Jump to content

Senzor frana


Polifem
 Share

Postare recomandată

Am 2 problemute ... imi clipeste de 2 zile siguranta de bujii de pe bord ... caci mi s-a dus senzorul de frana. nu mi se mai aprinde nici un stop de pe spate!!!

A doua problema e ca sincronul din a 4-a intr-a 3'a ... e mancat ... nu mai intra mai DELOC decat la o anumita turatie la o anumita viteza ...

Am nevoie de un mecanic bun si nu senzational de scump ... si sa stiu ce piese trebuie sa imi cumpar.

Ceva recomandari?!

DANX!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pana cauti intrerupator de frana , schimba tu becurile la stopurile de frana si cred ca nu o sa mai trebuiasca sa se aprinda becul in bord...cat despre defectiunea din cutie cu sincronul de 3/4, uita-te foarte bine la timonerie de la maneta la cutie si vazi daca nu cumva are joc pe la vreo nuca ceva si dupa toate verificarile care se pot face acum pe masina hotarasti cu un mecanic sa desfaci cutia...si oricum cumperi un sincron nou ca nu are rost sa cheltui bani cu unul vechi deja uzat... ;) bafta multa... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos ... cristina :P (girl?! ... u iz cuul) ... am rezolvat-o cu switchu` de la frana ... a fost o intreaga romantza cu el ...

cu cutia mai pot merge cu ea ... nu prea sunt in bani :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cam acum o luna, pun contactul...astept sa se amorseze pompa, cand sa bag in D vad ca nu merge...

Becul verde din bord aprins...iar eu eram cu piciorul pe frana. Am apasat pe frana si i-am dat drumul brusc. Pe moment s-a "rezolvat" , nu mi-a mai facut probleme.

Ieri...in timpul mersului...se aprinde simbolul galben de bujie si incepe sa clipeasca. Am verificat/schimbat un bec de pe frana...apoi am scos senzorul din poza localizat deasupra pedalei de frana. Se scoate mufa, apoi senzorul iese prin rotire in partea dreapta (daca nu ma insel).

Am constatat ca sunt rupte niste contacte in interior...

Ca o concluzie.... daca senzorul da semne de oboseala (nu se stinge simbolul verde de pe bord de fiecare data cand apasati frana sau clipeste simbolul galben de bujie).... schimbati senzorul, sa nu va lase la drum cand nu aveti de unde face rost de unul nou.

post-6470-1272824162_thumb.jpg

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat....

Cand il cumparati nu apasati pe tija de la senzor (se poate deregla) sfat valabil si pentru senzorii are ii aveti pe masina, e posibil sa ii "stricati; apoi va trebui sa-i desfaceti si sa mesteriti la el.

Lasati-l asa cum e...trebuie pus in "suport" deasupra pedalei...nu apasati pedala in momentul in care il puneti.

Cand il rotiti pentru blocaj sare un fel de siguranta si se regleaza automat...

Ca impresie dupa schimbare...in afara stingerii becului din bord, smuceste mai putin la franare...(stiu ca nu are lagatura direct, dar banuiesc ca e din cauza ca senzorul transmite informatia exact in momentul cand incepi sa apesi frana si nu la o apasare mai puternica)

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
steamroller

nu mai speria oamenii degeaba...

- daca apesi tija cand nu e montat se scoate tragand de ea la fel de usor cum si intra

- se regleaza automat cand il montezi astfel : inainte sa-l pui tragi de tija sa iasa la maxim , apesi pedala si il bagi acolo si il rasucesti dupa care eliberezi pedala si se regleaza singur , din intamplare la tine a mers oricum.

probabil si cel vechi va mai merge doar ca trebuie scos si tras de tija ca sa se autoregleze iar cand il puneti la loc (oricum merita incercat, unul nou e ~30-50 ron).

nu trebuie mesterit ca sa iasa tija , doar tragi de ea !

si eu am luat lupo cu problema asta , ramaneau stopurile aprinse... fostul proprietar chiar mi-a facut cadou baterie nou nouta pentru ca i s-a descarcat si nu a stiut de ce si ca sa vanda masina i-a pus una noua ;)

a fost de ajuns sa scot ala sa-i trag tija afara si sa-l pun la loc , de aproape un an merge fara probleme.

la modelele cu cutie manuala se aprinde becul EPC (electronic pedal control) daca sunt probleme la senzorul asta.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electronic Power Control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steamroller

asa este , imi statea gandul la pedala de frana ;)

la scanarea cu vag com cand mi s-a aprins EPC era eroarea data de senzorul asta de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa sperii pe nimeni, din contra....daca au aceeasi problema sa stie ce au de facut.

Am scris... e posibil sa il "stricati" cu "

Probabil la tine, vre-un meserias de la spalatorie sau chiar fostul proprietar s-au gandit sa apese aiurea pe senzor.

Cursa dupa reglaj e de ordinul mm, nu vad rostul sa apesi pe senzor inutil cativa cm pana la capat apoi sa tragi de el... in fine...

Da-mi voie nu fiu de acord cu afirmatia ca "din intamplare a mers oricum".

Daca tie ti se pare mai normal sa apesi pedala cu o mana... cu alta sa invarti senzorul, apoi sa dai drumul la pedala ca se se regleze...e optiunea ta.

Mie mi se pare mai normal sa lasi pedala in pace, sa pui senzorul pe pozitie si il rotesti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steamroller

mi se pare normal ca pedala sa-l regleze cand revine la pozitia initiala nu sa se regleze cand apesi pe el sa-l bagi acolo.

la mine nu a apasat nimeni pe el ca e un plastic care mascheaza tot ce e acolo , desi am vazut care nul mai au si pot lovi cu piciorul senzorul , gandeste-te ca fiind vorba de mm cum spui , varful tijei se mai si uzeaza sau accidental mai scapa un dinte si intra inapoi.

gandeste-te la situatia in care iei senzorul de la magazin si vine cu tija bagata sau vanzatorul nu trage de ea... ce zici ? mai e valabil tot ce ai descris tu ? nu , se chinuie omu 2 zile... eu asa am vrut sa evidentiez ca nu e universal valabil ce ai scris tu , in schimb cum am descris eu operatia va merge in oricare caz.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul se autoregleaza cand pedala revine dupa apasare, la montare se apasa pedala de frana, se trage de tija in afara, se introduce in locasul lui, se roteste si se da drumul la pedala de frana. Gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steamroller

asa ziceam si io...

totus exista si versiunea mai noua de switch dinasta ex: golf 5 sau mai noi la care in manual (ElsaWin) scrie ca nu se apasa pedala... dar doar la cele noi ceea ce nu e cazul la lupo <2005

acum fiecare face ce vrea si il rog pe colegul jondo1ro sa nu se supere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Al Bundy' si "jondo1ro"...stiu sa monteze senzorii acestia!

apropo!

EPC ...au doar masinile pe benzina!

p.s.

noteaza-ti procedeul de montare pt. senzorul si franare descris de "jondo1ro" si nu vei avea surprize sa il strici( chiar daca asta ai face toata viata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steamroller

daca citeai mai atent vedeai ca si albundy a scris ca se trage tija in afara si senzorul se regleaza la revenirea pedalei...

am manualul de service , nu-i nevoie sa notez.

dupa cum am spus , e liber sa faca fiecare cum vrea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca in ultima vreme cei de la vw au scos niste senzori care ii inlocuieste pe cei reglabili. Acestia au piciorul mobil fix si se monteazqa mult mai usor - se evita astfel montarea defectuasa - numai se pun in lacas si se rasucesc.-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat un modelul mai nou...dar avea reglaj.

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. a evita discutiile cu privire la "cum se monteaza si regleaza intrerupatorul de frana", am sa scriu textul original din manual( fara a "incerca" o traducere din engleza )modul de efectuare a acestei operatii:

Removing:

-Pull connector off brake light switch.

-Remove brake light switch by turning to left through 45

post-49910-1274704303_thumb.png

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

sa-l ia naiba de senzor, am incercat sa montez si eu azi unul si nu am stiut ca tb sa trag de tija aia la maxim si cand il pun sa apas pe pedala de frana

am stat o zi intreaga cu capul pe pedale, am incercat sa-l pun pe cel nou si dupa ce am montat totul la loc, am strans toate suruburile si am vazut ca aveam becurile pe frana aprinse :blink:

l-am pus pe cel vechi inapoi si .... la fel

pana la urma i-am pus la cel vechi o bucata de banda izolatoare pe tija ca sa o pot folosi pana luni si acum se sting luminile pe frana

ba, mai mult, l-am sunat pe ala de la magazin si i-am spus ca senzorul pe care mi l-a dat e stricat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gtrebuie sa apesi pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca se misca un pic cand il pun, nu trebuie sa fie fixat?

parca cel vechi cand l-am scos era foarte fix si am pus mana pe cel de la ambreiaj si e foate fix

si inca o chestie, cand l-am scos pe cel original avea pe tija un fel de vaselina, e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa se miste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina de pe cel vechi , folosea pt. o miscare mai usoara( fara frecus pe tija)...citeste iarasi modul de montare( cu atentie) si n-ai sa te mai chinui cu alta ocazie!eu iti recomand sa ii pui vaselina si celui montat de tine, parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ceva anume sau merge orice fel de vaselina?

aia era ... alb-galbuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut. O mica prblema am si eu la lupo 3l. Cand sa plec dimineata nu a mai pornit. Bag cheia in contact astept sa se stinga becurile si sa amorseze pompa si cand rasucesc invarte de 2-3 ori cum facea de obicei apoi imi taie alimentarea. Mai incerc de cateva ori la fel. Apoi dupa cateva incercari nu mai invarte nimic.... mort.... atunci am vazut ca beculetul verde ce se stingea cand apasam frana, surpriza nu se mai stinge. ( maneta este in stop). Ceva idei ce are? Sa fie senzorul de la pedala de frana? Sau acela are legatura doar cu becurile din spate.

Mentionez ca aveam o problema cu pornirea mai ales la cald din cauza unui senzor de la arborele cotit care am inteles ca se afla undeva la distributie din aceasta cauza nu l-am schimbat. (Cel din fata e schimbat, degeaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Ai rezolvat ceva cu problema ta?

 

On 19.06.2014 at 3:57 PM, kend00 said:

Salut. O mica prblema am si eu la lupo 3l. Cand sa plec dimineata nu a mai pornit. Bag cheia in contact astept sa se stinga becurile si sa amorseze pompa si cand rasucesc invarte de 2-3 ori cum facea de obicei apoi imi taie alimentarea. Mai incerc de cateva ori la fel. Apoi dupa cateva incercari nu mai invarte nimic.... mort.... atunci am vazut ca beculetul verde ce se stingea cand apasam frana, surpriza nu se mai stinge. ( maneta este in stop). Ceva idei ce are? Sa fie senzorul de la pedala de frana? Sau acela are legatura doar cu becurile din spate.

Mentionez ca aveam o problema cu pornirea mai ales la cald din cauza unui senzor de la arborele cotit care am inteles ca se afla undeva la distributie din aceasta cauza nu l-am schimbat. (Cel din fata e schimbat, degeaba)

Ai rezolvat ceva cu problema ta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!