Jump to content

Pierdere de putere in sarcina si nu se tureaza la motor pe benzina


salapiat
 Share

Postare recomandată

Am si eu niste probleme cu masina din semnatura la care nu le dau nici cum de cap.

Merge ok , dar uneori am pierderi serioase de putere, ca si cum ori se inneaca, ori nu mai ii vine aer ori e toba infundata. Daca bag piciorul in acceleratie chiar si pana la fund, masina se balbaie ca si cum ar merge in 3 si nu se tureaza deloc, ba din contra si pierde din turatie. la ralanti merge rotund.pierderea de putere e asa de mare incat nu pot pleca nici de pe loc cand stramba din bot. nu sunt sigur dar parca se si incalzeste toba mai tare ca de obicei, acum 5 min imi sfaraia de am crezut ca am pana. am schimbat sonda lambda, debitmetrul, senzorul de temp. pe la scanare nu mi-a aparut nimic legat de motor( doar ca am demontat usa). benzina nu cred ca e problema deoarece am incercat diferite tipuri de la mai multe statii si tot asa imi face. pompa de benzina am desfacut-o si pare ok, adica nu bazaie ciudat, nu e murdara... nu face tot timpul doar cateodata cand o apuca pe ea, nu mi-am dat seama ce declansaza aceste crize.filtru de benzina il schimb saptamana asta.

A mai patit cineva asa ceva? orice sfat este binevenit.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • salapiat

    17

  • zebrocksky

    12

  • SHARANEL

    6

  • matukan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 Trebuia descrisa problema ori in aria G4 ori la motoare pe benzina, nu aici.

2. Catalizator infundat?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

Cunosc o Ibitza care a avut o problema asemanatoare...cum a aspus si AlBundy-catalizator infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeam eu fericit pun benzina si pe drum pierdere de putere ,bag avariile, toti claxonau.Era ceva frecvent la mine dar de data asta parca nu mai aveam benzina.Trag masina pe drapta si masina tremura la relanti parca era posedata.Tremura evacuarea scaunul volanul.Cu greu m-am decis sa nu plec fara platforma de acolo.

Mers la service si era catalizatorul.Era infundat ca un dop.Deci probabil ca in curnad urmeaza si la tine.Cum sonda lambda este inainte de catalizator nu are ce erori sa apara.Scoate sonda lambda de tot si vezi daca dispar pierderile de putere si atunci e clar.Bine ca este euro 2 sa pui un catalizator universal si ies gazele.

Motorul este AKL si inainte sa dea jos evacuarea am schimbat filtrul de benzina pentru ca mecanicii erau siguri ca e de la filtru.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema aproximativ asemanatoare la masina din semnatura. Parca nu mai are putere, apas acceleratia si daca e putin la deal nici nu prea vrea sa se tureze, parca e infundat ceva. E destul de nasol ca daca urc zone mai inalte (Feleacu de ex.) ma chinui cu a 2-a. La tester nu apare nici o eroare, totusi cred ca e si la mine infundat catalizatorul. Am pus un prieten sa o tureze si am tinut mana la toba, nu prea ieseau gazele... Vreau sa dau jos evacuarea, ca e sudat catalizatorul... si sa-l spal cu ceva solutie pt curatat carburatoare. Ce parere aveti? Si o alta intrebare: daca nu rezolv cu spalatul, un catalizator universal bosal e ok? aveti careva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu acelasi motor, AKL, si la mine are putere, trage bine de tot motorul...singura problema e ca tremura la relanti si dim cand e rece nu intra socul si se opreste. nu mai stiu ce sa-i mai fac. am pus-o pe tester si are o eroare la sonda lambda 'pressure too low' sau ceva de genul. o fi si de la sonda, dar nu inteleg de ce nu intra socul cand e rece si dupa ce se incalzeste tremura motorul la relanti...

daca stie cineva ceva sau are cineva vreun sfat, va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa-i mai fac...

mai e ceva: i-am curatat clapeta am resoftat-o, a mers un timp fara tremurat, dar socul tot nu intra statea acolo aproape de relanti si cu motorul rece si dupa vreo cateva sapt a inceput sa tremure si sa faca urat la relanti...

Modificat de eewwrt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobinele de inductie.. bujiile, clapeta de acceleratie, senzor de acceleratie.. egr-ul

toate astea pot cauza trepidatii la relanti (pe rand, nu toate odata)

sonda lambda de obicei nu afecteaza decat consumul... evident ECU nu mai stie ce gaze ies prin ardere (informatiile fiind trimise de catre sonda lambda) si face amestecul si arderea aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu catalizatorul infundat am gasit posibile cauze, pe langa acestea se mai spune ca si mersul subturat afecteaza. Daca se merge subturat prin oras mult timp se recomanda drum mai lung si turata insa nu turata in viteza a 5-a sa mergi cu viteza supersonica ci turata in a 3-a de ex.

"Catalyst poisoning occurs when the catalytic converter is exposed to exhaust containing substances that coat the working surfaces, encapsulating the catalyst so that it cannot contact and treat the exhaust. The most notable contaminant is lead, so vehicles equipped with catalytic converters can only be run on unleaded gasoline. Other common catalyst poisons include manganese primarily from the gasoline additive MMT , and silicone which can enter the exhaust stream if the engine has a leak allowing coolant into the combustion chamber. Phosphorus is another catalyst contaminant. Although phosphorus is no longer used in gasoline, it (and Zinc, another low-level catalyst contaminant) was until recently widely used in engine oil antiwear additives such as ZDDP. Beginning in 2006, a rapid phaseout of ZDDP in engine oils was begun.

Depending on the contaminant, catalyst poisoning can sometimes be reversed by running the engine under a very heavy load for an extended period of time. The increased exhaust temperature can sometimes liquefy or sublimate the contaminant, removing it from the catalytic surface. However, removal of lead deposits in this manner is usually not possible due to lead's high boiling point.

Meltdown

Any condition that causes abnormally high levels of unburned hydrocarbons

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

nu sunt sigur dar parca imi face fazele astea doar cand am mai multa benzina in rezervor. cand sunt la ultima linie nu mai am nici o astfel de problema. azi am incercat sa reproduc pierderea de putere dar nu am mai reusit nici cum. bat pariu ca daca ii pun benzina iar o sa imi faca. ce parere aveti? doar coincidenta?

cu cine am mai vb mi-au mai atras atentia asupra pompei de benzina sau fisele.

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat verifica bobina de inductie, fishele, bujiile. Nu te lasa pacalit de faptul ca "da scanteie", poate nu da scanteie la fiecare ciclu (imposibil de depistat cu ochiul liber), sau poate scanteia nu e suficient de puternica. Cel mai sigur ia imprumut de la cineva o bobina si schimb-o si vezi daca merge la fel de prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

aici e problema... ca de 15 ori merge bine fara problema si a 16 oara pierde puterea. daca erau ffisele sau bobinele nu ar fi trebuit sa imi faca tot timpul?

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. :D Am avut si eu o problema asemanatoare, cand era soare mergea de rupea normele, cand era ploaie/umezeala, balbaia de cateva ori apoi se oprea motorul. Bobina de inductie avea o fisura minuscula, asta a fost cauza principala.

Crede-ma pe cuvant ca merita sa incerci cu o alta bobina. Bineinteles intai verifica sa nu ai catalizatorul infundat, asa cum au sugerat colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

daca e bobina fisurata nu ar trebui sa faca tot timpul? parca a mea face infiferent daca e ploaie sau nu.

HAI SA va tin la curent cu ce m-au mai facut dragii de mecanici sa mai schimb pe la msina: debitmetru, sonda, catalizatorul (de anu trecut dar acum l-am verificat si e curat) pompa de benzina, regulatorul de presiunesisi sper sa nu fi uitat nimic. masina tot asa face. cineva mi-a spus ca ar putea sa fie si un injector dar asta nu imi vine a crede pentru ca in acest caz cred ca ar fi trebuit sa mai mearga 3 ceea ce la mine nu cred ca se intampla pur si simplu e ca si cum nu se mai alimenteaza si cand apas mai tare pe acceleratie omor si mai tare motorul.mai aveti ceva idei?

Modificat de Marius
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cand apas mai tare pe acceleratie omor si mai tare motorul.mai aveti ceva idei?

Simptomele pe care le ai la masina le-am intalnit si eu cand imi cazuse sonda lambda, mai exact prima, cea de pe galeria de evacuare. Din cate am citit, a fost schimbata si la tine, te sfatuiesc sa verifici mufa acesteia, nu cumva sa ai vreun pin oxidat sau fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

tie iti facea tot timpul sau numai cateodata?

Modificat de Marius
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu sonda lambda 1 si apoi cu a 2-a am avut si eu probleme

sonda 1 se manifesta asa; ceck engine in bord...prima pornire dimineata cu motorul rece(sau peste zi cu motorul rece) balbaia ca toti draci si oscila turatia la realanti intre 10 si 1100...pana in momentul in care se incalzea un pic motorul,iar ECU cred ca isi lua o turatie si un amestec aer-carburant predefinit,undeva la 1000-1100rpm si mergea rotund.daca nu o lasam sa se incalzeasca si plecam imendiat cu ea,dadea in nas si nu se turapana motorul nu atingea acea temperatura

sonda 2 ; ca si la prima martor aprins in bord(check engine) dar masina pergea perfect fara nici o simptoma - singura diferenta era ca aveam un consum mare de carburant...

deci ; din punctul meu de vedere NU este niciuna din sonde in cazul tau, ci tind sa merg pe bobina de inductie,care ori de la umezeala ,ori de la supraincalzire(ceva defect prin ea) iti cam taie alimentarea cu curent. despre catalizator daca era infundat...mergeai in nas mereu pana il desfundai zic eu(e ca si cum infunzi teava de esapament)

cum au spus si colegii iti recomand si eu sa incerci cu o bobina de proba cu/fara fise de la cineva sa vezi daca simptomele dispar

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce ne intrebi pe noi daca faci tot cum stii tu. Primul lucru trebuia sa schimbi bobina si fisele (eventual cu unele de imprumut), si daca nu dispare defectiunea sa continui investigatiile la alt nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va salut mai intai si imi spun si eu "off-ul" aici la voi..tot la fel la masina idn semnatura 1.4 16v tip motor AKQ an fabricatie 99' am pierdere de putere si cum zicea cineva mai sus cand urc pante d=abia ma chinui cu a2-a creste greu in turatie si cand creste degeaba creste parca sta pe loc.pana acum cateva luni treptele 1,2,3 nu aveai treaba cu ele cand apasai pe acceleratie imediat lua viteza.tin sa va precizez ca la treapta a2a de exemplu pot sa calc pedala la maxim si tot nu se tureaza cum trebuie.inca o problema,bujiile daca le scot le frec si le bag si am dat pornire si le scot iar sunt negre afumate sa zic asa.am avut probleme cu trepidatul la relanti dar s-a rezolvat am schimbat bobina de inductie.fisele le-am probat sunt bune.de unde sa am pierdea asta de putere oare?am si un consum mai mare zic eu.ma gandesc la catalizator sau sonda lambda:-??voi ce ziceti?;) pe diagnoza nu imi arata nimic probleme:(multumesc si va salut cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce ne intrebi pe noi daca faci tot cum stii tu. Primul lucru trebuia sa schimbi bobina si fisele (eventual cu unele de imprumut), si daca nu dispare defectiunea sa continui investigatiile la alt nivel.

am schimbat bobina de inductie, intr-adevar era praf, numai crapaturi, am pus una noua, am schimbat si clapeta de acceleratie si surpriza.... merge bine pana cade in bot. tin sa mentioneza ca fiecare piesa care am schimbat-o am simtit-o in comportamentul masinii dar nici una nu a rezolvat problema caderilor de putere care au loc aleatoriu. uneori merge bine cate o saptamana si alteori intr-o zi ma omoara. mai aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme avem o problema exact la fel cu un Polo de la firma, o ducem in servis, a doua zi aia zic ca e gata, o luam "acasa", si la prima cursa iar facea la fel, ramaneau baietii in drum cu ea. Cateodata merge numai in ralantiu, merg colegii mei cu vit. 1, altadata se opreste de tot... si tot asa. Momentan e din nou in service, am sa urmaresc evolutia si am sa va tin la curent (14,4 V).

Alte idei marete nu mai am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

poate nu ai inteles bine problema mea...merge bine masina, trage, fuge bine, numai uneori (dupa ce schimb viteza cred dar nu prea sunt sigur) imi scade putera masinii, piciorul in fund la aceleratie si nu se tureaza, iau piciorul de pe acceleratie si revine la ralanti, apoi acelerez normal ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. parca nu imi face cu motorul rece. si asta se intampla numai cateoddata, de 2-3 ori pe zi, in rest e totul ok.

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

dupa ce m-am mai dat cu masina am mai observat o chestie: pierderea de putere o am numai dupa o frana de motor (indiferent daca schimb in treapta inferioara sau nu) cand decelerez fara a lua piciorul de pe acceleratie, iar cand dau sa accelerez la loc... soc, se intampla fenomennul, cred ca nu se alimenteaza si imi moare motorul in mers si dupa eroarea asta imi porneste mai greu, trebuie sa tin mai mult pe contact, ca si cum nu ii vine benzina

Modificat de salapiat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles problema ta, si am spus ca la fel se comporta si limuzina noastra de la firma. Adica merge bine, pana fara un motiv anume nu mai merge :somnmare: cateodata isi revine repede, altadata mai greu, cateodata deloc. O luam din service, merge perfect, dar in drum spre sediu sau in primele curse iar se manifesta, total aleator, fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai citit si urmatorul topic? dupa simptoma asta tind sa banuiesc ca regulatorul de presiune nu mai functioneaza corect, si nu din cauza lui ci din cauzza ca nu este comandat corect, poate pierd vacum, este furtunelul ala subtire vacumatic care vomanda regulatorul , e posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mi-am schimbat ideea. pierd puterea pentru ca pur si simplu motorul se opreste brusc si instantaneu, degeaba mai apas eu acceleratia ca oprit nu se tureaza si reporneste din nou pentru ca este in viteza, acum daca o scot din viteza se opreste motorul de tot, s-au mai schimbat simptomele de cand am schimbat bobina, debitmetrul clapeeta de acceleratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!