Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

In primul rind vreau sa va salut pe toti,cine a avut ideea acestui forum e tare. E cel mai k lumea forum pe care l-am vazut pina acum.

In alta ordine de idei,am un Golf IV TDI de 90 CP din 2002. Acum 2 zile cind am vrut sa las geamul din dreapta / fata jos,a trosnit ceva si...jos a ramas.. L-am ridicat cu mina dar e mort. Parca se aude motorasul mergind,dar cred ca macaraua e de vina.(cam devreme totusi la 20.000 km). Dati-mi un sfat,unde sa o rezolv,nu prea "indraznesc" sa ma duc la Porsche...

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca mai e un topic despre asta, nu mai stiu esact, parca "SUPARARE" ...sau ceva de genul asta..... se rezolva usor, dar cam scump, e vb de macara.... 2,5 mil....:-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

aici --> http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=2294 <---

rezolvabila in service (cum a zis si Chid la 2.5 mil lei)

Acest link nu functioneaza

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2294 <-- LINK PE INVISION BOARD

Modificat de voinea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum domnilor la doi ani si 20.000km se poate intampla asa ceva???

Daca era vorba de solenza ce spuneati. Ca e ...........

Scuze pentru off topic, sunt inca suparat pe masina mea si pe mine ca am ales-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a intamplat la 2 ani si vreo 55k km.....

hai nu fi asa de suparat!!! e o masina excelenta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaa,azi am rezolvat-o...

Am sunat la Porsche si am rugat sa ma programeze pt chit reparatie macara geam. Mi-au spus sa duc masina si sa o las acolo ca or s-o faca saptamina asta cind au timp,si asta pe un ton...de parca-i sculasem din somn. Adica pe banii mei, ma rog de ei...

Am apelat la Midocar,am sunat luni si le-am spus ca VREAU sa vin marti.

Au zis,e OK,va asteptam marti la 11.00. Bravo lor !

E adevarat ca a durat cam mult cu actele,dar ce ma intereseaza e ca mi-au rezolvat problema repede si au fost f.amabili. Pretul...3.5 bulioane.

In alta ordine de idei,eu nu regret nici un moment alegerea facuta,nu stiu daca mai exista cineva mai "bolnav" :)) decit mine dupa VW Golf,am avut Golf II,Golf III,acum am trecut la IV. Pt.mine nu exista alta masina decit VW / Audi. Pina si naveta spatiala are defectiuni,dar o masina de serie...

Masina germana ramine masina germana !

P.S. De cind am descoperit VW forum numai aici stau... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Exact de aceeasi problema cu geamul din dreapta fata m-am lovit si eu acum vreo 2 saptamani. Am desfacut usa, am gasit buba. Una din cele doua piese din plastic pe care se sprijina geamul (sunt doua, la mine a cedat cea din stanga), a cedat sarmei de otel care trage sus geamul. Ciudat e ca s-a intamplat la coborarea geamului, deci cred ca sarma s-a agatzat in ceva si s-a blocat un moment, ceea ce a dus la ruperea locului in care era agatzata in piesa din plastic, care la coborare trage de sarma.

Am pus la loc sarmele etc (a fost un chin sa la intind) si am ridicat geamul, solutie la care nu voi renunta pana cand gasesc de cumparat de la vreun schrott piesele de plastic plus sarmele de otel, care s-au cam indoit in urma defectului. Am scos mufa de la switch-ul pentru actionarea geamului pasagerului din dreapta, dar risc sa deschid geamul direct de la sofer... si ghicitzi ce: chiar am actionat geamul, intr-un moment de blank in gandire... si iar a picat geamul...

Am cautat sa cumpar piesele din plastic, dar magazinele nu vand decat tot sistemul, iar pretul e pe la 3 mil si ceva.

Ii rog pe cei care sunt din Timisoara sau din apropiere (Arad) sa imi comunice adrese ale parcurilor de dezmambrari auto, poate am noroc si gasesc ce imi trebuie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la reprezentanta kitul de reparatie,la 1.600.000.lei,pe care ti-l poti monta singur daca tot te-ai apucat...

Cred ca e cel mai corect si te scuteste de eventuale batai de cap ulterioare pe care le-ai putea avea daca incerci sa te cirpesti...

Parerea mea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Ai montat tu kitul sau in service ? Midocarul vinde kitul cu 2.000.000. Am intrebat eu azi cand mi-a cazut si geamul dreapta fata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am montat eu. Nu e dificil. Singura parte suparatoare e instalarea cablurilor tensionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am lovit si eu de aceeasi problema la golful meu. Numai ca eu am avut problema cu ambele geamuri! (masina avea 2 usi). La doua usi e mai grav pt ca sunt geamurile mai grele si se rup mai repede. Frati-miu cica gasise niste kit-uri cu tot cu motorase la un service pe Drumul Sarii (Bucuresti). Dar pana acolo am rezolvat altfel si poate va ajuta si pe voi:

Am fost la Porsche unde era service skoda mutat temporar am vorbit cu nenea de la piese care a fost un super baiat si a dat tel la baieti in spate si m-a trimis la tinichigerie. Acolo am vb. cu un nene care mi-a adus plasticele din "spate" de la altele dezmembrate cu 200.000 lei bucata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, dar ai primit tot plastice, care se pot distruge iara, caz in care iar pierzi vremea cu demontare/montare + deplasarea la nenea de la piese.

Kit-ul contine piese din metal in locul celor din plastic, melcul actionat de motoras impreuna cu cele doua fire de otel multifilar care, in cazul meu, s-au deteriorat, plus o scula de metal care ajuta destul de mult la tensionarea firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neutrin, te rog zi-ne cum se desface placa de metal din interiorul usii (la care ajungi dupa ce demontezi capitonajul) care ascunde practic geamul. Eu am ajuns acolo, dar dupa ce am desfacut toate suruburile plasate pe marginea placii cu pricina, n-am putut sa ajung la geam... placa pur si simplu nu se putea desprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ridici geamul aproape pana sus (cam la o palma de pozitia complet inchis) pentru a avea acces la suruburile cu care e fixat geamul, prin cele doua gauri din placa de metal, acoperite cu capace de cauciuc. Dupa ce destrangi suruburile (nu trebuie sa le scoti) ridici geamul complet, in cazul meu a stat cuminte acolo sus chiar si desprins de mecanism. Apoi poti scoate placa de metal: o ridici in sus, scoti afara partea de jos a placii si apoi cobori placa. Mai trebuie sa ai grija ca exista o ureche de plastic care se prinde intr-o piesa din plastic de langa incuietoare. E destul de elastica urechea asta, la mine nu s-a rupt. Eu am mai scos si piesele din plastic care fixeaza firele pe interiorul usii, ca sa pot lucra mai lejer. Nu situ daca poti sa lucrezi fara sa eliberezi firele. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Oops...I did`it again...sau cu alte cuvinte,la exact 3 luni de cind mi-a picat geamul pe dreapta,azi a picat si cel din stinga... :33:

Parca incep sa ma indoiesc de "lucratura germana"... O data inteleg,se mai intimpla,dar deja a devenit obicei,tre sa-mi fac abonament la Midocar... :-(

Deja ma gindesc f.serios sa-l pirasc pe Bondarul meu la "mamica" lui germana,poate s-o amenint putin cu O.P.C.-ul autohton,sa vad daca o doare-n esapament de mine :(

Incerc sa fac putin haz de necaz,desi sint bronzat de...suparare... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghiciti cine a mers 1500 km prin tara cu geamul sustinut de 2 cd-uri puse intre el si usa :salut: Deh lucru de mantuiala .. Am avut noroc k nu a cazut de tot si probabil ca s-a rupt doar unul dinte suporturi si nu mi-a intrat geamul in usa ca acolo ramanea ; asa l-am ridicat frumos si cu grija , l-am fixat in usa si am improvizat sustinerea de mai sus . Probabil ca zilele astea o sa ajung la PoRo pt kit dar oricum asta e clar o bila NEAGRA pt Golf ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o simpla bila, e un biloi destul de mare,chiar nu ma asteptam sa patesc asa ceva la un Golf (made in Germany :salut: ) la 28.000 de km,sa-mi cada amindoua geamurile... :-(

Acum ce "surprize" mai urmeaza ? :cub:

Astazi am sunat la Midocar sa-mi fac programare,dar mi-au spus ca nu au locuri pina dupa jumatatea lunii viitoare,dar oricum nu au kit de reparatie si NICI NU MAI PRIMESC ASA CEVA !!! Deci sfatul lor a fost sa trec pe acolo sa COMAND macara completa la pretul de 120 E.

Parca incepe sa sune a bataie de joc... :?

Am sunat la Po.Ro,mi-au zis ca au kit de reparatie,dar nu au timp zilele astea sa mi-l schimbe...

O sa incerc sa cumpar miine chitul (macar sa am piesele) si apoi sa caut un service care sa-mi faca treaba...

Recomanda cineva un service/atelier,ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat-o ! Am cumparat kit reparatie macara geam de la PoRo ( 1.900.000 lei ) si din comoditate am apelat tot la ei la service ( inca 1.800.000 lei manopera ) . Ce a fost ciudat .. am sunat ieri dupa-amiaza la ei si mi-au spus sa vin azi la 8:30 , promptitudine maxima.. Am asteptat destul dupa ei azi dar macar acum am geam functional !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu kit-ul de la Po.Ro,dar nu m-am lipit de montaj.Am vorbit la tel.cu cei de la Metrotehnica,care mi s-au parut deosebit de amabili,mi-au zis ca nu tre.nici o programare,sa ma duc cu masina la ei si spera sa rezolve.O sa merg miine dimineata .

Totusi nu sint foarte lamurit in legatura cu continutul kit-ului.Cel cumparat de mine ieri de la Po.Ro era sigilat si contine 2 cleme(clesti) din metal,cablu,si o piesa mai mare din metal si plastic in care este montat cablul si melcul de actionare care este din plastic,plus 3-4 saibe.Oare mai este si alta varianta care are si melcul din metal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul tau este complet.

1.800.000 lei manopera ? Asa de mult am castigat montandu-l singur ? :lol:

In orice caz, dupa tarifele pentru manopera de la Quark Motors (11 Euro+TVA/ora), asta ar insemna 3 ore 26 minute, ceea ce e mult mai mult decat mi-a luat mie (in jur de 1 ora jumatate)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor..

Aceasi problema si la mine cu geamu dreapta :-(

Ma poate ajuta cineva cu codul Kitului de reparatie !!!Urgent!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta este : 1JM898461

Asta e scris pe factura mea,iar pretul este 1,620,333 lei +307,863 lei TVA= 1,928,196 lei la Porsche Ro.

Manopera la -Po Ro aprox 1,800,000 lei

-Metrotehnica 1,198,159 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta este : 1JM898461

Merci Viorel

din pacate nu e bun cod...asta care mi l-ai dat este ceva cod pt manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu e bun cod...asta care mi l-ai dat este ceva cod pt manopera

Este singurul cod scris pe factura de la Porsche,imi pare rau ca nu am cu ce sa o scanez...

Pt.reparatie (inlocuit) am alta factura de la Metrotehnica.

Exact asa scrie pe factura:

*1JM898461 Set reparatie macara geam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este de piesa: 1JM 898 461 ( repairing kit for window lifter) iar E T O S -ul il da la pretul de 39.50 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!