut drum Ploiesti-Brasov dus intors el cu T5 eu cu VITO, in viraje la 80 km drum uscat ESP intra foarte repede la un moment devine enervant.Ma asteptam sa fie mult mai puternica si stabila are undeva la 200 de cai fata de 174 cai T5 . El a spus la intoarcere despre T5 trage ca o locomotiva si sta pe drum lipita.Eu cred ca sasiul de T5 este mai bun si electronica mai bine setata. Incearca un T5 cu ESP oprit si vezi ca este foarte stabil.O zi buna si drumuri bune.

Modificat de aluness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuplajele de cauciuc cind le-am schimbat eu era un singur producator care fabrica asa ceva(cel putin asa mi sa spus de cei care mi-au adus piesele).pt soila incerc sa pun niste poze si sa-ti arat ca dupa doua zile de munca(schimbat personal in garaj releu alternator +cuplajele in cauza)nu am gasit decit doua.unde este al treilea?

post-37610-0-72099900-1291648463_thumb.j

post-37610-0-88718100-1291648482_thumb.j

Modificat de VANFAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vanfan zi-mi te rog daca ai umblat sau daca stii unde sunt bujiile.

de iarna trecuta ma deranjeaza la pornire, din 5 vreo 2 sigur nu merg pentru ca porneste in 3-4 pistoane la -10 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aluness Nu ai inteles nimic din Clipu ala de la fift gear. Acel vito este mai performant decat VW cu mult.. problema lui consta in faptul ca are tractiune spate... e o dubitza goala.. si pista e plina de apa... De altfel si tipa sustine ca Vito e mai rapid in linie dreapta!

Iti pot cauta un clip in care e testat T5 Versus Vito si la testele de jaloane cat si la cele de elan vito este peste T5. Sunt teste adevarate nu showuri televizate, teste efectuate inclusiv cu 8 pasageri la bord.

Legat de fiabilitatea T5 pana in 100 000km... :rolleyes: sa fim seriosi cunosc masini precum Dacia Logan/ hyunday accent pe taxi sau skoda octavia 1.9tdi care nu au schimbat decat consumabile pana in 100 0000km... fiabilitatea unei masini se demonstreaza dupa 200-300 000km..kilometrii la care vezi cam ce ajungi sa schimbi 100%sigur daca citesti acest topic.

EU lucrez zi de zi chiar si cand ploua si cand ninge. :Driver:

Deci am lamurit-o cu cuplajele,sunt doua sau trei?

Multumim pentru poze.cuplajul trei cred ca este la pompa de servo asa am auzit.Multumim :icon_thumright:

Modificat de aluness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!